abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220482220
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 02:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat als een benadeelde club naar het CAS gaat die een keiharde zaak heeft, ja het is allemaal heel ververelend en omslachtig, maar als de KNVB in eerdere zaken oordeelde dat een wedstrijd overgespeelt moet worden als er sprake is van het opstellen van een niet speelgerechtigde speler dan kun je niet zomaar zeggen: Ja nee nu doen we dat niet, want dat maakt het allemaal maar lastig. Daarnaast krijg je nu ook nog het gedoe dat de KNVB niet kan zeggen dat men het niet wist met het verhaal van Paes erbij.
We gaan het zien.
Wilco heeft goede hoop dat de werkvergunning van Chery snel geregeld is. Denk wel dat hij Excelsior uit gaat missen.
pi_220482410
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 02:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik denk dat als een benadeelde club naar het CAS gaat die een keiharde zaak heeft, ja het is allemaal heel ververelend en omslachtig, maar als de KNVB in eerdere zaken oordeelde dat een wedstrijd overgespeelt moet worden als er sprake is van het opstellen van een niet speelgerechtigde speler dan kun je niet zomaar zeggen: Ja nee nu doen we dat niet, want dat maakt het allemaal maar lastig. Daarnaast krijg je nu ook nog het gedoe dat de KNVB niet kan zeggen dat men het niet wist met het verhaal van Paes erbij.
Jij moet wat minder denken en meer weten.

Zelf ben je geen jurist, de jurisprudentie heb je nooit gelezen maar je denkt het wel te weten.

Het is trouwens *vervelend en *overgespeeld
pi_220482504
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 13:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Jij moet wat minder denken en meer weten.

Zelf ben je geen jurist, de jurisprudentie heb je nooit gelezen maar je denkt het wel te weten.

Het is trouwens *vervelend en *overgespeeld
Hoor mijnheertje zuur, als je hier komt om andermans spelling te gaan afzeiken kan je beter naar Tweakers gaan, zijn ze bijna allemaal net zo autistisch hierop.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220489962
Dit wordt het warming-up shirt voor de finale.

Bekijk deze YouTube-video

Historisch gezien super gaaf, maar ik skip 'm
pi_220490068
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:39 schreef BasNijmegen het volgende:
Dit wordt het warming-up shirt voor de finale.

Bekijk deze YouTube-video

Historisch gezien super gaaf, maar ik skip 'm
Wat is dit voor een accent? :')
pi_220490171
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 09:53 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Wat is dit voor een accent? :')
Nimweegs Jonguh!



Wedstrijd shirt wel besteld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 april 2026 @ 12:47:24 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220491535
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220511188
Zeer belangrijke overwinning op Excelsior!
Waar gaat dit seizoen eindigen!?
pi_220511273
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:14 schreef BasNijmegen het volgende:
Zeer belangrijke overwinning op Excelsior!
Waar gaat dit seizoen eindigen!?
5 punten los van Ajax nu, Twente op 3 punten en we moeten nog naar Enschede, dat wordt een pittige wedstrijd, eerst volgende week thuis tegen Feyenoord en dan de bekerfinale
Nu al de meeste overwinningen ooit in de eredivisie
pi_220519506
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2026 10:23 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
5 punten los van Ajax nu, Twente op 3 punten en we moeten nog naar Enschede, dat wordt een pittige wedstrijd, eerst volgende week thuis tegen Feyenoord en dan de bekerfinale
Nu al de meeste overwinningen ooit in de eredivisie
De overwinningen en punten volgen elkaar op, maar het gaat steeds niet van harte. Ik ga daardoor steeds met weinig vertrouwen richting een wedstrijd. Feyenoord wordt lastig, Twente uit al helemaal. Maar de uitwedstrijd tegen Groningen lijkt mij op papier de meest lastige. Het spel van Feyenoord en Twente ligt ons dit seizoen beter.
De kans dat we minimaal vierde worden dit seizoen komt wel steeds dichterbij. En het blijft bizar dat we nog steeds over directe plaatsing van de CL mogen dromen.
pi_220568188
Slechte wedstrijd vandaag. Laatste fase werd beter maar de intensiteit en beetje geluk ontbraken.

Dat gejank om dat penaltymoment begrijp ik echt niet. Stelde geen hol voor. Boehoe, we krijgen de scheids niet mee. Weet je eens hoe wij ons voelen.

Anyway, 1-1 terechte uitslag. Op naar zondag!
^ To je nesmysl ^
pi_220576718
Zoveel zin in zondag. Ben reuze benieuwd. Ben heel blij met de tickets.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_220577947
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 20:20 schreef TyVole het volgende:
Slechte wedstrijd vandaag. Laatste fase werd beter maar de intensiteit en beetje geluk ontbraken.

Dat gejank om dat penaltymoment begrijp ik echt niet. Stelde geen hol voor. Boehoe, we krijgen de scheids niet mee. Weet je eens hoe wij ons voelen.

Anyway, 1-1 terechte uitslag. Op naar zondag!
Ik miste het vuur/passie in de eerste helft bij NEC. Het leek wel alsof ze met de handrem erop de duels aangingen. Zal de finale van komende zondag toch in hun koppies zitten?

Bizar trouwens dat er slechts 47minuten zuivere speeltijd is geweest. De scheids floot alles af, waarna het X seconden stil lag omdat hij perse iedereen moest toespreken. Het tijdrekken lag niet perse bij Feyenoord in mijn ogen, de scheids had een groot aandeel in het ontbreken van zuivere speeltijd. De 7 minuten extra tijd was dan ook te weinig.

Tja en de rode kaart. Wanneer je het beoordeelt op een doorgebroken speler dan was het rood. Wanneer je het beoordeeld op het ontnemen van een scoringskans, dan is het geel. Ik denk dat we in dit geval geluk hebben gehad met de keuze van de scheids.

quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 22:20 schreef -J-D- het volgende:
Zoveel zin in zondag. Ben reuze benieuwd. Ben heel blij met de tickets.
Poh, ja ook enorm veel zin in. Maar ben wel bang voor de teleurstelling.
  dinsdag 14 april 2026 @ 11:59:10 #39
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220579190
zondag gehakt dag
  dinsdag 14 april 2026 @ 12:46:12 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220579563
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2026 11:59 schreef jigggy het volgende:
zondag gehakt dag
Met 40% groenten erin?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220580721
Feyenoord had zich goed voorbereid tegen een matig spelend NEC dat op de handrem leek te spelen met de bekerfinale in het vooruitzicht ook heeft de favorietenrol misschien wat verlammend gewerkt en was de late 1-1 een opluchting

Zondag de finale tegen AZ, een ploeg die NEC over het algemeen wel goed ligt maar dit is natuurlijk wel een wedstrijd met extra lading, voor de zesde keer een finale verliezen zou echt een domper zijn
De week erop Twente uit dat in 2026 in uitstekende vorm is, nederlaag tegen Twente kan inhouden dat je naar plek 5 zakt wat bizar een genoeg een teleurstelling zou zijn omdat je dan nog play offs moet spelen voor Europees voetbal
  dinsdag 14 april 2026 @ 19:22:23 #42
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220581434
user @Cupfighter solliciteert openlijk voor de functie van senior analist bij ESPN
pi_220581517
Ik hoop dat jullie degraderen
pi_220590615
Poh, bijna weekend. De kriebels voor de finale beginnen nu wel echt te komen.
Heb geen goed voorgevoel, maar wel enorm veel zin.
pi_220594472
Kop op, BasNijmegen, houd de moed erin.
NEC staat bijna gelijk aan tragiek, dat is waar. Vijf keer verloren we een finale, nooit was er winst. De meest legendarische wedstrijd uit de clubgeschiedenis is een verliespartij: de 2-3 tegen Barcelona in 1983, na nota bene met 2-0 te hebben voorgestaan. Het nuilen staat ons NEC'ers traditioneel nader dan het juichen. Allemaal waar.
Maar dit jaar is NEC niet het gewone NEC. In geen enkel opzicht. Nooit eerder speelden we zo goed, zo spectaculair. Nooit eerder behaalden we zoveel punten. Nooit eerder was de sfeer zo goed. Of we zondag winnen, kan niemand zeggen, maar ik heb er juist wél een goed gevoel over.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_220595081
quote:
14s.gif Op donderdag 16 april 2026 18:31 schreef pyl het volgende:
Kop op, BasNijmegen, houd de moed erin.
NEC staat bijna gelijk aan tragiek, dat is waar. Vijf keer verloren we een finale, nooit was er winst. De meest legendarische wedstrijd uit de clubgeschiedenis is een verliespartij: de 2-3 tegen Barcelona in 1983, na nota bene met 2-0 te hebben voorgestaan. Het nuilen staat ons NEC'ers traditioneel nader dan het juichen. Allemaal waar.
Maar dit jaar is NEC niet het gewone NEC. In geen enkel opzicht. Nooit eerder speelden we zo goed, zo spectaculair. Nooit eerder behaalden we zoveel punten. Nooit eerder was de sfeer zo goed. Of we zondag winnen, kan niemand zeggen, maar ik heb er juist wél een goed gevoel over.
Qua stand op de ranglijst hebben we alle reden om te juichen. Maar het spel is niet meer wat het was voor de winterstop. Tegen PSV wonnen we met strijd en passie, maar dit ontbrak tegen tegenstanders als Feyenoord, Heerenveen, Excelsior etc. En toch sprokkelen we de punten, dus dat is heel fijn.
Voor mijn gevoel is op dit moment iedere wedstrijd 50/50, dus ook komende zondag. Starten we zoals tegen PSV, dan heb ik alle vertrouwen. We gaan het zien.
  donderdag 16 april 2026 @ 20:37:29 #47
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_220595508
Ik juich voor NEC dit weekend. Succes :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 21:09:10 #48
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220595792
Wij juichen allen voor NEC, behalve dagoduck.
What can change the nature of a man?
  zaterdag 18 april 2026 @ 10:54:36 #49
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220604405
Reed gisteren op de Muntweg, en daar stonden de gele borden al klaar voor de wegafsluiting.

Vanwege de huldiging, zo stond erop.

De gemeente heeft er vertrouwen in :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220604430
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2026 10:54 schreef StateOfMind het volgende:
Reed gisteren op de Muntweg, en daar stonden de gele borden al klaar voor de wegafsluiting.

Vanwege de huldiging, zo stond erop.

De gemeente heeft er vertrouwen in :D
Die stonden er vorige week al, de gemeente is een keer erg snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')