abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220348488
Bizar dat we gewonnen hebben in Eindhoven!
pi_220348674
Stel je blijft derde en je wint de beter, speel je dan voorronde CL of gs je dan naar de EL
pi_220348722
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:23 schreef Cupfighter het volgende:
Stel je blijft derde en je wint de beter, speel je dan voorronde CL of gs je dan naar de EL
Voorronde CL
  zondag 15 maart 2026 @ 14:09:14 #5
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220349261
_O_
pi_220349273
Mooi! Nieuw topic, nieuwe topictitel.

Geweldige avond gisteren, en dan te bedenken dat je niet eens met je sterkste elftal speelde.
^ To je nesmysl ^
pi_220349284
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:11 schreef TyVole het volgende:
Mooi! Nieuw topic, nieuwe topictitel.

Geweldige avond gisteren, en dan te bedenken dat je niet eens met je sterkste elftal speelde.
Tegenstander ook niet ;)
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220357059
Dit seizoen verdient nieuwe afbeeldingen in de OP.
pi_220357884
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 12:23 schreef Cupfighter het volgende:
Stel je blijft derde en je wint de beter, speel je dan voorronde CL of gs je dan naar de EL
Voorronde CL.
pi_220359632
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:12 schreef mitt het volgende:

[..]
Tegenstander ook niet ;)
🤫
^ To je nesmysl ^
pi_220359691
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2026 14:12 schreef mitt het volgende:

[..]
Tegenstander ook niet ;)
Klopt maar de reservebank van PSV zou meer kwaliteit moeten hebben dan die van NEC
Bosz gaf netjes de complimenten aan NEC
pi_220359884
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt maar de reservebank van PSV zou meer kwaliteit moeten hebben dan die van NEC
Bosz gaf netjes de complimenten aan NEC
Ja eens hoor. Ongelooflijk knap wat NEC doet.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220361099
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2026 19:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Klopt maar de reservebank van PSV zou meer kwaliteit moeten hebben dan die van NEC
Bosz gaf netjes de complimenten aan NEC
Al vond ik deze wel meer op het conto van een slecht spelend PSV en een Kovar die absoluut zijn dag niet had. NEC speelde echt niet zo goed als in de beker, maar was uiterst effectief.

Het spel van NEC was in de eerste 25 minuten goed en tot aan de rust zeer redelijk. De tweede helft was niet best, maar gelukkig hebben we het met inzet over de streep getrokken.
pi_220426521
Yes! Kaarten voor de bekerfinale zijn binnen.
pi_220437196
Hier ook, op naar 19 april!
^ To je nesmysl ^
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:20:16 #16
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_220477191
Het is heel simpel, als je spelers opstelt die niet speelgerechtigt zijn dan is de wedstrijd ongeldig, genoeg jurispredentie uit het verleden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 31 maart 2026 @ 20:28:41 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220477232
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:24 schreef raptorix het volgende:
Het is heel simpel, als je spelers opstelt die niet speelgerechtigt zijn dan is de wedstrijd ongeldig, genoeg jurispredentie uit het verleden.
Ik denk niet dat de KNVB een halve speelronde gaat laten overspelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220477822
quote:
Deze soap kent alleen maar verliezers, maar vooral het Nederlands voetbal. Het hebben van (jeugd) internationals levert de clubs geld op. De wat kleinere clubs moeten het hebben van spelers die uitkomen voor Indonesië, Suriname, etc. Wanneer ze hierdoor een buiten EU speler worden, zullen ze niet meer voor de kleine clubs kunnen spelen want dan worden ze te duur. Gevolg, de kleinere clubs hebben minder keuze in kwaliteit of spelers durven niet meer voor een andere nationaliteit te kiezen, waardoor de club inkomsten misloopt.

In het geval van NEC hoop ik dat ze niet deze week pas een werkvergunning hebben aangevraagd.
pi_220477910
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:12 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Deze soap kent alleen maar verliezers, maar vooral het Nederlands voetbal. Het hebben van (jeugd) internationals levert de clubs geld op. De wat kleinere clubs moeten het hebben van spelers die uitkomen voor Indonesië, Suriname, etc. Wanneer ze hierdoor een buiten EU speler worden, zullen ze niet meer voor de kleine clubs kunnen spelen want dan worden ze te duur. Gevolg, de kleinere clubs hebben minder keuze in kwaliteit of spelers durven niet meer voor een andere nationaliteit te kiezen, waardoor de club inkomsten misloopt.

In het geval van NEC hoop ik dat ze niet deze week pas een werkvergunning hebben aangevraagd.
Lijkt mij dat Chery daar zo goed als op zit qua salaris maar zal alsnog tijd kosten.
pi_220478031
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:17 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Lijkt mij dat Chery daar zo goed als op zit qua salaris maar zal alsnog tijd kosten.
Qua salaris zit Chery wel goed idd. Dat geeft eigenlijk al aan dat NEC niet op de hoogte was van deze regel/wetgeving.
pi_220478355
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:27 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Qua salaris zit Chery wel goed idd. Dat geeft eigenlijk al aan dat NEC niet op de hoogte was van deze regel/wetgeving.
Heel apart dat Ajax er wel tijdig op heeft ingespeeld als enige met Paes. Wellicht toch het verschil met een fulltime jurist in dienst hebben.
pi_220479197
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 21:58 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Heel apart dat Ajax er wel tijdig op heeft ingespeeld als enige met Paes. Wellicht toch het verschil met een fulltime jurist in dienst hebben.
Dat laatste denk ik inderdaad. Al is de situatie tussen Indonesië en Suriname wel anders. Dat maakt deze hele kwestie zo lastig. Sommige landen mogen wel een dubbel paspoort hebben, sommige landen ligt de keuzen in Nederland en sommige landen (zoals Inodnesië) eisen om het NL paspoort op te zeggen. Vanwege dit laatste was het duidelijker voor Ajax denk ik.
pi_220479594
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 20:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de KNVB een halve speelronde gaat laten overspelen.
Ik denk dat als een benadeelde club naar het CAS gaat die een keiharde zaak heeft, ja het is allemaal heel ververelend en omslachtig, maar als de KNVB in eerdere zaken oordeelde dat een wedstrijd overgespeelt moet worden als er sprake is van het opstellen van een niet speelgerechtigde speler dan kun je niet zomaar zeggen: Ja nee nu doen we dat niet, want dat maakt het allemaal maar lastig. Daarnaast krijg je nu ook nog het gedoe dat de KNVB niet kan zeggen dat men het niet wist met het verhaal van Paes erbij.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220482220
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 02:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat als een benadeelde club naar het CAS gaat die een keiharde zaak heeft, ja het is allemaal heel ververelend en omslachtig, maar als de KNVB in eerdere zaken oordeelde dat een wedstrijd overgespeelt moet worden als er sprake is van het opstellen van een niet speelgerechtigde speler dan kun je niet zomaar zeggen: Ja nee nu doen we dat niet, want dat maakt het allemaal maar lastig. Daarnaast krijg je nu ook nog het gedoe dat de KNVB niet kan zeggen dat men het niet wist met het verhaal van Paes erbij.
We gaan het zien.
Wilco heeft goede hoop dat de werkvergunning van Chery snel geregeld is. Denk wel dat hij Excelsior uit gaat missen.
pi_220482410
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 02:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat als een benadeelde club naar het CAS gaat die een keiharde zaak heeft, ja het is allemaal heel ververelend en omslachtig, maar als de KNVB in eerdere zaken oordeelde dat een wedstrijd overgespeelt moet worden als er sprake is van het opstellen van een niet speelgerechtigde speler dan kun je niet zomaar zeggen: Ja nee nu doen we dat niet, want dat maakt het allemaal maar lastig. Daarnaast krijg je nu ook nog het gedoe dat de KNVB niet kan zeggen dat men het niet wist met het verhaal van Paes erbij.
Jij moet wat minder denken en meer weten.

Zelf ben je geen jurist, de jurisprudentie heb je nooit gelezen maar je denkt het wel te weten.

Het is trouwens *vervelend en *overgespeeld
pi_220482504
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 13:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jij moet wat minder denken en meer weten.

Zelf ben je geen jurist, de jurisprudentie heb je nooit gelezen maar je denkt het wel te weten.

Het is trouwens *vervelend en *overgespeeld
Hoor mijnheertje zuur, als je hier komt om andermans spelling te gaan afzeiken kan je beter naar Tweakers gaan, zijn ze bijna allemaal net zo autistisch hierop.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220489962
Dit wordt het warming-up shirt voor de finale.

Bekijk deze YouTube-video

Historisch gezien super gaaf, maar ik skip 'm
pi_220490068
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:39 schreef BasNijmegen het volgende:
Dit wordt het warming-up shirt voor de finale.

Bekijk deze YouTube-video

Historisch gezien super gaaf, maar ik skip 'm
Wat is dit voor een accent? :')
pi_220490171
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:53 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wat is dit voor een accent? :')
Nimweegs Jonguh!



Wedstrijd shirt wel besteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 april 2026 @ 12:47:24 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220491535
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220511188
Zeer belangrijke overwinning op Excelsior!
Waar gaat dit seizoen eindigen!?
pi_220511273
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:14 schreef BasNijmegen het volgende:
Zeer belangrijke overwinning op Excelsior!
Waar gaat dit seizoen eindigen!?
5 punten los van Ajax nu, Twente op 3 punten en we moeten nog naar Enschede, dat wordt een pittige wedstrijd, eerst volgende week thuis tegen Feyenoord en dan de bekerfinale
Nu al de meeste overwinningen ooit in de eredivisie
pi_220519506
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
5 punten los van Ajax nu, Twente op 3 punten en we moeten nog naar Enschede, dat wordt een pittige wedstrijd, eerst volgende week thuis tegen Feyenoord en dan de bekerfinale
Nu al de meeste overwinningen ooit in de eredivisie
De overwinningen en punten volgen elkaar op, maar het gaat steeds niet van harte. Ik ga daardoor steeds met weinig vertrouwen richting een wedstrijd. Feyenoord wordt lastig, Twente uit al helemaal. Maar de uitwedstrijd tegen Groningen lijkt mij op papier de meest lastige. Het spel van Feyenoord en Twente ligt ons dit seizoen beter.
De kans dat we minimaal vierde worden dit seizoen komt wel steeds dichterbij. En het blijft bizar dat we nog steeds over directe plaatsing van de CL mogen dromen.
pi_220568188
Slechte wedstrijd vandaag. Laatste fase werd beter maar de intensiteit en beetje geluk ontbraken.

Dat gejank om dat penaltymoment begrijp ik echt niet. Stelde geen hol voor. Boehoe, we krijgen de scheids niet mee. Weet je eens hoe wij ons voelen.

Anyway, 1-1 terechte uitslag. Op naar zondag!
^ To je nesmysl ^
pi_220576718
Zoveel zin in zondag. Ben reuze benieuwd. Ben heel blij met de tickets.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_220577947
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:20 schreef TyVole het volgende:
Slechte wedstrijd vandaag. Laatste fase werd beter maar de intensiteit en beetje geluk ontbraken.

Dat gejank om dat penaltymoment begrijp ik echt niet. Stelde geen hol voor. Boehoe, we krijgen de scheids niet mee. Weet je eens hoe wij ons voelen.

Anyway, 1-1 terechte uitslag. Op naar zondag!
Ik miste het vuur/passie in de eerste helft bij NEC. Het leek wel alsof ze met de handrem erop de duels aangingen. Zal de finale van komende zondag toch in hun koppies zitten?

Bizar trouwens dat er slechts 47minuten zuivere speeltijd is geweest. De scheids floot alles af, waarna het X seconden stil lag omdat hij perse iedereen moest toespreken. Het tijdrekken lag niet perse bij Feyenoord in mijn ogen, de scheids had een groot aandeel in het ontbreken van zuivere speeltijd. De 7 minuten extra tijd was dan ook te weinig.

Tja en de rode kaart. Wanneer je het beoordeelt op een doorgebroken speler dan was het rood. Wanneer je het beoordeeld op het ontnemen van een scoringskans, dan is het geel. Ik denk dat we in dit geval geluk hebben gehad met de keuze van de scheids.

quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 22:20 schreef -J-D- het volgende:
Zoveel zin in zondag. Ben reuze benieuwd. Ben heel blij met de tickets.
Poh, ja ook enorm veel zin in. Maar ben wel bang voor de teleurstelling.
  dinsdag 14 april 2026 @ 11:59:10 #39
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220579190
zondag gehakt dag
  dinsdag 14 april 2026 @ 12:46:12 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220579563
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 11:59 schreef jigggy het volgende:
zondag gehakt dag
Met 40% groenten erin?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220580721
Feyenoord had zich goed voorbereid tegen een matig spelend NEC dat op de handrem leek te spelen met de bekerfinale in het vooruitzicht ook heeft de favorietenrol misschien wat verlammend gewerkt en was de late 1-1 een opluchting

Zondag de finale tegen AZ, een ploeg die NEC over het algemeen wel goed ligt maar dit is natuurlijk wel een wedstrijd met extra lading, voor de zesde keer een finale verliezen zou echt een domper zijn
De week erop Twente uit dat in 2026 in uitstekende vorm is, nederlaag tegen Twente kan inhouden dat je naar plek 5 zakt wat bizar een genoeg een teleurstelling zou zijn omdat je dan nog play offs moet spelen voor Europees voetbal
  dinsdag 14 april 2026 @ 19:22:23 #42
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220581434
user @Cupfighter solliciteert openlijk voor de functie van senior analist bij ESPN
pi_220581517
Ik hoop dat jullie degraderen
pi_220590615
Poh, bijna weekend. De kriebels voor de finale beginnen nu wel echt te komen.
Heb geen goed voorgevoel, maar wel enorm veel zin.
pi_220594472
Kop op, BasNijmegen, houd de moed erin.
NEC staat bijna gelijk aan tragiek, dat is waar. Vijf keer verloren we een finale, nooit was er winst. De meest legendarische wedstrijd uit de clubgeschiedenis is een verliespartij: de 2-3 tegen Barcelona in 1983, na nota bene met 2-0 te hebben voorgestaan. Het nuilen staat ons NEC'ers traditioneel nader dan het juichen. Allemaal waar.
Maar dit jaar is NEC niet het gewone NEC. In geen enkel opzicht. Nooit eerder speelden we zo goed, zo spectaculair. Nooit eerder behaalden we zoveel punten. Nooit eerder was de sfeer zo goed. Of we zondag winnen, kan niemand zeggen, maar ik heb er juist wél een goed gevoel over.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_220595081
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2026 18:31 schreef pyl het volgende:
Kop op, BasNijmegen, houd de moed erin.
NEC staat bijna gelijk aan tragiek, dat is waar. Vijf keer verloren we een finale, nooit was er winst. De meest legendarische wedstrijd uit de clubgeschiedenis is een verliespartij: de 2-3 tegen Barcelona in 1983, na nota bene met 2-0 te hebben voorgestaan. Het nuilen staat ons NEC'ers traditioneel nader dan het juichen. Allemaal waar.
Maar dit jaar is NEC niet het gewone NEC. In geen enkel opzicht. Nooit eerder speelden we zo goed, zo spectaculair. Nooit eerder behaalden we zoveel punten. Nooit eerder was de sfeer zo goed. Of we zondag winnen, kan niemand zeggen, maar ik heb er juist wél een goed gevoel over.
Qua stand op de ranglijst hebben we alle reden om te juichen. Maar het spel is niet meer wat het was voor de winterstop. Tegen PSV wonnen we met strijd en passie, maar dit ontbrak tegen tegenstanders als Feyenoord, Heerenveen, Excelsior etc. En toch sprokkelen we de punten, dus dat is heel fijn.
Voor mijn gevoel is op dit moment iedere wedstrijd 50/50, dus ook komende zondag. Starten we zoals tegen PSV, dan heb ik alle vertrouwen. We gaan het zien.
  donderdag 16 april 2026 @ 20:37:29 #47
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220595508
Ik juich voor NEC dit weekend. Succes :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 21:09:10 #48
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220595792
Wij juichen allen voor NEC, behalve dagoduck.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 18 april 2026 @ 10:54:36 #49
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220604405
Reed gisteren op de Muntweg, en daar stonden de gele borden al klaar voor de wegafsluiting.

Vanwege de huldiging, zo stond erop.

De gemeente heeft er vertrouwen in :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220604430
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
Reed gisteren op de Muntweg, en daar stonden de gele borden al klaar voor de wegafsluiting.

Vanwege de huldiging, zo stond erop.

De gemeente heeft er vertrouwen in :D
Die stonden er vorige week al, de gemeente is een keer erg snel
pi_220604931
Hopelijk scoort Sandler de winnende.

@WheeledWarrior
  zaterdag 18 april 2026 @ 12:55:04 #52
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220605165
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 12:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hopelijk scoort Sandler de winnende.

@:WheeledWarrior
Makkelie gaat dit sowieso weer uit de hand laten lopen.
  zaterdag 18 april 2026 @ 14:16:23 #53
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220605910
Godse zenuwen :')
pi_220607435
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 14:16 schreef jigggy het volgende:
Godse zenuwen :')
Valt hier gek genoeg nog mee.
pi_220607497
Hier ook best zenuwachtig
Van mij mag het morgen 18:00 zijn
pi_220615366
Jullie waren weer dichtbij zullen we maar zeggen.
pi_220615921
Het was slecht, nu hopen dat tegen Twente de koppies weer leeg zijn
  zondag 19 april 2026 @ 21:52:15 #58
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220616036
De gemeente Nijmegen heeft het gejynxt door al borden neer te zetten dat de Muntweg de 21e afgesloten is vanwege de huldiging :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 19 april 2026 @ 22:25:20 #59
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220616172
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 21:52 schreef StateOfMind het volgende:
De gemeente Nijmegen heeft het gejynxt door al borden neer te zetten dat de Muntweg de 21e afgesloten is vanwege de huldiging :D
Vond al die feestelijkheden het hele weekend in Nijmegen sowieso een beetje de goden verzoeken

Ga eerst voetballen en daarna denken aan feestvieren, arrogant gedrag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220616385
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 22:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Vond al die feestelijkheden het hele weekend in Nijmegen sowieso een beetje de goden verzoeken

Ga eerst voetballen en daarna denken aan feestvieren, arrogant gedrag.
7 mei 2017 vergeten? :D
  maandag 20 april 2026 @ 07:30:45 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220616890
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 22:58 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
7 mei 2017 vergeten? :D
Het deed me ook in alles aan dat hele weekend denken inderdaad, gelukkig deed iedereen de week erop gewoon normaal tot de wedstrijddag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220617338
Wat een deceptie gisteren. Vond het tomeloze optimisme wel wat overdreven gezien het spel van de laatste weken, maar dit sloeg alles.

Alles begon nog leuk. Ritje naar Rotterdam, vlag uit het raam toen we de bussen inhaalden. Zonnetje in Rotterdam. Supporters van beide clubs die gewoon door elkaar heen liepen zonder gedoe.

Nog gesproken met wat AZ'ers die zich duidelijk de underdog voelden. Gelijk uitgelegd dat NEC ook wel echt gehyped wordt door de media. Dat bleek ook wel tijdens de wedstrijd.

Het begon nog aardig met twee kansen op rechts maar daarna zag je al hoe kwetsbaar het aan onze kant allemaal was. Middenveld was geen schim van wat we gewend zijn. De felheid ontbrak. Voorin gebeurde te weinig.

Natuurlijk ontbrak Kaplan en uiteindelijk ook Önal, maar dan nog was dit geen winst geworden. Las het ergens anders al maar dit was de zeperd die we het hele seizoen al verwachtten, uiterst vervelend dat dit dan in de finale gebeurt. Gezien De wedstrijden tegen Utrecht en Feyenoord laatst is dit wel een patroon en ik hou mijn hart vast voor de laatste 4 wedstrijden...

Dit was mijn derde finale en weer hebben we niks. Dit is wel echt een vloek geworden nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door TyVole op 20-04-2026 13:03:21 ]
^ To je nesmysl ^
pi_220617773
Poh, de slechtste wedstrijd van het seizoen en helaas in de bekerfinale.
Maar wat was AZ goed.

Hopelijk kunnen we de rug rechten en er weer vol voor gaan tegen Twente.
Ik roep het al weken, maar ik ben zo bang voor die 'nachtkaars'.
  maandag 20 april 2026 @ 11:02:45 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220618139
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 10:36 schreef BasNijmegen het volgende:
Poh, de slechtste wedstrijd van het seizoen en helaas in de bekerfinale.
Maar wat was AZ goed.
Vond je AZ echt zo goed? De eerste helft was het een foutenfestival van jewelste met enkel een excellerende Clasie. Ze kopieerden uiteindelijk gewoon Utrecht en Feyenoord terwijl ze daar ook wat meer de spelers voor hebben. Toen het 2-0 werd in een fase dat de 1-1 ook wel in de lucht hing was het wel gedaan en konden ze na de kamikazewissels van Schreuder er heerlijk onderuit counteren.

Wat dat betreft lijkt Schreuder vooralsnog een soort Temu Bosz waarbij hij steevast geen antwoord weet te vinden op het simpele zet een middenvelder erbij en maak er overal 1 op 1 van. Snapte ook niet zo goed waarom hij die Onal 20 minuten lang over het veld liet hinkelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220620775
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2026 11:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Vond je AZ echt zo goed? De eerste helft was het een foutenfestival van jewelste met enkel een excellerende Clasie. Ze kopieerden uiteindelijk gewoon Utrecht en Feyenoord terwijl ze daar ook wat meer de spelers voor hebben. Toen het 2-0 werd in een fase dat de 1-1 ook wel in de lucht hing was het wel gedaan en konden ze na de kamikazewissels van Schreuder er heerlijk onderuit counteren.

Wat dat betreft lijkt Schreuder vooralsnog een soort Temu Bosz waarbij hij steevast geen antwoord weet te vinden op het simpele zet een middenvelder erbij en maak er overal 1 op 1 van. Snapte ook niet zo goed waarom hij die Onal 20 minuten lang over het veld liet hinkelen.
Misschien niet perse als team, maar de individuele klasse zorgde gisteren voor de doorslag. Clasie en De Wit waren gisteren wel écht goed. Doordat NEC echt slecht was, was het contrast misschien ook groter.
pi_220650173
Twente uit vanavond

Gaat heel lastig worden, Twente is erg goed in vorm en NEC zit nog met de bekerkater
pi_220651463
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 april 2026 10:47 schreef Cupfighter het volgende:
Twente uit vanavond

Gaat heel lastig worden, Twente is erg goed in vorm en NEC zit nog met de bekerkater
Niet alleen de bekerkater.
We zitten met blessures en schorsingen.
We hebben dit seizoen na de winterstop nog niet de vorm van voor de winterstop kunnen pakken (alleen tegen PSV). We missen het vuur.

Verwacht dat de punten in Enschede blijven.
pi_220655327
Het eerste half uur dacht ik dat het weer 5-1 zou worden
Dan draait de wedstrijd en verdient NEC eigenlijk de winst
Vooraf getekend voor een punt
pi_220655679
Had 1-1 voorspeld want iedereen rekende op verlies. Eerste 30 min leek het ook die kant op te gaan maar daarmna kantelt het volledig en had je het gewoon af moeten maken.

Aanpassingen in de opstelling pakten goed uit maar je ziet dat vertrouwen en felheid heel veel uitmaken. Had zelf Ogawa of Kachati nog gebracht i.p.v. Danilo, maar niet iedereen heeft mijn voetbalinzicht natuurlijk. ;)

Voelt als een overwinning dit maar kunnen twee dure punten worden.
^ To je nesmysl ^
pi_220657857
Veerkracht van dit NEC geeft hoop.
Knap hoe ze een kansloze eerste 40min om weten te zetten in dominant spel.
pi_220702594
Me flink geërgerd aan de arbitrage gisteren, dapper hoor om in de 80e minuut geel te geven voor Koeman die al vanaf de staking van de wedstrijd tijd aan het rekken was, VAR ziet een zuivere pingel niet

Los daarvan was NEC strijdlustig maar niet scherp, alleen Ogawa had er al 3 kunnen maken
Crettaz was net zoals tegen Twente erg nuttig in de slotfase
pi_220707411
Kom je goed weg met de uitslag in Alkmaar vandaag...

Gisteren had je gewoon 3-0 moeyen winnen maar geluk en scherpte ontbrak. Had zelf eerder gewisseld want op de voetballende manier lukt het ons niet tegen zeer verdedigende ploegen.
^ To je nesmysl ^
pi_220710553
Ook bizar dat we geen pingel kregen. Sandler die met twee handen aan het shirt naar beneden werd getrokken.....
pi_220759975
Tja het blijft spannend, echt goed is het niet meer naar mijn mening, seizoen lijkt net iets te lang te duren
pi_220826236
Zo, dit was slecht voor mijn hart zeg, maar wat een heerlijk einde van het seizoen!

Voorronde Champions League. Bizar.
^ To je nesmysl ^
pi_220826457
De derde plek
Voorronde CL
Zeker hoofdtoernooi EL

Heerlijk

Maar wat was het spannend
pi_220826639
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:23 schreef Cupfighter het volgende:
De derde plek
Voorronde CL
Zeker hoofdtoernooi EL

Heerlijk

Maar wat was het spannend
Is EL zeker? Kan het niet nog de andere CL worden?

En gefeliciteerd!
  zondag 17 mei 2026 @ 17:38:04 #78
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220826686
Gefeliciteerd allen

Wij gaan Europa in
pi_220826695
quote:
14s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:34 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Is EL zeker? Kan het niet nog de andere CL worden?

En gefeliciteerd!
Dank je wel

Ik dacht dat EL zeker is
pi_220827371


Sowieso twee wedstrijden voorronde Champions League en daarna dus, realistisch gezien, groepsfase EL (8 wedstrijden).
^ To je nesmysl ^
pi_220829446
NEC is na PSV voor mij de sympathiekste club van Nederland. Het is jullie derhalve van harte gegund, mooie club, mooie stad.
pi_220829974
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 06:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
NEC is na PSV voor mij de sympathiekste club van Nederland. Het is jullie derhalve van harte gegund, mooie club, mooie stad.
Dank je wel

Vind ook dat NEC gezien het hele seizoen het verdiend heeft al had Twente ook een hele sterke tweede seizoenshelft en die had ik het ook gegund

Klein kritiek puntje wat hier ook door onder andere @Caland is aangehaald , blijf met 2 benen op de grond staan, als ik gisteren bijvoorbeeld Boekhoorn hoor praten denk joh doe dit nou niet, volgend seizoen sta je misschien weer elfde en dan krijg je dit als een boemerang terug
pi_220830394
Wat een bizar seizoen zeg! En wat een euforie gisteren in het stadion. Ik kan niet wachten om de CL hymne in De Goffert te horen.
  maandag 18 mei 2026 @ 18:42:00 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220834166
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:43 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een bizar seizoen zeg! En wat een euforie gisteren in het stadion. Ik kan niet wachten om de CL hymne in De Goffert te horen.
Dan zul je het tot de laatste PO ronde moeten schoppen, daarvoor mag die niet gedraaid worden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 18 mei 2026 @ 18:43:14 #85
35723 crew  GGMM
pi_220834173
Misschien kan je hem gewoon vanaf je telefoon afspelen als je daar bent
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220835874
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan zul je het tot de laatste PO ronde moeten schoppen, daarvoor mag die niet gedraaid worden.
:o nooooooooo

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:43 schreef GGMM het volgende:
Misschien kan je hem gewoon vanaf je telefoon afspelen als je daar bent
Thanks voor de tip!
pi_220835992
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:16 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dank je wel

Vind ook dat NEC gezien het hele seizoen het verdiend heeft al had Twente ook een hele sterke tweede seizoenshelft en die had ik het ook gegund

Klein kritiek puntje wat hier ook door onder andere @:caland is aangehaald , blijf met 2 benen op de grond staan, als ik gisteren bijvoorbeeld Boekhoorn hoor praten denk joh doe dit nou niet, volgend seizoen sta je misschien weer elfde en dan krijg je dit als een boemerang terug
Lul op toafel
pi_220837316
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 18:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Dan zul je het tot de laatste PO ronde moeten schoppen, daarvoor mag die niet gedraaid worden.
:D

Ik las ook die interviews over alle topteams die zogenaamd in Nijmegen zouden komen. Volgens mij moet je gewoon 2 voorrondes door toch? Wat in principe, met alle respect voor NEC, normaal gesproken meteen einde oefening is?

Het zou voor NEC (en zeker voor NL) natuurlijk veel beter zijn als ze afstromen richting de EL of ECL, daar kunnen ze zeker wel wat punten halen denk ik.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 11:19:29 #89
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220838545
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 08:55 schreef Solispolar het volgende:

[..]
:D

Ik las ook die interviews over alle topteams die zogenaamd in Nijmegen zouden komen. Volgens mij moet je gewoon 2 voorrondes door toch? Wat in principe, met alle respect voor NEC, normaal gesproken meteen einde oefening is?

Het zou voor NEC (en zeker voor NL) natuurlijk veel beter zijn als ze afstromen richting de EL of ECL, daar kunnen ze zeker wel wat punten halen denk ik.
Geloof dat er op Boekhoorn na geen NEC-er is die denkt dat ze de CL gaan halen, afstromen richting Conference LeagueGENOT kan ook niet, ze hebben de zekerheid op EL groepsfase
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220840086
Ik kan het nog steeds niet bevatten. Wat was de euforie afgelopen zondag mooi!

Op NEC TV staat nu Binnenin XL. Leuk kijkje achter de schermen.
https://www.nec-nijmegen.nl/n.e.c.-tv.htm
pi_220847300
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 11:19 schreef Caland het volgende:

[..]
Geloof dat er op Boekhoorn na geen NEC-er is die denkt dat ze de CL gaan halen, afstromen richting Conference LeagueGENOT kan ook niet, ze hebben de zekerheid op EL groepsfase
Klopt en de meeste zullen ook beseffen dat we met een Europees Programma erbij volgend jaar weer om plek 9 spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')