Het gaat ze toch niet lukken.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je kunt er ook op ingaan. Ik vraag me oprecht af of je nog steeds achter je eigen stelling staat met de bron die je zelf post.
Je hoeft niet zo aangebrand te doen, nergens voor nodig.
Als je Amerika bent mag dat ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat mag kennelijk, dus hoezo begin jij daar over?
Stel dat Rusland Oekraïne weet in te nemen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
De winnaar heeft altijd gelijk en tot nu toe is Rusland nog niet de winnaar en dat gaan ze ook niet worden ook.
"Verdient". Je woordkeuze verraadt je morele blik op dit conflict. Er is geen "verdienen". Er zijn gevolgen van handelingen. Wat Iran nu overkomt is een gevolg van hun handelen. Het gaat er niet om of ze het "verdienen".
Ik denk niet dat een gemiddelde Afrikaan zit te wachten op bemoeienis van een Amerikaan/Europeaan, daarnaast staan ze qua cultuur ook wat verder van ons af en vormt het ook voor ons minder een bedreiging.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Maakte mensen zich maar meer druk om Zuid-Sudan( en UAE die dat conflict financiert) en Noord Nigeria. Als het om Afrika lijkt te gaan boeit het weinig mensen.
Ik verwacht van niet maar je kunt van Israel ook niet verwachten dat ze braafjes af gaan zitten wachten tot men woord bij daad voegtquote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Verwacht jij dat hiermee de vijandige taal gaat afnemen?
Dan lijkt mij dat Kimmie een stuk gevaarlijker is.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 08:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
KIMMIE heeft al kernraketten die de USA gaan bereiken , Iran nog niet , nog niet
Klopt, dus dat gaan we niet doen, dat moet van binnenuit komen daarquote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat Kimmie een stuk gevaarlijker is.
Zo gevaarlijk, dat Trump het niet aandurft iets tegen het regime te doen.
Laten zitten een beter idee?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niemand betwist dat het een verschrikkelijk regime was. Gaat het er nu allemaal beter op worden?
Begin dan waar het zoden aan de dijk legt en gebruik 10-15 jaar en die voorraad om het zooitje te financieren.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:34 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als jouw horizon 18 jaar is dan kan ik de instelling wel begrijpen. Maar als we tegen die tijd problemen willen voorkomen is nu wel een mooi moment om met rendabele veranderingen te beginnen wat mij betreft.
Precies, een dreiging wordt geneutraliseerd, Opera en Mole Cricket19 zijn daar voorbeelden van.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet maar je kunt van Israel ook niet verwachten dat ze braafjes af gaan zitten wachten tot men woord bij daad voegt
Maar het laat dus zien wat de potentie van Iran is. Rusland staat ook niet morgen bij de Suwalki gap maar het is wel een enorm gevaar met verstrekkende gevolgen als ze er staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het gaat ze toch niet lukken.
De Amerikanen zullen er alles aan doen dit te voorkomen en ze daar wegjagen.
Ze hebben gelijk in de zin dat niemand het meer van ze gaat afpakken dan en na een tijdje wordt het min of meer de status quo. Op dezelfde wijze heeft China gelijk met Tibet en Amerika met Californië, of eigenlijk heel Amerika.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Stel dat Rusland Oekraïne weet in te nemen.
Hoezo hebben ze dan gelijk?
Ik vind dat een gekke redenatie.
Dat ik de dag nog mag meemaken dat Howard erkent dat er zoiets als een gematigde moslim bestaat.quote:
Dat klopt maar daarmee zag je het potentiële gevaar. Iran heeft een soortgelijke troef die veel gevolgen heeft. Niet elk land heeft dat.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:48 schreef sp3c het volgende:
Suwalki gap is ook niet zo heel relevant meer sinds Zweden en Finland lid zijn van de NAVO
daarom hebben we daar al die tijd op aangedrongen maar die wilden graag neutraal blijven tot nu toe
Als hij zo doorgroeit, wordt hij nog eens een toonbeeld van nuance.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ik de dag nog mag meemaken dat Howard erkent dat er zoiets als een gematigde moslim bestaat.
Stick with the devil you know.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laten zitten een beter idee?
Een etterende pus bult en cyste moet je ook niet laten zitten.
Heb ik ooit anders gesteld? Voorbeelden hiervan graag. Ik denk dat we het voornamelijk oneens zijn over de verhoudingen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ik de dag nog mag meemaken dat Howard erkent dat er zoiets als een gematigde moslim bestaat.
Dat ben ik nu al.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als hij zo doorgroeit, wordt hij nog eens een toonbeeld van nuance.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |