Is EL zeker? Kan het niet nog de andere CL worden?quote:Op zondag 17 mei 2026 17:23 schreef Cupfighter het volgende:
De derde plek
Voorronde CL
Zeker hoofdtoernooi EL
Heerlijk
Maar wat was het spannend
Dank je welquote:Op zondag 17 mei 2026 17:34 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Is EL zeker? Kan het niet nog de andere CL worden?
En gefeliciteerd!
Dank je welquote:Op maandag 18 mei 2026 06:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
NEC is na PSV voor mij de sympathiekste club van Nederland. Het is jullie derhalve van harte gegund, mooie club, mooie stad.
Dan zul je het tot de laatste PO ronde moeten schoppen, daarvoor mag die niet gedraaid worden.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:43 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een bizar seizoen zeg! En wat een euforie gisteren in het stadion. Ik kan niet wachten om de CL hymne in De Goffert te horen.
quote:Op maandag 18 mei 2026 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zul je het tot de laatste PO ronde moeten schoppen, daarvoor mag die niet gedraaid worden.
Thanks voor de tip!quote:Op maandag 18 mei 2026 18:43 schreef GGMM het volgende:
Misschien kan je hem gewoon vanaf je telefoon afspelen als je daar bent
Lul op toafelquote:Op maandag 18 mei 2026 09:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dank je wel
Vind ook dat NEC gezien het hele seizoen het verdiend heeft al had Twente ook een hele sterke tweede seizoenshelft en die had ik het ook gegund
Klein kritiek puntje wat hier ook door onder andere @:caland is aangehaald , blijf met 2 benen op de grond staan, als ik gisteren bijvoorbeeld Boekhoorn hoor praten denk joh doe dit nou niet, volgend seizoen sta je misschien weer elfde en dan krijg je dit als een boemerang terug
quote:Op maandag 18 mei 2026 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zul je het tot de laatste PO ronde moeten schoppen, daarvoor mag die niet gedraaid worden.
Geloof dat er op Boekhoorn na geen NEC-er is die denkt dat ze de CL gaan halen, afstromen richting Conference LeagueGENOT kan ook niet, ze hebben de zekerheid op EL groepsfasequote:Op dinsdag 19 mei 2026 08:55 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik las ook die interviews over alle topteams die zogenaamd in Nijmegen zouden komen. Volgens mij moet je gewoon 2 voorrondes door toch? Wat in principe, met alle respect voor NEC, normaal gesproken meteen einde oefening is?
Het zou voor NEC (en zeker voor NL) natuurlijk veel beter zijn als ze afstromen richting de EL of ECL, daar kunnen ze zeker wel wat punten halen denk ik.
Klopt en de meeste zullen ook beseffen dat we met een Europees Programma erbij volgend jaar weer om plek 9 spelenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Geloof dat er op Boekhoorn na geen NEC-er is die denkt dat ze de CL gaan halen, afstromen richting Conference LeagueGENOT kan ook niet, ze hebben de zekerheid op EL groepsfase
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |