abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220507215
Prima toch. Je kan niet de hele dag aan staan en je eigen herstel kost ook een hoop energie.
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2026 @ 17:58:40 #272
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220507248
Gelijk heb je hoor. Je wilt tot rust komen, dan moet je ook af en toe rust nemen..
pi_220507613
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:54 schreef DoubleDip het volgende:
Prima toch. Je kan niet de hele dag aan staan en je eigen herstel kost ook een hoop energie.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 17:58 schreef qltel het volgende:
Gelijk heb je hoor. Je wilt tot rust komen, dan moet je ook af en toe rust nemen..
Ja, was gezellig met eten, maar de dag is nu klaar voor mij.
De schemerlampjes in mijn kamer aan, deur dicht en thee drinken

Heb wel enorme mismomenten gevoeld. Gewoon grappige verhalen die ik met mijn moeder wilde delen, waar ik normaal over geappt zou hebben en zo
En gewoon het samen met mams Pasen vieren. De eendjes gaan voeren, naar dat ene restaurant waar mijn moeder zo dol op was. Slechte televisie kijken samen etc.
Ik mis mijn moeder
  zaterdag 4 april 2026 @ 18:54:27 #274
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220507661
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]

Heb wel enorme mismomenten gevoeld. Gewoon grappige verhalen die ik met mijn moeder wilde delen, waar ik normaal over geappt zou hebben en zo
En gewoon het samen met mams Pasen vieren. De eendjes gaan voeren, naar dat ene restaurant waar mijn moeder zo dol op was. Slechte televisie kijken samen etc.
Ik mis mijn moeder
:* :* :*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220507675
quote:

[..]
[..]

Ik mis mijn moeder
Knuffel. Missen zit soms in de meest "kleine" dingen. Hoe vaak ik niet heb willen appen of bellen. Zelfs na jaren nog. Is menselijk!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 april 2026 @ 20:27:22 #276
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220508498
quote:

[..]
[..]

Ik mis mijn moeder
Knuffel voor jou :* :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220508806
quote:

[..]
[..]

Ik mis mijn moeder
Logisch toch. Er zijn altijd van die momenten die je met haar had willen delen. Heb ik nu na een jaar ook nog.
pi_220508994
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:57 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Knuffel. Missen zit soms in de meest "kleine" dingen. Hoe vaak ik niet heb willen appen of bellen. Zelfs na jaren nog. Is menselijk!
Ja... dat denk ik ook (menselijkheid)
Ook een dikke knuffel en sterkte voor jou O+

Die kleine dingen zijn aan de ene kant mooi, maar aan de andere kant zo gemeen :o

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:12 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Logisch toch. Er zijn altijd van die momenten die je met haar had willen delen. Heb ik nu na een jaar ook nog.
Een jaar is ook gewoon kort nog
Ook voor jou sterkte en een knuffel

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 20:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Knuffel voor jou :* :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
:* :* :*
O+ O+ O+
pi_220509025
Ik denk dat slapen wel een dingetje wordt
Vijf maart is mijn moeder overleden, dus een maand geleden (zo lang al :o soms voelt het korter, soms voelt het als eindeloos lang geleden)
Daarnaast is het een jaar geleden waarop ik hoorde dat die vriendin zou komen te overlijden

Het is nu al een ding, ik heb een steen in mijn maag... Hopelijk gaat slapen een beetje lukken. Om één of andere reden ben ik nu al super verdrietig en down en meh

En nu zit ik in één of andere instelling. Alleen wat heeft dat voor nut. Het hele leven zie ik niet zitten, ik wil gewoon niet meer leven
Ellende
  Spellchecker zaterdag 4 april 2026 @ 22:02:13 #280
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220509150
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vijf maart is mijn moeder overleden, dus een maand geleden (zo lang al :o soms voelt het korter, soms voelt het als eindeloos lang geleden)
Daarnaast is het een jaar geleden waarop ik hoorde dat die vriendin zou komen te overlijden

Het is nu al een ding, ik heb een steen in mijn maag... Hopelijk gaat slapen een beetje lukken. Om één of andere reden ben ik nu al super verdrietig en down en meh

En nu zit ik in één of andere instelling. Alleen wat heeft dat voor nut. Het hele leven zie ik niet zitten, ik wil gewoon niet meer leven
Ellende
Kun je daar iemand aan zijn/haar jas trekken? Iemand bellen? :*
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2026 @ 22:04:42 #281
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220509163
Probeer er het beste van te maken, CotS. En lukt dat niet en blijf je die gedachten houden, waarschuw dan het personeel daar. Ze hebben vast wel mensen die je kunnen helpen als dat nodig is.

Veel succes met proberen te slapen. We zijn in gedachten bij je en steunen je zoveel als we kunnen.
  zaterdag 4 april 2026 @ 22:07:28 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220509178
Lieverd, ga van je kamer af, loop even bij de begeleiding langs… even je gedachten verleggen. Je hoeft ze daar niet per se details te geven, maar je kunt wel zeggen dat je nu gewoon even niet alleen wil zijn.

😘😘😘
pi_220509275
Het is hier geen "zorginstelling". Het zijn voornamelijk vrijwilligers en na 20.30 zijn er enkel gasten. Als er iets mis dreigt te gaan moet ik gewoon mijn normale hulpverlening inzetten. Als ik niet snel rustiger wordt bel ik de crisisdienst voor advies

Bij psychische nood moet ik dus gewoon bij Fact zijn.
Als het erger wordt bel ik wel, maar ergens heb ik ook een nait soezen in mijn hoofd. Dadelijk gewoon maar gaan liggen of zo
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 4 april 2026 @ 22:23:16 #284
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220509299
Ah, okee. Nouja, als het echt te erg wordt, gewoon bellen dan! Daar zijn ze voor en ze kennen je.
  zaterdag 4 april 2026 @ 22:28:20 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_220509332
Ah ok, ik dacht mss dat er toch wel iemand was gedurende de nacht.

Wacht niet te lang!
pi_220509866
Sterkte en hopelijk een rustige nacht. En vooral bellen he als het nodig is!
pi_220510266
quote:

Ellende

Ik deel je pijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(sorry voor deze lap tekst en de persoonlijke emotie, ik moest dit even aan je kwijt want eigen ervaring en herkenning enzo. nevermind ....)
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220510542
quote:

Ellende
Lieve Cots
Hopelijk heb je een beetje geslapen
En echt trek gewoon aan die bel
Niks met nait soezen te maken, je mag hiervoor gewoon aan de bel trekken
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 02:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik deel je pijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(sorry voor deze lap tekst en de persoonlijke emotie, ik moest dit even aan je kwijt want eigen ervaring en herkenning enzo. nevermind ....)
dikke virtuele knuf voor jou
SPOILER
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220510995
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 02:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik deel je pijn.

SPOILER
SPOILER
quote:
99s.gif Op zondag 5 april 2026 08:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
Lieve Cots
Hopelijk heb je een beetje geslapen
En echt trek gewoon aan die bel
Niks met nait soezen te maken, je mag hiervoor gewoon aan de bel trekken
[..]
SPOILER
Ik heb mezelf in slaap gehuild, maar daarna prima geslapen
  zondag 5 april 2026 @ 10:22:18 #290
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220511259
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
SPOILER
[..]
Ik heb mezelf in slaap gehuild, maar daarna prima geslapen
Huilen kan opluchtend werken. :) Ik denk dat je je moeder nog vaak genoeg in dromen gaat tegenkomen. Kan ook fijn zijn. O+
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220511521
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:22 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Huilen kan opluchtend werken. :) Ik denk dat je je moeder nog vaak genoeg in dromen gaat tegenkomen. Kan ook fijn zijn. O+
Ja... klopt ook wel
Alleen letterlijk jezelf in slaap huilen is naar en daardoor ga ik te laat naar bed.
Soms, als ik iets moois zie, oké, alleen dat diepe verdriet :N
pi_220511536
Vanochtend anderhalf uur zitten kletsen met iemand over boeken en podcasts en zo
Dat was zo fijn. Eerst even met die vrijwilliger gesproken over mijn moeder en die vriendin
Daarna over boeken en podcasts

En ... op den duur was ik op. Dus dat zei ik, en ze zei het gesprek ook erg leuk gevonden te hebben :o dat verraste me enorm :Y

Nu even pauze, straks wel weer sociaal doen :)
Alleen ben moe en zit hoog in de emoties. Na de lunch lekker een lange douch nemen denk ik
  Moderator / Redactie FP zondag 5 april 2026 @ 11:52:43 #293
Brabo Bastard
pi_220511803
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanochtend anderhalf uur zitten kletsen met iemand over boeken en podcasts en zo
Dat was zo fijn. Eerst even met die vrijwilliger gesproken over mijn moeder en die vriendin
Daarna over boeken en podcasts

En ... op den duur was ik op. Dus dat zei ik, en ze zei het gesprek ook erg leuk gevonden te hebben :o dat verraste me enorm :Y

Nu even pauze, straks wel weer sociaal doen :)
Alleen ben moe en zit hoog in de emoties. Na de lunch lekker een lange douch nemen denk ik
Klinkt als een goed gesprek :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 5 april 2026 @ 13:11:44 #294
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220512293
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... klopt ook wel
Alleen letterlijk jezelf in slaap huilen is naar en daardoor ga ik te laat naar bed.
Soms, als ik iets moois zie, oké, alleen dat diepe verdriet :N
Het verdriet gaat een plekje krijgen eh. Net als de mooie herinneringen. :)
pi_220512370
quote:
99s.gif Op zondag 5 april 2026 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILER
Dank je :*

SPOILER
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Moderator / Redactie FP zondag 5 april 2026 @ 13:22:39 #296
Brabo Bastard
pi_220512385
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:21 schreef r_one het volgende:

[..]
Dank je :*

SPOILER
Ik wou een group hug doen :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220512391
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik wou een group hug doen :@
* r_one hard wegrent
.
  Moderator / Redactie FP zondag 5 april 2026 @ 13:24:39 #298
Brabo Bastard
pi_220512408
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:23 schreef r_one het volgende:

[..]
* r_one hard wegrent
:'(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220512427
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:'(
Voel me dan net een Teletubbie :')
.
  Moderator / Redactie FP zondag 5 april 2026 @ 13:28:22 #300
Brabo Bastard
pi_220512435
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 13:26 schreef r_one het volgende:

[..]
Voel me dan net een Teletubbie :')
Telehuggie!
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')