quote:
Ach, het komt wel goed en ik ben vast ineens super productiefquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hopelijk gaat alles goed en is FOK! snel weer online.
Ga eigenlijk uit van morgenmiddag/ avondquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ach, het komt wel goed en ik ben vast ineens super productief
maar goedwe redden ons allemaal wel
![]()
Ik heb iig een paar leuke tutorials gevonden voor tekenen en schilderenbeetje huishouden en de dag is zo voorbij
En maandag elkaar weer lekker stalken en onze avonturen delen
Geen probleem, toch? Daar is het zondag voor.quote:Op zondag 29 maart 2026 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijne dag iedereen
Was een beetje laat wakker
quote:Op zondag 29 maart 2026 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijne dag iedereen
Was een beetje laat wakker
Lekker lui zijnquote:Op zondag 29 maart 2026 18:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fok doet het weer?
Dat is snel!
Vandaag zo lui geweest
Vooral gehaakt en gebeld met een vriendin
Morgen productiever. Boodschappen en begeleider.
Maar vandaag geen kwast in handen gehad...
Wat fijn!quote:Op zondag 29 maart 2026 18:20 schreef Ole het volgende:
Heerlijk een dagje niks toch?
Ik ben net thuis. Gezellig bij mijn moeder geweest. Nu wel moe en lekker niksen.
Ja... moet mezelf even aanpraten dat het oke is. Alleen er zat gewoon niet meer in vandaag...quote:
Lekker toch, doe je dingquote:Op zondag 29 maart 2026 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat fijn!
Lekker uitrusten jijDe (mentale) beentjes in de lucht
[..]
Ja... moet mezelf even aanpraten dat het oke is. Alleen er zat gewoon niet meer in vandaag...
Hopelijk dinsdagmiddag of woensdag schilderen/tekenen
maar wel weer een stukje deken erbij, stukje verder met mijn eend erbij, dus nait soezen en tevreden zijn
Dat kan ik nietquote:Op zondag 29 maart 2026 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is zondag. Dus het mag. Vanaf maandag doen we weer normaal
Ja! Al heb ik wel per ongeluk, automatisch, Fok geprobeerd te openenquote:Op zondag 29 maart 2026 18:28 schreef DoubleDip het volgende:
Fijn lekker dagje rustig. En ook fijn dat we weer online zijn!
Naja... naar de Albert Hein (voor het eerst weer, maar moet wel. Sinds het gedoe met mijn moeder één keer naar de supermarkt geweest. Moet weer die gewoonte oppakken en zo). Koptelefoon op en gewoon vroeg gaanquote:
Klinkt verder goed tochquote:Op zondag 29 maart 2026 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Al heb ik wel per ongeluk, automatisch, Fok geprobeerd te openen
Fokverslaafde
[..]
Naja... naar de Albert Hein (voor het eerst weer, maar moet wel. Sinds het gedoe met mijn moeder één keer naar de supermarkt geweest. Moet weer die gewoonte oppakken en zo). Koptelefoon op en gewoon vroeg gaan
Heb ik gelijk een wandeling te pakken.
Zit een beetje in standjes alles weer oppakken. Nait soezen moar broezen (niet zeuren, maar doorgaan).
Alles voor mijn Paasplannen halen... Begin er steeds meer tegenop te zien
Gelukkig komt donderdag mijn bestie langs, even eten samen en kletsen
Dinsdag een leuke kennis op de thee en clubje... Woensdag vrij... Donderdag ook clubje en dan vol voor Pasen gaan
(wow... gelukkig heeft dit topic het dagboek-predicaat, lang oninteressant verhaal. Denken en typen)
Normaal? Wat is dat?quote:Op zondag 29 maart 2026 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is zondag. Dus het mag. Vanaf maandag doen we weer normaal
Ook de Pasen kom je vast goed door. Fijn dat je zulke besties hebt en mooi dat de verhuizing van FOK! goed verlopen is en we elkaar weer online spreken.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Al heb ik wel per ongeluk, automatisch, Fok geprobeerd te openen
Fokverslaafde
[..]
Naja... naar de Albert Hein (voor het eerst weer, maar moet wel. Sinds het gedoe met mijn moeder één keer naar de supermarkt geweest. Moet weer die gewoonte oppakken en zo). Koptelefoon op en gewoon vroeg gaan
Heb ik gelijk een wandeling te pakken.
Zit een beetje in standjes alles weer oppakken. Nait soezen moar broezen (niet zeuren, maar doorgaan).
Alles voor mijn Paasplannen halen... Begin er steeds meer tegenop te zien
Gelukkig komt donderdag mijn bestie langs, even eten samen en kletsen
Dinsdag een leuke kennis op de thee en clubje... Woensdag vrij... Donderdag ook clubje en dan vol voor Pasen gaan
(wow... gelukkig heeft dit topic het dagboek-predicaat, lang oninteressant verhaal. Denken en typen)
Pasen wordt wel een ding. Komt vast goed, maar ik verwacht op zijn zachts onblij te zijn. Heb een knoop in mijn maag bij enkel de gedachte eraanquote:Op zondag 29 maart 2026 19:47 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ook de Pasen kom je vast goed door. Fijn dat je zulke besties hebt en mooi dat de verhuizing van FOK! goed verlopen is en we elkaar weer online spreken.
Enne helemaal geen oninteressant verhaal hoor. Fijn je weer te zien typen hier! en goed van je dat je weer boodschappen hebt gedaan in de supermarkt. (Toch wel wat lekkers gekocht ?)
Hier ook nog wakkerquote:Op zondag 29 maart 2026 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Deze nacht wordt me nog wat
Hopelijk word ik straks nog moe...
quote:Op zondag 29 maart 2026 23:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier ook nog wakker
Net thuis
Helemaal hyperdepiep nog
Ja in slapen komen na een avond dienst is wel een dingetjequote:Op zondag 29 maart 2026 23:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hopelijk slapen we straks lekker![]()
Wat emoties hier die moeilijk doen
Snap ik jaquote:Op maandag 30 maart 2026 00:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja in slapen komen na een avond dienst is wel een dingetje
Emoties zijn vervelend![]()
Grapje natuurlijk
Hopelijk kun je ze voor jezelf iets af laten bouwen
Klinkt als een goed plan Cotsquote:Op maandag 30 maart 2026 00:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik ja
Dan sta je gewoon nog aan
Kopje kamille thee voor jou een idee?
Op dit moment faal ik op emotioneel vlak. Beetje angstig voor het liggen in het donker.
Misschien zo proberen op de bank te slapen. Soms werkt dat
Heb zo mijn momentenquote:
Ja is ook enorm vervelendquote:Op maandag 30 maart 2026 00:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb zo mijn momenten
Eens zien, eerst moe worden
Hier wel even een halve liter thee erin
Doe niet aan plassen in de nacht. Lijkt me echt naar om daar wakker voor te worden
Dat zou echt verboden moeten worden.quote:Op maandag 30 maart 2026 00:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe niet aan plassen in de nacht. Lijkt me echt naar om daar wakker voor te worden
quote:Op maandag 30 maart 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uiteindelijk wel geslapen
Nu weer een tijdje wakker, moest even opstarten voor Fok aan
Boodschappen doe ik even vanuit het fact. Dan fiets ik toch langs de Lidl
En dan morgen uit clubje naar de AH
Als ik het zo aanpak is de drempel minder hoog
Ben vandaag wel goed geloof ik. Lekker gedoucht. Nu haken en zo
Hopelijk houd ik dit vast
Vanavond weer proberen te lezen op de bankHoeft niet lang, hoeft niet veel, maar gewoon kijken of het weer lukt
Langzaam maar zeker richting normaal
Je doet het goedquote:Op maandag 30 maart 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vanavond weer proberen te lezen op de bankHoeft niet lang, hoeft niet veel, maar gewoon kijken of het weer lukt
Kleine stapjes CotSquote:Op maandag 30 maart 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
wat knap hoe je het allemaal doet, ik bewonder je hoop en positiviteit ontzettendquote:Op maandag 30 maart 2026 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kunnen wij nog wat van lerenquote:Op maandag 30 maart 2026 13:03 schreef Prego het volgende:
[..]
wat knap hoe je het allemaal doet, ik bewonder je hoop en positiviteit ontzettend
Get well soon!quote:Op maandag 30 maart 2026 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief. Ik doe ook maar gewoon maar wat me verstandig lijkt
Vandaag wel fact afgezegd. Voel me gewoon fysiek niet zo lekker. Kan gebeuren, ook niet gek met dit alles. Werd ook al moeilijker wakker dan anders. Denk een klein eendagsgriepje (zo'n bleh van een dag, hoop ik)
Boodschappen morgen dus na clubje en woensdag na fact
Nu pyjama aan, dekentje en uitrustendan ben ik morgen wel weer het vrouwtje
Paracetamol erin.
Beterschapquote:Op maandag 30 maart 2026 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag wel fact afgezegd. Voel me gewoon fysiek niet zo lekker. Kan gebeuren, ook niet gek met dit alles. Werd ook al moeilijker wakker dan anders. Denk een klein eendagsgriepje (zo'n bleh van een dag, hoop ik)
Paracetamol erin.
Beterschap!quote:Op maandag 30 maart 2026 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Paracetamol erin.
En dat doe je volgens mij heel erg goed!quote:Op maandag 30 maart 2026 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hopelijk is het dan inderdaad 1 bleh-dagje en ben je morgen weer helemaal de oude. Beterschap!quote:Vandaag wel fact afgezegd. Voel me gewoon fysiek niet zo lekker. Kan gebeuren, ook niet gek met dit alles. Werd ook al moeilijker wakker dan anders. Denk een klein eendagsgriepje (zo'n bleh van een dag, hoop ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |