We gaan het zien.quote:Op woensdag 1 april 2026 02:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat als een benadeelde club naar het CAS gaat die een keiharde zaak heeft, ja het is allemaal heel ververelend en omslachtig, maar als de KNVB in eerdere zaken oordeelde dat een wedstrijd overgespeelt moet worden als er sprake is van het opstellen van een niet speelgerechtigde speler dan kun je niet zomaar zeggen: Ja nee nu doen we dat niet, want dat maakt het allemaal maar lastig. Daarnaast krijg je nu ook nog het gedoe dat de KNVB niet kan zeggen dat men het niet wist met het verhaal van Paes erbij.
Jij moet wat minder denken en meer weten.quote:Op woensdag 1 april 2026 02:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat als een benadeelde club naar het CAS gaat die een keiharde zaak heeft, ja het is allemaal heel ververelend en omslachtig, maar als de KNVB in eerdere zaken oordeelde dat een wedstrijd overgespeelt moet worden als er sprake is van het opstellen van een niet speelgerechtigde speler dan kun je niet zomaar zeggen: Ja nee nu doen we dat niet, want dat maakt het allemaal maar lastig. Daarnaast krijg je nu ook nog het gedoe dat de KNVB niet kan zeggen dat men het niet wist met het verhaal van Paes erbij.
Hoor mijnheertje zuur, als je hier komt om andermans spelling te gaan afzeiken kan je beter naar Tweakers gaan, zijn ze bijna allemaal net zo autistisch hierop.quote:Op woensdag 1 april 2026 13:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Jij moet wat minder denken en meer weten.
Zelf ben je geen jurist, de jurisprudentie heb je nooit gelezen maar je denkt het wel te weten.
Het is trouwens *vervelend en *overgespeeld
Wat is dit voor een accent?quote:Op donderdag 2 april 2026 09:39 schreef BasNijmegen het volgende:
Dit wordt het warming-up shirt voor de finale.
Bekijk deze YouTube-video
Historisch gezien super gaaf, maar ik skip 'm
Nimweegs Jonguh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 punten los van Ajax nu, Twente op 3 punten en we moeten nog naar Enschede, dat wordt een pittige wedstrijd, eerst volgende week thuis tegen Feyenoord en dan de bekerfinalequote:Op zondag 5 april 2026 10:14 schreef BasNijmegen het volgende:
Zeer belangrijke overwinning op Excelsior!
Waar gaat dit seizoen eindigen!?
De overwinningen en punten volgen elkaar op, maar het gaat steeds niet van harte. Ik ga daardoor steeds met weinig vertrouwen richting een wedstrijd. Feyenoord wordt lastig, Twente uit al helemaal. Maar de uitwedstrijd tegen Groningen lijkt mij op papier de meest lastige. Het spel van Feyenoord en Twente ligt ons dit seizoen beter.quote:Op zondag 5 april 2026 10:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
5 punten los van Ajax nu, Twente op 3 punten en we moeten nog naar Enschede, dat wordt een pittige wedstrijd, eerst volgende week thuis tegen Feyenoord en dan de bekerfinale
Nu al de meeste overwinningen ooit in de eredivisie
Ik miste het vuur/passie in de eerste helft bij NEC. Het leek wel alsof ze met de handrem erop de duels aangingen. Zal de finale van komende zondag toch in hun koppies zitten?quote:Op zondag 12 april 2026 20:20 schreef TyVole het volgende:
Slechte wedstrijd vandaag. Laatste fase werd beter maar de intensiteit en beetje geluk ontbraken.
Dat gejank om dat penaltymoment begrijp ik echt niet. Stelde geen hol voor. Boehoe, we krijgen de scheids niet mee. Weet je eens hoe wij ons voelen.
Anyway, 1-1 terechte uitslag. Op naar zondag!
Poh, ja ook enorm veel zin in. Maar ben wel bang voor de teleurstelling.quote:Op maandag 13 april 2026 22:20 schreef -J-D- het volgende:
Zoveel zin in zondag. Ben reuze benieuwd. Ben heel blij met de tickets.
Qua stand op de ranglijst hebben we alle reden om te juichen. Maar het spel is niet meer wat het was voor de winterstop. Tegen PSV wonnen we met strijd en passie, maar dit ontbrak tegen tegenstanders als Feyenoord, Heerenveen, Excelsior etc. En toch sprokkelen we de punten, dus dat is heel fijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 18:31 schreef pyl het volgende:
Kop op, BasNijmegen, houd de moed erin.
NEC staat bijna gelijk aan tragiek, dat is waar. Vijf keer verloren we een finale, nooit was er winst. De meest legendarische wedstrijd uit de clubgeschiedenis is een verliespartij: de 2-3 tegen Barcelona in 1983, na nota bene met 2-0 te hebben voorgestaan. Het nuilen staat ons NEC'ers traditioneel nader dan het juichen. Allemaal waar.
Maar dit jaar is NEC niet het gewone NEC. In geen enkel opzicht. Nooit eerder speelden we zo goed, zo spectaculair. Nooit eerder behaalden we zoveel punten. Nooit eerder was de sfeer zo goed. Of we zondag winnen, kan niemand zeggen, maar ik heb er juist wél een goed gevoel over.
Die stonden er vorige week al, de gemeente is een keer erg snelquote:Op zaterdag 18 april 2026 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
Reed gisteren op de Muntweg, en daar stonden de gele borden al klaar voor de wegafsluiting.
Vanwege de huldiging, zo stond erop.
De gemeente heeft er vertrouwen in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |