Tik 'm aan, mijn moeder is op een goede vrijdag overleden, gisteren niet veel last van gehad, maar heb 10(!) Uur geslapen..quote:Op zaterdag 4 april 2026 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Was gisteren zo moe dat ik zo lekker geslapen heb.
Heel kort gelezen (maar anderhalf bladzijde) en daarna als een blok KO gegaan
En ik werd pas wakker van de wekken![]()
Plan van de dag: zo nu en dan thee drinken in de woonkamer en verder knutselen, beetje lezen, beetje gamen
Misschien een loopje, we gaan het allemaal wel zienweekje rust
quote:Op zaterdag 4 april 2026 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
... en verder knutselen, beetje lezen, beetje gamen
Sterkte Droopie.. Logisch dat je dan moe bentquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tik 'm aan, mijn moeder is op een goede vrijdag overleden, gisteren niet veel last van gehad, maar heb 10(!) Uur geslapen..
Dus blijkbaar hadden onze lichamen gewoon allebei even behoefte aan rust ipv de tierelantijntjes die onderhuids spelen
Echt, ik blijf het herhalen (anders had ik het wel verzwegen haha), alle stappen en dingen die je de afgelopen maand gedaan hebt getuigen van zoveel zelfkennis en kracht van je, petje af
Geniet lekker van je rust
Alle eerst keren zijn klote, maar ik durf wel te zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte Droopie.. Logisch dat je dan moe bent![]()
En als je alsnog wel meer gaat voelen, mag hè! En als het rustig blijft, net zo goed
Dikke knuffel voor jou
Slaap...ja... denk dat er vandaag ook nog wel een dutje bij komt
Wel even gehaakt en thee gedronken met een andere gast (ze noemen de mensen hier gasten) en dat was heel fijn. Nu even chillen. Ben niet gewend en goed met zoveel prikkels
En dank je welhet voelt allemaal niet alsof ik het goed doe. Al is dat niks nieuws. Nu doe ik even niks en dat voelt lui (uhm... ben hier om uit te rusten) en als ik huil ben ik zwak, als ik niet huil ben ik een ijskonijn etc
Op dit moment moet ik ook veel denken aan de overleden vriendin. Vorig jaar (laatste Pasen met mam) werd ik gebeld op Eerste Paasdag gebeld dat die vriendin snel zou komen te overlijden. Plus eerste Pasen alleen... het is even taai en ik ben blij hier te zijn met al dat alles
Altijd vervelend met speciale dagen, dat heb ik nu zelfs nog en dan is het voor mij lang geleden dat mijn moeder weg viel, nu is het weer erger met mijn zus die in november is overleden, ik laat de emoties dan maar lopen en probeer daarna afleiding te zoekenquote:Op zaterdag 4 april 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sterkte Droopie.. Logisch dat je dan moe bent![]()
En als je alsnog wel meer gaat voelen, mag hè! En als het rustig blijft, net zo goed
Dikke knuffel voor jou
Slaap...ja... denk dat er vandaag ook nog wel een dutje bij komt
Wel even gehaakt en thee gedronken met een andere gast (ze noemen de mensen hier gasten) en dat was heel fijn. Nu even chillen. Ben niet gewend en goed met zoveel prikkels
En dank je welhet voelt allemaal niet alsof ik het goed doe. Al is dat niks nieuws. Nu doe ik even niks en dat voelt lui (uhm... ben hier om uit te rusten) en als ik huil ben ik zwak, als ik niet huil ben ik een ijskonijn etc
Op dit moment moet ik ook veel denken aan de overleden vriendin. Vorig jaar (laatste Pasen met mam) werd ik gebeld op Eerste Paasdag gebeld dat die vriendin snel zou komen te overlijden. Plus eerste Pasen alleen... het is even taai en ik ben blij hier te zijn met al dat alles
Ik snap je, maar op dit moment ben ik gewoon een beetje verdrietig.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Alle eerst keren zijn klote, maar ik durf wel te zeggen.
Als iemand moet overlijden, dan is Pasen een fijne periode..
Ipv gezellig feest met de kerst. Of druilerige herfst.
Een moment van stilstaan rond het overlijden van Jezus.
https://www.eo.nl/artikel(...)qTyT7B5kjCWqn0dvDYQQ
Rouw, verlies, overlijden.
Tis allemaal klote, maar dan liever allemaal klote in de periode dat heel veel mensen dat gedenken en de lente begint.
Zoals je eerder zei, de wereld gaat heel snel wel verder, maar met pasen staat die weer iets stiller.
En dat is, voor mij iig, een fijn moment.
Wist je dat bv vandaag de kerkklokken ook niet luiden.
Ik vind dat voor mijzelf een fijne gedachte en vandaag luid die niet voor mijn moeder en ook niet voor de mensen waar jij of andere users aan denken
quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:32 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Altijd vervelend met speciale dagen, dat heb ik nu zelfs nog en dan is het voor mij lang geleden dat mijn moeder weg viel, nu is het weer erger met mijn zus die in november is overleden, ik laat de emoties dan maar lopen en probeer daarna afleiding te zoeken
Ja en ik heb een heerlijk dutje gedaan en theegedronken met wat mensenquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:07 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn dat je goed hebt geslapen. Nu een rustig dagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iigVoel me prima hier voor nu.
quote:Op zaterdag 4 april 2026 14:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en ik heb een heerlijk dutje gedaan en theegedronken met wat mensen
Nu even chillen tot het avondeten, of nog een kop thee, we zien wel
Als enige niet-roker vind ik anderen wel in de tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn van je dutje en dat je je daar prima voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iigVoel me prima hier voor nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Als enige niet-roker vind ik anderen wel in de tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iigVoel me prima hier voor nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ik het fijn vind om mijn verhaal te vertellen tegen jou is een mooie bijkomstigheid voor mij.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
haal er ook troost uit.
[..]
Dat je er (beetje) troost uit haalt, dat is de belangerijkste reden
Hell To The Liars![]()
Dank jullie! Dan voel ik me beter over mijn keuzes
De mensen uiten niet dat ze me niet willen zien iig
En nee zeggen, dat is moeilijkalleen soms wel nodig
Denk dat ik me vanavond wat meer terugtrek, dan wil ik gewoon rust en chillen
Merk dat ik anders mezelf compleet sloop met te sociaal zijn. Ook besloten nu even pauze te nemen
Moet mezelf niet voorbij rennen, dus even pas op de plaats nu![]()
Serie aan, haakwerkje, tijdschriftje: afwisselen en op gevoel even bezig
Moe alweer![]()
![]()
[..]
Als enige niet-roker vind ik anderen wel in de tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu lekker even haken. Serietje bingen. Misschien gamen, misschien lezen. Even chillen iigVoel me prima hier voor nu.
Zolang jij je maar niet terug trekt omdat die vriendin dat stemmetje in je hoofd heeft geplantquote:Op zaterdag 4 april 2026 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie! Dan voel ik me beter over mijn keuzes
De mensen uiten niet dat ze me niet willen zien iig
En nee zeggen, dat is moeilijkalleen soms wel nodig
Denk dat ik me vanavond wat meer terugtrek, dan wil ik gewoon rust en chillen
Merk dat ik anders mezelf compleet sloop met te sociaal zijn. Ook besloten nu even pauze te nemen
Moet mezelf niet voorbij rennen, dus even pas op de plaats nu![]()
Serie aan, haakwerkje, tijdschriftje: afwisselen en op gevoel even bezig
Moe alweer
Helemaal prima
Twijfel niet teveel aan jezelf Cots
Je bent volgens mij een best sociaal dier, die soms haar bubbel nodig heeft en soms niet
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Is toch logisch dat je na een hoop sociaaldoenerij weer ff aan de stekker moet om op te laden.
Ik wel tenminste. En zoveel anderen.![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2026 16:08 schreef DoubleDip het volgende:
[..]Ja... dat dact ik stiekem ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het tweede en het eerste... tja... ze reageren wel leuk op mij
Ik let erop dat ik me regelmatig laat zien ja! Alleen nu ben ik oprecht even toe aan opladen. Met eten zit je zo een uur met elkaar aan tafel... en gisteren vond ik dat best wel erg heftigquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang jij je maar niet terug trekt omdat die vriendin dat stemmetje in je hoofd heeft geplant
Helemaal prima
Twijfel niet teveel aan jezelf Cots
Je bent volgens mij een best sociaal dier, die soms haar bubbel nodig heeft en soms niet
![]()
Mij kun je niet proppen in introvert of extravert hokjes, heb wel veel tijd voor mezelf nodig, maar idd, af en toe ook richting het buurtcentrum
Doe mijn best iigJep! Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2026 16:14 schreef DoubleDip het volgende:
Is toch logisch dat je na een hoop sociaaldoenerij weer ff aan de stekker moet om op te laden.
Ik wel tenminste. En zoveel anderen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 15:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat ik het fijn vind om mijn verhaal te vertellen tegen jou is een mooie bijkomstigheid voor mij.
Dat je er (beetje) troost uit haalt, dat is de belangerijkste reden![]()
![]()
![]()
![]()
Jij zit daar voor JOUW batterij hequote:Op zaterdag 4 april 2026 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen nu ben ik oprecht even toe aan opladen.
Doe mijn best iig![]()
![]()
![]()
Jaquote:daarom wil ik in de avond na het eten eigenlijk niet meer sociaal zijn
In de ochtend weeren in de middag
en bij het eten
en dat is wel genoeg. Anders ren ik mezelf ook voorbij
Ik heb een zithoekje in mijn kamer. Serie erop (en WIDM natuurlijk), boekje erbij, beetje gamen en uitrusten. 's Avonds wil ik eigenlijk nooit sociaal zijnEnkel een praatje bij de waterkoker
![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:54 schreef DoubleDip het volgende:
Prima toch. Je kan niet de hele dag aan staan en je eigen herstel kost ook een hoop energie.Ja, was gezellig met eten, maar de dag is nu klaar voor mij.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:58 schreef qltel het volgende:
Gelijk heb je hoor. Je wilt tot rust komen, dan moet je ook af en toe rust nemen..
De schemerlampjes in mijn kamer aan, deur dicht en thee drinken
Heb wel enorme mismomenten gevoeld. Gewoon grappige verhalen die ik met mijn moeder wilde delen, waar ik normaal over geappt zou hebben en zo
En gewoon het samen met mams Pasen vieren. De eendjes gaan voeren, naar dat ene restaurant waar mijn moeder zo dol op was. Slechte televisie kijken samen etc.
Ik mis mijn moeder![]()
quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ja, was gezellig met eten, maar de dag is nu klaar voor mij.
Heb wel enorme mismomenten gevoeld. Gewoon grappige verhalen die ik met mijn moeder wilde delen, waar ik normaal over geappt zou hebben en zo
En gewoon het samen met mams Pasen vieren. De eendjes gaan voeren, naar dat ene restaurant waar mijn moeder zo dol op was. Slechte televisie kijken samen etc.
Ik mis mijn moeder![]()
![]()
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
Knuffel. Missen zit soms in de meest "kleine" dingen. Hoe vaak ik niet heb willen appen of bellen. Zelfs na jaren nog. Is menselijk!quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ja, was gezellig met eten, maar de dag is nu klaar voor mij.
Ik mis mijn moeder
Forum Opties Forumhop: Hop naar: