abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221608693
Succes mannen.
pi_221608915
quote:
6s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 18:23 schreef DobbyDobby het volgende:
Succes mannen.
Merci! Zullen ze/we nodig hebben!
pi_221610909
Maatje te groot, en te slim, NEC speelde zeker niet slecht maar wel wat naïef wat geen schande is voor een onervaren ploeg in Europees verband
Uit ben je daar kansloos natuurlijk

Op naar de poulefase EL
pi_221611810
Nee dit was vrij kansloos :') En vooral het gevoel dat je toch nog leuk mee hebt gedaan is misleidend in deze.

Bodo had de teugels stevig in handen en die gaan ze ook niet meer loslaten denk ik.
pi_221611868
Ik heb genoten van de sfeer in het stadion en ook toch wel van de inzet van NEC. Kansen en kansjes op doelpunten zijn er zeker geweest. Maar Bodo is een sterk team, te sterk voor NEC en denkelijk ook voor de Nederlandse top. Al die gasten waren groot en toch behendig en snel, bovendien goed op elkaar ingespeeld en uiterst koelbloedig. Echt wel indrukwekkend.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_221611906
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 09:43 schreef pyl het volgende:
Ik heb genoten van de sfeer in het stadion en ook toch wel van de inzet van NEC. Kansen en kansjes op doelpunten zijn er zeker geweest. Maar Bodo is een sterk team, te sterk voor NEC en denkelijk ook voor de Nederlandse top. Al die gasten waren groot en toch behendig en snel, bovendien goed op elkaar ingespeeld en uiterst koelbloedig. Echt wel indrukwekkend.
Eerder gewoon goed gekeken naar de zwaktes van NEC. Je weet toch dat Schreuder altijd hetzelfde doet en zij zijn juist sterk op de counter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221611957
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 09:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Eerder gewoon goed gekeken naar de zwaktes van NEC. Je weet toch dat Schreuder altijd hetzelfde doet en zij zijn juist sterk op de counter.
Zeker, ze waren ook tactisch slim - vergat ik nog te melden. Dat Schreuder een vast systeem heeft kun je ook positief uitleggen, is in ieder geval zeker niet alleen nadelig; veel teams hebben er immers geen antwoord op.
pi_221611974
quote:
2s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 09:53 schreef pyl het volgende:

[..]
Zeker, ze waren ook tactisch slim - vergat ik nog te melden. Dat Schreuder een vast systeem heeft kun je ook positief uitleggen, is in ieder geval zeker niet alleen nadelig; veel teams hebben er immers geen antwoord op.
Je wil toch ook wel iets verzinnen op als teams je gewoon opvangen en het spel niet proberen te maken, dat gaat toch wel erg vaak mis in vrij cruciale wedstrijden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221612044
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 09:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Je wil toch ook wel iets verzinnen op als teams je gewoon opvangen en het spel niet proberen te maken, dat gaat toch wel erg vaak mis in vrij cruciale wedstrijden.
Dat klopt natuurlijk. Nou speelt NEC niet zo vaak cruciale wedstrijden; ja, gisteravond was een zeperd en vorig jaar de bekerfinale was nog erger. En natuurlijk win je met dit systeem lang niet alles, maar toch wel vaak (veel meer dan ooit in de geschiedenis van NEC) en het is vrijwel altijd spannend en attractief. :)
pi_221612126
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 10:06 schreef pyl het volgende:

[..]
Dat klopt natuurlijk. Nou speelt NEC niet zo vaak cruciale wedstrijden; ja, gisteravond was een zeperd en vorig jaar de bekerfinale was nog erger. En natuurlijk win je met dit systeem lang niet alles, maar toch wel vaak (veel meer dan ooit in de geschiedenis van NEC) en het is vrijwel altijd spannend en attractief. :)
Daarom denk ik dat te sterk voor de Nederlandse top wat overdreven is. Die lui werden niet eens kampioen van Noorwegen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 20 augustus 2026 @ 10:31:06 #236
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221612180
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 10:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Daarom denk ik dat te sterk voor de Nederlandse top wat overdreven is. Die lui werden niet eens kampioen van Noorwegen.
Gister gaven ze heel erg de indruk op halve kracht deze wedstrijd te spelen. En toch wonnen ze eenvoudig met 1-3.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 10:34:48 #237
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_221612199
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 10:23 schreef Caland het volgende:

[..]
Te sterk lijkt me ook overdreven maar elke Nederlandse club zou het zeer lastig hebben, overigens bleek dat ook wel de voorbije jaren.

Schreuder speelt verder natuurlijk altijd het ietwat naïeve aanvalsspel, waarmee je dan in Nederland vaak nog wel wegkomt. Maar iets slimmere tegenstanders counteren je natuurlijk gewoon weg.
pi_221613351
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 23:47 schreef Cupfighter het volgende:
Maatje te groot, en te slim, NEC speelde zeker niet slecht maar wel wat naïef wat geen schande is voor een onervaren ploeg in Europees verband
Uit ben je daar kansloos natuurlijk

Op naar de poulefase EL
Bodo is ook wel een onderschatte ploeg. Al jaren bij elkaar, goeie trainer. En inderdaad ook best ervaren. Geen schande verder,
pi_221615243
Enorm genoten van de wedstrijd gisteren. Fantastisch om de Champions League (ook al is het voorronde) in De Goffert te hebben. Bodo was toch echt wel een tegenstander die we niet gewend zijn, die erg goed kan voetballen en tactisch goed staat. Toch zie ik veel positieve punten uit het spel van NEC en ook verklaringen waarom bepaalde dingen nu niet lukten. Natuurlijk ben je nooit kansloos, maar komende dinsdag pakken we het ticket voor de EL en daar mogen we heel blij mee zijn.
pi_221655997
Mochten we een illusie hebben gisteren dan was dat na 3 minuten voorbij met de rode kaart
Bodo vond het wel best anders was het een zeer grote nederlaag geworden
Keeper Polster viel goed in , dat was het enige lichtpuntje gisteren
Op naar de EL
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 26 augustus 2026 @ 08:32:39 #241
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221656225
Feyenoord niet welkom _O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221656229
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 07:01 schreef Cupfighter het volgende:
Mochten we een illusie hebben gisteren dan was dat na 3 minuten voorbij met de rode kaart
Bodo vond het wel best anders was het een zeer grote nederlaag geworden
Keeper Polster viel goed in , dat was het enige lichtpuntje gisteren
Op naar de EL
Was inderdaad een kansloze missie. Nu opmaken voor de Europa League.
Ik vond Polster niet best. Snap de euforie rondom hem niet zo. Hopelijk was het onwennigheid bij zijn debuut. Maar het zag er niet goed uit. Uittrappen in de voet van de tegenstander, over de bal trappen. Veel ballen worden door het midden weggestompt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')