Dit!!quote:Op woensdag 1 april 2026 12:41 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik vind het zó goed van je dat je dit soort hulp vraagt/aanneemt!
Tuurlijk staan we naast je.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Vrijdag heb ik een intake in het respijthuis (geen kliniek dus) om even op adem te komen. Ondanks dat ik het niet zo uit gaat het niet goed met me. Ik hoop dat ze snel een plekje voor me hebben om even op adem te komen. Even uit mijn eenzame bubbel te stappen en zo
ik hoop echt echt echt dat ze snel een plek voor me hebben. Duimen/bidden/hopen jullie met me mee?
Het was een goed en intensief gesprek net.
Ik voel me gezien en dat is fijn
Je doet t zo goed joh!!!quote:Op woensdag 1 april 2026 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt voor alle complimenten en steun
Zelf vind ik het logisch om me te laten helpen? Ik vind het super fijn dat ze zo meedenken en luisteren. De hulpverlening doet zo zijn best, kan ik enkel dankbaar mee zijn. En nee, ik volg niet als een mak schaapje hooralles in overleg en bespreken. Sommige dingen wil ik absoluut niet.
En jullie zijn ook een enorme steun waar ik dankbaar mee ben
Nu even pauze, ben zo moe. Wel eventjes gehaakt. Een uurtje of twee denk ik. Alleen ik krijg mezelf niet gemotiveerd genoegben zo moe en hoofdpijn en voel me niet fit. En morgen mezelf dwingen om naar een clubje te gaan... Moet er echt even niet aan denken. Alleen mezelf volledig terugtrekken van alles en iedereen is geen gezonde coping. Ga me er absoluut niet beter door voelen.
maar goed...
quote:Op woensdag 1 april 2026 08:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawelwerd ook redelijk oké wakker
Niks te klagen dus
-------
Gisteravond trouwens begonnen aan een tekenprojectje, voor de Pasen. Ben benieuwd of ik hem op tijd af krijg, want het is een beetje veel werk, maar wel leuk werk
Een haas of konijn met paaseieren wordt hetVerdorie CotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe je dat!
Het lijkt wel of er een echt oor ligt!!Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Ja... ben gewoon niet helemaal lekker en wel helemaal overvraagt.quote:Op woensdag 1 april 2026 14:58 schreef maily het volgende:
[..]
Je doet t zo goed joh!!!
Rustig aan maar
Dank jequote:Op woensdag 1 april 2026 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Verdorie Cots
Hoe doe je dat!
Het lijkt wel of er een echt oor ligt!!
Hoor ik allemaal op vrijdag. Dus nu mag ik even zenuwpees zijn. Ik hoop dat ik er met Pasen zit en anders ernaquote:Op woensdag 1 april 2026 15:36 schreef greysbones het volgende:
Hebben ze enig idee van wanneer ze plek kunnen hebben ?
Ik hoop vlot
Voor jou
Ik duim voor je, lieve CotS. Wat ben je toch dapper.quote:Op woensdag 1 april 2026 11:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel![]()
Vrijdag heb ik een intake in het respijthuis (geen kliniek dus) om even op adem te komen. Ondanks dat ik het niet zo uit gaat het niet goed met me. Ik hoop dat ze snel een plekje voor me hebben om even op adem te komen. Even uit mijn eenzame bubbel te stappen en zo
ik hoop echt echt echt dat ze snel een plek voor me hebben. Duimen/bidden/hopen jullie met me mee?
Het was een goed en intensief gesprek net.
Ik voel me gezien en dat is fijn
Vind het nog steeds moeilijk klinken.quote:Op woensdag 1 april 2026 16:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel simpel, schets maken. Met pastelpotlood (is hetzelfde als krijt, maar dan als potlood) maak je de kleurvlakken. Dat blenden
Als je tevreden bent met de kleuren pak je eerst een wit potlood waarmee je lijntjes uit de losse pols zet (kijken naar haarrichting) en dan met donkerbruin of misschien zelfs zwart nog wat haartjes.
Kind kan de was doen. Pastelpotlood is echt simpel!
Soooo! Die is vroeg wakker !quote:Op donderdag 2 april 2026 04:56 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen Cots
Hopelijk een ok nacht gehad
Ja. Clubje was gezellig! Boodschappen gingen goed. Nu even niksen tot mijn Bestie komt. Ik ben zo moe van de prikkels en spanning voor morgen. Dus een beetje schoonmaken en hangen. Ben wel content, al moet wel regelmatig mezelf eraan herinneren dat deze dag vol zat is en dat ik niet lui ben vandaagquote:Op donderdag 2 april 2026 08:31 schreef Lienekien het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag wordt een goede dag.
Ik hoop het ook. En als ik op een wachtlijst kom ook goed, als ik maar weet dat ik binnenkort even onder de pannen ben. Snap niet zo goed waarom ik er zo'n behoefte aan hebquote:Op donderdag 2 april 2026 09:02 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen CotS. Ik hoop ook zo dat er een plekje voor je is. Dat maakt de week na deze moeilijke periode hopelijk wat makkelijker voor je.
Lekker schilderen straks! Dan ontspan je weer een beetje. Fijne dag vandaag en veel plezier vanavond met je bestie!
Ja toch! Denk dat ik zoiets wel eventjes nodig hebquote:Op donderdag 2 april 2026 12:19 schreef Blues het volgende:
Ik heb 'respijthuis' en wat zij doen moeten opzoeken. Dat lijkt me een hele fijne plek om even niet alleen thuis te zijn C.
Zie je wel dat dat schilderen leuk was en dat die boodschappen lukken. En vanavond wordt het gezellig.quote:Op donderdag 2 april 2026 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Schilderen was weer leuk, boodschappen zijn gelukt () en Bestie wordt zo vast gezellig.
Gezelligquote:Op donderdag 2 april 2026 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja. Clubje was gezellig! Boodschappen gingen goed. Nu even niksen tot mijn Bestie komt. Ik ben zo moe van de prikkels en spanning voor morgen. Dus een beetje schoonmaken en hangen. Ben wel content, al moet wel regelmatig mezelf eraan herinneren dat deze dag vol zat is en dat ik niet lui ben vandaag
[..]
Ik hoop het ook. En als ik op een wachtlijst kom ook goed, als ik maar weet dat ik binnenkort even onder de pannen ben. Snap niet zo goed waarom ik er zo'n behoefte aan heb
Schilderen was weer leuk, boodschappen zijn gelukt () en Bestie wordt zo vast gezellig
[..]
Ja toch! Denk dat ik zoiets wel eventjes nodig heb
Ja... Mijn doel ik nu om elke dinsdag uit de haakclub naar de Lidle te gaan, tenzij ik thee of koffie nodig heb, dan de AH. Moet gewoon een routine wordenquote:Op donderdag 2 april 2026 13:13 schreef qltel het volgende:
[..]
Zie je wel dat dat schilderen leuk was en dat die boodschappen lukken. En vanavond wordt het gezellig.
En dan nog even dit: deze dag is al vol zat en je bent niet lui! Het is maar dat je het weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |