Wat jij kijkt lijkt me ook veel voldoening te gevenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Lekker bezig, CotS! In dit troosteloze weer moet je toch wat leuke dingen doen. Ik zat net te kijken naar iemand in de VS die gras aan het maaien was, hij knapt verwaarloosde tuinen op.
[..]
Ja, zeker. Morgen downtime! En ongetwijfeld lang,. de hele dag. Verder nog plannen voor morgen? Je kunt het maar voorbereid hebben.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Ik kijk nu criminal minds
Mijn favoriete serie die ik maar blijf kijken en herhalen
Maar net zoals met lezen: gemiddeld vijf series door elkaar. Net zoals ik gemiddeld vijf boeken door elkaar lees
Straks weer verder met een ander
Wel grappig. Heb ooit eens gelezen dat mensen met ptss graag verhalen herlezen/zien omdat het veilig is zonder verrassingen. Helaas weet ik niet meer waar de wijsheid vandaan komt... alleen het is heel herkenbaar
Veel plezier morgen met de acrylverf als je daar zin / puf voor hebt mogen. Benieuwd hoe je het vindt.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat jij kijkt lijkt me ook veel voldoening te geven
Kijk ook wel graag schoonmaakfilmpjes![]()
Alleen niet te lang en zonder zielig
Oh... ja... dan is schilderen wel een goede
Ben ik morgen ineens super productief
Goede dag om te spelen met verf
Gelukkig videobellen met een vriendin, anders ben ik zo contactloos
Ja, ik zit er graag naar te kijken. Zonder reclame te maken:quote:Op zaterdag 28 maart 2026 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat jij kijkt lijkt me ook veel voldoening te geven
Kijk ook wel graag schoonmaakfilmpjes![]()
Alleen niet te lang en zonder zielig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en dan bedenk ik me dat ik zelf ook nog aardig wat te maaien heb, maar dan zal het eerst goed weer moeten zijn).Ja, morgen heb je er tijd voor! Kun je in 1 dag een prachtig schilderij maken..quote:Oh... ja... dan is schilderen wel een goede
Ben ik morgen ineens super productief
Goede dag om te spelen met verf
Gelukkig videobellen met een vriendin, anders ben ik zo contactloos![]()
Leuk, die gaan wij ook voor de tweede keer kijken. Maar we zijn eerst nog bezig net NCIS en CSI (en Scrubs, Coupling en nog wat nieuwe series).quote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Liep toevallig langs en keek door het raam ....quote:Op zaterdag 28 maart 2026 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dit is creepy
Waar heb jij je verstopt in mijn huis?
Dan vindt je Numbers vast ook een goede seriequote:Op zaterdag 28 maart 2026 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Maar net zoals met lezen: gemiddeld vijf series door elkaar. Net zoals ik gemiddeld vijf boeken door elkaar lees
Straks weer verder met een ander
Wel grappig. Heb ooit eens gelezen dat mensen met ptss graag verhalen herlezen/zien omdat het veilig is zonder verrassingen. Helaas weet ik niet meer waar de wijsheid vandaan komt... alleen het is heel herkenbaar
Woonkamer twee hoogquote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Liep toevallig langs en keek door het raam ....
Die laatste twee ken ik nietquote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:10 schreef Managarm het volgende:
[..]
Leuk, die gaan wij ook voor de tweede keer kijken. Maar we zijn eerst nog bezig net NCIS en CSI (en Scrubs, Coupling en nog wat nieuwe series).
Trappetjequote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Woonkamer twee hoog
En mijn boven is op de derde verdieping
Je bent wel erg lang
Had klontjes bij me. En rode laarsjes.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om kwart over zeven was ik nog en al wakker
Allebei comedies.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die laatste twee ken ik niet
Die CSI keek ik altijd gezellig in bed met mijn ex
Sorry, vergeet je helemaal, sorry!quote:Op zaterdag 28 maart 2026 15:52 schreef Managarm het volgende:
[..]
Allebei comedies.
Coupling Bekijk deze YouTube-video
Scrubs: Bekijk deze YouTube-video
Als je weerzin krijg om ergens te zitten ivm de rommel, dan moet je het even aanpakken en ineens was ik me ervan bewust en heb direct gehandeldquote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:07 schreef Lienekien het volgende:
Goede actie! Soms (vaak) is even flink opruimen echt win-win.
Deden wij net in de garagequote:Op zaterdag 28 maart 2026 18:07 schreef Lienekien het volgende:
Goede actie! Soms (vaak) is even flink opruimen echt win-win.
We denken aan jequote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ondanks dat ik de nodige sociale contacten heb zie ik wel erg op tegen de downtijd morgen... Fok, jullie, zijn belangrijk voor me en het is fijn om hier te lezen en hier en daar wat te typen...
Hopelijk gaat alles goed en is FOK! snel weer online.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ondanks dat ik de nodige sociale contacten heb zie ik wel erg op tegen de downtijd morgen... Fok, jullie, zijn belangrijk voor me en het is fijn om hier te lezen en hier en daar wat te typen...
quote:
Ach, het komt wel goed en ik ben vast ineens super productiefquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hopelijk gaat alles goed en is FOK! snel weer online.
Ga eigenlijk uit van morgenmiddag/ avondquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ach, het komt wel goed en ik ben vast ineens super productief
maar goedwe redden ons allemaal wel
![]()
Ik heb iig een paar leuke tutorials gevonden voor tekenen en schilderenbeetje huishouden en de dag is zo voorbij
En maandag elkaar weer lekker stalken en onze avonturen delen
Geen probleem, toch? Daar is het zondag voor.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijne dag iedereen
Was een beetje laat wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |