Speelde de tweede helft en de verlenging weer goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nejasmic MOTM in het stadion.
haha
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nejasmic MOTM in het stadion.
haha
Bizarre keeperquote:
Jammer dat hij net iets te kort is. Voor het spel van Schreuder is dit de perfecte keeper, maar bij corners houd ik altijd mijn hart vast.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bizarre keeper![]()
Maar wel een behoorlijk niveau, is Cillessen allang voorbij
Je moet die vijf ketsers per jaar ook wel een beetje voor lief nemen denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:00 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Jammer dat hij net iets te kort is. Voor het spel van Schreuder is dit de perfecte keeper, maar bij corners houd ik altijd mijn hart vast.
Zeker. Daarentegen houdt hij weer vijf één op één ballen tegen die een lijnkeeper dan weer niet heeft.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet die vijf ketsers per jaar ook wel een beetje voor lief nemen denk ik.
Zonde van Sandler man. Die zou echt een behoorlijk hoog plafond hebben gehad zonder al die blessures.quote:
Ik zou alleen Ouwejan en van Crooij weg doen. Koki alleen als hij zelf echt wil.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 15:54 schreef TyVole het volgende:
Drie verdedigers en een keeper erbij deze week. Gat achterin wel gedicht nu lijkt me.
Mooi dat Kaplan er nu weer bij is.
Er zal nog wel wat gaan vertrekken van Crooij, Ouwejan, Koki?
Was ze tussen minuut 40 en 70 lieten zien, stemde mij wel gerust en blij. Echt goed voetbal.quote:Op maandag 17 augustus 2026 11:41 schreef Cupfighter het volgende:
De eerste helft tegen Willem II was slecht, maar Willem II is echt slecht
Toen NEC ging aanzetten tussen minuut 40 en 70 ging het ook mis met de Tilburgers, met het oog op de CL deed NEC het rustig aan.
Of dat genoeg is betwijfel ik, de Noren lijken me een maatje te groot voor NEC maar goed dat dacht ik van Olympiakos ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |