abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 1 april 2026 @ 12:52:11 #151
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220482259
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 12:41 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
Ik vind het zó goed van je dat je dit soort hulp vraagt/aanneemt! O+
Dit!! ^O^ O+
  woensdag 1 april 2026 @ 12:55:29 #152
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220482278
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+ :*

Vrijdag heb ik een intake in het respijthuis (geen kliniek dus) om even op adem te komen. Ondanks dat ik het niet zo uit gaat het niet goed met me. Ik hoop dat ze snel een plekje voor me hebben om even op adem te komen. Even uit mijn eenzame bubbel te stappen en zo

ik hoop echt echt echt dat ze snel een plek voor me hebben. Duimen/bidden/hopen jullie met me mee?

Het was een goed en intensief gesprek net.
Ik voel me gezien en dat is fijn
Tuurlijk staan we naast je. :) Hopelijk zal de rust je goed doen. Dapper dat je deze stap in herstel hebt gezet ^O^ _O_
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 april 2026 @ 12:57:30 #153
22592 crew  Ole
pi_220482303
Heel goed Cots :*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 1 april 2026 @ 13:30:58 #154
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220482625
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻😍😍😍
pi_220483090
Bedankt voor alle complimenten en steun O+
Zelf vind ik het logisch om me te laten helpen? Ik vind het super fijn dat ze zo meedenken en luisteren. De hulpverlening doet zo zijn best, kan ik enkel dankbaar mee zijn. En nee, ik volg niet als een mak schaapje hoor ;) alles in overleg en bespreken. Sommige dingen wil ik absoluut niet.

En jullie zijn ook een enorme steun waar ik dankbaar mee ben _O_

Nu even pauze, ben zo moe. Wel eventjes gehaakt. Een uurtje of twee denk ik. Alleen ik krijg mezelf niet gemotiveerd genoeg -O- ben zo moe en hoofdpijn en voel me niet fit. En morgen mezelf dwingen om naar een clubje te gaan... Moet er echt even niet aan denken. Alleen mezelf volledig terugtrekken van alles en iedereen is geen gezonde coping. Ga me er absoluut niet beter door voelen.

maar goed...
  Spellchecker woensdag 1 april 2026 @ 14:58:38 #156
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220483183
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt voor alle complimenten en steun O+
Zelf vind ik het logisch om me te laten helpen? Ik vind het super fijn dat ze zo meedenken en luisteren. De hulpverlening doet zo zijn best, kan ik enkel dankbaar mee zijn. En nee, ik volg niet als een mak schaapje hoor ;) alles in overleg en bespreken. Sommige dingen wil ik absoluut niet.

En jullie zijn ook een enorme steun waar ik dankbaar mee ben _O_

Nu even pauze, ben zo moe. Wel eventjes gehaakt. Een uurtje of twee denk ik. Alleen ik krijg mezelf niet gemotiveerd genoeg -O- ben zo moe en hoofdpijn en voel me niet fit. En morgen mezelf dwingen om naar een clubje te gaan... Moet er echt even niet aan denken. Alleen mezelf volledig terugtrekken van alles en iedereen is geen gezonde coping. Ga me er absoluut niet beter door voelen.

maar goed...
Je doet t zo goed joh!!! O+
Rustig aan maar ^O^
pi_220483443
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jawel :) werd ook redelijk oké wakker :) Niks te klagen dus :)

-------

Gisteravond trouwens begonnen aan een tekenprojectje, voor de Pasen. Ben benieuwd of ik hem op tijd af krijg, want het is een beetje veel werk, maar wel leuk werk

Een haas of konijn met paaseieren wordt het

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie Cots
Hoe doe je dat!
Het lijkt wel of er een echt oor ligt!!
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220483454
Hebben ze enig idee van wanneer ze plek kunnen hebben ?
Ik hoop vlot
Voor jou O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220484233
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 14:58 schreef maily het volgende:

[..]
Je doet t zo goed joh!!! O+
Rustig aan maar ^O^
Ja... ben gewoon niet helemaal lekker en wel helemaal overvraagt.
Misschien met Pasen bijkomen :)
Hoop het! Voor nu zit het er niet in. Morgen ook niet (drukke dag) en vrijdag intake, midden op de dag. Dus gewoon geen succesnummer nu

quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
Verdorie Cots
Hoe doe je dat!
Het lijkt wel of er een echt oor ligt!!
Dank je :@

Heel simpel, schets maken. Met pastelpotlood (is hetzelfde als krijt, maar dan als potlood) maak je de kleurvlakken. Dat blenden
Als je tevreden bent met de kleuren pak je eerst een wit potlood waarmee je lijntjes uit de losse pols zet (kijken naar haarrichting) en dan met donkerbruin of misschien zelfs zwart nog wat haartjes.

Kind kan de was doen. Pastelpotlood is echt simpel!

quote:
99s.gif Op woensdag 1 april 2026 15:36 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze enig idee van wanneer ze plek kunnen hebben ?
Ik hoop vlot
Voor jou O+
Hoor ik allemaal op vrijdag. Dus nu mag ik even zenuwpees zijn. Ik hoop dat ik er met Pasen zit en anders erna
  woensdag 1 april 2026 @ 17:04:54 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220484367
Lijkt me echt zo fijn voor je!
The love you take is equal to the love you make.
pi_220484851
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+ :*

Vrijdag heb ik een intake in het respijthuis (geen kliniek dus) om even op adem te komen. Ondanks dat ik het niet zo uit gaat het niet goed met me. Ik hoop dat ze snel een plekje voor me hebben om even op adem te komen. Even uit mijn eenzame bubbel te stappen en zo

ik hoop echt echt echt dat ze snel een plek voor me hebben. Duimen/bidden/hopen jullie met me mee?

Het was een goed en intensief gesprek net.
Ik voel me gezien en dat is fijn
Ik duim voor je, lieve CotS. Wat ben je toch dapper.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 1 april 2026 @ 18:51:23 #162
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220485107
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

Heel simpel, schets maken. Met pastelpotlood (is hetzelfde als krijt, maar dan als potlood) maak je de kleurvlakken. Dat blenden
Als je tevreden bent met de kleuren pak je eerst een wit potlood waarmee je lijntjes uit de losse pols zet (kijken naar haarrichting) en dan met donkerbruin of misschien zelfs zwart nog wat haartjes.

Kind kan de was doen. Pastelpotlood is echt simpel!

Vind het nog steeds moeilijk klinken. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220485313
CotS, gewoon even een :* voor jou.
Fake it till you make it...
pi_220488768
Goedemorgen Cots
Hopelijk een ok nacht gehad :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220488778
quote:
99s.gif Op donderdag 2 april 2026 04:56 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen Cots
Hopelijk een ok nacht gehad :*
Soooo! Die is vroeg wakker ! :*
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220489090
Mogguh. Hopelijk heb je goed geslapen.
pi_220489389
Goedemorgen lieve mensen :* :O

Ik was gisteren zo uitgeput door al het slechte slapen dat ik al om elf uur in dromenland was. Dus dat is fijn, ben nu ook wat wakkerder dan anders

Straks naar de schilderclub (zucht... ja dat moet echt), even boodschapjes halen. Vanavond komt mijn bestie eten. Zo lief van haar O+ Ben echt heel dankbaar :)
Clubje moet omdat ik van de psych niet teveel alleen thuis moet zitten. Hopelijk heeft het respijthuis een plekje voor me. Ik zie anders best wel op tegen bijna een week lang alleen zijn :@

Zeker nu de stemmen in mijn hoofd meer aanwezig zijn, door alle emoties heb ik wat meer moeite met stemmen en aura's zien. Denk ook dat dat me erg moe maakt. Continu afleiding zoeken en tegengas geven.
maar goed, netjes mijn pillen blijven slikken en communiceren
  donderdag 2 april 2026 @ 08:31:01 #168
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220489429
Goedemorgen!

Vandaag wordt een goede dag.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2026 @ 09:02:17 #169
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220489632
Goedemorgen CotS. Ik hoop ook zo dat er een plekje voor je is. Dat maakt de week na deze moeilijke periode hopelijk wat makkelijker voor je.

Lekker schilderen straks! Dan ontspan je weer een beetje. Fijne dag vandaag en veel plezier vanavond met je bestie!
pi_220491287
Ik heb 'respijthuis' en wat zij doen moeten opzoeken. Dat lijkt me een hele fijne plek om even niet alleen thuis te zijn C. :*
pi_220491684
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2026 08:31 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen!

Vandaag wordt een goede dag.
Ja. Clubje was gezellig! Boodschappen gingen goed. Nu even niksen tot mijn Bestie komt. Ik ben zo moe van de prikkels en spanning voor morgen. Dus een beetje schoonmaken en hangen. Ben wel content, al moet wel regelmatig mezelf eraan herinneren dat deze dag vol zat is en dat ik niet lui ben vandaag

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:02 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen CotS. Ik hoop ook zo dat er een plekje voor je is. Dat maakt de week na deze moeilijke periode hopelijk wat makkelijker voor je.

Lekker schilderen straks! Dan ontspan je weer een beetje. Fijne dag vandaag en veel plezier vanavond met je bestie!
Ik hoop het ook. En als ik op een wachtlijst kom ook goed, als ik maar weet dat ik binnenkort even onder de pannen ben. Snap niet zo goed waarom ik er zo'n behoefte aan heb

Schilderen was weer leuk, boodschappen zijn gelukt ( *O* ) en Bestie wordt zo vast gezellig

quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 12:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb 'respijthuis' en wat zij doen moeten opzoeken. Dat lijkt me een hele fijne plek om even niet alleen thuis te zijn C. :*
Ja toch! Denk dat ik zoiets wel eventjes nodig heb :@
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 2 april 2026 @ 13:13:20 #172
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_220491706
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

Schilderen was weer leuk, boodschappen zijn gelukt ( *O* ) en Bestie wordt zo vast gezellig.
Zie je wel dat dat schilderen leuk was en dat die boodschappen lukken. En vanavond wordt het gezellig.

En dan nog even dit: deze dag is al vol zat en je bent niet lui! Het is maar dat je het weet. ^O^
  Moderator / Redactie FP donderdag 2 april 2026 @ 13:14:20 #173
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220491712
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja. Clubje was gezellig! Boodschappen gingen goed. Nu even niksen tot mijn Bestie komt. Ik ben zo moe van de prikkels en spanning voor morgen. Dus een beetje schoonmaken en hangen. Ben wel content, al moet wel regelmatig mezelf eraan herinneren dat deze dag vol zat is en dat ik niet lui ben vandaag
[..]
Ik hoop het ook. En als ik op een wachtlijst kom ook goed, als ik maar weet dat ik binnenkort even onder de pannen ben. Snap niet zo goed waarom ik er zo'n behoefte aan heb

Schilderen was weer leuk, boodschappen zijn gelukt ( *O* ) en Bestie wordt zo vast gezellig
[..]
Ja toch! Denk dat ik zoiets wel eventjes nodig heb :@
Gezellig *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220492498
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 13:13 schreef qltel het volgende:

[..]
Zie je wel dat dat schilderen leuk was en dat die boodschappen lukken. En vanavond wordt het gezellig.

En dan nog even dit: deze dag is al vol zat en je bent niet lui! Het is maar dat je het weet. ^O^
Ja... Mijn doel ik nu om elke dinsdag uit de haakclub naar de Lidle te gaan, tenzij ik thee of koffie nodig heb, dan de AH. Moet gewoon een routine worden :)

Net zoals clubjes. Al kom ik een half uurtje, wel elke week naar alle clubjes. Structuur is nodig. Binnenkort ook weer vrijwilligerswerk (maar daar zit geen ritme in)

En tja...voelt wel lui :@ maar ja... heb ook even geen motivatie of energie. Huis is netjes zat, tassen voor het respijt is ingepakt. Dus zodra er plek is kan ik gewoon die kant op. Ben erg nerveus, vreet ook energie

Dus nu lekker een bakje thee (heb een sterrenmuntfase) en Flikken Rotterdam kijken
pi_220493148
Er is een persoon in mijn leven die alles heel goed bedoelt, maar zo vaak de plank compleet misslaat

Krijg te horen dat zo'n plek "heel awkward" is... dat ik bij het gesprek moet afwijzen. Uhm...nee... juist niet. Ik wil graag even eruit, even uit mijn bubbel getrokken worden
Ik denk, mijn behandelaren denken, mijn close vrienden denken dat dit juist goed voor me is. En ja, het is niet thuis, maar juist omdat het niet thuis is

En ja, ik ben nerveus omdat ik groepen eng vind, maar ja... groepen horen bij het leven. Clubjes vind ik elke week ook weer eng, vrijwilligerswerk vind ik ook eng. Het is een angst die ik moet aangaan. Één op één gaat wel oké

Ik he gewoon even behoefte aan nabijheid. En even weer een leefstructuur oppakken. Opstaan, ontbijten, bezig, lunchen, bezig, eten, rusten, slapen. Dat ben ik een beetje kwijt aan rommeligheid in de structuur

Dus met andere woorden. Het is goed voor me en ik hoop dat ze me willen (aan de telefoon zeiden ze dat mijn situatie daar zeker terecht kan) en dat het een korte of geen wachtlijst is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')