abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221500563
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
NEC wil niet zo graag de CL in.
Als de speler weg wil houdt het op, hij kon in de winter al weg en is gebleven, denk dat NEC daarom nu ook coulanter is en 15 miljoen is veel voor NEC
pi_221500573
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 16:43 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Als de speler weg wil houdt het op, hij kon in de winter al weg en is gebleven, denk dat NEC daarom nu ook coulanter is en 15 miljoen is veel voor NEC
Dit had je echt nog wel een weekje kunnen uitstellen hoor. Denk dat PSV ook niet DE vraagprijs op tafel gelegd heeft.
pi_221500596
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit had je echt nog wel een weekje kunnen uitstellen hoor. Denk dat PSV ook niet DE vraagprijs op tafel gelegd heeft.
Denk dat PSV geen risico wil lopen dat hij tegen Olympiakos het veld uit wordt geschopt

Vind de timing ook vreemd hoor vanuit NEC gezien
pi_221500610
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 16:47 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Denk dat PSV geen risico wil lopen dat hij tegen Olympiakos het veld uit wordt geschopt

Vind de timing ook vreemd hoor vanuit NEC gezien
Maar PSV heeft niet zoveel te willen. NEC wel.
pi_221500636
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik weet niet of het klopt maar ik lees elders dat Sano niet meer voor de CL voor PSV mag uit komen als hij bij NEC in de voorronde CL speelt
.
pi_221500733
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
De klant is koning.
pi_221504121
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 16:54 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik weet niet of het klopt maar ik lees elders dat Sano niet meer voor de CL voor PSV mag uit komen als hij bij NEC in de voorronde CL speelt
.
Jawel. Sinds vorig jaar (meen ik) zijn de regels aangepast. De voorronden tellen niet meer officieel als Champions League deelname, waardoor je bij een andere club in de groepsfase kunt meedoen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Het komt PSV ook niet slecht uit wanneer NEC zich niet plaatst voor de CL.
pi_221504130
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 08:46 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Jawel. Sinds vorig jaar (meen ik) zijn de regels aangepast. De voorronden tellen niet meer officieel als Champions League deelname, waardoor je bij een andere club in de groepsfase kunt meedoen.
[..]
Het komt PSV ook niet slecht uit wanneer NEC zich niet plaatst voor de CL.
Was ook geen reden geweest voor NEC. Maar blijkbaar lag het dus aan Sano die het niet meer kon opbrengen om te spelen.

Wat een slapzak.
pi_221504138
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 08:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Was ook geen reden geweest voor NEC. Maar blijkbaar lag het dus aan Sano die het niet meer kon opbrengen om te spelen.

Wat een slapzak.
Of hij kiest voor het team en denkt in teambelang. Na het klappen van de wintertransfer naar Nottingham Forrest (en Ajax) deed dit mentaal ook iets bij hem. Hij speelde de eerste drie wedstrijden als een natte krant.
Met de transfer naar PSV in het hoofd durft hij nooit 100% de duels in te gaan.

Achteraf denk ik dat dit de juiste keuze van speler en club is geweest. Alleen de timing is uiterst vervelend. Gelukkig leek het weinig effect te hebben op het team. Lebreton en Monteiro zijn opgestaan en Nejasmic ging lekker door met wat hij al een heel seizoen heeft gedaan.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 08:52:34 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221504140
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 08:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Wat een slapzak.
Snap dat wel, waarom zou je dat risico willen nemen

Ook NEC moet dat niet willen trouwens
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221505548
Goed gespeeld hoor. Jezelf nog tekort gedaan eigenlijk.
pi_221505602
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:32 schreef DobbyDobby het volgende:
Goed gespeeld hoor. Jezelf nog tekort gedaan eigenlijk.
Achteraf echt zonde inderdaad.

Nu het vizier op de wedstrijd van komend weekend tegen Telstar.
Ik ben benieuwd of Sandler kan spelen, aangezien ik hem er liever tegen Olympiakos er weer bij heb.
pi_221511756
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 11:41 schreef BasNijmegen het volgende:

[..]
Achteraf echt zonde inderdaad.

Nu het vizier op de wedstrijd van komend weekend tegen Telstar.
Ik ben benieuwd of Sandler kan spelen, aangezien ik hem er liever tegen Olympiakos er weer bij heb.
Lekkere pot inderdaad, zat wel wat meer in denk ik, maar 0-0 uit in Griekenland is prima idd :)

Hoe goed is die Sano nou? Vorig jaar wel wat potten gezien, maar is het een speler die echt een Veerman ontwikkeling door kan maken denk je?
pi_221511761
quote:

[..]
Wat een slapzak.
DombohetOlifantje1 zou natuurlijk wel zijn miljoenentransfer (en salaris) op het spel zetten voor zijn oude werkgever :)
pi_221511773
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:22 schreef Solispolar het volgende:

[..]

Hoe goed is die Sano nou? Vorig jaar wel wat potten gezien, maar is het een speler die echt een Veerman ontwikkeling door kan maken denk je?
Hmm hoop niet kwa karaktertrekjes en loopbaan voor Sano.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 11:25:49 #166
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221511777
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:23 schreef Solispolar het volgende:

[..]
DombohetOlifantje1 zou natuurlijk wel zijn miljoenentransfer (en salaris) op het spel zetten voor zijn oude werkgever :)
Als je de afspraken met je nog huidige werkgever maakt om nog twee dagen te werken zou ik die wel naleven ja. En @DombohetOlifantje1 ook denk ik.
pi_221511824
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:23 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Zoals maxi-mus inderdaad zei. Als we dat allebei kortsluiten blijf ik mij dolgraag nog even een weekje KEIHARD inzetten.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 11:33:29 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221511874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:22 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Lekkere pot inderdaad, zat wel wat meer in denk ik, maar 0-0 uit in Griekenland is prima idd :)

Ik vermoed dat Sano voor zijn dertigste nog wel een mooie transfer naar het buitenland gaat maken, ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221512054
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:25 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Als je de afspraken met je nog huidige werkgever maakt om nog twee dagen te werken zou ik die wel naleven ja. En @:dombohetolifantje1 ook denk ik.
Gelukkig was Dick Schreuder akkoord en kon de rest van de selectie zich ook vinden in zijn besluit. Alleen een kleine groepje Feyenoorders en Ajacieden hebben en schijnbaar slecht om geslapen.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 12:03:10 #170
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221512066
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Gelukkig was Dick Schreuder akkoord en kon de rest van de selectie zich ook vinden in zijn besluit. Alleen een kleine groepje Feyenoorders en Ajacieden hebben en schijnbaar slecht om geslapen.
Dan heb je slecht geluisterd naar het interview met Schreuder. Aalbers was ook heel blij. Maar ik heb verder als een roosje geslapen hoor, knap dat NEC toch nog een resultaat heeft gepakt ondanks de walgelijke werkwijze van PSV en Sano.
pi_221512085
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dan heb je slecht geluisterd naar het interview met Schreuder. Aalbers was ook heel blij. Maar ik heb verder als een roosje geslapen hoor, knap dat NEC toch nog een resultaat heeft gepakt ondanks de walgelijke werkwijze van PSV en Sano.
PSV is dan ook gewoon een kut club
pi_221512095
quote:
10s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:03 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
:D

Al die boosheid. Jij bent voor Ajax toch? Ik denk dat jullie even de illusie hadden dat jullie freewheelend naar een kampioenschap konden gaan? Je zult er gewoon voor moeten werken denk ik :)
pi_221512102
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:06 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
PSV is dan ook gewoon een kut club
Klopt. Een heerlijke club om supporter voor te zijn. Maar voor de concurrentie echt een kut club.

Dat is nu eenmaal de top die je betaalt voor succes.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 12:09:40 #174
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221512105
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
:D

Al die boosheid. Jij bent voor Ajax toch? Ik denk dat jullie even de illusie hadden dat jullie freewheelend naar een kampioenschap konden gaan? Je zult er gewoon voor moeten werken denk ik :)
Oh ja als de argumenten op zijn gaan we dit maar gebruiken. Ja, ik ben enorm boos. (lol)
  donderdag 6 augustus 2026 @ 12:10:03 #175
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221512109
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 12:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Klopt. Een heerlijke club om supporter voor te zijn. Maar voor de concurrentie echt een kut club.

Dat is nu eenmaal de top die je betaalt voor succes.
Dat betalen @onlogisch en @GGMM ook voor het zijn van crew.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')