abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220208490
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220208531
AM en haar drukke mama’s reclame. We zien ‘toevallig’ de jongste meiden met de producten maar ze worden zeker niet ingezet voor reclame hoor. :+
pi_220208548
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 19:33 schreef Lodelie het volgende:
Ik zou het heel bizar, moeilijk en pijnlijk vinden om mijn ex en de vader van mn kinderen zo terug te zien op social media.

Dan ben je, net, uit elkaar en dan wordt je zo geconfronteerd met je ex. Met zoetsappige teksten en foto's en filmpjes.

Dat is het leven dat zulke dingen gebeuren, maar om het daadwerkelijk te zien en ook dat de hele wereld het kan zien, lijkt me extreem pijnlijk.
Als ex-partner zou ik denken: succes ermee. Als moeder zou ik wel even slikken voor mijn kinderen.
pi_220208707
MCW

Zal Timmie het nou werkelijk naar zijn zin hebben met zijn nieuwe levensvervulling als bonusvader en activiteitenbegeleider van de kinderen van Mies en als fluflu figurant? Ik betwijfel het.
pi_220208823
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Zal Timmie het nou werkelijk naar zijn zin hebben met zijn nieuwe levensvervulling als bonusvader en activiteitenbegeleider van de kinderen van Mies en als fluflu figurant? Ik betwijfel het.
Activiteitenbegeleider :') :')

Ik leer mijn (jonge) kinderen altijd dat een capuchon opdoen onbeleefd is. Ik vind het zo puberaal voor een man van 37.
pi_220208840
Hoe bedenk je het om zo'n plastic bak te vullen met spullen van je uitwonende zoon 🙄 Ze doet net alsof die bak al minstens 3 maanden daar staat terwijl ze elke dag filmt hoe ze aan komt fietsen en niemand ooit die bak heeft gezien. Ze houdt zelf al jarenlang in stand dat Jim zijn zooi daar dumpt.
pi_220208855
Zou Sanneke doorhebben dat een heleboel van de fantastische dingen die zij aanbiedt op Vinted er dubbel op staan? 😆
Niet dat ik me kan voorstellen dat ze al die meuk gaat verkopen.
pi_220208874
En Sofie doet een oproep voor sponsorgeld voor de reis van Guusje. Er staat dat al het geld naar het project gaat. Dit is onjuist, er gaat ¤300 naar het goede doel. Rest is voor vliegtickets, organisatie etc. Weer een leugen van Sofie.
pi_220208891
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:22 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Activiteitenbegeleider :') :')

Ik leer mijn (jonge) kinderen altijd dat een capuchon opdoen onbeleefd is. Ik vind het zo puberaal voor een man van 37.
Mijn pubers droegen ook een tijdje truien met capuchon. In mijn huis geen capuchon op je hoofd.
We wachten tot MCW het ook doet. Ze hebben immers ook al dezelfde sneakers.
pi_220208962
Sanneke zit er doorheen, wie betaalt even een tikkie om haar op te vrolijken? 😊
pi_220209010
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:40 schreef Jippiejappie het volgende:
Nog niet gekeken, maar waar zit ze doorheen? De bank wellicht? Pfoeh als je zo je hut leeg moet krijgen😮💨🥱
pi_220209017
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:40 schreef Jippiejappie het volgende:
Het valt ook niet mee om een laatje uit te zoeken.
En die ballen? Die kunnen niet lager dan bij Sanneke.
pi_220209093
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het valt ook niet mee om een laatje uit te zoeken.
En die ballen? Die kunnen niet lager dan bij Sanneke.

Welke ballen precies? Vinted, bedelen, linkjes en marktplaats?
pi_220209095
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 19:43 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
En ze heeft HELE levende kippen gezien. Ik wist niet dat er ook halve levende kippen waren. Junior heeft een fiets voor zijn verjaardag gekregen. Het ding is veel te groot voor hem. Maar ander moeten ze volgend jaar weer een fiets kopen want hij groeit snel. Madelief gaat vanavond kijken bij de middelbare school in Essen. Zonder haar ouders want die vinden hun vakantie belangrijker. Wat een vreselijk stel.
Het is wel al de 7de keer hoor, dat een kind naar een middelbare school gaat kijken. Totaal niet interessant meer.
De laatste keer dan weer wel, omdat het de laatste keer is.
Die mensen zijn zoooo dom.
pi_220209110
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:54 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Welke ballen precies? Vinted, bedelen, linkjes en marktplaats?
Ze zegt dat ze baalt dat ze de ballen niet hoog kan houden. Ik weet ook niet welke ze bedoelt.
pi_220209136
Wat enorm sneu voor Madelief dat haar ouders niet meegaan kijken naar de middelbare school, wat moet dat meisje zich eenzaam voelen! Ze zal heus niet alleen gaan hoor maar zoiets wil je gewoon samen met je ouder(s) doen! Zij laten steeds vaker verstek gaan bij belangrijke mijlpalen net als verjaardagen.

Ondertussen zitten pa en ma maar weer aan de pizza 🙄 Wanneer zouden ze eens proeven van de Afrikaanse keuken? Zoveel lokale producten te koop, nieuwe dingen om uit te proberen.. Zonde hoor!
pi_220209161
En daar was oma walk al hahha
pi_220209191
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:02 schreef Loveischocolala het volgende:
En nichtje 😉
pi_220209192
Ookal zegt AM dat ze zo ontzettend sportief bezig is …. Sorry in het filmpje dat ze plaatst zie ik het niet terug . Zo stijf en zo weinig coördinatie.

Begrijp me niet verkeerd , ik doe ook geen salto op de hoge balk maar ik doe ook niet net alsof ik enorm veel succes haal uit sport .
pi_220209253
Jemig die vinted van Sanneke is ook bizar, dingen staan er gewoon 3 of 4x op 😅 Haarelastiekjes voor een euro en dan nog verzendkosten.. Wie gaat dat kopen? Breng al die prullaria toch naar de kringloop of doneer het aan het goede doel! Sneu hoor dat ze dagelijks instort, haar belastbaarheid is gewoon nul en dat is dan het voorbeeld voor een kind.. Wordt echt de hoogste tijd dat ze eens hulp zoekt voor haar issues want dit is echt niet gezond sorry.
pi_220209294
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:05 schreef poohenzo het volgende:
Ookal zegt AM dat ze zo ontzettend sportief bezig is …. Sorry in het filmpje dat ze plaatst zie ik het niet terug . Zo stijf en zo weinig coördinatie.

Begrijp me niet verkeerd , ik doe ook geen salto op de hoge balk maar ik doe ook niet net alsof ik enorm veel succes haal uit sport .
Het ergste is nog dat ze denkt hiermee het motorcrossen in IJsland aan te kunnen. Dat gaat echt zwaar tegenvallen zonder conditie en zonder ontspannen op die motor zitten. Na dag 1 compleet verkrampt. De klok tikt ook rustig door en ze heeft nog geen meter gereden.
pi_220209303
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:28 schreef FluVo67 het volgende:
En Sofie doet een oproep voor sponsorgeld voor de reis van Guusje. Er staat dat al het geld naar het project gaat. Dit is onjuist, er gaat ¤300 naar het goede doel. Rest is voor vliegtickets, organisatie etc. Weer een leugen van Sofie.
Zelf overal heen gaan maar te skeer om de reis van je dochter te betalen
pi_220209313
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:02 schreef Loveischocolala het volgende:
Te voorspelbaar
pi_220209324
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat enorm sneu voor Madelief dat haar ouders niet meegaan kijken naar de middelbare school, wat moet dat meisje zich eenzaam voelen! Ze zal heus niet alleen gaan hoor maar zoiets wil je gewoon samen met je ouder(s) doen! Zij laten steeds vaker verstek gaan bij belangrijke mijlpalen net als verjaardagen.

Ondertussen zitten pa en ma maar weer aan de pizza 🙄 Wanneer zouden ze eens proeven van de Afrikaanse keuken? Zoveel lokale producten te koop, nieuwe dingen om uit te proberen.. Zonde hoor!
Weer pizza inderdaad, zo wereldvreemd die lui.
pi_220209326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:11 schreef Jenn1806 het volgende:
Jemig die vinted van Sanneke is ook bizar, dingen staan er gewoon 3 of 4x op 😅 Haarelastiekjes voor een euro en dan nog verzendkosten.. Wie gaat dat kopen? Breng al die prullaria toch naar de kringloop of doneer het aan het goede doel! Sneu hoor dat ze dagelijks instort, haar belastbaarheid is gewoon nul en dat is dan het voorbeeld voor een kind.. Wordt echt de hoogste tijd dat ze eens hulp zoekt voor haar issues want dit is echt niet gezond sorry.
Het zet ook geen zoden aan de dijk. Spullen uitzoeken en op Vinted zetten voor een paar rot euro. Het is vooral nog meer werk, dat moet je gewoon niet willen, alle extra heisa die erbij komt. Pak dozen in met spullen die mee moeten, doe dingen die je niet wil maar wel goed zijn in zakken voor de kringloop en gooi de rest weg. Zet het in je bakfiets en breng het meteen weg, Dan ben je het kwijt en is de berg die je ziet ook wat minder. Nu gaat alles eerst door haar handen, foto's maken, op vinted zetten, daar druk mee zijn qua reageren, inpakken, wegbrengen. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken in een periode die je duidelijk niet overziet en aan kan.
pi_220209384
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:05 schreef poohenzo het volgende:

Die reis wordt nog knap lastig voor haar.
pi_220209388
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:

Die Afrikaanse keuken gaan ze niet proeven. Sofie heeft namelijk gevoelige darmpjes. Gaf aan daarom bang te zijn voor het eten daar. Met gevoelige darmpjes kun je wel liters drank slempen. Daar kunnen haar darmpjes prima tegen blijkbaar. Liegen kan ze als de beste.
pi_220209407
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:18 schreef papierentas het volgende:

[..]
Het zet ook geen zoden aan de dijk. Spullen uitzoeken en op Vinted zetten voor een paar rot euro. Het is vooral nog meer werk, dat moet je gewoon niet willen, alle extra heisa die erbij komt. Pak dozen in met spullen die mee moeten, doe dingen die je niet wil maar wel goed zijn in zakken voor de kringloop en gooi de rest weg. Zet het in je bakfiets en breng het meteen weg, Dan ben je het kwijt en is de berg die je ziet ook wat minder. Nu gaat alles eerst door haar handen, foto's maken, op vinted zetten, daar druk mee zijn qua reageren, inpakken, wegbrengen. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken in een periode die je duidelijk niet overziet en aan kan.
Sanneke heeft de prio’s gewoon niet op orde. Nu niet, maar in andere perioden ook niet.
pi_220209454
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:26 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Die Afrikaanse keuken gaan ze niet proeven. Sofie heeft namelijk gevoelige darmpjes. Gaf aan daarom bang te zijn voor het eten daar. Met gevoelige darmpjes kun je wel liters drank slempen. Daar kunnen haar darmpjes prima tegen blijkbaar. Liegen kan ze als de beste.
Dit is toch ook alleen maar een reis die Jan wilde maken? En natuurlijk moet ze dan wel mee, want Jan kan niet alleen slapen hè. Maar een mall bezoeken, en pizza eten, dat zijn echt de top 10 dingen van Oeganda.
pi_220209499
Als Sanneke een grote oven heeft gaat ze brood bakken. Afbakbroodjes denk ik, zuurdesemstarter sterk houden lijkt me toch wel lastig, en is weer een extra bal die ze omhoog moet houden. Het nu al niet meer overzien, en ze moet nog gaan verhuizen. Dat wordt nog wat!
pi_220209550
De blije mama die het maar niet aan haar verstand gepeuterd krijgt dat je een strijd tegen pestende mensen NIET over de rug van je (gehandicapte) kind moet voeren. Ik vind de ‘na-aap’ filmpjes echt ronduit walgelijk - en dan druk ik me nog zacht uit - maar je kind is niet degene die de prijs zou moeten betalen voor het feit dat jij een statement maakt tegen pesters. Ik kan oprecht wel janken ervan, dit arme extreem kwetsbare prachtige kindje.
pi_220209610
quote:
Nog afgezien vh feit dat ik me verbaas dat deze ouders niet gewoon zelf (een groot deel) betalen, Guusje heeft al best eea gedaan aan sponsor acties. Hoezo is dat geld nog niet bij elkaar? Ben wel benieuwd hoeveel ze nog moet.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220209617
Ik zie weleens een drankje bij Sofie. Maar op de foto’s vind ik hem meer een drank hoofd hebben dan haar. Waarom denken jullie dat zij ook veel drinkt?
Dat gebedel om geld is sowieso bijzonder gezien alle uitgaves 🤣
pi_220209623
AM zet blokjes in de planner om de samenwerkingen die ze moet promoten. Zo ook om dat fitnessgedoe.

De sweater met logo/naam die klaar ligt moet natuurlijk in beeld. Er worden filmpjes van haar gemaakt en direct op haar insta geplaatst.

Zien jullie de vermelding #samenwerking /partnerschap ergens? Ik niet.
pi_220209635
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:41 schreef Zeeschelp het volgende:
De blije mama die het maar niet aan haar verstand gepeuterd krijgt dat je een strijd tegen pestende mensen NIET over de rug van je (gehandicapte) kind moet voeren. Ik vind de ‘na-aap’ filmpjes echt ronduit walgelijk - en dan druk ik me nog zacht uit - maar je kind is niet degene die de prijs zou moeten betalen voor het feit dat jij een statement maakt tegen pesters. Ik kan oprecht wel janken ervan, dit arme extreem kwetsbare prachtige kindje.
Helemaal met je eens!
pi_220209644
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM zet blokjes in de planner om de samenwerkingen die ze moet promoten. Zo ook om dat fitnessgedoe.

De sweater met logo/naam die klaar ligt moet natuurlijk in beeld. Er worden filmpjes van haar gemaakt en direct op haar insta geplaatst.

Zien jullie de vermelding #samenwerking /partnerschap ergens? Ik niet.
What else is new?
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220209654
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:51 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik zie weleens een drankje bij Sofie. Maar op de foto’s vind ik hem meer een drank hoofd hebben dan haar. Waarom denken jullie dat zij ook veel drinkt?
Dat gebedel om geld is sowieso bijzonder gezien alle uitgaves 🤣
Nadat het in reacties is genoemd laat ze niet meer zien dat ze dagelijks drinkt. Haar huid en haar zien er heel slecht uit, waarschijnlijk agv overmatig drankgebruik. Het is ook bekend in hun oude woonplaats dat ze een drankprobleem heeft. En in de vlogs is ze regelmatig dronken als een tor.
pi_220209655
Ik heb AM maar weer gerapporteerd. Eens zien of we de ban naar 2030 kunnen krijgen.
pi_220209913
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:11 schreef Jenn1806 het volgende:
HAARELASTIEKJES???? Ik doe veel met Vinted (kopen en verkopen) maar dat koopt toch niemand...
pi_220209923
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Mijn pubers droegen ook een tijdje truien met capuchon. In mijn huis geen capuchon op je hoofd.
We wachten tot MCW het ook doet. Ze hebben immers ook al dezelfde sneakers.
En dezelfde horloges.
pi_220209927
quote:
Ik voorspelde het al 😂😂😂

Nu pa nog.
pi_220210008
quote:
Toch geen mens hoop ik die de Nagelkerkjes geld gaat geven.
pi_220210033
AM heeft peri piri met couscous gegeten. Nu krijg ik perineum met couscous niet meer uit mn hoofd. 😆
pi_220210275
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 23:50 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Toch geen mens hoop ik die de Nagelkerkjes geld gaat geven.
Wat in het bedelverhaaltje staat is ook nog eens niet waar. Van de ¤1800 gaat niet alles naar het project. Hier wordt ook vliegtickets, verblijf etc van betaald. Er gaat ¤300 naar het goede doel. Misleiding dus. Maar Sofie neemt het met de waarheid niet zo nauw.
pi_220210334
Dochtertje van broer walk is toch op het kinderfeestje van ollie!! Dus zal vast nog wel koek en ei zijn.
pi_220210342
Fietst zo'n bakfiets nou zo lekker dat je er zelfs zonder kinderen op ronddietst? #vraagje
pi_220210348
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 06:19 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Wat in het bedelverhaaltje staat is ook nog eens niet waar. Van de ¤1800 gaat niet alles naar het project. Hier wordt ook vliegtickets, verblijf etc van betaald. Er gaat ¤300 naar het goede doel. Misleiding dus. Maar Sofie neemt het met de waarheid niet zo nauw.
Kunnen ze prima zelf betalen.
pi_220210358
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 06:55 schreef AnnArt het volgende:
Fietst zo'n bakfiets nou zo lekker dat je er zelfs zonder kinderen op ronddietst? #vraagje
Ja. Super snel, super handig met boodschappen en in de stad hoef ik geen rekening te houden met parkeerplaats/eenrichting/file etc
pi_220210366
Wat vraagt Sanneke ook hoge prijzen voor sommige boeken/dvd’s. Zou ze nu al deze zooi weer mee gaan verhuizen?
pi_220210378
quote:
Ja, want er moet natuurlijk wel gefilmd worden in het donker, dus dan heb je 3 wielen nodig ipv 2.
pi_220210390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 23:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ik voorspelde het al 😂😂😂

Nu pa nog.
En broer en schoonzus!
pi_220210400
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 07:12 schreef Clavis het volgende:
Wat vraagt Sanneke ook hoge prijzen voor sommige boeken/dvd’s. Zou ze nu al deze zooi weer mee gaan verhuizen?
Zeker weten. Anders gooit ze geld weg. En.met dat geld legt ze toch bij aan het huishoudgeld.
pi_220210402
quote:
Ja zij wilt voor alles geld. Zij heeft echt nooit de intentie iets te willen doen voor een ander of iets weg te geven wat ze zelf wel beweerd. Want anders zou je al die prularia niet verkopen, maar wel doneren of echt weggeven.
pi_220210407
quote:
17s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:25 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Die reis wordt nog knap lastig voor haar.
En voor de reisgenoten daardoor helaas ook. Geen reclame voor de organisatie trouwens.
pi_220210418
Am vindt het verdrietig dat Lot 20 jaar minder lang een moeder heeft dan Jim.
Ik moet dan toch aan haar moeder denken.
pi_220210422
Sofie is wel weer een topinfluencer hoor met haar filmpje vanuit Oeganda waar ze reclame maakt voor gezonde snacks. Met haar warme bad.
pi_220210428
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 07:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, want er moet natuurlijk wel gefilmd worden in het donker, dus dan heb je 3 wielen nodig ipv 2.
Ze heeft een bakfiets met 2 wielen toch?
pi_220210434
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 07:43 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Klopt, ik snap alleen nog steeds niet waarom ze niet op een gewone fiets gaat, maar misschien heeft ze die gewoon niet
pi_220210437
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 07:39 schreef Snaky het volgende:
Am vindt het verdrietig dat Lot 20 jaar minder lang een moeder heeft dan Jim.
Ik moet dan toch aan haar moeder denken.
Ze denkt dat ze het leven zelf in de hand heeft, helaas is dat niet zo. Ze is veel weg, veel zonder Maarten en dat begrijp ik echt niet.
pi_220210442
Ik vind het positief dat Sanneke wat (extra) geld probeert te genereren door dingen te verkopen, of het iig te proberen. Ze had er alleen wel eerder mee kunnen beginnen dan had ze er voor het huis nog daadwerkelijk wat aan gehad.

En ik verkoop op vinted ook wel veel voor 1 a 2 euro. Als ik alles bij elkaar op tel kom ik dan toch op een lekker bedrag.
En Girl math; alles wat ik weer koop uit mijn vinted portemonnee is 'gratis', want het heeft nooit op mijn rekening gestaan, dus mijn kinderen hebben veel gratis kleren 😂
pi_220210449
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 07:42 schreef Snaky het volgende:
Sofie is wel weer een topinfluencer hoor met haar filmpje vanuit Oeganda waar ze reclame maakt voor gezonde snacks. Met haar warme bad.
Vanuit hun badkamer thuis met toilet op de achtergrond. Daar gooit ze na afloop van het filmpje haar gouden schaaltjes in leeg denk ik.
pi_220210463
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 06:45 schreef Nooomi het volgende:
Dochtertje van broer walk is toch op het kinderfeestje van ollie!! Dus zal vast nog wel koek en ei zijn.
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat die mensen gewoon niet met graag op haar socials verschijnen. Zeker nu Mies met regelmaat de juicekanalen haalt.
pi_220210482
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 07:49 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Vanuit hun badkamer thuis met toilet op de achtergrond. Daar gooit ze na afloop van het filmpje haar gouden schaaltjes in leeg denk ik.
Je hebt een pb
pi_220210498
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 07:42 schreef Snaky het volgende:
Supergaaf hotel: en dan een foto van Jan’s achterkant 🫣
pi_220210500
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 07:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het positief dat Sanneke wat (extra) geld probeert te genereren door dingen te verkopen, of het iig te proberen. Ze had er alleen wel eerder mee kunnen beginnen dan had ze er voor het huis nog daadwerkelijk wat aan gehad.

En ik verkoop op vinted ook wel veel voor 1 a 2 euro. Als ik alles bij elkaar op tel kom ik dan toch op een lekker bedrag.
En Girl math; alles wat ik weer koop uit mijn vinted portemonnee is 'gratis', want het heeft nooit op mijn rekening gestaan, dus mijn kinderen hebben veel gratis kleren 😂
🫣😂 dit doe ik dus ook
pi_220210506
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 08:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Supergaaf hotel: en dan een foto van Jan’s achterkant 🫣
Het vorige hotel was niet de luxe die bij hun standaard hoort. Daarom toen alleen een foto van de parkeerplaats van het hotel.
pi_220210508
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 07:58 schreef Snaky het volgende:

[..]
Je hebt een pb
PB terug
pi_220210539
quote:
Ja daar verdien je dus geen klap aan op Vinted.
Of verkoopt het wel want dan wil ik haar geheim weten....
pi_220210546
quote:
Zeker! Ik doe alles op mijn bakfiets (heb ook niet echt een normale fiets..)
pi_220210618
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 07:43 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
En aan de achterkant zit toch een wiel? 😊
pi_220210625
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 07:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Klopt, ik snap alleen nog steeds niet waarom ze niet op een gewone fiets gaat, maar misschien heeft ze die gewoon niet
Er staat er vast een in de overvolle schuur. Maar ze is motorisch niet sterk (haar woorden) en dan ben je best wel instabiel als je dan ook nog moet filmen en om je heen moet kijken om te filmen.
pi_220210628
Ik zie Sanneke echt wel haar best doen, had ze wellicht al beter vooruit kunnen denken en handelen, zeker. Ik denk niet dat te maken heeft met een vorm van onwil maar vanuit haar zijn en dat een Dion ook niet daar in mee heeft gedacht. De juiste mensen kunnen helpend zijn in dit proces, ik zie meer mensen die stuk lopen omdat ze niet de juiste mensen om hen heen hebben die met hun mee denken.
pi_220210648
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 08:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja daar verdien je dus geen klap aan op Vinted.
Of verkoopt het wel want dan wil ik haar geheim weten....
Januari en februari had Vinted geen verzendkosten op boeken. Ik heb echt onwijs veel verkocht daardoor. Maar Sanneke vraagt er veel te veel voor
pi_220210652
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 08:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En aan de achterkant zit toch een wiel? 😊
Ze heeft een bakfiets met twee wielen, een voor en een achter :)

Ik had er ook zo een en reed daar altijd op, ik had geen andere fiets.
pi_220210679
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:41 schreef Zeeschelp het volgende:
Ja en die moeder dan ook nog erg verontwaardigd. Mijn moederhart breekt; waarom zet je je kind zo online. Het feit dat moeder ook nog met het vingertje wijst is bizar... Ga je kind beschermen joh
pi_220210688
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 22:00 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Nadat het in reacties is genoemd laat ze niet meer zien dat ze dagelijks drinkt. Haar huid en haar zien er heel slecht uit, waarschijnlijk agv overmatig drankgebruik. Het is ook bekend in hun oude woonplaats dat ze een drankprobleem heeft. En in de vlogs is ze regelmatig dronken als een tor.
Ze kwamen in mn overzichr voorbij in zo'n klein vierkantje in dat overzicht van insta. De foto in het vliegtuig, ik klikte het open omdat ik dacht dat het een drugsverslaafde dame was. Wat een ouwe drankkop zeg
pi_220210696
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 23:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
HAARELASTIEKJES???? Ik doe veel met Vinted (kopen en verkopen) maar dat koopt toch niemand...
Nee brr, ik wil ze verpakt kopen. Je weet nooit waar ze hebben gezeten
pi_220210702
quote:
Ja of ze willen dat de kids er niet de dupe van worden #speculatie
pi_220210719
Leuk dat Koen een vast stekje heeft. Het ziet er gemoedelijk uit bij die twee. Jammer dat ze'm als ondernemers zijn gepeerd. En daarmee dus geen ondernemers zijn, aldus Iris Z. Die altijd ontzettend laat doorschemeren wat ze van Koen en Sjaak vindt. Maarre ik mis Timmeboy wel op de party? Klopt dat? Of kijk ik niet goed? Of zijn er troubles in paradise? Je weet het nooit met onze wervelwind Michelle Walk
pi_220210726
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 08:53 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Nee brr, ik wil ze verpakt kopen. Je weet nooit waar ze hebben gezeten
Nou ja maar ook het hele iemand koopt een setje elastiekjes en dan moet je die inpakken, naar het pakketpunt, etc.... Wat een gedoe. Als je er dan zo doorheen zit en alle ballen hoog moet houden dan moet je dat soort dingen juist niet doen maar in 1x alles naar de kringloop brengen. Vind ik dan.
pi_220210765
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 08:39 schreef miep123456 het volgende:
Ik zie Sanneke echt wel haar best doen, had ze wellicht al beter vooruit kunnen denken en handelen, zeker. Ik denk niet dat te maken heeft met een vorm van onwil maar vanuit haar zijn en dat een Dion ook niet daar in mee heeft gedacht. De juiste mensen kunnen helpend zijn in dit proces, ik zie meer mensen die stuk lopen omdat ze niet de juiste mensen om hen heen hebben die met hun mee denken.
De juiste mensen loopt ze af te kafferen
pi_220210806
AM die doet alsof t aan haar geslacht ligt dat t onverstandig is dat zij die tocht met Jim gaat doen.
Een vrouw die goed kan rijden en zeker genoeg is, kan dat gewoon. Die vrouw is zij niet.
pi_220210825
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 08:59 schreef Iris2.0 het volgende:
Leuk dat Koen een vast stekje heeft. Het ziet er gemoedelijk uit bij die twee. Jammer dat ze'm als ondernemers zijn gepeerd. En daarmee dus geen ondernemers zijn, aldus Iris Z. Die altijd ontzettend laat doorschemeren wat ze van Koen en Sjaak vindt. Maarre ik mis Timmeboy wel op de party? Klopt dat? Of kijk ik niet goed? Of zijn er troubles in paradise? Je weet het nooit met onze wervelwind Michelle Walk
Vergeet niet dat Iris zelf wel een top ondernemer is. En dat zal ze misschien ook best zijn maar ze mag best eens stoppen met het benadrukken van haar geweldig zijn.

Koen een vaste plek: fijn.

Kinderfeestje: waarom zit MCW aan tafel te treuren? Vermoeiend mens.
pi_220210885
Ik weet dat het niet zo veel zegt, maar ik vind Koen er goed en wat meer uitgerust uit zien.
pi_220210936
Ik vind die Koen er ook goed uit zien, knappe kerel is dat eigenlijk wel. En goed van Koen en Jaqueline dat ze niet samen wonen en ieder een eigen plek hebben.
pi_220210964
Dion is vandaag vrij dus die gaat knallen in het huis. Sanneke gaat naar de kwantum om naar decoratie te kijken.
Die zou je toch gewoon aan haar haren naar dat huis willen slepen om daar iets te doen? Ga desnoods de tuin opruimen als schilderen en verven niet lukt.

En echt, ik snap dat het veel kan zijn maar ze moet toch eens gaan leren dat de wereld niet om haar draait en dat je, autisme of niet, niet alleen maar leuke dingen kunt doen.

Ze lijkt echt alleen maar op te fleuren van winkels. Vandaag Kwantum, woensdag Ikea.
pi_220210980
Fijn dat koen een eigen plek nu heeft!
pi_220210992
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Dion is vandaag vrij dus die gaat knallen in het huis. Sanneke gaat naar de kwantum om naar decoratie te kijken.
Die zou je toch gewoon aan haar haren naar dat huis willen slepen om daar iets te doen? Ga desnoods de tuin opruimen als schilderen en verven niet lukt.
En dan als ze uitgekeken is, moet Dion zijn werkzaamheden weer staken om haar op te halen?
pi_220210998
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:51 schreef JaNeeDan het volgende:
De hele tijd dat vermoeide kind misbruiken ook om in beeld te zetten. Ze is maar wat blij dat ze een kind heeft gekregen zodat ze 18 jaar beeldvulling heeft.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220211031
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:51 schreef JaNeeDan het volgende:

En echt, ik snap dat het veel kan zijn maar ze moet toch eens gaan leren dat de wereld niet om haar draait en dat je, autisme of niet, niet alleen maar leuke dingen kunt doen.

Ze lijkt echt alleen maar op te fleuren van winkels. Vandaag Kwantum, woensdag Ikea.
En waarom altijd zo schreeuwen op beeld 😵💫😵💫 Goeiemorgennnnn (volume 100) en dat “Miiiiiijann” 😵💫
pi_220211040
Ben bang dat Sanneke die boeken en dvd's best duur op Vinted verkoopt omdat ze voor haar emotionele waarde vertegenwoordigen. Veel boeken en dvd's zijn nog van haar overleden vader en broer geweest.
pi_220211047
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:56 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
En dan als ze uitgekeken is, moet Dion zijn werkzaamheden weer staken om haar op te halen?
Ja
  vrijdag 27 februari 2026 @ 10:06:05 #93
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220211054
AM gaat de planning met Maarten doornemen. Er staat op: Ot en Sien, tour en weekmenu. Dat lijkt me niet echt van belang dat Maarten daar ook iets van moet vinden, toch? Ze maakt zichzelf zoveel belangrijker dan ze is...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220211071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:06 schreef popje het volgende:
AM gaat de planning met Maarten doornemen. Er staat op: Ot en Sien, tour en weekmenu. Dat lijkt me niet echt van belang dat Maarten daar ook iets van moet vinden, toch? Ze maakt zichzelf zoveel belangrijker dan ze is...
Maarten was er toch ook klaar mee dat AM zo vaak op pad was, lijkt me voor de relatie ook niet super.
pi_220211117
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:09 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Maarten was er toch ook klaar mee dat AM zo vaak op pad was, lijkt me voor de relatie ook niet super.
er zijn natuurlijk genoeg werkende moeders of vaders die voor hun werk en carrière daadwerkelijk veel op pad zijn. Verschil is alleen dat ze dan meestal een echte baan hebben en niet zitten te frotten met een camera de hele dag waarmee je het hele gezin op de zenuwen werkt. Ik zou het heel goed kunnen begrijpen als MG juist heel blij is als AM weer eens een weekend weg is. Eindelijk een beetje privacy.
pi_220211134
Haha. Mcw dacht: laat ik de camera neerzetten, dan aan tafel een beetje melodramatisch gaan snikken, terwijl ik ondertussen mijn jongste kind demonstratief knuffel, want hé, ondanks dat ik het allemaal alleen moet doen ben ik wel een hele goede moeder.

Camera uit.

En door.
pi_220211157
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:17 schreef Raradefayee het volgende:
Haha. Mcw dacht: laat ik de camera neerzetten, dan aan tafel een beetje melodramatisch gaan snikken, terwijl ik ondertussen mijn jongste kind demonstratief knuffel, want hé, ondanks dat ik het allemaal alleen moet doen ben ik wel een hele goede moeder.

Camera uit.

En door.
Verschrikkelijk dit.
pi_220211182
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:03 schreef Latteanais het volgende:
Ben bang dat Sanneke die boeken en dvd's best duur op Vinted verkoopt omdat ze voor haar emotionele waarde vertegenwoordigen. Veel boeken en dvd's zijn nog van haar overleden vader en broer geweest.
Raar, dan verkoop je ze toch sws niet. Totaal geen emotionele waarde voor haar dus
pi_220211188
quote:

Camera uit.

En door.
Echt he, wat een treurig feestje eigenlijk. Arm kind
pi_220211227
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:14 schreef poohenzo het volgende:

[..]
er zijn natuurlijk genoeg werkende moeders of vaders die voor hun werk en carrière daadwerkelijk veel op pad zijn. Verschil is alleen dat ze dan meestal een echte baan hebben en niet zitten te frotten met een camera de hele dag waarmee je het hele gezin op de zenuwen werkt. Ik zou het heel goed kunnen begrijpen als MG juist heel blij is als AM weer eens een weekend weg is. Eindelijk een beetje privacy.
Precies, die knakker is alleen zonder haar op de 2 dagen dat hij naar zijn werk scootert, verder zijn ze voortdurend in elkaars aura.
pi_220211234
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:26 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Raar, dan verkoop je ze toch sws niet. Totaal geen emotionele waarde voor haar dus
Denk juist daarom zo'n hoge prijs dat ze onbewust misschien zorgt/hoopt dat ze niet verkocht worden
pi_220211238
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:51 schreef JaNeeDan het volgende:

Precies dit! Dion is vrij en daarom konden ze uitslapen??!! Mijn kaak hangt bijna op de grond.. Hup die wekker zetten en vroeg op pad! Maar Sanneke is verdrietig en ze kan alleen getroost worden door te shoppen 🙄 Een dreinende peuter is er echt niks bij..
pi_220211240
quote:

Camera uit.

En door.
Of ze geeft Tim instructie om het te filmen. Zal me ook niks verbazen.
pi_220211245
quote:

Camera uit.

En door.
Het ziet er wel uit alsof iemand aan het filmen is.
Maar ik snap het melodrama ook niet. Ik heb soms ook wel zo'n moment met een verjaardag, omdat we onze ene zoon bijna zijn verloren en een andere zoon echt zijn verloren, maar dan niet tijdens de verjaardag. Die draait om het desbetreffende kind, niet om mijn emoties.

(Ik wil niet zeggen dat haar emotie omtrent de scheiding er niet mag zijn, want natuurlijk zijn die emoties er. Ik vind alleen wel een beetje dat er een tijd en een plek is voor die emoties)

Ik vind overigens de prinsessen op t feestje echt goedkoop verkleed 😅
pi_220211296
Hoezo zou AM 3 dagen eerder van het strafbankje zijn? Ik keek even anoniem door iets wat hier geschreven werd.

Je mag nu weer lid worden en dan krijg je reclame vrije berichten en ben je de eerste die kortingscodes krijgt.

Uhm zijn de kortingscodes dan geen reclame?
pi_220211311
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:38 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Precies dit! Dion is vrij en daarom konden ze uitslapen??!! Mijn kaak hangt bijna op de grond.. Hup die wekker zetten en vroeg op pad! Maar Sanneke is verdrietig en ze kan alleen getroost worden door te shoppen 🙄 Een dreinende peuter is er echt niks bij..
Haha ja deze snapte ik ook niet. Je gaat dan toch júist vroeg beginnen als je vrij genomen hebt om te klussen? Ik ben wel benieuwd hoe het huis erbij staat en wat ze de afgelopen dagen allemaal gedaan hebben.
pi_220211312
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 09:56 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Geen idee. Misschien gaat ze toch een keer op de bakfiets.
pi_220211313
AM; ‘wie weet halen we dit jaar toch nog de 100.000 volgers op Instagram’.

Als ze zo blijft kopen moet dat wel lukken ja. 😅
pi_220211349
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:03 schreef Latteanais het volgende:
Als iets emotionele waarde heeft verkoop je het toch niet?
pi_220211352
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:51 schreef Clavis het volgende:

[..]
Haha ja deze snapte ik ook niet. Je gaat dan toch júist vroeg beginnen als je vrij genomen hebt om te klussen? Ik ben wel benieuwd hoe het huis erbij staat en wat ze de afgelopen dagen allemaal gedaan hebben.
Wat Dion gedaan heeft
pi_220211367
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar ik snap het melodrama ook niet. Ik heb soms ook wel zo'n moment met een verjaardag, omdat we onze ene zoon bijna zijn verloren en een andere zoon echt zijn verloren, maar dan niet tijdens de verjaardag. Die draait om het desbetreffende kind, niet om mijn emoties.

(Ik wil niet zeggen dat haar emotie omtrent de scheiding er niet mag zijn, want natuurlijk zijn die emoties er. Ik vind alleen wel een beetje dat er een tijd en een plek is voor die emoties)

Wat ontzettend verdrietig, en respect voor jou dat je op de verjaardag van jouw kind, je hem niet belast met jouw emoties die er natuurlijk wel zijn
Kunnen de fluflu's een voorbeeld aan nemen.
En dan is er bij MW ook nog eens niemand dood.
pi_220211375
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:58 schreef Earring het volgende:

[..]
Wat Dion gedaan heeft
Weet je, Dion gaat deze shit gewoon fixen.
Het kan geen verrassing voor hem zijn dat er niks uit Sannekes handen komt, hij kent haar langer dan vandaag.
pi_220211379
quote:

[..]

Tuurlijk zijn dit soort momenten soms ook confronterend. (Heftig trouwens, wat je meegemaakt hebt…)

Maar waarom deelt een mens dit? Als de emotie oorecht is, dan is dat toch iets voor jezelf. (En je vrienden/familie - maar niet voor nieuwsgierige bertha uit klazienaveen?)
pi_220211404
Vind eerder dat Dion lekker een dagje mag shoppen en lunchen. Even me time voor hem. En Sanneke knallen in het huis.

Hoe belachelijk ze mensen maakten die volgens haar onvoorbereid naar een bezichtiging. Hoe onvoorbereid gaat zij uberhaupt alles aan in het leven, met name haar eigen verhuizing
pi_220211421
AM haar werkdag begint 9.30 en bestaat veelal uit dingetjes die mensen met een echte baan even tussendoor doen of na hun werkdag.
pi_220211434
quote:

[..]

Wat heftig, wat jullie hebben meegemaakt💔

Emoties mogen er natuurlijk zijn maar ik ben het eens met wat je zegt over een plek en tijd voor emoties.

En het is ook niet zo dat ze het weer zwaar had want alleen. Oma was er, er was een vriendin. En twee entertainers.
pi_220211444
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:51 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Geen idee. Misschien gaat ze toch een keer op de bakfiets.
Denk het helaas niet, dat ze gaat op een dag dat Dion vrij is is mij te toevallig.
Ben bang dat hij zijn werkzaamheden moet onderbreken om haar rond te rijden omdat ze ook even iets leuks tussendoor wil.
pi_220211452
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:11 schreef Jippiejappie het volgende:
Vind eerder dat Dion lekker een dagje mag shoppen en lunchen. Even me time voor hem. En Sanneke knallen in het huis.

Hoe belachelijk ze mensen maakten die volgens haar onvoorbereid naar een bezichtiging. Hoe onvoorbereid gaat zij uberhaupt alles aan in het leven, met name haar eigen verhuizing
Maar dit is hoe Sanneke is. Altijd, echt altijd van zich af kijken. Dat kan blijkbaar wel als je autisme hebt. Naar jezelf kijken? Onmogelijk, dat kan niet als je autisme hebt.
En dan dat verhaal over pannetjes. Ik heb haar toch regelmatig als pannetje 5 gezien. Misschien moet ze even in de herhaling voor haar emotie regulatie.
pi_220211458
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:18 schreef Nieve het volgende:

[..]
Denk het helaas niet, dat ze gaat op een dag dat Dion vrij is is mij te toevallig.
Ben bang dat hij zijn werkzaamheden moet onderbreken om haar rond te rijden omdat ze ook even iets leuks tussendoor wil.
Ik denk het ook niet hoor. Maar ik had gewoon zin om een keer positief te denken😉
pi_220211461
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar dit is hoe Sanneke is. Altijd, echt altijd van zich af kijken. Dat kan blijkbaar wel als je autisme hebt. Naar jezelf kijken? Onmogelijk, dat kan niet als je autisme hebt.
En dan dat verhaal over pannetjes. Ik heb haar toch regelmatig als pannetje 5 gezien. Misschien moet ze even in de herhaling voor haar emotie regulatie.
Ik snap dan ook totaal niet waar mensen nog de empathie voor haar vandaan halen. Want bepaalde dingen zijn gewoon totaal niet te wijten aan haar autisme. Dit is haar karakter.
pi_220211465
de nieuwe reel van AM gaat over motorrijden 8)7
ze boekten deze reis al 1,5 jaar geleden en in die 1,5 jaar heeft ze 2-3 keer een ochtendje geoefend, dat snap ik echt niet.
Ze rijdt nooit motor, gelukkig heeft ze alle kleding al :W
  Moderator vrijdag 27 februari 2026 @ 11:33:22 #122
184769 crew  Deisyy
pi_220211507
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:21 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Voor mensen met autisme kan zelfreflectie inderdaad een probleem zijn omdat het zelfreflecterend vermogen minder ontwikkeld kan zijn, ook heeft stress invloed op hun reflecterend vermogen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220211518
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:23 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Ik snap dan ook totaal niet waar mensen nog de empathie voor haar vandaan halen. Want bepaalde dingen zijn gewoon totaal niet te wijten aan haar autisme. Dit is haar karakter.
Ik snap het ook niet. Ze is zó onaardig.

Nu zit ze ergens te eten met haar kind en moeder en zegt ze doodleuk tegen haar kind dat papa hard aan het werk is mét opa en oma. Schaamteloos.
En haar moeder zegt nog even dat iemand het moet doen. Ik hoop eigenlijk dat dat een sneer naar Sanneke is maar dat verwacht ik niet.
pi_220211526
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Voor mensen met autisme kan zelfreflectie inderdaad een probleem zijn omdat het zelfreflecterend vermogen minder ontwikkeld kan zijn, ook heeft stress invloed op hun reflecterend vermogen.
Weet ik. Ik ben bekend met autisme. Maar wat hier al vaker is benoemd: zij misbruikt haar diagnose.
pi_220211533
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Nu zit ze ergens te eten met haar kind en moeder en zegt ze doodleuk tegen haar kind dat papa hard aan het werk is mét opa en oma. Schaamteloos.
En haar moeder zegt nog even dat iemand het moet doen. Ik hoop eigenlijk dat dat een sneer naar Sanneke is maar dat verwacht ik niet.
Als het niet erger kan, krijg zij het toch weer voor elkaar. Appel valt niet ver van de boom dan..

Ik bedacht me nog, je hebt geen geld voor meubels, maar wel geld voor decoratie. Daggg
Ik denk eerlijk gezegd dat zij meer te besteden hebben dan ze zegt. Ze wilt graag dingen gratis. Wel sneu eigenlijk zo door het leven gaan.
  Moderator vrijdag 27 februari 2026 @ 11:43:52 #126
184769 crew  Deisyy
pi_220211545
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Weet ik. Ik ben bekend met autisme. Maar wat hier al vaker is benoemd: zij misbruikt haar diagnose.
Kan, maar ik denk niet dat anderen kunnen beoordelen wat onder haar diagnose valt en wat niet.
pi_220211548
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Nou, zo kwam het bij mij wel over
Even een flinke steek onder water richting haar dochter. Ze heeft groot gelijk
pi_220211551
Ik ben echt benieuwd of DBM morgen naar dr wedstijd gaat of toch om een of andere reden dr kuttel intrekt...
pi_220211571
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:05 schreef Raradefayee het volgende:

[..]
Tuurlijk zijn dit soort momenten soms ook confronterend. (Heftig trouwens, wat je meegemaakt hebt…)

Maar waarom deelt een mens dit? Als de emotie oorecht is, dan is dat toch iets voor jezelf. (En je vrienden/familie - maar niet voor nieuwsgierige bertha uit klazienaveen?)
Voor de vele reacties onder het bericht over ' hoe geweldig ze het doet' en 'wat voor supermoeder ze is'.
Ze leeft voor die aandacht.
pi_220211580
Maar prima toch dat dion met zijn ouders aan klussen is…?
Beter zo dan iemand erbij die niet kan overzien alles dat kost meer tijd.
En als de moeder van haar zo dramatisch vind kan ze ook aanbieden langer te oppassen of iets,
Of gewoon niet mee uit lunchen gaan toch

[ Bericht 8% gewijzigd door Loveischocolala op 27-02-2026 11:51:10 (Aangepast) ]
pi_220211589
Sjakie is nu trouwens best een beetje provocerend bezig met de foto' s van Koen en de opmerkingen erbij.
En nog even laten weten dat ze samen met Ollie een spelletje hebben gedaan.
Koen oogt wel heel happy, hij lacht weer, alsof er een last van hem is afgevallen.
Er moet wel een hoop zijn voorgevallen tussen die twee en MCW.
  Moderator vrijdag 27 februari 2026 @ 11:54:21 #132
184769 crew  Deisyy
pi_220211598
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:51 schreef lila01 het volgende:
Sjakie is nu trouwens best een beetje provocerend bezig met de foto' s van Koen en de opmerkingen erbij.
En nog even laten weten dat ze samen met Ollie een spelletje hebben gedaan.
Koen oogt wel heel happy, hij lacht weer, alsof er een last van hem is afgevallen.
Er moet wel een hoop zijn voorgevallen tussen die twee en MCW.
Foto's zijn maar momentopname, en natuurlijk haalt Jacq de lachende foto's eruit om op Insta te plaatsen :D
pi_220211605
Ik zou het toch bijzonder vinden als ik daar stond te klussen in het huis van mijn schoondochter en zij lekker zit te lunchen ergens.
pi_220211635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Kan, maar ik denk niet dat anderen kunnen beoordelen wat onder haar diagnose valt en wat niet.
Eens. Neemt niet weg dat ik zie wat ik zie doordat zij het zelf laat zien. En ik zie een vrouw die niks wil waar ze geen zin in heeft.
pi_220211661
Dat je dingen niet kunt overzien (om wat voor reden dan ook) dan snap ik dat.

Maar dan maak je het in duidelijk behapbare stukken:

Keuken: kastje A leegruimen. Kijken wat over datum is: weggooien. Kastje schoonmaken want het moet schoon opgeleverd worden aan de verhuurder. Spullen die nog gebruikt worden: weer inruimen.
Je hebt geen 3 maatbekers nodig, dus 2 in de vuilnisbak (en niet op Vinted)
Stop in een doos wat je de komende 2,5 week niet nodig hebt, schrijf op de doos welke ruimte het heen moet. Zet klaar om mee te nemen. ✅

Nieuwe huis: grote slaapkamer: de kozijnen bij het raam schuren met schuurpapier X. Afnemen met middel
Y. Klaar om te schilderen ✅

Etcetera.

Ook lekker om iets af te vinken wat je gedaan hebt: klaar!

[ Bericht 1% gewijzigd door Huisopdehoek op 27-02-2026 12:41:19 ]
pi_220211796
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 12:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

Keuken: kastje A leegruimen. Kijken wat over datum is: weggooien. Kastje schoonmaken want het moet schoon opgeleverd worden aan de verhuurder. Spullen die nog gebruikt worden: weer inruimen.
Stop in een doos wat je de komende 2,5 week niet nodig hebt, schrijf op de doos welke ruimte het heen moet. Zet klaar om mee te nemen. ✅

Nieuwe huis: grote slaapkamer: de kozijnen bij het raam schuren met schuurpapier X. Afnemen met middel

Etcetera.

Maar dat heeft niemand haar verteld hoe dat moet🤪.

Ze is toch al een paar x eerder verhuisd en heeft daar toch ervaring mee opgedaan?
pi_220211811
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 12:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

Etcetera.

Precies!!! Maak lijstjes, zet dingen op papier, maak een schema!
pi_220211824
Oh hoe haar het ook zegt zo droog: iemand moet het doen. M.a.w. wij niet!
pi_220211881
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 12:46 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Maar dat heeft niemand haar verteld hoe dat moet🤪.

Ze is toch al een paar x eerder verhuisd en heeft daar toch ervaring mee opgedaan?
En Dion komt ook niet tot dat idee? Die kent zijn verloofde toch al langer dan vandaag, en dat er (vrijwel) niks uit haar handen komt, zoals het nu gaat?

Dat hij niet verwacht dat ze gaat helpen met laminaat leggen: dat snap ik.
Maar er zijn genoeg dingen die ze wel kan doen.
pi_220211905
Ik zie bij Sanne veel onvermogen.
pi_220211908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 13:07 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En Dion komt ook niet tot dat idee? Die kent zijn verloofde toch al langer dan vandaag, en dat er (vrijwel) niks uit haar handen komt, zoals het nu gaat?

Dat hij niet verwacht dat ze gaat helpen met laminaat leggen: dat snap ik.
Maar er zijn genoeg dingen die ze wel kan doen.
Haar moeder kent haar ook, die zou het ook kunnen zeggen. Haar schoonouders zullen haar vast minder goed kennen maar die zouden ook kunnen zeggen dat ze iets moet doen. Maar ze heeft een kleed, een lamp en twee glazen! Haar dag kan niet meer stuk. 🎉
pi_220211919
Een dag zonder ophemelen is een dag niet geleefd, moet Judith gedacht hebben.
pi_220211921
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 13:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haar moeder kent haar ook, die zou het ook kunnen zeggen. Haar schoonouders zullen haar vast minder goed kennen maar die zouden ook kunnen zeggen dat ze iets moet doen. Maar ze heeft een kleed, een lamp en twee glazen! Haar dag kan niet meer stuk. 🎉
Mijn moeder zou niet eens met mij mee gaan lunchen. Die had mij het huis in geschopt.

De mensen om haar heen die vinden haar gedrag blijkbaar helemaal oke en stimuleren het naar mijn inziens ook.
pi_220211933
Als dit is hoe Sanneke en Dion het regelen en verdelen, wie zijn wie dan om er iets van te vinden?

Hij vindt het kennelijk prima dat het zo gaat. Hij kent Sanneke en zij trekt het niet. Ik kan me best voorstellen dat het meer negatieve energie kost om haar te motiveren en instrueren dan om zelf aan de slag te gaan.

Ik vind er ook van alles van, maar ik heb geen relatie met haar en hoef geen verhuizing met haar te doen.
pi_220211943
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Cattolica op 27-02-2026 18:00:11 ]
pi_220211946
AM: ze heeft wel een baan, maar ze vult haar werktijden (wat mij betreft) onlogisch in.
pi_220211950
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:57 schreef Clavis het volgende:
Ik zou het toch bijzonder vinden als ik daar stond te klussen in het huis van mijn schoondochter en zij lekker zit te lunchen ergens.
Idd ga broodjes halen voor de harde werkers en eet gezamenlijk in je nieuwe huis. Dit vind ik echt asociaal.
pi_220212043
quote:

[..]

Wat ontzettend verdrietig voor jullie 😭
pi_220212140
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 13:21 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Mijn moeder zou niet eens met mij mee gaan lunchen. Die had mij het huis in geschopt.

De mensen om haar heen die vinden haar gedrag blijkbaar helemaal oke en stimuleren het naar mijn inziens ook.
Dat idee heb ik ook. Enn Sanneke laat het maar wat graag gebeuren. Die wil nog het liefst zittend op de bank van de keet naar het huis verhuisd worden. Ze is heel vaak verhuisd voor haar diagnose. Hoe ze dat gedaan heeft is mij een raadsel.
pi_220212150
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 13:23 schreef Lodelie het volgende:
Als dit is hoe Sanneke en Dion het regelen en verdelen, wie zijn wie dan om er iets van te vinden?

Hij vindt het kennelijk prima dat het zo gaat. Hij kent Sanneke en zij trekt het niet. Ik kan me best voorstellen dat het meer negatieve energie kost om haar te motiveren en instrueren dan om zelf aan de slag te gaan.

Ik vind er ook van alles van, maar ik heb geen relatie met haar en hoef geen verhuizing met haar te doen.
Dat zien we niet, en weten we niet. Misschien baalt hij ontzettend dat hij alles moet doen.

Ik zie een vrouw die scrollt op insta om interieurs te bekijken van insta-perfecte huizen, decoratiemateriaal en tuinindeeën. Een huidig huis wat nog lang niet leeg en schoon is. Een binnenkort-huis waar nog heel veel aan moet gebeuren voor de verhuizing op 14 maart.

Het is/wordt hún huis, niet zijn huis en zij ploft op zijn bank. Er zijn zat kleinere dingen te doen dan het hele huis van laminaat voorzien.
pi_220212179
Die reacties van de moeder van Sanneke
"En papa maar hard werken. En opa en oma"
En dan de moeder van Sanneke "Ja iemand moet het doen"
Die lijkt er ook goed klaar mee dat er vanuit Sanneke zelf weinig tot niks gebeurd
pi_220212195
quote:
Ik denk dat het niet zoveel over de relatie zegt dat ze daar is. Net als dat ma Walk er is. Dit is iets dan om de kinderen draait en dat gaat dan voorop, of ze het als ouders nou met elkaar eens zijn of niet. De meisjes zijn vriendinnetjes en nichtjes, daar gaat het om. En sowieso denk ik dat hun band goed genoeg is om altijd nog contact te houden, je blijft toch familie. Alleen ff minder of zelfs zo min mogelijk, maar denk dat dat wel weer beter wordt met de tijd…
pi_220212203
Toch zou ik Sanneke er ook niet bij willen hebben met klussen, loopt alleen maar in de weg en te mopperen. Zonder haar gaat het dan sneller en scheelt een hoop gemopper en energie. Maar neemt niet weg dat ze idd gewoon eens moet gaan opruimen en inpakken ipv verplaatsen en op vinted zetten. Ben sowieso meer van het weggeven/weggooien/ naar de kringloop brengen. Mn zoontje is te groot voor de kinderwagen en kan prima in de buggy, dus hup wagen in de achterbak en naar de kringloop ermee. Scheelt me weer een hoop ruimte (ondanks dat we ruim genoeg wonen😬) En verkopen kost me te veel moeite hahaha
pi_220212209
quote:

[..]

🫂❤😘
pi_220212259
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:44 schreef opwegnaar het volgende:
Ik ben echt benieuwd of DBM morgen naar dr wedstijd gaat of toch om een of andere reden dr kuttel intrekt...
100% dat ze niet gaat! Geen dag wezen trainen deze week, dan sta je echt voor l*l tijdens zo’n wedstrijd lijkt me! Ook al ‘ga je voor jezelf’, 1/2 weken niet trainen voor een wedstrijd is echt niet oké 😐 Leuk ook voor die trainer 🫣
pi_220212284
Die vieze handen van B bij het taart bakken... :r
pi_220212332
Ik loop een beetje achter want zit even in een compleet andere tijdzone (ja AM, er zijn ook mensen met een echte baan die echt weg moeten)

Maar ik vroeg me dus al een hele tijd af wat dat werk waar AM voor boven moet zitten dan precies in hield.. maar dat is dus haar planner vullen, weekmenu maken en de bereikcijfers bekijken. Jeetje ze zal wel moe zijn na zo’n dag.

Van de week toen ze ging sporten hoorde je haar nog net een sneer geven aan Maarten die blijkbaar aan het klagen was dat hij alleen maar werkte en zij niet
pi_220212337
Ohh werken is ook je foto’s uitzoeken.
pi_220212353
Ooh de kaya dame is ook wel een pareltje. Veel afgeven op o.a. pampers en dan de Pomiks luiers promoten want die zijn wel eerlijk. Totdat er een samenwerking met pampers voorbij komt en nu dus een story dat de pampers samenwerking puur commercieel is en dat ze persoonlijk er heel anders over denkt. Hoe dan?
pi_220212402
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 14:02 schreef Kaascroissantje het volgende:
Die reacties van de moeder van Sanneke
"En papa maar hard werken. En opa en oma"
En dan de moeder van Sanneke "Ja iemand moet het doen"
Die lijkt er ook goed klaar mee dat er vanuit Sanneke zelf weinig tot niks gebeurd
Of ze vindt het, net als Sanneke, heel normaal dat een ander het doet. Ik hoop dat het een sneer was maar ik denk het eerlijk gezegd niet.
pi_220212427
Heb echt last van plaatsvervangend schaamte dat sanneke met haar moeder gaat lunchen terwijl Dion met familie bezig is in hun huis.
Zou Dion dat ook prima vinden vraag ik me af? Mijn partner zou het echt niet leuk vinden als familie van hem komt helpen en ik niks uitvoer en ook nog lekker ga lunchen.
Ik denk echt dat ze gewoon een heel egoïstisch persoon is, en dat heeft echt niks te maken met haar autisme.
Dit is trouwens ook weer echt een dikke middelvinger naar de mensen die hebben gedoneerde via haar tikkie.
pi_220212464
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 14:58 schreef Heldercitroen het volgende:
Heb echt last van plaatsvervangend schaamte dat sanneke met haar moeder gaat lunchen terwijl Dion met familie bezig is in hun huis.
Zou Dion dat ook prima vinden vraag ik me af? Mijn partner zou het echt niet leuk vinden als familie van hem komt helpen en ik niks uitvoer en ook nog lekker ga lunchen.
Ik denk echt dat ze gewoon een heel egoïstisch persoon is, en dat heeft echt niks te maken met haar autisme.
Dit is trouwens ook weer echt een dikke middelvinger naar de mensen die hebben gedoneerde via haar tikkie.
Maar even los van mensen die gedoneerd hebben, ik vind persoonlijk een bakfiets wel een luxeproduct, zeker voor een gezin die geen cent te makken hebben en daarnaast ook om boodschappen vragen.
Eigenlijk zowel Sanneke als Dion schaamteloos, het oke vinden dat de moeder van je kind dit doet.
pi_220212577
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 14:18 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
100% dat ze niet gaat! Geen dag wezen trainen deze week, dan sta je echt voor l*l tijdens zo’n wedstrijd lijkt me! Ook al ‘ga je voor jezelf’, 1/2 weken niet trainen voor een wedstrijd is echt niet oké 😐 Leuk ook voor die trainer 🫣
Ze staat ingeschreven voor zondagochtend.
En prima dat je in de 1 a 1,5 week voor een wedstrijd minder zwaar traint, maar zij is nu al weken niet geweest. De laatste keer dat ze ging had ze meteen rugpijn. Dat is niet van het vele trainen in haar geval.
pi_220212602
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 15:30 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze staat ingeschreven voor zondagochtend.
En prima dat je in de 1 a 1,5 week voor een wedstrijd minder zwaar traint, maar zij is nu al weken niet geweest. De laatste keer dat ze ging had ze meteen rugpijn. Dat is niet van het vele trainen in haar geval.
Maar haar (onder) broek zat ook niet goed hè..
pi_220212617
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 15:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar haar (onder) broek zat ook niet goed hè..
Ja dat pak is leuk geprobeerd, maar als je niet snapt hoe je het moet dragen, dan gaat het tegen je werken.
pi_220212627
Ik denk dat Sanneke gewoon echt niet weet waar ze moet beginnen, dat ze niet het cognitieve vermogen heeft om een planning te maken/aan te houden.

Ik zou bij 1 kast beginnen, weggooien wat weg kan, eventueel verkopen wat nog te verkopen is. Schoonmaken en door naar de volgende.
Bedenken; we wonen nog een x aantal weken hier, wat hebben we echt nodig? Etc.
Maar ik denk dat Sanneke dat overzicht niet heeft en iemand nodig heeft die haar daar bij ondersteund of dat van haar overneemt. Zodat zij alleen maar het lijstje hoeft aan te houden.
pi_220212713
Nou mensen, Sanneke denkt erover om zichzelf de elektrische dweil cadeau te doen🎉
Twee dagen terug riep ze nog dat ze dat ding echt niet zou kopen maar ze heeft nog een cadeaubon en nu hoeft ze maar 45 euro bij te betalen.
Dat ze die bon ook zou kunnen besteden aan iets wat ze écht nodig heeft kan ze blijkbaar ook al niet bedenken.

Laatst zocht ze ook al tips voor een goede robot stofzuiger.

Voor iedereen die gehoor heeft gegeven aan haar gebedel: hopelijk gunnen jullie jezelf ook elektrische dweilen, lunches buiten de deur, gekleurde verf etc.
pi_220212752
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Cattolica op 27-02-2026 18:01:00 ]
pi_220212763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 16:12 schreef Cattolica het volgende:
Ik denk blijven zeggen dat Sanneke hulp nodig heeft, is een belediging voor de mensen die haar al eens, op wat voor manier dan ook, hebben geholpen. Haar vriend en zijn vader proberen haar bij te brengen, hoe ze een muur moet schilderen, ze jankt op Instagram, zet deze mannen voor schut en klaagt over mansplaining. Vandaag even de schoonouders belachelijk maken, want die zijn hard aan het werk, in óók haar huis, terwijl zij en haar moeder ergens gaan lunchen en shoppen. Niemand vertelt Sanneke wat dan ook, of legt haar iets uit, want anders gaat ze uit haar plaat op "autisme pannetje vijf". Het is een schaamteloze schooier en iedereen blijft haar kont kussen; onbegrijpelijk maar waar.
Spijker op z’n kop. Ze heeft al hulp gehad en daar heeft ze allemaal niks aan gehad.
Kan wel, wil niet. In die hoek zit Sanneke. Niets anders dan dat.
pi_220212783
Ik vind dat Sanneke het slachtoffer speelt, bedelt om geld maar ondertussen koopt ze veel onzin, dat geld kan je stoppen in noodzakelijke dingen en de rest komt later een kleed voor de kinderkamer is niet zo noodzakelijk lijkt mij, hulp en advies wilt ze niet alleen als ze het vraagt maar een geldbedrag zal ze niet weigeren,
Ipv met haar moeder te lunchen, kan je trouwens als moeder ook bedenken laat je die kleine jongen daar en ga je helpen, al ga je de keukenkastjes uitsoppen etc en alvast wat servies erin doen.. nee lunchen en naar de kwantum dat maakt haar blij, ik zou echt zeggen bekijk het lekker
pi_220212792
*

[ Bericht 50% gewijzigd door Cattolica op 27-02-2026 18:01:31 ]
pi_220212815
De Nagelkerkjes hebben in een barretje mooie gesprekken gehad met locals, zouden dat nu ook lieve vrienden zijn?
pi_220212861
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 14:35 schreef Karenwalker het volgende:
Ohh werken is ook je foto’s uitzoeken.
En boodschappen in je online mand gooien ook! #zwaarleven
M heeft 1 dag werk ingeleverd voor deze onzin, zou hij zich nou nooit eens belazerd voelen?
pi_220212871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 16:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
De Nagelkerkjes hebben in een barretje mooie gesprekken gehad met locals, zouden dat nu ook lieve vrienden zijn?
In een barretje......dat zegt genoeg. Ik kijk zelden bij de Nagelkerkjes maar de laatste tijd intrigeren ze me. (ook naar aanleiding van de berichten hier)

Ze vinden locals wel een stoer woord he?! Wij hebben gewoond en gewerkt in Kenia (vergelijkbaar met Oeganda) Ik vind al deze foto's en verslaglegging zo kwalijk.
Maar goed dat doen veel toeristen. Als een soort rijke westerling 'aapjes' kijken in onderontwikkeld land. En er dan een soort emotioneel over delen.|

Luister vriendin: Jij vertrekt over een week weer en zij leven verder in dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door SterreKaatje op 27-02-2026 17:13:11 ]
pi_220212883
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 16:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
- ook doorgestreept gaan we geen diagnoses geven -

[ Bericht 6% gewijzigd door Deisyy op 27-02-2026 16:56:42 ]
  Moderator vrijdag 27 februari 2026 @ 16:56:06 #176
184769 crew  Deisyy
pi_220212921
Afgelopen week werden er users beschuldigd van pestgedrag vanwege een onschuldige poll maar wat ik vandaag weer lees: iemand lijkt op een drugsverslaafde, drankkop, schaamteloze schooier en wat al meer.

Ik vind dit wel een beetje dubbele moraal en het mag best wat minder.
pi_220212971
Nu weet ik dat ik een (op het ziekelijk irritante af) opgeruimd/poetserig persoon ben, maar ik krijg gewoon plaatsvervangende paniek als ik denk aan de gigantische zooi in de caravan die nog allemaal uitgezocht, opgeruimd en gepoetst moet terwijl Sanneke vrolijk uit lunchen en shoppen is.
MAAK. JE. NUTTIG
pi_220212979
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 17:11 schreef Zeeschelp het volgende:
Nu weet ik dat ik een (op het ziekelijk irritante af) opgeruimd/poetserig persoon ben, maar ik krijg gewoon plaatsvervangende paniek als ik denk aan de gigantische zooi in de caravan die nog allemaal uitgezocht, opgeruimd en gepoetst moet terwijl Sanneke vrolijk uit lunchen en shoppen is.
MAAK. JE. NUTTIG
Ik kan er ook niet bij dat er amper iets gebeurt. Geen troep weggooien, kastjes uitsoppen, verhuisdozen vullen...echt niets van dat alles.
Vinted is prioriteit -1 (zeker met die 1 euro items)
pi_220212994
DBM gaat toch naar de wedstrijd zondag.
Wie had dat gedacht?
En wat een onwijze hoeveelheid knuffels heeft flapperdeflap. En dan toch nog steeds bijkopen, dat snap ik niet
pi_220212996
quote:
MAAK. JE. NUTTIG
Nou! Van al die zooi zou ik (zonder autisme) in pannetje 5 komen!
pi_220213002
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 16:44 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
In een barretje......dat zegt genoeg. Ik kijk zelden bij de Nagelkerkjes maar de laatste tijd intrigeren ze me. (ook naar aanleiding van de berichten hier)

Ze vinden locals wel een stoer woord he?! Wij hebben gewoond en gewerkt in Kenia (vergelijkbaar met Oeganda) Ik vind al deze foto's en verslaglegging zo kwalijk.
Maar goed dat doen veel toeristen. Als een soort rijke westerling 'aapjes' kijken in onderontwikkeld land. En er dan een soort emotioneel over delen.|

Luister vriendin: Jij vertrekt over een week weer en zij leven verder in dit.
Dat vind ik dus ook met die lollies aan kinderen langs de weg uitdelen 🫣
pi_220213073
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 17:14 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Ik kan er ook niet bij dat er amper iets gebeurt. Geen troep weggooien, kastjes uitsoppen, verhuisdozen vullen...echt niets van dat alles.
Vinted is leuk maar nu zonde van haar tijd, je moet het ook nog allemaal inpakken en wegbrengen
Zet het nu in een doos en ga verder als je verhuisd bent
Echt zo zonde dit
pi_220213154
quote:
MAAK. JE. NUTTIG
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat vind ik dus ook met die lollies aan kinderen langs de weg uitdelen 🫣
Vind ik ook zo getuigen van witte superioriteit. Echt walgelijk. Ze zien daar de plaatselijke bevolking ook haast als 'aapjes' kijken.
pi_220213344
Die foto van Jan met de "locals", weer zeer charmant met die stok tussen zijn benen 🫣
pi_220213408
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 16:56 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen week werden er users beschuldigd van pestgedrag vanwege een onschuldige poll maar wat ik vandaag weer lees: iemand lijkt op een drugsverslaafde, drankkop, schaamteloze schooier en wat al meer.

Eens maar die schooier snap ik dan weer wel en is in mijn ogen gewoon zo.
pi_220213419
quote:
MAAK. JE. NUTTIG
Zeker als je over 2 weken wil verhuizen én de woning waar je gaat wonen nog helemaal niet af is.
Snap wel dat ze stress ervaart.
En ergens ook wel sneu dat ze dan blijkbaar niet de wil/capaciteit heeft om dit te gaan doen.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220213664
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 16:56 schreef Deisyy het volgende:

Punt van orde. Moet een moderator niet neutraal zijn? Je noemt het een onschuldige poll…. Daaruit blijkt dat je partijdig bent. Toen zweeg je en handhaafde niet, nu doe je dat wel, maar met als argument dat dit vorige verwijt er was. Hoe betrouwbaar en neutraal is dit nog?

[ Bericht 7% gewijzigd door Fleurtjebellefleur op 27-02-2026 19:16:53 ]
pi_220213889
Die vakantie van J&v is misschien niet gesponsord, maar ze hebben wel allemaal zooi mee om te influencen. Vandeweek al iets wat toevallig pastte bij een verhaal over hun backpack, nu weer iets over een setje pleisters etc.
Dan ben je dus lekker aan het genieten van een mooi plekje waar je heen gaat en dan moet je op 1 of andere manier zo'n samenwerking in je verhaal fixen.. vreselijk zo'n leven🤮
pi_220213920
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:10 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Punt van orde. Moet een moderator niet neutraal zijn? Je noemt het een onschuldige poll…. Daaruit blijkt dat je partijdig bent. Toen zweeg je en handhaafde niet, nu doe je dat wel, maar met als argument dat dit vorige verwijt er was. Hoe betrouwbaar en neutraal is dit nog?

Met het opzetten van de poll werd er niet gescholden en was het totaal
Niet met de intentie om iemand te pesten.
De scheldwoorden en bijnamen die hier door sommigen worden gebruikt zijn bewust gekozen.
Vind ik iets heel anders.
De reden dat ik niet meer reageer de laatste dagen, het gaat me soms echt te ver .
Commentaar op influencers prima , maar waarom schelden.
Het zijn steeds dezelfden die lak hebben aan die regel.
Niet vergelijken met een poll opzetten wanneer iemand gaat verhuizen.
pi_220213933
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:10 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]

Kan dit in het feedback topic?
pi_220213936
Lees net in de plaatselijke krant dat AM een lezing komt geven, bijna bij mij in de achtertuin.
Zou er haast naartoe gaan uit nieuwsgierigheid.
pi_220213952
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Kan dit in het feedback topic?
Ok lees het net, is misschien idd een betere plek
pi_220214001
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 17:18 schreef Earring het volgende:
Wie had dat gedacht?
En wat een onwijze hoeveelheid knuffels heeft flapperdeflap. En dan toch nog steeds bijkopen, dat snap ik niet
Jawel, ze gaat echt wel denk ik (tenzij er weer een kind doodziek is). Misschien kan ze het zien als nulpunt en hiervandaan het weer (langzaam) opbouwen en dan op een manier die vol te houden is, dus niet 5x per week. Ze wil echt wel, maar het lijkt ergens spaak te lopen.
pi_220214008
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ok lees het net, is misschien idd een betere plek
quote:

[..]

Jij (fleurtje) vroeg eerst waar je dit kon melden
In feedback kan dat
Dus ik heb een tr gezet
Geen idee waarom ik er twee quote
pi_220214012
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 14:42 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:
Ooh de kaya dame is ook wel een pareltje. Veel afgeven op o.a. pampers en dan de Pomiks luiers promoten want die zijn wel eerlijk. Totdat er een samenwerking met pampers voorbij komt en nu dus een story dat de pampers samenwerking puur commercieel is en dat ze persoonlijk er heel anders over denkt. Hoe dan?
Pampers moet haar gewoon niet meer betalen joh, wat een figuur dit. Puur commercieel en zakelijke beslissingen terwijl ‘t niet bij je normen en waarden past? M’n neus 😂
pi_220214107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:38 schreef RadboudBos het volgende:
Die vakantie van J&v is misschien niet gesponsord, maar ze hebben wel allemaal zooi mee om te influencen. Vandeweek al iets wat toevallig pastte bij een verhaal over hun backpack, nu weer iets over een setje pleisters etc.
Dan ben je dus lekker aan het genieten van een mooi plekje waar je heen gaat en dan moet je op 1 of andere manier zo'n samenwerking in je verhaal fixen.. vreselijk zo'n leven🤮
En de heupdrager, de beha’s, de kreukvrije korte broeken, elektrische tandenborstels (vast nog wel wat gemist). Lekker op vakantie. Zij zijn wandelende reclamezuilen.
pi_220214144
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:42 schreef Henrike het volgende:

[..]
Met het opzetten van de poll werd er niet gescholden en was het totaal
Niet met de intentie om iemand te pesten.
De scheldwoorden en bijnamen die hier door sommigen worden gebruikt zijn bewust gekozen.
Vind ik iets heel anders.
De reden dat ik niet meer reageer de laatste dagen, het gaat me soms echt te ver .
Commentaar op influencers prima , maar waarom schelden.
Het zijn steeds dezelfden die lak hebben aan die regel.
Niet vergelijken met een poll opzetten wanneer iemand gaat verhuizen.
Het lijkt met goed dat je enkel even moderators laat reageren. Het is een punt van orde namelijk. Jouw mening doet er even niet toe.
pi_220214185
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef Henrike het volgende:
Lees net in de plaatselijke krant dat AM een lezing komt geven, bijna bij mij in de achtertuin.
Ze komt dit weekend naar het oosten. Ben benieuwd of het daadwerkelijk zo druk is in de boekhandel.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220214384
Jan en Sofie zijn aangekomen bij "de gorilla´s". Ik dacht dat dus ze naar het Mgahinga Gorilla National Park gingen. Maar de (luxe) lodge blijkt bij het een ander National Park te liggen. Waar je overigens ook heel goed gorilla´s kan spotten. Maar ik vraag me af of ze weten waar ze precies zijn.
En Jan schrok van de prijzen van de lodge. Ik heb even gekeken. Het is niet goedkoop, maar dat zijn zulke accommodaties nooit. Net zoiets als een etentje voor twee bij een sterrenrestaurant, wat bijna wekelijkse kost voor ze is. Ik dus snap het schrikken niet zo.

Over het in een lokaal barretje met de locals wat drinken zeg ik maar niks...
pi_220214385
quote:
Doen 🫣
pi_220214406
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 20:24 schreef Harper het volgende:
Jan en Sofie zijn aangekomen bij "de gorilla´s". Ik dacht dat dus ze naar het Mgahinga Gorilla National Park gingen. Maar de (luxe) lodge blijkt bij het een ander National Park te liggen. Waar je overigens ook heel goed gorilla´s kan spotten. Maar ik vraag me af of ze weten waar ze precies zijn.
En Jan schrok van de prijzen van de lodge. Ik heb even gekeken. Het is niet goedkoop, maar dat zijn zulke accommodaties nooit. Net zoiets als een etentje voor twee bij een sterrenrestaurant, wat bijna wekelijkse kost voor ze is. Ik dus snap het schrikken niet zo.
Die dachten dat alles in Afrika goedkoop was 🫣
pi_220214498
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 20:26 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ja dat denk ik.
pi_220214536
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 20:02 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Het lijkt met goed dat je enkel even moderators laat reageren. Het is een punt van orde namelijk. Jouw mening doet er even niet toe.
Maar gelukkig de mening van jou wel, verheven boven een ander?
Ik stoor me mateloos aan het gescheld hier en de vreselijke bijnamen. Daarom heb ik vanmiddag een tr gezet bij deze scheldpartijen, waarom? Omdat in de regels staat dat we dat niet doen en aangezien ik ook gewoon een user ben mag ik dat melden .

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 27-02-2026 20:54:35 ]
pi_220214559
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 20:26 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geen idee waar ze terecht gekomen zijn. Foto van een bord met de president die al 40 jaar aan de macht is. En door wie bij de verkiezingen in januari meerdere doden zijn gevallen. Ze denken dat ze daar de hele wereld kunnen kopen voor een appel en een ei.
pi_220214613
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 17:18 schreef Earring het volgende:
Wie had dat gedacht?
De jongste heeft ook zoveel knuffels, wat ik dus niet goed begrijp , een kind wat snel benauwd is, knuffels zijn dan niet het beste speelgoed,
pi_220214636
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 20:05 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ze komt dit weekend naar het oosten. Ben benieuwd of het daadwerkelijk zo druk is in de boekhandel.
Misschien ga ik even kijken uit nieuwsgierigheid, nou ben ik niet een echte am volger maar goed
pi_220214668
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 20:43 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Geen idee waar ze terecht gekomen zijn. Foto van een bord met de president die al 40 jaar aan de macht is. En door wie bij de verkiezingen in januari meerdere doden zijn gevallen. Ze denken dat ze daar de hele wereld kunnen kopen voor een appel en een ei.
Die hebben zich ook totaal niet in het land verdiept volgens mij
pi_220214796
Inmiddels kunnen de stories van MCW ook wel samengevat worden per week.

-Maximaal decadent om dan vervolgens knetterhard te roepen dat ze ongefilterd op de bank liggen
-Elke week minstens 1x herhalen dat je tot minimaal 0.00 werkt 's avonds (kijk mij nou eens ondernemer zijn)
-En dan nog het eten....Waar Hello Fresh nog de volledige content aandacht kreeg tijdens de podcast zijn nu de maaltijden van factormeals ineens zaligmakend.
-Tim heeft inmiddels intrek genomen in de boerderie.....want ja de kinderen zijn hem 10 jaar geleden ook al een keer tegen gekomen. 8-) 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door SterreKaatje op 27-02-2026 21:22:10 ]
pi_220214855
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 21:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Inmiddels kunnen de stories van MCW ook wel samengevat worden per week.

-Maximaal decadent om dan vervolgens knetterhard te roepen dat ze ongefilterd op de bank liggen
-Elke week minstens 1x herhalen dat je tot minimaal 0.00 werkt 's avonds (kijk mij nou eens ondernemer zijn)
-En dan nog het eten....Waar Hello Fresh nog de volledige content aandacht kreeg tijdens de podcast zijn nu de maaltijden van factormeals ineens zaligmakend.
-Tim heeft inmiddels intrek genomen in de boerderie.....want ja de kinderen zijn hem 10 jaar geleden ook al een keer tegen gekomen. 8-) 8-)
Als je toch al zo lang ondernemer bent en nog steeds tot 0.00 werkt, gaat er iets heel erg mis. Dan heb je of te weinig uitbesteed of je deelt je tijd nogal bagger in.
Je kunt me ook niet wijsmaken dat zij dan van 8.30 tot 0.00 heeft gewerkt, dus denk het laatste ;)
pi_220214859
1
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 20:48 schreef Henrike het volgende:

[..]
De jongste heeft ook zoveel knuffels, wat ik dus niet goed begrijp , een kind wat snel benauwd is, knuffels zijn dan niet het beste speelgoed,
Mocht ik vroeger ook niet, alleen mijn knuffel geen andere knuffels. (Heb ik nog een trauma van natuurlijk 🤣)
pi_220214865
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 20:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Misschien ga ik even kijken uit nieuwsgierigheid, nou ben ik niet een echte am volger maar goed
Wie weet kan je een klomp-sleutelhanger scoren :)
pi_220214870
Plus als je toch al zooooo slecht slaapt ga dan gewoon eerder na bed.. regelmaat en ritme zijn dan belangrijk.. ik ben ook hele slechte slaper maar ga echt niet zo laat op bed… plus kids zijn onwijs vroeg altijd wakker haha
pi_220214923
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 21:30 schreef Earring het volgende:

[..]
Wie weet kan je een klomp-sleutelhanger scoren :)
Jaaaaa die wil ik
pi_220214982
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 21:31 schreef Loveischocolala het volgende:
Plus als je toch al zooooo slecht slaapt ga dan gewoon eerder na bed.. regelmaat en ritme zijn dan belangrijk.. ik ben ook hele slechte slaper maar ga echt niet zo laat op bed… plus kids zijn onwijs vroeg altijd wakker haha
Maar dat is geen content natuurlijk! Laat naar bed, maximaal ondernemer, maximale nieuwe liefde als nooit tevoren, zelden slapen s nacht (terwijl dat medisch onmogelijk is) DAT is pas content
pi_220215059
quote:

Camera uit.

En door.
Olivia's verjaardag en Mies dacht: "how can I make this about me?"
pi_220215090
Nog wel even over de nieuwe kleren van Judith: Die spijkerbroek en die witte blouse staan haar echt heel erg leuk.
pi_220215096
Haar jongste kind mag haar troosten. Ach, heeft de oudste even rust.
pi_220215102
En DBM: je moet pieken op het goede moment en er bestaat ook zoiets als taperen. Ik denk dat zij dat doet: pieken op het goede moment en verder veel taperen.

Taperen = Het afbouwen van de training in de laatste dagen tot weken voor de wedstrijd zorgt voor optimaal herstel.
pi_220215119
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 22:13 schreef Hyacinth het volgende:
Hij was zich er heel bewust van dat ze huilde. Kan ze niet wat minder op die kinderen leunen? Ik vind het niet oké, Helemaal niet tijdens een kinderverjaardag. Dan verman je je maar even. Maar het was voor de camera, maximaal aandacht vragen.
pi_220215152
Ik ben benieuwd hoe vol zondag de zaak vol zit bij de lezing van AM. Heb het vermoeden dat er nog veel kaarten beschikbaar zijn.
pi_220215185
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 22:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nog wel even over de nieuwe kleren van Judith: Die spijkerbroek en die witte blouse staan haar echt heel erg leuk.
Die rode broek en witte trui vind ik dan weer niet zo charmant 🫣
pi_220215186
Als het koud hebben een teken is dat je teveel doet dan doe ik constant teveel. En heb ik autisme.

Is dat echt een ding? Heb het noog nooit voorbij horen komen.
pi_220215193
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 22:36 schreef funkyfabulous het volgende:
Als het koud hebben een teken is dat je teveel doet dan doe ik constant teveel. En heb ik autisme.

Terwijl de truien op Vinted gingen want dat was allemaal veel te warm
pi_220215196
quote:

Ik ken het ook niet, net als autisme waarbij je alleen leuke dingen kunt doen.
pi_220215236
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 22:39 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ken het ook niet, net als autisme waarbij je alleen leuke dingen kunt doen.
Of LC die aan en uit kan als je wat voor jezelf kan doen 🫣
pi_220215245
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 22:13 schreef Hyacinth het volgende:
Jong geleerd...
pi_220215249
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 22:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Of LC die aan en uit kan als je wat voor jezelf kan doen 🫣
Morgen is ze 2 maanden offline, wanneer zou ze weer terugkomen denken jullie?
Ze moet natuurlijk op een gegeven moment wel weer haar Temu aankopen kunnen coveren.
pi_220215251
quote:

Dan was ik heel autistische tijdens mijn zwangerschap.

Ik krijg het wel altijd koud als ik moe ben, maar ik heb geen autisme
pi_220215269
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 22:51 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ze moet natuurlijk op een gegeven moment wel weer haar Temu aankopen kunnen coveren.
Ik gok ergens eind Maart. Zou ze wel gewoon gespot zijn in Barneveld?
pi_220215379
quote:

Yup is zeker wel een ding. Ik heb het ook. Maar wel pas nadat ik te veel heb gedaan en stil ga zitten. Het is een heel ander soort kou dan gewoon koud hebben. Maar wel heel koud en gaat ook niet zomaar weg. Een signaal van het lichaamZ Kan het niet goed omschrijven ook. Snap je het nog? 🤣
pi_220215655
quote:
Als het in dezelfde plaats was dan ging ik even kijken denk ik
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220215674
Judith stelt zichzelf voor aan nieuwe volgers.
'Er is niet echt een rode draad, want ik deel wat me bezighoud'. Geld Judith, dat is je rode draad. 🙈
pi_220215687
Ik krijg iedere keer helemaal de zenuwen van AM bij die richel op de vliering 🙈
pi_220215818
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 05:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik krijg iedere keer helemaal de zenuwen van AM bij die richel op de vliering 🙈
Hoe achteloos ze dan ook naar beneden gaat, 1 hand filmend natuurlijk. Die gaat nog een keer lelijk op haar bakkes vallen.
Koud hebben, ik heb dat alleen als ik griep heb, heet dat dan grieptisme?
pi_220215906
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 22:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Zal ze meteen de hele week aan hebben.
pi_220215934
Mevrouw Blomsteeltje wordt ook steeds irritanter zeg.
pi_220215993
Sanneke is blij dat ze niet de hele dag hoeft te klussen.
Ze zal wel moe zijn van al die uren en dagen dat ze afgelopen weken heeft geklust.
pi_220216018
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Ze zal wel moe zijn van al die uren en dagen dat ze afgelopen weken heeft geklust.
en dat ook nog met een grote lach op haar gezicht verkondigen, ik zou echt pissed of zijn als ik Dion was.
pi_220216019
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Volgens mij bedoeld ze dat sarcastisch, toch? Ze moet een hele dag klussen en haar 1-jarige heeft haar niet eerst laten uitslapen.
pi_220216055
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 07:48 schreef Miepje77 het volgende:
Mevrouw Blomsteeltje wordt ook steeds irritanter zeg.
Ik volg haar niet meer, steeds meer reclame ook.
pi_220216061
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:17 schreef LeSage het volgende:

[..]
Volgens mij bedoeld ze dat sarcastisch, toch? Ze moet een hele dag klussen en haar 1-jarige heeft haar niet eerst laten uitslapen.
Ik denk dat ze echt niet gaat.
pi_220216066
Pa walk reageert vol lof op de post van schoonzus over de woonunits..zie hem bij mw vrijwel nooit reageren.
Ik geloof niet dat daar onderling niks speelt..
pi_220216079
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:29 schreef Babbelaertje het volgende:
Pa walk reageert vol lof op de post van schoonzus over de woonunits..zie hem bij mw vrijwel nooit reageren.
Dat viel mij ook al op! Alleen zullen we het nooit te weten komen wat er speelt.
pi_220216084
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 04:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith stelt zichzelf voor aan nieuwe volgers.
'Er is niet echt een rode draad, want ik deel wat me bezighoud'. Geld Judith, dat is je rode draad. 🙈
Haha dit was ook mijn eerste reactie toen ik haar storie zag 😂
pi_220216090
"L. en J. signeren nog wat kaarten voor de liefhebbers".

Serieus, welk volwassen mens wil zoiets nu hebben?
pi_220216153
AM en haar toef bovenop haar hoofd...
pi_220216159
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:33 schreef Shuri het volgende:

De zijn er kennelijk genoeg. Echt triest dat je je kinderen dit laat doen.
pi_220216198
quote:

Maar ze zet haar kinderen niet in voor reclame 🤡 AM is alweer af voor vandaag.
pi_220216218
DBM is 4 kg afgevallen....haar stomme trage schildklier kan ze dus niet meer de schuld geven van aankomen, want daar had ze toch de laatste maanden weer MEGA last van?
pi_220216228
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 23:24 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Yup is zeker wel een ding. Ik heb het ook. Maar wel pas nadat ik te veel heb gedaan en stil ga zitten. Het is een heel ander soort kou dan gewoon koud hebben. Maar wel heel koud en gaat ook niet zomaar weg. Een signaal van het lichaamZ Kan het niet goed omschrijven ook. Snap je het nog? 🤣
Ik herken dit helemaal haha.
Net als koud hebben bij een migraine aanval, ook weer een ander soort kou 🙈

Maar geen autisme hier en ook niet de behoefte om het met allemaal onbekenden te delen voor medelijden en digitale hartjes. Blijf het bijzonder vinden hoe al die influencers daar voldoening uit kunnen halen en waarom die aandacht van onbekenden zo belangrijk is
pi_220216238
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 20:51 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zou het doen haha!
Maar dan op een manier alsof je toevallig daar moest zijn en niet speciaal voor haar komt 😂
Ik volg AM ook niet en vind er niks aan, maar zou wel nieuwsgierig zijn naar de opkomst en hoe ze zich daar dan gedraagt.
pi_220216272
Waarom zat in mijn hoofd dat de wedstrijd 28feb. Was? En niet 1 maart???
pi_220216284
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:54 schreef opwegnaar het volgende:
DBM is 4 kg afgevallen....haar stomme trage schildklier kan ze dus niet meer de schuld geven van aankomen, want daar had ze toch de laatste maanden weer MEGA last van?
Waarschijnlijk alleen/vooral vocht. Door te trainen met gewichten slaan je spieren vocht op. Ze zal na de wedstrijd wel weer zwaarder zijn.
pi_220216303
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:06 schreef Post-its het volgende:

[..]
Waarschijnlijk alleen/vooral vocht. Door te trainen met gewichten slaan je spieren vocht op. Ze zal na de wedstrijd wel weer zwaarder zijn.
Trainen? Heb ik iets gemist?
pi_220216319
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
De hele wedstrijd is 2 dagen, haar categorie mag morgen.
pi_220216594
Sofie Nagelkerke in het paars op safari.
Dan heb je het echt niet begrepen :N
pi_220216625
Huis vol kids is ook erg stil ze was natuurlijk ook flink ziek…
pi_220216695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:35 schreef Harper het volgende:
En alles direct posten. Je maakt iets unieks mee. Post het einde van de dag. Dat is vroeg genoeg.
pi_220216718
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:56 schreef Avea het volgende:

[..]
Ik herken dit helemaal haha.
Net als koud hebben bij een migraine aanval, ook weer een ander soort kou 🙈

Maar geen autisme hier en ook niet de behoefte om het met allemaal onbekenden te delen voor medelijden en digitale hartjes. Blijf het bijzonder vinden hoe al die influencers daar voldoening uit kunnen halen en waarom die aandacht van onbekenden zo belangrijk is
Het zou anders zijn als Sanneke awareness wilt voor autisme, dan zouden mensen ook een hele andere kijk hebben, maar dat is haar doel niet op social media en dat is ook oke. Ik vind dat ze juist mensen met autisme negatief in het daglicht zet.
Dat ze bepaalde symptonen heeft als koud hebben, geen warm eten etc kan ik mij voorstellen, maar zij vergroot elk symptoon zo erg, dat het soms ongeloofwaardig lijkt.
pi_220216753
quote:
Maar eerlijk is eerlijk ik had het echt niet gedurfd, ik ben echt een angsthaas 😆😆
pi_220216894
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... dat dacht ik ook . Misschien door die reservelijst?
pi_220216914
quote:

Maar ze zet haar kinderen niet aan get werk hoor 🤦♀
pi_220216923
quote:
Die is bang dat ze niet gezien word 🤦♀
pi_220216934
Wie heeft AM vertelt dat haar haren op deze manier goed zitten ? Mijn hemel zo laat je iemand toch niet naar buiten gaan ?
pi_220216950
Zou er bewegend beeld komen van prinsesje Sofie die aan het hiken is 🫣

Bij de regels staat dat je 10 meter afstand moet houden van de gorilla’s, op de beelden lijkt het of ze er direct naast staan 😱 arm beest!
pi_220216962
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:15 schreef poohenzo het volgende:
Wie heeft AM vertelt dat haar haren op deze manier goed zitten ? Mijn hemel zo laat je iemand toch niet naar buiten gaan ?
Ja maar AM doet alles op haar manier, dat is haar insta identiteit!
pi_220216975
quote:

Gezien de cadeautjes die ze meekrijgen voor de kinderen en ‘we vinden het zo leuk om J en L op te zien groeien!’ Reacties denk ik: best veel..
pi_220217281
AM is vergeten haar sloffen uit te doen… nou op deze look van de dag maakt het niks uit hoor .

Nagelkerkjes : ik ben geen fan maar de tocht naar de gorilla’s is natuurlijk wel heel gaaf . Zou alleen iets meer afstand houden …
pi_220217351
quote:
Of Ze wil graag besprongen worden door ern gorilla
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220217360
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:15 schreef poohenzo het volgende:
Dezelfde outfit en haarstyle als de wekelijkse badkamerschrobbeurt.
pi_220217363
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:53 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar eerlijk is eerlijk ik had het echt niet gedurfd, ik ben echt een angsthaas 😆😆
Dat wordt natuurlijk ook flink uitgebuit, ik denk dat die apen niet meer van mensen opkijken.
pi_220217371
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 22:51 schreef Nieve het volgende:

[..]
Is ze ooit vaker zo lang offline geweest? Vraag me af wat ze een hele dag doet. Slapen?
pi_220217378
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 22:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik gok ergens eind Maart. Zou ze wel gewoon gespot zijn in Barneveld?
Dat bekruipt me soms ook, dat ze opgenomen is oid
pi_220217386
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dezelfde outfit en haarstyle als de wekelijkse badkamerschrobbeurt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:18 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ja maar AM doet alles op haar manier, dat is haar insta identiteit!
Ze is zo lekker gewoon( dat wil ze uitstralen
pi_220217418
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:58 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Is ze ooit vaker zo lang offline geweest? Vraag me af wat ze een hele dag doet. Slapen?
Ja iedere keer als ze tegen de lamp loopt... dit is wel de langste periode! Gelukkig is Roy nu vaker online... als we hem moeten geloven is ze vooral kaarsen aan het maken
pi_220217419
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:29 schreef Babbelaertje het volgende:
Tuurlijk speelt daar wat.. Ik schat in dat pa oprecht teleurgesteld is in Michelle en zijn handen eraf heeft getrokken. Zo'n man is het schat ik in, en kan hem ook niet eens ongelijk geven
pi_220217457
Ik vind het fijn dat debbie offline is. Goed voor haar en ook goed voor hier ^O^
pi_220217493
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja iedere keer als ze tegen de lamp loopt... dit is wel de langste periode! Gelukkig is Roy nu vaker online... als we hem moeten geloven is ze vooral kaarsen aan het maken
Ja, dit! Ik ben heel benieuwd naar haar comeback, en met welk verhaal ze nu weer gaat komen
pi_220217543
Wat is het allemaal inefficiënt bij Sanneke. Om kwart over 5 al wakker, maar dan om 10 uur nog samen boodschappen doen om nutteloze gratis producten te hamsteren. Waarom doet zij die boodschappen niet doordeweeks alvast met de bakfiets?! Dion had het vandaag ook alleen kunnen doen zodat Sanneke vast in het huis kan "knallen".
pi_220217555
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat wordt natuurlijk ook flink uitgebuit, ik denk dat die apen niet meer van mensen opkijken.
Als ik zie hoe gelaten de apen het allemaal ondergaan heb ik het idee dat het nog weinig met "echt in het wild" levende apen te maken heeft. Eerder een groep apen in een misschien wel afgezet gebied ter vermaak van de toeristen. Maar geloof niet dat dat iets is wat de Nagelkerkjes kunnen bedenken. Die vinden zichzelf heel speciaal
en avontuurlijk dat ze deze reis maken. Wel constant begeleid door iemand maar het is voor hen heel wat.
pi_220217660
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:11 schreef Nieve het volgende:
Wat is het allemaal inefficiënt bij Sanneke. Om kwart over 5 al wakker, maar dan om 10 uur nog samen boodschappen doen om nutteloze gratis producten te hamsteren. Waarom doet zij die boodschappen niet doordeweeks alvast met de bakfiets?! Dion had het vandaag ook alleen kunnen doen zodat Sanneke vast in het huis kan "knallen".
En mopperen dat de gratis producten niet bij elkaar liggen, sommige al waren opgehaald door degene van wie ze ze had gekregen en dat dat extra veel tijd kostte.
pi_220217677
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:58 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dat bekruipt me soms ook, dat ze opgenomen is oid
Dit denk ik al vanaf haar bericht
Hopenlijk gaat het goed en blijft ze offline
pi_220217693
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:26 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En mopperen dat de gratis producten niet bij elkaar liggen, sommige al waren opgehaald door degene van wie ze ze had gekregen en dat dat extra veel tijd kostte.
Ze snapt niet dat AH het niet bij elkaar zet op een speciale plek. Dus dat het gewoon in schap staat om mensen juist een volgend keer te laten weten waar het staat, want het blijft een promotiedingetje, dat komt niet in haar op.
pi_220217733
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:32 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze snapt niet dat AH het niet bij elkaar zet op een speciale plek. Dus dat het gewoon in schap staat om mensen juist een volgend keer te laten weten waar het staat, want het blijft een promotiedingetje, dat komt niet in haar op.
En misschien zien ze ook op die manier iets wat ze normaal niet kochten, maar waarvan ze denken ‘oh, leuk/lekker/makkelijk’
pi_220217818
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:26 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik vraag me af: wordt ze express in de maling genomen door mensen met de kraskaarten die al opgehaald zijn of per ongeluk, weet niet hoe het werkt met die kaarten?
Ja ik denk dan meid kom op, knallen in het huis, als het meezit kan je misschien nog een beetje je verjaardag vieren op zondag.. ze krijgen wel hulp dacht ik morgen.
pi_220217850
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:11 schreef Nieve het volgende:
Nee ze kan niks alleen. Dion moet mee, haar moeder moet mee. Misschien verandert haar situatie als ze in een levendige buurt woont.
pi_220218127
DBM in dr stories op IG (over dr wedstrijd): het wordt nu wel echt, en ook wel spannend!

Op Threads vraagt iemand aan DBM: vind je het spannend? Haar antwoord: nee, niet echt...

💀🙄🤥
pi_220218227
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:08 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Trainen? Heb ik iets gemist?
Ze heeft de afgelopen weken niet getraind, dus denk ik daarom vocht afgevallen
pi_220218273
Als je dan "moet" kiezen wie er in het huis gaat knallen (want kind en dan kun je niks) en dan kiezen ze voor Sanneke met een of andere vreemde van insta🤦‍♀️ Ik snap dat Dion tijd wil met Mijan maar kom op zeg hij ziet hem wel gewoon dagelijks. Dat Sanneke wat in het huis gaat doen is natuurlijk positief maar ik denk dat, gezien het werk wat nog gedaan moet worden, je dan beter kunt kiezen voor de handigste van de twee. Sanneke kan zich al maanden kunnen richten op opruimen, uitzoeken, inpakken maar nee. Ach ze is wel van de bank af!! Nu maar hopen dat ze niet weer met haar luie krent op de stoel gaat zitten want "kapot" na 12 minuten.
pi_220218612
Am blijft te lang bij de ene signeersessie, vervolgens parkeert ze te ver weg. En dat gebeurd iedere keer opnieuw. En dan op je sloffen zijn en "geen tijd hebben" om ze te wisselen.

Heel onprofessioneel en asociaal vind ik dat. Kan best een keer gebeuren, maar het gebeurd haar altijd en maar blijven filmen terwijl ze achter Julia aanhobbelt.

Al zou ze het willen, deze vrouw kan niet eens een normale baan aan.
pi_220218656
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:57 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Nee ze kan niks alleen. Dion moet mee, haar moeder moet mee. Misschien verandert haar situatie als ze in een levendige buurt woont.
Dit hoop ik oprecht voor haar
pi_220218660
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:16 schreef opwegnaar het volgende:
DBM in dr stories op IG (over dr wedstrijd): het wordt nu wel echt, en ook wel spannend!

Op Threads vraagt iemand aan DBM: vind je het spannend? Haar antwoord: nee, niet echt...

💀🙄🤥
😂😂😂
pi_220218670
Gelukkig voor Sofie hebben ze in Oeganda ook cappuccino. Helaas niet met Dior logo.
pi_220218678
Wat ik hierboven lees dat Dion tijd met Mijan wil, dat snap ik best. Maar waar is de prioriteit om te verhuizen. De hele week zou hij dit weekend de vloer gaan leggen, wat denk ik nagenoeg niet mogelijk is met de weinige uren die in het huis gestoken worden. Hij ziet zijn kind dagelijks, oké misschien niet lang omdat hij vroeg in bed ligt, maar ziet je wel.

Prioriteiten stellen en eerst zorgen dat je even een paar weken doorbijt zodat je over kan, dubbele kosten daarmee zo laag mogelijk houdt. Dan kan je daarna elk weekend volledig aan je kind spenderen. Ze doen alsof ze al maanden in een verbouwing zitten en geen tijd voor het kind hebben en deze dus verwaarloosd wordt ofzo.

En dan nu met wildvreemden die je via insta kent gaan klussen? Onbegrijpelijk. Ik hoop dat ze zoals gepland 14 maart over kunnen, ik gun het ze echt hoor. Ik heb er alleen een heel hard hoofd in.
pi_220218689
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:12 schreef Lodelie het volgende:
Am blijft te lang bij de ene signeersessie, vervolgens parkeert ze te ver weg. En dat gebeurd iedere keer opnieuw. En dan op je sloffen zijn en "geen tijd hebben" om ze te wisselen.

Heel onprofessioneel en asociaal vind ik dat. Kan best een keer gebeuren, maar het gebeurd haar altijd en maar blijven filmen terwijl ze achter Julia aanhobbelt.

Die garage waar ze staan en de boekwinkel dat is nog geen 5 minuten lopen.
pi_220218696
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:12 schreef Lodelie het volgende:

Als Julia rijdt kan ze toch andere schoenen aandoen??
Een agenda/planner hebben en verkopen. Iedereen dicteren “plannen kun je leren”, en zelf niet kunnen plannen, en nergens op tijd zijn of te weinig tijd inplannen. Als je een enkele keer de agenda bekijkt staan er naast de samenwerkingen alleen maar dingen in die niets met werk te maken hebben. Toppertje!
pi_220218717
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:30 schreef Jenn1806 het volgende:
Als je dan "moet" kiezen wie er in het huis gaat knallen (want kind en dan kun je niks) en dan kiezen ze voor Sanneke met een of andere vreemde van insta🤦‍♀️ Ik snap dat Dion tijd wil met Mijan maar kom op zeg hij ziet hem wel gewoon dagelijks. Dat Sanneke wat in het huis gaat doen is natuurlijk positief maar ik denk dat, gezien het werk wat nog gedaan moet worden, je dan beter kunt kiezen voor de handigste van de twee. Sanneke kan zich al maanden kunnen richten op opruimen, uitzoeken, inpakken maar nee. Ach ze is wel van de bank af!! Nu maar hopen dat ze niet weer met haar luie krent op de stoel gaat zitten want "kapot" na 12 minuten.
Misschien is het Dion zijn manier om aan Sanneke te laten zien wat hij allemaal wel niet doet in het nieuwe huis. Ik vind wel goed van hem dat hij zo een vrije dag “eist”. Het lijkt er niet op alsof het Sanneke haar idee was. Ze heeft er namelijk echt geen zin in. Het lijkt er ook niet op alsof ze haar best gaat doen.
pi_220218763
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:02 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Tuurlijk speelt daar wat.. Ik schat in dat pa oprecht teleurgesteld is in Michelle en zijn handen eraf heeft getrokken. Zo'n man is het schat ik in, en kan hem ook niet eens ongelijk geven
Het is natuurlijk ook een mooi huis geworden waar broer en schoonzus zelf veel aan hebben gedaan. Daar mag je als (schoon)vader ook gewoon trots op zijn. En dus de flessen wijn in de kast leggen, en helpen met andere klussen. Maar wat hij van zijn dochter vindt, en of hij teleurgesteld is, dat zullen ze niet uitspreken. Maar ik zou het me zeker voor kunnen stellen.
pi_220218786
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Roy als in Debbie via Roy z'n account
pi_220218995
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:35 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook een mooi huis geworden waar broer en schoonzus zelf veel aan hebben gedaan. Daar mag je als (schoon)vader ook gewoon trots op zijn. En dus de flessen wijn in de kast leggen, en helpen met andere klussen. Maar wat hij van zijn dochter vindt, en of hij teleurgesteld is, dat zullen ze niet uitspreken. Maar ik zou het me zeker voor kunnen stellen.
Vgm heeft de beste man gewoon sinds kort pas insta als ik z’n account bekijk
pi_220219011
Sanneke haalt alweer een berg troep in huis. Want kersjes zijn zo leuk. Ja, meid, ik snap dat je je huis wil inrichten, maar je prioriteiten kloppen niet. Ga klussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')