abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221444645
Kaplan er nog bij zou echt heel mooi zijn
  maandag 27 juli 2026 @ 12:22:04 #127
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221444788
Eigenlijk wel eens met @Caland dat ik voor NEC met hun Europese programma bang ben dat al die oudjes straks in november al met de tong op de schoenen lopen.
  maandag 27 juli 2026 @ 12:23:25 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221444797
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 12:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eigenlijk wel eens met @:Caland dat ik voor NEC met hun Europese programma bang ben dat al die oudjes straks in november al met de tong op de schoenen lopen.
Laat staan met die twee centrale verdedigers die zonder een dubbel programma al altijd stuk zijn

Zonde, ik dacht dat NEC gewoon doorging met beleid voeren op basis van een gedegen scouting, nu neigt het wel heel erg naar geld stuk slaan aan oudjes in de hoop het te kunnen vasthouden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221444831
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 12:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Laat staan met die twee centrale verdedigers die zonder een dubbel programma al altijd stuk zijn

Zonde, ik dacht dat NEC gewoon doorging met beleid voeren op basis van een gedegen scouting, nu neigt het wel heel erg naar geld stuk slaan aan oudjes in de hoop het te kunnen vasthouden
Dick Schreuder krijgt voor het eerst te maken met een Europees schema. Dat is al interessant genoeg, zeker met zijn intense speelstijl. De seizoenen van Go Ahead (vorig) en FC Twente in 2024-25 zijn exemplarisch. Chronische ontevredenheid in de tweede seizoenshelft. Mensen die de koppeling maken met een Europees seizoen, zijn dan al gekruisigd en in de guillotine bevestigd.
pi_221444992
quote:

[..]

Marcel Boekhoorn wil naar mijn idee iets te veel en snel, de druk die Schreuder zet op het willen van versterkingen helpt daar niet in mee
pi_221445049
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Schopploeg ADO weet hier wel raad mee. @Haags
pi_221445359
quote:

[..]

Tobias Storm (21 jaar)
Adam Tahaui (20 jaar)
Kaj Sierhuis (28 jaar)
Jamiro Montero (32 jaar)
Emre Mor (28 jaar)
Clement Bischoff (20 jaar)
Perr Schuurs (26 jaar)

Daarnaast hebben Yassin Moslih (19), Merijn vd Wiel (20), Freek Entius (20) en Kevin Kers (20) de stap gemaakt van NEC jeugd naar het eerste.

Kortom, los van Montero zijn er weinig 'oude' spelers aangetrokken. En is er van 'geld stuk slaan aan oudjes' in mijn ogen geen sprake. Wat mij betreft hebben Linssen en Chery vorig seizoen bewezen dat je prima 60 a 70 minuten mee kunt komen in de Eredivisie. En passen perfect in het spel van Schreuder qua mentaliteit.

En om nogmaals terug te komen op 'geld stuk slaan aan oudjes'. Los van Storm en Tahaui (samen zo'n 2.2 miljoen), zijn alle andere binnenkomende spelers transfervrij binnengekomen. Hetzelfde geldt voor Tadic, die is ook transfervrij. Qua salaris zullen ze echt niet gaan verdienen wat ze elders konden verdienen, maar ze hebben allemaal ingeleverd om bij NEC te spelen en vooral om het spel van Schreuder te mogen spelen. Ik denk wel dat Boekhoorn misschien een mooie bonus heeft beloofd, dus dat is wat mij betreft het enige kritiek puntje als dat nodig is om spelers binnen te halen.
  maandag 27 juli 2026 @ 14:12:48 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221445362
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 14:11 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Tobias Storm (21 jaar)
Adam Tahaui (20 jaar)
Kaj Sierhuis (28 jaar)
Jamiro Montero (32 jaar)
Emre Mor (28 jaar)
Perr Schuurs (26 jaar)

Daarnaast hebben Yassin Moslih (19), Merijn vd Wiel (20), Freek Entius (20) en Kevin Kers (20) de stap gemaakt van NEC jeugd naar het eerste.

Kortom, los van Montero zijn er weinig 'oude' spelers aangetrokken. En is er van 'geld stuk slaan aan oudjes' in mijn ogen geen sprake. Wat mij betreft hebben Linssen en Chery vorig seizoen bewezen dat je prima 60 a 70 minuten mee kunt komen in de Eredivisie. En passen perfect in het spel van Schreuder qua mentaliteit.

En om nogmaals terug te komen op 'geld stuk slaan aan oudjes'. Los van Storm en Tahaui (samen zo'n 2.2 miljoen), zijn alle andere binnenkomende spelers transfervrij binnengekomen. Hetzelfde geldt voor Tadic, die is ook transfervrij. Qua salaris zullen ze echt niet gaan verdienen wat ze elders konden verdienen, maar ze hebben allemaal ingeleverd om bij NEC te spelen en vooral om het spel van Schreuder te mogen spelen. Ik denk wel dat Boekhoorn misschien een mooie bonus heeft beloofd, dus dat is wat mij betreft het enige kritiek puntje als dat nodig is om spelers binnen te halen.
Ja, Tadic komt in de Goffert spelen omdat hij altijd al eens onder Dick Schreuder heeft willen spelen. Wel weer gelachen. Perr Schuurs die al vier jaar niet tegen een bal heeft getrapt lijkt me een risico als je daar ook nog Sandler hebt lopen.

En wat ik al zei, leuk dat die spelers vorig jaar net aan meekonden. Dit seizoen ga je 50-60 wedstrijden spelen en zijn ze ook allemaal weer een jaartje ouder, succes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Redactie Sport maandag 27 juli 2026 @ 14:30:30 #134
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221445414
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2026 14:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, Tadic komt in de Goffert spelen omdat hij altijd al eens onder Dick Schreuder heeft willen spelen. Wel weer gelachen. Perr Schuurs die al vier jaar niet tegen een bal heeft getrapt lijkt me een risico als je daar ook nog Sandler hebt lopen.

En wat ik al zei, leuk dat die spelers vorig jaar net aan meekonden. Dit seizoen ga je 50-60 wedstrijden spelen en zijn ze ook allemaal weer een jaartje ouder, succes.
Daar moet je dan ook mee rouleren. Perisic speelt ook niet alles bij PSV.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 27 juli 2026 @ 14:36:16 #135
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_221445431
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 14:11 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Tobias Storm (21 jaar)
Adam Tahaui (20 jaar)
Kaj Sierhuis (28 jaar)
Jamiro Montero (32 jaar)
Emre Mor (28 jaar)
Perr Schuurs (26 jaar)

De grote Schreuder als uithangbord om topspelers binnen te halen.

Als dat de succesfactor blijkt dan word ik NEC supporter.

Hoe dan ook, Tadic kun je er qua mentaliteit prima bij hebben en in de grote wedstrijden zal hij er staan. Maar laten we nu niet gaan doen alsof afgelopen jaar niet gewoon een incident was, want NEC gaat met een dubbel programma gewoon in de grijze middenmoot eindigen.

Of ze moeten onverantwoord gaar investeren en dan zie ik weer een AZ, Twente of zelfs Vitesse debacle ontstaan.
pi_221445729
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2026 14:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, Tadic komt in de Goffert spelen omdat hij altijd al eens onder Dick Schreuder heeft willen spelen. Wel weer gelachen.
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 14:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
De grote Schreuder als uithangbord om topspelers binnen te halen.

Als dat de succesfactor blijkt dan word ik NEC supporter.

Voor een club als NEC klinkt het vreemd idd. Maar het spel van Schreuder is dermate uniek, dat speler daar 'blij' van worden. Het is zeker niet de 'succesfactor', maar het zet onze club wel in de kijker. En vorig seizoen waren we er succesvol mee.

Natuurlijk zijn er ook andere redenen waarom een Tadic bij NEC tekent. Hij heeft hier niets te verliezen. Wanneer we volgend jaar gewoon weer rond plek 10 staan en we uit Europa liggen, dan staat niemand daar raar van te kijken. Wanneer we wel succesvol zijn en play-offs halen of overwinteren in Europa, dan krijgen spelers als Tadic de credits.

Afgelopen jaar was zeker een incident en mede doordat andere clubs onderpresteerden. Echter staan we er als club goed op, heb je voorronde CL, zijn we er op papier op dit moment nog niet zwakker op geworden. Kortom, wel interessant voor spelers om naar toe te komen.
  maandag 27 juli 2026 @ 16:14:19 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221445814
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 15:59 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
[..]
Voor een club als NEC klinkt het vreemd idd. Maar het spel van Schreuder is dermate uniek, dat speler daar 'blij' van worden. Het is zeker niet de 'succesfactor', maar het zet onze club wel in de kijker. En vorig seizoen waren we er succesvol mee.

Natuurlijk zijn er ook andere redenen waarom een Tadic bij NEC tekent. Hij heeft hier niets te verliezen. Wanneer we volgend jaar gewoon weer rond plek 10 staan en we uit Europa liggen, dan staat niemand daar raar van te kijken. Wanneer we wel succesvol zijn en play-offs halen of overwinteren in Europa, dan krijgen spelers als Tadic de credits.

Afgelopen jaar was zeker een incident en mede doordat andere clubs onderpresteerden. Echter staan we er als club goed op, heb je voorronde CL, zijn we er op papier op dit moment nog niet zwakker op geworden. Kortom, wel interessant voor spelers om naar toe te komen.
Ja, ik vermoed wat meer een Boekhoorn-effect dan een Schreuder-effect. Maar blijf naïef, dat is wat voetbal mooi maakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221447663
Hebben ze in Nijmegen eigenlijk een goeie tandarts?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 27 juli 2026 @ 21:36:10 #139
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221447721
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:23 schreef Pisces het volgende:
Hebben ze in Nijmegen eigenlijk een goeie tandarts?
Tandarts Auw :D

Serieus :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221447785
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hopelijk maakt @tadic aantekeningen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221448419
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Marcel van Roosmalen is het eens met deze post.
pi_221451583
Hoe zou Sierhuis denken over deze transfer? Ervan uitgaande dat Tadic enkel nog meerwaarde als spits heeft.
pi_221460803
Joël Veltman is een naam die rond gaat voor NEC
pi_221460857
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
Joël Veltman is een naam die rond gaat voor NEC
Maar die kon verlengen bij Brighton. Als NEC dat soort salarissen gaat betalen dan gaan ze hun buurman echt snel achterna.
pi_221462412
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2026 16:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, ik vermoed wat meer een Boekhoorn-effect dan een Schreuder-effect. Maar blijf naïef, dat is wat voetbal mooi maakt.
Het Boekhoorn effect zit hem vooral in de toekomst van de spelers. Marcel gaat ze helpen bij het opzetten van hun toekomst/bedrijf. Hij staat ze bij een raad en daad (financiële investering).
Er zal heus wel een extra (teken)bonus betaald worden door Boekhoorn, maar geen structurele salarisen.
pi_221474092
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 07:39 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Het Boekhoorn effect zit hem vooral in de toekomst van de spelers. Marcel gaat ze helpen bij het opzetten van hun toekomst/bedrijf. Hij staat ze bij een raad en daad (financiële investering).
Er zal heus wel een extra (teken)bonus betaald worden door Boekhoorn, maar geen structurele salarisen.
Een stille tekenbonus maakt natuurlijk een hoop mogelijk
pi_221487434
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 16:20 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Een stille tekenbonus maakt natuurlijk een hoop mogelijk
Zeker. Zal ook wel gebeuren.

Wat NEC betreft is het wel angstvallig stil m.b.t. het aantrekken van verdedigers. Gegokt op Kaplan, maar verloren. Komende dinsdag in Griekeland met een geblesseerde Sandler en Moslih.... We houden niet veel over. Hopelijk valt het bij beiden mee.
pi_221498052
Matchday!
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 15:38:36 #149
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221500182
twitter
pi_221500398
NEC wil niet zo graag de CL in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: