Was inderdaad een kansloze missie. Nu opmaken voor de Europa League.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 07:01 schreef Cupfighter het volgende:
Mochten we een illusie hebben gisteren dan was dat na 3 minuten voorbij met de rode kaart
Bodo vond het wel best anders was het een zeer grote nederlaag geworden
Keeper Polster viel goed in , dat was het enige lichtpuntje gisteren
Op naar de EL
Mooie loting. Twee legendarische Europese toppers en tegen de rest kunnen we misschien punten sprokkelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:33 schreef Cupfighter het volgende:
Juventus , Celje, Dinamo Zagreb , Ararat uit
Benfica, Stade Rennes, Omonia Nicosia , Levski Sofia thuis
Stade Rennes blijkt ook heel lastig te zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Mooie loting. Twee legendarische Europese toppers en tegen de rest kunnen we misschien punten sprokkelen.
Het is alleen jammer dat wat er overblijft nog maar 5 miljoen waard is. Meestal is wat er uitgaat enigszins in balans met wat er aan selectie achterblijft.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
70 miljoen aan transferinkomsten in iets meer dan een jaar.
Ik ken clubs die daar alleen maar van kunnen dromen.
Tja ... tot je je realiseert dat degenen die 70 miljoen opbrachten samen niet eens 5 miljoen hebben gekost (bepaald geen slechte handel dus) en het toch heel aardig deden. Ik zou, kortom, niet zo snel oordelen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 20:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat wat er overblijft nog maar 5 miljoen waard is. Meestal is wat er uitgaat enigszins in balans met wat er aan selectie achterblijft.
Deze conclusie is wel bizar en tekenend voor de groei die NEC op dit moment doormaakt. Schreuder weet spelers in hun kracht te zetten en haalt er het beste uit.quote:Op dinsdag 1 september 2026 21:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja ... tot je je realiseert dat degenen die 70 miljoen opbrachten samen niet eens 5 miljoen hebben gekost (bepaald geen slechte handel dus) en het toch heel aardig deden. Ik zou, kortom, niet zo snel oordelen.
Feyenoord is ook niet in beste vorm, Ueda weg en Hadj Mousa in tranferperikelen en waarschijnlijk niet mee naar Nijmegenquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:43 schreef BasNijmegen het volgende:
Wordt een zeer lastige straks tegen Feyenoord.
Veel blessures of spelers die net terug zijn van een blessure. Ik heb er een hard hoofd in.
Rond de 80e minuut stond je met het elftal waarmee we hadden moeten starten.quote:Op zaterdag 5 september 2026 18:52 schreef Cupfighter het volgende:
Het was wederom niet best, kleine lichtpuntjes waren de invallers
Vorig seizoen overtreffen of evenaren is ook bijna onmogelijkquote:Op zondag 6 september 2026 08:27 schreef William_Papadin het volgende:
Dit gaat niet jullie seizoen worden.
Zou Tadic iets in zijn contract hebben staan? Die heeft 80 minuten lang bij ons meegedaan.quote:Op zondag 6 september 2026 08:26 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Rond de 80e minuut stond je met het elftal waarmee we hadden moeten starten.
Tadic kan gewoon niet tegelijk met Chery.
Bischoff komt nooit een man voorbij en Thomas wel
Tahoui onmisbaar in het huidige spel.
Geiger en Bras vielen heel positief in.
Kabar heeft het (nog) niet.
Als je wil opbouwen heb je niks aan Nuytinck
Nejasmic fantastisch
Crettaz sterk
Dat kan ook niet. Zo'n uitschieter als vorig jaar is een unicum en moet nu ineens de norm zijn; dat gaat niet. Als je met Ajax/PSV halve finale CL haalt, het volgende seizoen wordt hoe dan ook slechter.quote:Op zondag 6 september 2026 08:27 schreef William_Papadin het volgende:
PSV halve finale CLquote:Op zondag 6 september 2026 10:14 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat kan ook niet. Zo'n uitschieter als vorig jaar is een unicum en moet nu ineens de norm zijn; dat gaat niet. Als je met Ajax/PSV halve finale CL haalt, het volgende seizoen wordt hoe dan ook slechter.
2005quote:
Het helpt ook niet als Schreuder elke keer maar kamikazevoetbal blijft spelen met 10 man voor de bal.quote:Op zondag 6 september 2026 08:27 schreef William_Papadin het volgende:
Dat zag je ook wel in de tweede helft ja, Zechiel kwam alleen tegen Nejasmic te staan waar hij het de eerste helft nog lastig had tegen Lebreton omdat Dickie nog aanvallender wilde spelenquote:Op zondag 6 september 2026 10:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het helpt ook niet als Schreuder elke keer maar kamikazevoetbal blijft spelen met 10 man voor de bal.
In die terugwedstrijd tegen Olympiakos werkte het omdat die Grieken er echt heel weinig van konden en het na de heenwedstrijd toch al do-or-die was. Maar tegen Bodo zag je in de eerste wedstrijd hetzelfde naïeve voetbal van NEC.quote:Op zondag 6 september 2026 10:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zag je ook wel in de tweede helft ja, Zechiel kwam alleen tegen Nejasmic te staan waar hij het de eerste helft nog lastig had tegen Lebreton omdat Dickie nog aanvallender wilde spelen
Nejasmic werd vervolgens helemaal dronken gespeeld. Mij dan ook een raadsel waarom hij alsnog als beste man werd gezien door de buren op de tribune, maar ik hield maar wijselijk mijn mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |