abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:37:26 #201
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220271389
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:35 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Je kunt er ook op ingaan. Ik vraag me oprecht af of je nog steeds achter je eigen stelling staat met de bron die je zelf post.

Je hoeft niet zo aangebrand te doen, nergens voor nodig.
Het gaat ze toch niet lukken.
De Amerikanen zullen er alles aan doen dit te voorkomen en ze daar wegjagen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220271390
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:27 schreef ACT-F het volgende:

[..]
8)7
Ja, zover reikt jouw kennis niet.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:38:01 #203
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220271393
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat mag kennelijk, dus hoezo begin jij daar over?
Als je Amerika bent mag dat ja.
pi_220271397
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 08:17 schreef Richestorags het volgende:

[..]
De winnaar heeft altijd gelijk en tot nu toe is Rusland nog niet de winnaar en dat gaan ze ook niet worden ook.

"Verdient". Je woordkeuze verraadt je morele blik op dit conflict. Er is geen "verdienen". Er zijn gevolgen van handelingen. Wat Iran nu overkomt is een gevolg van hun handelen. Het gaat er niet om of ze het "verdienen".
Stel dat Rusland Oekraïne weet in te nemen.

Hoezo hebben ze dan gelijk?

Ik vind dat een gekke redenatie.
pi_220271398
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:31 schreef Momo het volgende:

[..]
Maakte mensen zich maar meer druk om Zuid-Sudan( en UAE die dat conflict financiert) en Noord Nigeria. Als het om Afrika lijkt te gaan boeit het weinig mensen.
Ik denk niet dat een gemiddelde Afrikaan zit te wachten op bemoeienis van een Amerikaan/Europeaan, daarnaast staan ze qua cultuur ook wat verder van ons af en vormt het ook voor ons minder een bedreiging.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:39:05 #206
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220271402
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, zover reikt jouw kennis niet.
Jouw formulering reikt nog minder.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 10:39:20 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220271404
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

Verwacht jij dat hiermee de vijandige taal gaat afnemen?
Ik verwacht van niet maar je kunt van Israel ook niet verwachten dat ze braafjes af gaan zitten wachten tot men woord bij daad voegt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220271416
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 08:14 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
KIMMIE heeft al kernraketten die de USA gaan bereiken , Iran nog niet , nog niet
Dan lijkt mij dat Kimmie een stuk gevaarlijker is.

Zo gevaarlijk, dat Trump het niet aandurft iets tegen het regime te doen.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:43:27 #209
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220271437
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dan lijkt mij dat Kimmie een stuk gevaarlijker is.

Zo gevaarlijk, dat Trump het niet aandurft iets tegen het regime te doen.
Klopt, dus dat gaan we niet doen, dat moet van binnenuit komen daar
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:44:35 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220271445
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Niemand betwist dat het een verschrikkelijk regime was. Gaat het er nu allemaal beter op worden?
Laten zitten een beter idee?

Een etterende pus bult en cyste moet je ook niet laten zitten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 10:44:40 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220271446
kimmie valt verder niemand lastig

als ze honger hebben schieten ze een raket over Japan heen en dan krijgen ze weer wat hulp voor een paar maanden, daar heeft niemand last van verder
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:46:16 #212
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220271460
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:34 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Als jouw horizon 18 jaar is dan kan ik de instelling wel begrijpen. Maar als we tegen die tijd problemen willen voorkomen is nu wel een mooi moment om met rendabele veranderingen te beginnen wat mij betreft.
Begin dan waar het zoden aan de dijk legt en gebruik 10-15 jaar en die voorraad om het zooitje te financieren.
Zomaar een idee. De transitie naar gas kon ook gefinancierd worden.
1947-2016
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:46:19 #213
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220271461
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik verwacht van niet maar je kunt van Israel ook niet verwachten dat ze braafjes af gaan zitten wachten tot men woord bij daad voegt
Precies, een dreiging wordt geneutraliseerd, Opera en Mole Cricket19 zijn daar voorbeelden van.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220271462
twitter
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 10:46:39 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220271465
dat Zuid Korea niet ´de bom´ wil omdat Noord Korea zegt al genoeg over wat voor dreiging daar vanuit gaat
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:47:02 #216
396550 Richestorags
pi_220271467
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Het gaat ze toch niet lukken.
De Amerikanen zullen er alles aan doen dit te voorkomen en ze daar wegjagen.
Maar het laat dus zien wat de potentie van Iran is. Rusland staat ook niet morgen bij de Suwalki gap maar het is wel een enorm gevaar met verstrekkende gevolgen als ze er staan.

Iran heeft veel meer potentie tot disruptie dan Tsjaad. Kan je het daarmee eens zijn?
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 10:48:42 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220271495
Suwalki gap is ook niet zo heel relevant meer sinds Zweden en Finland lid zijn van de NAVO

daarom hebben we daar al die tijd op aangedrongen maar die wilden graag neutraal blijven tot nu toe
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:49:18 #218
396550 Richestorags
pi_220271513
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Stel dat Rusland Oekraïne weet in te nemen.

Hoezo hebben ze dan gelijk?

Ik vind dat een gekke redenatie.
Ze hebben gelijk in de zin dat niemand het meer van ze gaat afpakken dan en na een tijdje wordt het min of meer de status quo. Op dezelfde wijze heeft China gelijk met Tibet en Amerika met Californië, of eigenlijk heel Amerika.
pi_220271524
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nu klopt het. Zie ook:
[..]

Dat ik de dag nog mag meemaken dat Howard erkent dat er zoiets als een gematigde moslim bestaat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:50:12 #220
396550 Richestorags
pi_220271533
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:48 schreef sp3c het volgende:
Suwalki gap is ook niet zo heel relevant meer sinds Zweden en Finland lid zijn van de NAVO

daarom hebben we daar al die tijd op aangedrongen maar die wilden graag neutraal blijven tot nu toe
Dat klopt maar daarmee zag je het potentiële gevaar. Iran heeft een soortgelijke troef die veel gevolgen heeft. Niet elk land heeft dat.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:50:43 #221
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220271541
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:49 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat ik de dag nog mag meemaken dat Howard erkent dat er zoiets als een gematigde moslim bestaat.
Als hij zo doorgroeit, wordt hij nog eens een toonbeeld van nuance.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220271548
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Laten zitten een beter idee?

Een etterende pus bult en cyste moet je ook niet laten zitten.
Stick with the devil you know.

En als je dat niet wil dan zul je zelf, op welke manier dan ook, grote invloed uit moeten gaan oefenen. En dan niet alleen tijdelijk.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:52:31 #223
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220271586
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:49 schreef Monolith het volgende:

[..]
Heb ik ooit anders gesteld? Voorbeelden hiervan graag. Ik denk dat we het voornamelijk oneens zijn over de verhoudingen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:52:45 #224
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220271594
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als hij zo doorgroeit, wordt hij nog eens een toonbeeld van nuance.
Dat ben ik nu al.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220271615
Action prullaria zal wel duur worden nu :(
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 10:53:54 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220271624
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:50 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dat klopt maar daarmee zag je het potentiële gevaar. Iran heeft een soortgelijke troef die veel gevolgen heeft. Niet elk land heeft dat.
punt is dat gehaaste beslissingen (in dit geval Kiev aanvallen) nog wel eens fout uitpakken

dan kunnen ze eventueel als winnaar uit de strijd komen maar NATO staat sterker dan voor de oorlog
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:55:26 #227
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220271658
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:34 schreef Richestorags het volgende:
En de uitwisseling van ballistische rakettechnologie met Noord-Korea specifiek voor raketten die kernladingen kunnen dragen was ook voor shits and giggles natuurlijk.
Bewijs?
enkelband
pi_220271675
pas op mensen iran komt nu echt met een vernietigend antwoord

:')
pi_220271685
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:53 schreef RipCity het volgende:
Oh no... straks word die live life laugh troep onbetaalbaar
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:56:51 #230
396550 Richestorags
pi_220271688
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
punt is dat gehaaste beslissingen (in dit geval Kiev aanvallen) nog wel eens fout uitpakken

dan kunnen ze eventueel als winnaar uit de strijd komen maar NATO staat sterker dan voor de oorlog
Helemaal waar.

Wat Iran betreft moeten we gaan zien hoe dit uitpakt. Er is best een kans dat dit niet goed gaat komen. Ten eerste omdat het de vraag is of het regime valt en ten tweede als het valt staat er geen opvolger met brede steun klaar.

Maar goed, ik denk dat dit vraagstuk net zo goed zou spelen als het regime om een andere reden omver valt.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 10:59:02 #231
38496 Perrin
pi_220271702
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:53 schreef RipCity het volgende:
Neem bijvoorbeeld nou die LED-lichtsnoeren met twintig verschillende standen.

Of die houten decoratiebordjes met teksten als Live Laugh Love, een kant-en-klare levensfilosofie, in een buitenlandse taal om deze wijze en originele woorden wat extra psychologische impact te geven.

Ook een klassieker zijn de geurstokjes van een euro om bedompte flatjes naar synthetische bloemen te laten ruiken.

Dan zijn er nog de nepplanten in kleine plastic potjes, ideaal voor mensen die graag een groen interieur willen, zolang dat groen absoluut geen water of aandacht nodig heeft.

En natuurlijk de eindeloze stroom seizoensdecoratie: paashaasjes, pompoentjes, kerstkabouters. Wie kan er niet zonder die olijke plastic symboliek?
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 10:59:40 #232
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220271704
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Helemaal waar.

Wat Iran betreft moeten we gaan zien hoe dit uitpakt. Er is best een kans dat dit niet goed gaat komen. Ten eerste omdat het de vraag is of het regime valt en ten tweede als het valt staat er geen opvolger met brede steun klaar.

Maar goed, ik denk dat dit vraagstuk net zo goed zou spelen als het regime om een andere reden omver valt.
denk ik ook, het staat al een tijdje op wankelen

maar dit gaat (wmb) los omdat Israel bang is voor barrages van 100 raketten en 400 drones per avond

ik snap prima dat ze dat proberen te voorkomen, de VS helpt ze ermee, zouden wij ook moeten doen
pi_220271723
quote:
Republicans confront the massive cost of Trump’s Middle East war
The prospect of a ballooning new spending bill has GOP leaders bracing for a messy internal fight.

Republicans on Capitol Hill are preparing to confront a staggering price tag for the war in the Middle East after closed-door briefings this week detailed the rapid consumption of expensive munitions and the lack of any firm deadline for the end of the military campaign.

Asked how much the Iran offensive would cost, House Appropriations Chair Tom Cole (R-Okla.) didn’t sugarcoat it.

“A lot,” he replied.

Senior Republicans privately expect President Donald Trump’s administration to request tens of billions of dollars for the Middle East conflict and other military needs from Congress in the coming days, with some GOP lawmakers hearing estimates that the Pentagon is spending as much as $2 billion a day on the war.

Three F-15E jets shot down by friendly fire in Kuwait are estimated to cost $100 million alone. But Trump officials in private briefings have declined to give lawmakers any specific numbers, according to six congressional Republicans granted anonymity to describe the internal discussions.

A White House request for supplemental funding could further balloon once it hits Capitol Hill, according to four other people with direct knowledge of the matter. Farm-state Republicans want an additional $15 billion in tariff relief for farmers, while others float adding tens of billions of dollars in wildfire aid to get enough Democratic support to pass the massive bill.

The prospect of a growing new spending measure has GOP leaders bracing for a messy internal fight, with fiscal hawks who have long decried “forever wars” and bloated Pentagon budgets deeply unsettled by some of the cost estimates flying around on Capitol Hill. At the very least, some are planning to demand offsetting spending cuts.

“I haven’t seen any specifics … but if it’s unpaid-for, I generally have an issue,” Rep. Russ Fulcher (R-Idaho) said.

Another House Republican granted anonymity to describe the conversations among GOP hard-liners said, “It’s not a ‘hell no,’ but it should be offset somehow.”

The topic is now looming over next week’s House Republican policy retreat, which kicks off Monday with a speech from Trump at the president’s resort in Doral, Florida. If the administration sends its formal funding request in the coming days, House GOP leaders will be forced to confront the issue head on.

At least some are expressing unqualified early support for any administration request. House Foreign Affairs Chair Brian Mast (R-Fla.), for instance, said in an interview this week he is ready to support an emergency funding bill spending tens of billions of dollars on the Iran operation alone.

That sentiment could be challenged by the congressional Republicans who are privately wary of the open-ended timeline and shifting rationales for the war. One House Republican recently remarked that Trump’s pledge to do “whatever” it takes, including entertaining boots on the ground, sounded like “President Lyndon Johnson going into Vietnam.”

Rep. Ryan Mackenzie, a vulnerable Pennsylvania Republican, noted that “as much as we need to neutralize their capabilities to continue to attack us, we do also need to make sure that we don’t get dragged into a forever war.”

Asked in an interview if Congress is ready to approve a $50 billion Pentagon funding package, Speaker Mike Johnson replied that he didn’t know the specific number yet but Congress would pass the bill “when it’s appropriate and get it right.”

“We’re waiting on the White House and [the Pentagon] to let us know, but we have an open dialogue about it,” Johnson said.

House Majority Leader Steve Scalise, who is attuned to the spending concerns among the fiscal hawks inside the GOP ranks, demurred when asked about the potential for a $50 billion package.

“We’re still just in the first few days of this conflict, and there’s no ask yet from the Department of War for a supplemental,” Scalise said in an interview Wednesday.

He referenced the laborious talks ahead: “When that time comes, we’ll obviously have very serious conversations, because it’s important that the Department of War have the tools they need to keep America safe.”

A bigger potential headache is brewing for Johnson as members of his conference debate whether additional military funding should go in a much-discussed but long-shot budget reconciliation bill. That could move to Trump’s desk along party lines without Democratic support, but only if Republicans are almost completely unified.

House Budget Chair Jodey Arrington (R-Texas) said in an interview this week he expected the chamber to move forward on an initial emergency funding bill but that a second filibuster-skirting megabill could contain additional Pentagon spending, along with some possible offsetting cuts.

“It’s not just for the current conflict,” Arrington said. “There are things that need to be retooled fundamentally at the Defense Department, and the president’s team is making a really good case for that.”

Rep. Ralph Norman, one GOP hard-liner who has objected in the past to big Pentagon budgets, now says he would “absolutely” support a $50 billion bill without offsets.

“I don’t like it, but with what this president’s doing with income — the GDP is increasing, the money he’s bringing in for other investments — to handicap him on that, that’s a problem,” said Norman, who is running for South Carolina governor and seeking Trump’s support.

In the Senate, some GOP appropriators are cautioning that any war funding bill will be a big lift — and warning the administration to get specific, and fast.

Sen. Lisa Murkowski (R-Alaska), a senior member of the Defense Appropriations subcommittee, said the “administration should not be taking anything for granted.”

“If they come to us at the end of the month and say, ‘This is what we want, and basically, deliver the votes’ … it’s not a winning strategy, in my view,” she said. “You’ve got to start making the case.”
https://www.politico.com/(...)republicans-00816079
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:12:14 #234
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_220271795
Sorry, hep op feesboek gestaan.

https://www.facebook.com/euromaidanpress.en

quote:
The Embassy of Iran in South Africa sent a message to the Embassy of Ukraine informing us about the opening of a book of condolences for the deceased ayatollah and his associates. Ukrainian Ambassador Dr. Olexander Scherba sent them a response.
Your Excellency,
Mr. Ambassador,
Since you notified the Embassy of Ukraine of the book of condolences for the deceased Ayatollah Khamenei and Iran’s military leadership, I feel compelled to remind you of the following.
As military allies of the Russian Federation, the deceased leaders of Iran had on their hands the blood of thousands of Ukrainian citizens – men and women, children and elderly – killed with the help of the infamous Iran-made “Shahed” drones and other military know-how so eagerly provided to Russia by your government. Your leaders were complicit in bringing endless grief to Ukrainian civilians.
Being a person of faith, I try not to rejoice in the death of other people, even those who chose to be tormentors of my country, who did nothing bad to theirs. But as someone who has spent three years to the tune of Iran-created machines of death howling every night in the sky over Kyiv and other peaceful Ukrainian cities, I cannot help but wish for every culprit to meet the justice they deserve. If not by human law, then in the face of God Almighty.
Ambassador, I do not know you personally and have no grudge against you. Sometimes, good diplomats must speak for bad leaders and their policies. But I hope you understand that I won’t express condolences for someone whose death I do not mourn.
Sincerely,
Dr. Olexander Scherba
Ambassador
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:12:38 #235
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_220271797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Interesseert jou Zuid-Sudan of Noord-Nigeria je iets?
Vind het voor de rest nogal een boud statement en een inhoudsloze poging tot persoonlijke aanval.
Maar daar gaan de VS en Israel ook niet ingrijpen want de bevolking boeit hun geen reet, daar niet en in Iran niet.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:16:03 #236
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220271812
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:50 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Stick with the devil you know.
Oneens. Te groot risico op verdere uitzaaiing.
quote:
En als je dat niet wil dan zul je zelf, op welke manier dan ook, grote invloed uit moeten gaan oefenen. En dan niet alleen tijdelijk.
Doen ze toch?
Jarenlang invloed via allerlei diplomatieke wegen. Alles ten spijt. Want het zoekt naar allerlei wegen om de sancties te omzeilen en gebruikt proxy's om de vijanden te bestoken. Actief.
1947-2016
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 11:17:01 #237
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220271815
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Heb ik ooit anders gesteld? Voorbeelden hiervan graag. Ik denk dat we het voornamelijk oneens zijn over de verhoudingen.
Beste wat ik kan vinden is dit:

quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2023 12:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

En moslims heb ik verder in principe ook niets op tegen, mits gematigd, zelfkritisch en met een positieve blik op het Westen als men hier woont. De realiteit is alleen vaak anders, dat maakt de Islam (in het Westen) nogal zorgwekkend.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:18:03 #238
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220271816
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:12 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
Maar daar gaan de VS en Israel ook niet ingrijpen want de bevolking boeit hun geen reet, daar niet en in Iran niet.
Lijkt niet waar te zijn wat je zegt, gezien trumps directe adres naar het Iraanse seculiere volk.
1947-2016
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:18:08 #239
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220271817
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:38 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat een gemiddelde Afrikaan zit te wachten op bemoeienis van een Amerikaan/Europeaan, daarnaast staan ze qua cultuur ook wat verder van ons af en vormt het ook voor ons minder een bedreiging.
Tot dat ze deze kant op komen...
pi_220271822
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:43 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
In dat geval was een VN mandaat dus geen probleem geweest, oh wacht.
pi_220271826
quote:
Als we Zelensky op zijn blauwe ogen moeten geloven heeft de VS alleen al 3,2 miljard aan patriot interceptors afgeschoten. Dan hebben we het nog niet eens over de wapens die zijn ingezet om doelen te raken in Iran.

Ik denk dat we er rustig vanuit kunnen gaat dat dit Netanyahu/Trump feestje vele tientallen miljarden per dag kost.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:23:42 #242
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220271839
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:12 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
Kortom, we moeten ons alleen selectief drukmaken als de VS en Israël ergens ingrijpen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:17 schreef Coco het volgende:

[..]
Beste wat ik kan vinden is dit:
[..]

Dat weet mijn post op mooie wijze te bevestigen.

Er is alleen een erg grote groep van niet-gematigde moslims. Dáár zit het probleem. En dan is er ook nog een aanzienlijk deel ogenschijnlijk gematigde moslims, die puntje bij paaltje voor hun radicale geloofsgenoten in de bres springen. Bijvoorbeeld mbt het Palestijnse terreur.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 11:27:03 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220271847
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:01 schreef recidivist het volgende:

[..]
Maar primair gaat het je om Israel. Als wij het echt afpellen. Zeg het nou maar gewoon eerlijk. De andere argumenten zijn gelegenheidsargumenten. Je gaf al aan dat als er een burgeroorlog is waarbij Iraniers per definitie de grootste verliezers zijn dat voor jou geen enkel probleem zou zijn: want het is toch ver weg. Dus het argument van de locals daar en hun welzijn is totaal niet leidend. Waar het je primair om gaat is Israel's welzijn.

Kom op, zeg het gewoon. Hoe strategisch niet-slim het ook is. _O-
het lijkt hem ook geweldig om Libanon helemaal plat te stampen etc.
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 11:29:47 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220271862
“It is only those who have neither fired a shot nor heard the shrieks and groans of the wounded who cry aloud for blood, more vengeance, more desolation. War is hell.”
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:30:47 #245
38496 Perrin
pi_220271865
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:29 schreef sp3c het volgende:
“It is only those who have neither fired a shot nor heard the shrieks and groans of the wounded who cry aloud for blood, more vengeance, more desolation. War is hell.”
Van een afstandje zo vanuit mijn woonkamer achter een scherpie is het wel spannend.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:32:38 #246
38496 Perrin
pi_220271877
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:18 schreef Momo het volgende:

[..]
pi_220271888
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:32 schreef Perrin het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die gracht is helemaal niet nodig. Gewoon weer zoals in vroeger tijden kokende olie van de kantelen naar beneden werpen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220271896
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:59 schreef sp3c het volgende:

ik snap prima dat ze dat proberen te voorkomen, de VS helpt ze ermee, zouden wij ook moeten doen
Nee, wij (als in EU/NAVO) zouden dit juist moeten veroordelen. Alles behalve steunen.

1. Het Iraanse volk moet bepalen wat ze willen. Jij, ik, Trump... Wij bepalen niet wie ze daar willen en hoe ze daar leven

2. De manier waarop. Wij hebben daar geen rechten. Wij moeten het laten en ons aan internationaal recht houden.
pi_220271908
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:18 schreef Momo het volgende:

[..]
Maar zomaar iedereen binnenlaten ongeacht of dit een destabilizerende werking heeft is niet mijn keuze. Wat mij betreft zenden we hele AZC's retour afzender.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:42:36 #250
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_220271918
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Lijkt niet waar te zijn wat je zegt, gezien trumps directe adres naar het Iraanse seculiere volk.
Mja, als je de beste man op zijn woord gelooft kan ik verder ook niet zoveel.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 11:42:51 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220271919
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:36 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nee, wij (als in EU/NAVO) zouden dit juist moeten veroordelen. Alles behalve steunen.

1. Het Iraanse volk moet bepalen wat ze willen. Jij, ik, Trump... Wij bepalen niet wie ze daar willen en hoe ze daar leven

2. De manier waarop. Wij hebben daar geen rechten. Wij moeten het laten en ons aan internationaal recht houden.
ja mag wel

https://en.wikipedia.org/wiki/Preemptive_war
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:47:05 #252
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_220271953
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, we moeten ons alleen selectief drukmaken als de VS en Israël ergens ingrijpen?
Als er miljarden uitgegeven worden om mensen in een soeverein land te doden, met gevolgen voor de regio en de wereld, kunnen we ons allicht afvragen wat de beweegredenen zijn en of die wel zo nobel zijn als ons voorgehouden worden. Een nuttige vraag daarbij is o.a. waarom hier wel en niet op andere plaatsen waar bevolkingen onderdrukt worden?
pi_220271962
quote:

[..]

Trump poogt slechts een detonerend kernwapentje boven Tel Aviv, Riyaad en Washington te voorkomen.
pi_220271964
Internationaal Recht bestaat helemaal niet, stop daarmee.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:52:16 #255
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220271980
quote:
88s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:44 schreef sp3c het volgende:
kimmie valt verder niemand lastig

als ze honger hebben schieten ze een raket over Japan heen en dan krijgen ze weer wat hulp voor een paar maanden, daar heeft niemand last van verder
Behalve tientallen miljoenen onderdrukte en ondervoede mensen. Waar hebben we het over inderdaad.
pi_220271988
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:47 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
Als er miljarden uitgegeven worden om mensen in een soeverein land te doden, met gevolgen voor de regio en de wereld, kunnen we ons allicht afvragen wat de beweegredenen zijn en of die wel zo nobel zijn als ons voorgehouden worden. Een nuttige vraag daarbij is o.a. waarom hier wel en niet op andere plaatsen waar bevolkingen onderdrukt worden?
Omdat Iran de grootste sponsor van het terrorisme is en Rusland helpt?
pi_220271989
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ze hebben gelijk in de zin dat niemand het meer van ze gaat afpakken dan en na een tijdje wordt het min of meer de status quo. Op dezelfde wijze heeft China gelijk met Tibet en Amerika met Californië, of eigenlijk heel Amerika.
De term 'gelijk' is in die zin vreemd.
Waarin hebben ze gelijk gekregen?
pi_220272005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:48 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Trump poogt slechts een detonerend kernwapentje boven Tel Aviv, Riyaad en Washington te voorkomen.
Nee, dat hebben ze enige tijd geleden al voorkomen.

En de Iraanse vloot de kelder in jagen heeft niets te maken met het voorkomen dat Iran een kernbom ontwikkelt.
pi_220272026
Internationaal recht!!1

Maar ondertussen in Iran:
twitter
  vrijdag 6 maart 2026 @ 11:59:00 #260
396550 Richestorags
pi_220272027
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
De term 'gelijk' is in die zin vreemd.
Waarin hebben ze gelijk gekregen?
Dat het realiteit is. Grotere landen kunnen de regels buigen en zo een realiteit creëren, kleinere landen moeten zich aanpassen aan de realiteit. Grote landen spelen vals op het wereldtoneel, kleine landen moeten binnen de landjes kleuren.

De manier waarop het spel wordt gespeeld is amoreel. Het heeft dus weinig zin om een morele interpretatie over het spel te hebben.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:01:17 #261
396550 Richestorags
pi_220272039
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:52 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Behalve tientallen miljoenen onderdrukte en ondervoede mensen. Waar hebben we het over inderdaad.
Dat is uiteraard een groot probleem op zich maar geen bedreiging voor de wereldvrede en handel en heeft dus lagere prioriteit. Bovendien is het maatregelenpakket ten aanzien van Noord-Korea wel een beetje op. We hebben ze al maximaal gesanctioneerd.
pi_220272046
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:58 schreef Anton91 het volgende:
Internationaal recht!!1
[ afbeelding ]

Maar ondertussen in Iran:
[ x ]
Internationaal Recht = islamitische goedpraterij.

Dit laffe varkentje hebben we al veel vaker horen piepen de laatste jaren.
pi_220272049
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:38 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Ik denk dat we in El Fasher wel in hadden moeten grijpen. De situatie voor de bevolking was heel wat erger dan Iran.
Incelfrikandel
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:04:23 #264
396550 Richestorags
pi_220272057
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat hebben ze enige tijd geleden al voorkomen.

En de Iraanse vloot de kelder in jagen heeft niets te maken met het voorkomen dat Iran een kernbom ontwikkelt.
Wel met de capaciteit van het kunnen blokkeren van de Straat van Hormuz. Jij denkt dat er zomaar voor de fun marineboten worden gezonken?

Het kernprogramma is enige tijd geleden vertraagd, er is niks voorkomen. Daarnaast, zoals @spec al aangaf, is de hoeveelheid vuurpijlen en brommerdrones die ze op Tel Aviv kunnen schieten en bereid zijn te doen, niet echt iets om vrolijk van te worden.
pi_220272068
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:02 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Bij Israël en Palestijnen gaat het ze zo om mensenrechten, maar dat komt in dit geval niet zo goed uit dus wordt het internationaal recht uit de kast gehaald :')
pi_220272070
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:39 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Jouw formulering reikt nog minder.
Tot 19 augustus 1953 had Iran een seculiere parlementaire democratie.

Daarna pleegde de Sjah met steun van de VS een coup en maakte van Iran een dictatuur.
pi_220272073
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wel met de capaciteit van het kunnen blokkeren van de Straat van Hormuz. Jij denkt dat er zomaar voor de fun marineboten worden gezonken?

Het kernprogramma is enige tijd geleden vertraagd, er is niks voorkomen. Daarnaast, zoals @:spec al aangaf, is de hoeveelheid vuurpijlen en brommerdrones die ze op Tel Aviv kunnen schieten en bereid zijn te doen, niet echt iets om vrolijk van te worden.
En daar gaat de doelpaal weer...
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:09:01 #268
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_220272080
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 11:53 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Omdat Iran de grootste sponsor van het terrorisme is en Rusland helpt?
WMD, vrijheid brengen, terroristen zoeken/uitschakelen klinkt erg Irak-ig. Twijfel ik ook nog altijd een beetje aan of dat het nou was toen.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:10:30 #269
438527 MissButterflyy
pi_220272094
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:47 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Maar het laat dus zien wat de potentie van Iran is. Rusland staat ook niet morgen bij de Suwalki gap maar het is wel een enorm gevaar met verstrekkende gevolgen als ze er staan.

Iran heeft veel meer potentie tot disruptie dan Tsjaad. Kan je het daarmee eens zijn?
Ja duh, Tsjaad is een van de armste landen in deze wereld
pi_220272104
Meer dan een miljoen doden voor een twijfelgevalletje klinkt hoopgevend
pi_220272111
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:38 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als je Amerika bent mag dat ja.
Dan mag de rest dat ook.

Tijd voor een nieuwe wapenwedloop.
pi_220272173
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:02 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ze kunnen het niet verkroppen dat de aartsvijand van Israël is vernietigd. Internationaal recht is slechts een gelegenheidsargument.
pi_220272190
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:15 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Ze kunnen het niet verkroppen dat de aartsvijand van Israël is vernietigd. Internationaal recht is slechts een gelegenheidsargument.
Onverholen antisemitisme dus, het oude sprookje.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:19:28 #274
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220272202
twitter

Dahieh is het gebied waar Israël los is gegaan vannacht op Hezbollah. Je gaat toch een beetje hopen dat het ze daar lukt om Hezbollah eruit te trappen. Zou Libanon goed doen.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:20:10 #275
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_220272208
En al die pro-ingrijpers allemaal weer jankballen natuurlijk dat Rob Jetten het land kapot maakt als de vluchtelingenstromen op gang komen na instabiliteit in de regio.
pi_220272215
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:03 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik denk dat we in El Fasher wel in hadden moeten grijpen. De situatie voor de bevolking was heel wat erger dan Iran.
Geld, materiaal en mensenlevens van Nederlanders op het spel zetten voor iets wat absoluut geen bedreiging voor ons vormt zie ik niet zitten. Wat mij betreft is dit een ver van m'n bed show, dit lijkt mij meer een regionale Afrikaanse aangelegenheid.
pi_220272221
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
Het is een conflict dat zichzelf in stand blijft houden.
Israël is jaar in jaar uit bezig met het kortwieken van Iran om te voorkomen dat die de militaire overhand krijgt.
En Iran wordt desondanks steeds sterker en moet harder worden neergeslagen.
Voor Israël brengt de oorlog in Oekraïne een flink voordeel.
Door een verzwakt Rusland is de hele bescherming van Iran middels proxies gedecimeerd en heeft Israël vrij spel in het neerslaan van Iran.

Maar ik ben bang dat dat ook dit keer enkel tijdwinst gaat opleveren en de haat tussen beide landen die de voedingsbodem is voor het conflict niet zal afnemen.

Daarom is het vervelend dat er niet een duidelijk plan is ten aanzien wat de uitkomst zal zijn van deze aanval.

Misschien hebben de VS en Israël wel een gedegen plan dat wij niet weten en wordt Iran voor eens en altijd uitgeschakeld.

Maar vooralsnog is daar geen bewijs voor en ligt de kans op de loer dat dit een langslepende kwestie wordt die voor miljoenen slachtoffers zorgt en internationaal terrorisme doet oplaaien.

En wat voor precedent gaat dit scheppen.

Je leest hier op Fok al dat het recht van de sterkste geldt.

Dat belooft wat voor Taiwan.
pi_220272225
twitter
pi_220272233
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:20 schreef GrumpyFish het volgende:
En al die pro-ingrijpers allemaal weer jankballen natuurlijk dat Rob Jetten het land kapot maakt als de vluchtelingenstromen op gang komen na instabiliteit in de regio.
Nee hoor, dit is de pure definitie van tijdelijk vluchtelingen opvangen juist, mensen die anders doodschoten worden door een kwaadaardig regime.
pi_220272247
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:22 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het escaleert de pan uit....
pi_220272249
quote:
[ x ]
here we go
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:24:27 #282
438527 MissButterflyy
pi_220272253
quote:
[ x ]
Ze doen maar. Denk niet dat het veel gaat helpen.
pi_220272263
quote:

[..]

1. Het Iraanse volk wordt keihard onderdrukt door het regime daar met tienduizenden burgers die zijn afgeslacht door een bruut en misdadig regime.
2. Het Iraanse regime geeft niks om internationaal recht.
pi_220272264
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:19 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Dahieh is het gebied waar Israël los is gegaan vannacht op Hezbollah. Je gaat toch een beetje hopen dat het ze daar lukt om Hezbollah eruit te trappen. Zou Libanon goed doen.
Wie wil ze in hemelsnaam hebben?

Een eigen staat geven heeft ook al zo geweldig uitgepakt.
pi_220272270
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ze doen maar. Denk niet dat het veel gaat helpen.
Het is vooral interessant om te zien hoe Trump hierop gaat reageren. Eens zien of hij nog steeds blijft geloven dat Poetin zijn mattie is.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:27:07 #286
38496 Perrin
pi_220272277
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:21 schreef Wantie het volgende:

[..]

Je leest hier op Fok al dat het recht van de sterkste geldt.
Het recht van de sterkste heeft door alle tijden heen gegolden. Men verbergt het soms achter een vriendelijk masker, zodat het voor rechtvaardigheid kan worden aangezien.

Sommigen trappen daar dan in.
pi_220272278
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:24 schreef byah het volgende:

[..]
here we go
Laten we nou niet doen alsof Rusland opeens hun troepen terugtrekt uit Oekraïne en verplaatst naar Iran.
pi_220272293
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:20 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik blijf steeds lezen alsof er grote steun is voor het Iraanse regime onder niet rechtse fok users/Nederland. Ik heb eigenlijk enkel een paar moslims users gezien op fok die het Iraanse regime steunen. Maar het lijkt alsof sommige users hier bijna betaald worden om leugens te verzinnen om verder te polariseren.
Misschien wat roebels verkregen om de polarisatie aan te jagen?

Ik ben niet zo'n tegenstander van interventie, ik vond het o.a. in Libië, Kosovo, Syrië, Ivoorkust ook terecht. Dit lijkt echter niet in lijn met internationaal recht. Als ik zo naar de straat van Hormuz kijk, de situatie in de Golflanden en het gebrek aan beweging bij de Iraanse oppositie is hier totaal niet over nagedacht. Lekker dan.
Incelfrikandel
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:30:34 #289
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220272296
quote:

[..]
Is dit niet precies wat het Iraanse regime doet? Het Iraanse regime steekt miljarden in terreur om het Midden-Oosten naar de hand te zetten en Israël te terroriseren. En dit al decennialang het geval.
quote:

[..]
Dat is omdat het Iraanse regime specifiek zich vijandig uitlaat jegens het Westen en stelt een Westerse bondgenoot te willen vernietigen. Wat ook een rol speelt is dat Iran geen kernwapens heeft, landen zoals Noord-Korea, Rusland en China (waar burgers ook onderdrukt worden) wel.
pi_220272310
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Misschien wat roebels verkregen om de polarisatie aan te jagen?

Ik ben niet zo'n tegenstander van interventie, ik vond het o.a. in Libië, Kosovo, Syrië, Ivoorkust ook terecht. Dit lijkt echter niet in lijn met internationaal recht. Als ik zo naar de straat van Hormuz kijk, de situatie in de Golflanden en het gebrek aan beweging bij de Iraanse oppositie is hier totaal niet over nagedacht. Lekker dan.
Geen roebels, wel een fok! abonnement!
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:33:59 #291
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220272315
quote:
[ x ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:24 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Het escaleert de pan uit....
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:24 schreef byah het volgende:

[..]
here we go
Dit kan geen grote verrassing zijn. Rusland dreigt met Iran een halve proxy staat te gaan verliezen, en het gaat ze al zo slecht af de laatste vijf jaar.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:34:35 #292
38496 Perrin
pi_220272317
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:19 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]

Er is een plekje gereserveerd voor hen in Jahannam.
pi_220272319
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:20 schreef Anton91 het volgende:

[..]
Geld, materiaal en mensenlevens van Nederlanders op het spel zetten voor iets wat absoluut geen bedreiging voor ons vormt zie ik niet zitten. Wat mij betreft is dit een ver van m'n bed show, dit lijkt mij meer een regionale Afrikaanse aangelegenheid.
Met het Soedanese leger en de Sudan Liberation Movement heb je al grondtroepen tot je beschikking, dus levens van Nederlanders op het spel zetten is niet aan de orde. Daarnaast zijn de génocidaires pro-Russisch. Ik heb geen trek in een vijandige terreurbeweging aan de Rode Zee.
Incelfrikandel
pi_220272324
twitter

Stukje lgbt inclusie. Erg progressief.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:36:40 #295
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220272327
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:25 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
1. Het Iraanse volk wordt keihard onderdrukt door het regime daar met tienduizenden burgers die zijn afgeslacht door een bruut en misdadig regime.
2. Het Iraanse regime geeft niks om internationaal recht.
Als internationaal recht kwaadaardige dictators faciliteert dan is het terecht dat daar de reet mee wordt afgeveegd, doen we verder niets mee.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:36:43 #296
396550 Richestorags
pi_220272329
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja duh, Tsjaad is een van de armste landen in deze wereld
En daarom wordt Iran dus anders behandeld...
pi_220272339
Iran is ook als het jochie op het schoolplein met het vlasbaardje en zijn fatbike, beetje alle meisjes lastig vallen en bepotelen en een grote bek tegen iedereen, tot iemand hem een trap tegen zijn ballen geeft en zijn haakneusje breekt.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:39:46 #298
396550 Richestorags
pi_220272345
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
En daar gaat de doelpaal weer...
Welke doelpaal? Je doet net alsof het volkomen vreemd is dat Iran wordt aangevallen.
pi_220272356
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:35 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Stukje lgbt inclusie. Erg progressief.
Typisch weer, zag je in Gaza ook veel, hoe laf kan een man zijn in hemelsnaam.
  vrijdag 6 maart 2026 @ 12:43:25 #300
396550 Richestorags
pi_220272373
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 12:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Typisch weer, zag je in Gaza ook veel, hoe laf kan een man zijn in hemelsnaam.
Mwaah. Ik vind het best slim. Je vecht tegen een geraffineerde tegenstander.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')