quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:54 schreef DoubleDip het volgende:
Prima toch. Je kan niet de hele dag aan staan en je eigen herstel kost ook een hoop energie.
Ja, was gezellig met eten, maar de dag is nu klaar voor mij.quote:Op zaterdag 4 april 2026 17:58 schreef qltel het volgende:
Gelijk heb je hoor. Je wilt tot rust komen, dan moet je ook af en toe rust nemen..
quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ja, was gezellig met eten, maar de dag is nu klaar voor mij.
De schemerlampjes in mijn kamer aan, deur dicht en thee drinken
Heb wel enorme mismomenten gevoeld. Gewoon grappige verhalen die ik met mijn moeder wilde delen, waar ik normaal over geappt zou hebben en zo
En gewoon het samen met mams Pasen vieren. De eendjes gaan voeren, naar dat ene restaurant waar mijn moeder zo dol op was. Slechte televisie kijken samen etc.
Ik mis mijn moeder
Knuffel. Missen zit soms in de meest "kleine" dingen. Hoe vaak ik niet heb willen appen of bellen. Zelfs na jaren nog. Is menselijk!quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Heb wel enorme mismomenten gevoeld. Gewoon grappige verhalen die ik met mijn moeder wilde delen, waar ik normaal over geappt zou hebben en zo
En gewoon het samen met mams Pasen vieren. De eendjes gaan voeren, naar dat ene restaurant waar mijn moeder zo dol op was. Slechte televisie kijken samen etc.
Ik mis mijn moeder
Knuffel voor jouquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik mis mijn moeder
Logisch toch. Er zijn altijd van die momenten die je met haar had willen delen. Heb ik nu na een jaar ook nog.quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik mis mijn moeder
Ja... dat denk ik ook (menselijkheid)quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:57 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Knuffel. Missen zit soms in de meest "kleine" dingen. Hoe vaak ik niet heb willen appen of bellen. Zelfs na jaren nog. Is menselijk!
Een jaar is ook gewoon kort nogquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:12 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Logisch toch. Er zijn altijd van die momenten die je met haar had willen delen. Heb ik nu na een jaar ook nog.
quote:
quote:
Kun je daar iemand aan zijn/haar jas trekken? Iemand bellen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk dat slapen wel een dingetje wordt
Vijf maart is mijn moeder overleden, dus een maand geleden (zo lang alsoms voelt het korter, soms voelt het als eindeloos lang geleden)
Daarnaast is het een jaar geleden waarop ik hoorde dat die vriendin zou komen te overlijden
Het is nu al een ding, ik heb een steen in mijn maag... Hopelijk gaat slapen een beetje lukken. Om één of andere reden ben ik nu al super verdrietig en down en meh
En nu zit ik in één of andere instelling. Alleen wat heeft dat voor nut. Het hele leven zie ik niet zitten, ik wil gewoon niet meer leven
Ellende
Ik deel je pijn.quote:Op zaterdag 4 april 2026 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vijf maart is mijn moeder overleden, dus een maand geleden (zo lang alsoms voelt het korter, soms voelt het als eindeloos lang geleden)
Daarnaast is het een jaar geleden waarop ik hoorde dat die vriendin zou komen te overlijden
Het is nu al een ding, ik heb een steen in mijn maag... Hopelijk gaat slapen een beetje lukken. Om één of andere reden ben ik nu al super verdrietig en down en meh
En nu zit ik in één of andere instelling. Alleen wat heeft dat voor nut. Het hele leven zie ik niet zitten, ik wil gewoon niet meer leven
Ellende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry voor deze lap tekst en de persoonlijke emotie, ik moest dit even aan je kwijt want eigen ervaring en herkenning enzo. nevermind ....)r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Lieve Cotsquote:Op zaterdag 4 april 2026 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ellende
quote:Op zondag 5 april 2026 02:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik deel je pijn.dikke virtuele knuf voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry voor deze lap tekst en de persoonlijke emotie, ik moest dit even aan je kwijt want eigen ervaring en herkenning enzo. nevermind ....)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op zondag 5 april 2026 02:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik deel je pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(sorry voor deze lap tekst en de persoonlijke emotie, ik moest dit even aan je kwijt want eigen ervaring en herkenning enzo. nevermind ....)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 5 april 2026 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lieve Cots
Hopelijk heb je een beetje geslapen
En echt trek gewoon aan die bel
Niks met nait soezen te maken, je mag hiervoor gewoon aan de bel trekken
[..]
dikke virtuele knuf voor jouIk heb mezelf in slaap gehuild, maar daarna prima geslapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 april 2026 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Huilen kan opluchtend werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik heb mezelf in slaap gehuild, maar daarna prima geslapenIk denk dat je je moeder nog vaak genoeg in dromen gaat tegenkomen. Kan ook fijn zijn.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
Ja... klopt ook welquote:Op zondag 5 april 2026 10:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Huilen kan opluchtend werken.Ik denk dat je je moeder nog vaak genoeg in dromen gaat tegenkomen. Kan ook fijn zijn.
Alleen letterlijk jezelf in slaap huilen is naar en daardoor ga ik te laat naar bed.
Soms, als ik iets moois zie, oké, alleen dat diepe verdriet![]()
![]()
Vanochtend anderhalf uur zitten kletsen met iemand over boeken en podcasts en zo
Dat was zo fijn. Eerst even met die vrijwilliger gesproken over mijn moeder en die vriendin
Daarna over boeken en podcasts
En ... op den duur was ik op. Dus dat zei ik, en ze zei het gesprek ook erg leuk gevonden te hebbendat verraste me enorm
Nu even pauze, straks wel weer sociaal doen
Alleen ben moe en zit hoog in de emoties. Na de lunch lekker een lange douch nemen denk ik![]()
Klinkt als een goed gesprekquote:Op zondag 5 april 2026 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanochtend anderhalf uur zitten kletsen met iemand over boeken en podcasts en zo
Dat was zo fijn. Eerst even met die vrijwilliger gesproken over mijn moeder en die vriendin
Daarna over boeken en podcasts
En ... op den duur was ik op. Dus dat zei ik, en ze zei het gesprek ook erg leuk gevonden te hebbendat verraste me enorm
Nu even pauze, straks wel weer sociaal doen
Alleen ben moe en zit hoog in de emoties. Na de lunch lekker een lange douch nemen denk ik
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Het verdriet gaat een plekje krijgen eh. Net als de mooie herinneringen.quote:Op zondag 5 april 2026 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... klopt ook wel
Alleen letterlijk jezelf in slaap huilen is naar en daardoor ga ik te laat naar bed.
Soms, als ik iets moois zie, oké, alleen dat diepe verdriet
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”![]()
quote:Op zondag 5 april 2026 08:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dikke virtuele knuf voor jouDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.![]()
quote:Op zondag 5 april 2026 13:21 schreef r_one het volgende:
[..]
Dank je
Ik wou een group hug doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
* r_one hard wegrentquote:r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.![]()
quote:
"Omae wa mou shindeiru."
Voel me dan net een Teletubbiequote:
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: