Wat ben je een fijne dochter voor haar geweest. Ik denk dat heel veel mensen zo'n dochter zouden wensen.. En met de gedachte aan die kleine momentjes is ze vredig ingeslapen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Zoveel mogelijk kleine geluksmomentjes geprobeerd te geven (van lekker eten, pudding en brie, tot samen thee drinken, tot foto's van bloeiende krokussen laten zien etc.).
Beterschap en niet teveel CotSenquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Tja... vandaag redelijk rationeel, dat schrijft wat gemakkelijker
Helaas wel ziekjes. Werd wakker omdat ik moet overgeven (CotS-en) en de hele dag barstende koppijn. Wel naar clubje gegaan en boodschappen gedaan, maar buh, een mens kan zich beroerd voelen
Heb zelfs even de kachel aangezet voor een beetje comfort
Nu even serietje kijken, draadjes afhechten. Eten doen we vandaag niet (wel geprobeerd, retour afzender). Even kijken of thee wil (slappe sterrenmuntthee)
Morgen weer naar het fact en daarna de Lidl.
Beterschap, hopelijk helpt de theequote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Helaas wel ziekjes. Werd wakker omdat ik moet overgeven (CotS-en) en de hele dag barstende koppijn. Wel naar clubje gegaan en boodschappen gedaan, maar buh, een mens kan zich beroerd voelen
Nu even serietje kijken, draadjes afhechten. Eten doen we vandaag niet (wel geprobeerd, retour afzender). Even kijken of thee wil (slappe sterrenmuntthee)
zolang jij je vocht binnen krijgt is er niet meteen nood aan de manquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Wij letten op jequote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
![]()
Ben weer eens bang om te gaan slapen. Alleen te zijn, zonder afleiding, in het donker
Welkom terugquote:Op woensdag 1 april 2026 06:41 schreef Iceage het volgende:
Hoi Gister terug gevlogen naar NL (Na dikke maand vakantie) Net thuis. Dus ik doe weer mee om Cots te voorzien van complimenten
quote:
Ik heb mezelf na dat bericht direct naar bed gestuurd... dacht dat die redenatie niet handig wasquote:Op woensdag 1 april 2026 04:41 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen Cots
Hopelijk toch een goede nacht gehad![]()
En heb je ook lekker geslapen?quote:Op woensdag 1 april 2026 07:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb mezelf na dat bericht direct naar bed gestuurd... dacht dat die redenatie niet handig was
Jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 april 2026 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawelwerd ook redelijk oké wakker
Niks te klagen dus
-------
Gisteravond trouwens begonnen aan een tekenprojectje, voor de Pasen. Ben benieuwd of ik hem op tijd af krijg, want het is een beetje veel werk, maar wel leuk werk
Een haas of konijn met paaseieren wordt hetNijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Niks te klagen dus
-------
Gisteravond trouwens begonnen aan een tekenprojectje, voor de Pasen. Ben benieuwd of ik hem op tijd af krijg, want het is een beetje veel werk, maar wel leuk werk
Een haas of konijn met paaseieren wordt hetLeuk projectje! Ik ben benieuwd naar het resultaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Niks te klagen dus
-------
Een haas of konijn met paaseieren wordt hetMooi dat je goed hebt geslapen. En je tekening ziet er tof uit, ben benieuwd naar het eindresultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Niks te klagen dus
-------
Een haas of konijn met paaseieren wordt hetFijn dat je goed geslapen hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben je toch lekker creatief
Natuurlijk duimen we voor je!quote:Op woensdag 1 april 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Vrijdag heb ik een intake in het respijthuis (geen kliniek dus) om even op adem te komen. Ondanks dat ik het niet zo uit gaat het niet goed met me. Ik hoop dat ze snel een plekje voor me hebben om even op adem te komen. Even uit mijn eenzame bubbel te stappen en zo
ik hoop echt echt echt dat ze snel een plek voor me hebben. Duimen/bidden/hopen jullie met me mee?
Het was een goed en intensief gesprek net.
Ik voel me gezien en dat is fijn
Ik vind het zó goed van je dat je dit soort hulp vraagt/aanneemt!quote:Op woensdag 1 april 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Vrijdag heb ik een intake in het respijthuis (geen kliniek dus) om even op adem te komen. Ondanks dat ik het niet zo uit gaat het niet goed met me. Ik hoop dat ze snel een plekje voor me hebben om even op adem te komen. Even uit mijn eenzame bubbel te stappen en zo
ik hoop echt echt echt dat ze snel een plek voor me hebben. Duimen/bidden/hopen jullie met me mee?
Het was een goed en intensief gesprek net.
Ik voel me gezien en dat is fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |