Ik geloof er weinig van eerlijk gezegd, maar we zullen zien.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, NEC heeft wel wat meer potentie met Boekhoorn, de regio en de aanstaande uitbreiding. Die zouden op termijn best standaard 4-8 moeten kunnen spelen.
Qua salaris concurreren ze al met Utrecht en Twente.quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik geloof er weinig van eerlijk gezegd, maar we zullen zien.
Maar die man gaat toch ooit ook dood, en dan?quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua salaris concurreren ze al met Utrecht en Twente.
Dan staat er een club die zichzelf kan bedruipen in een redelijk stadion. Of dat is het doel in ieder geval. Al lukt ze dat de laatste jaren al aardig met die verkopen.quote:Op donderdag 16 juli 2026 19:43 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Maar die man gaat toch ooit ook dood, en dan?
Gaat NEC ook de top 3 aanvallen?quote:Op donderdag 16 juli 2026 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua salaris concurreren ze al met Utrecht en Twente.
Tja, in zijn prime de beste speler van de Eredivisie. Nu op zijn 37e nog steeds een waardevolle speler, maar voor welk geld (transfer/salaris)? Staat het geen 'talenten' in de weg? Kan het in combinatie met Linssen en Chery?quote:
Valt me nog mee dat Ajax zijn opacollectie niet verder heeft aangevuld. Die hebben inmiddels ook al 3 volle spaarkaarten.quote:Op zondag 19 juli 2026 20:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bijna de seniorenkaartclub vol als Tadic komt.
quote:Op maandag 20 juli 2026 20:38 schreef Cupfighter het volgende:
Olympiakos Pireus is de tegenstander van NEC in de voorronde CL
Denk het ook hoor , in de CL zijn we kanonnenvoer, daar hebben we ook weinig te zoeken maar dit is wel een leuk affichequote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:56 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
[ x ]
Van alle tegenstanders op papier de meest gunstige loting.
Ik denk dat we weinig kans hebben, maar als we het spel en intensiteit kunnen spelen als afgelopen seizoen tegen PSV, hebben we een kans(je).
Zeker! Sowieso prachtig dat NEC in combinatie met de Champions League genoemd wordt.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Denk het ook hoor , in de CL zijn we kanonnenvoer, daar hebben we ook weinig te zoeken maar dit is wel een leuk affiche
Is dat iets van de laatste jaren? Dat we hier in Nederland denken dat een speler nog steeds een versterking is zonder hun leeftijd in ogenschouw te nemen. Of ze überhaupt niet meer hebben gevolgd de laatste jaren.quote:
Chery en Linsen zijn voorbeelden waarbij het wel werkt, Willems weer niet, het is afwachten altijd natuurlijkquote:Op zondag 26 juli 2026 21:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is dat iets van de laatste jaren? Dat we hier in Nederland denken dat een speler nog steeds een versterking is zonder hun leeftijd in ogenschouw te nemen.
Bij Ajax zijn ze ook helemaal in extase over Blind terwijl die een paar jaar terug nog met pek en veren het stadion uit is gejaagd.
Met een dubbel programma vraag ik me af of dat nog steeds zo werkt.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Chery en Linsen zijn voorbeelden waarbij het wel werkt, Willems weer niet, het is afwachten altijd natuurlijk
Klopt mee eens maar dat telt wel voor de hele selectie, dit seizoen was het ook op het tandvlees bijten op het eindquote:Op zondag 26 juli 2026 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een dubbel programma vraag ik me af of dat nog steeds zo werkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |