Ik vind Nejasmic ook beter ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:04 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Sano is goed, maar excelleerde in mijn ogen dankzij Nejasmic.
Kun je nagaan hoe hij straks gaat excelleren met echt goede spelers om zich heen.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:04 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Sano is goed, maar excelleerde in mijn ogen dankzij Nejasmic.
Dan had hij niet naar PSV moeten gaanquote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hij straks gaat excelleren met echt goede spelers om zich heen.
Daar geloof ik heilig in. Het is alleen niet de speler die het team moet dragen. Maar voetballen kan hij zeker. Een van de beste spelers die ik in De Goffert heb gezien.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe hij straks gaat excelleren met echt goede spelers om zich heen.
Dat. Maar ik zet ook wel mijn vraagtekens bij de komst van Tadic hoor. Ik heb het gevoel dat Boekhoorn ook vooral blij was dat hij 'de naam' Tadic binnen heeft gehaald. Tadic is natuurlijk al lang niet meer de voetballer die hij was en hij is een heel ander soort spits dan Linssen. Linssen is eigenlijk perfect voor jullie systeem. Die jaagt als een soort golden retreiver aan de coke de verdedigers op. Tadic is een speler die zich in laat zakken en van daaruit het spel wil verdelen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 09:11 schreef BasNijmegen het volgende:
Fout van Schreuder door Nejasmic naar achter te schuiven. Ze bepalend voor het spel.
Tadic is op dit moment een zelfde type speler als Chery. Daardoor heeft Schreuder het probleem dat hij ze eigenlijk niet beide tegelijk kan opstellen. Maar Chery of Tadic laat je eigenlijk ook niet op de bank beginnen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat. Maar ik zet ook wel mijn vraagtekens bij de komst van Tadic hoor. Ik heb het gevoel dat Boekhoorn ook vooral blij was dat hij 'de naam' Tadic binnen heeft gehaald. Tadic is natuurlijk al lang niet meer de voetballer die hij was en hij is een heel ander soort spits dan Linssen. Linssen is eigenlijk perfect voor jullie systeem. Die jaagt als een soort golden retreiver aan de coke de verdedigers op. Tadic is een speler die zich in laat zakken en van daaruit het spel wil verdelen.
Dat was Storm of Chery voor mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nejasmic MOTM in het stadion.
haha
Speelde de tweede helft en de verlenging weer goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
haha
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
haha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |