Denk juist daarom zo'n hoge prijs dat ze onbewust misschien zorgt/hoopt dat ze niet verkocht wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:26 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Raar, dan verkoop je ze toch sws niet. Totaal geen emotionele waarde voor haar dus
Precies dit! Dion is vrij en daarom konden ze uitslapen??!! Mijn kaak hangt bijna op de grond.. Hup die wekker zetten en vroeg op pad! Maar Sanneke is verdrietig en ze kan alleen getroost worden door te shoppen 🙄 Een dreinende peuter is er echt niks bij..quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Dion is vandaag vrij dus die gaat knallen in het huis. Sanneke gaat naar de kwantum om naar decoratie te kijken.
Die zou je toch gewoon aan haar haren naar dat huis willen slepen om daar iets te doen? Ga desnoods de tuin opruimen als schilderen en verven niet lukt.
En echt, ik snap dat het veel kan zijn maar ze moet toch eens gaan leren dat de wereld niet om haar draait en dat je, autisme of niet, niet alleen maar leuke dingen kunt doen.
Ze lijkt echt alleen maar op te fleuren van winkels. Vandaag Kwantum, woensdag Ikea.
Of ze geeft Tim instructie om het te filmen. Zal me ook niks verbazen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:17 schreef Raradefayee het volgende:
Haha. Mcw dacht: laat ik de camera neerzetten, dan aan tafel een beetje melodramatisch gaan snikken, terwijl ik ondertussen mijn jongste kind demonstratief knuffel, want hé, ondanks dat ik het allemaal alleen moet doen ben ik wel een hele goede moeder.
Camera uit.
En door.
Het ziet er wel uit alsof iemand aan het filmen is.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:17 schreef Raradefayee het volgende:
Haha. Mcw dacht: laat ik de camera neerzetten, dan aan tafel een beetje melodramatisch gaan snikken, terwijl ik ondertussen mijn jongste kind demonstratief knuffel, want hé, ondanks dat ik het allemaal alleen moet doen ben ik wel een hele goede moeder.
Camera uit.
En door.
Haha ja deze snapte ik ook niet. Je gaat dan toch júist vroeg beginnen als je vrij genomen hebt om te klussen? Ik ben wel benieuwd hoe het huis erbij staat en wat ze de afgelopen dagen allemaal gedaan hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:38 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Precies dit! Dion is vrij en daarom konden ze uitslapen??!! Mijn kaak hangt bijna op de grond.. Hup die wekker zetten en vroeg op pad! Maar Sanneke is verdrietig en ze kan alleen getroost worden door te shoppen 🙄 Een dreinende peuter is er echt niks bij..
Geen idee. Misschien gaat ze toch een keer op de bakfiets.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:56 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
En dan als ze uitgekeken is, moet Dion zijn werkzaamheden weer staken om haar op te halen?
Als iets emotionele waarde heeft verkoop je het toch niet?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:03 schreef Latteanais het volgende:
Ben bang dat Sanneke die boeken en dvd's best duur op Vinted verkoopt omdat ze voor haar emotionele waarde vertegenwoordigen. Veel boeken en dvd's zijn nog van haar overleden vader en broer geweest.
Wat Dion gedaan heeftquote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:51 schreef Clavis het volgende:
[..]
Haha ja deze snapte ik ook niet. Je gaat dan toch júist vroeg beginnen als je vrij genomen hebt om te klussen? Ik ben wel benieuwd hoe het huis erbij staat en wat ze de afgelopen dagen allemaal gedaan hebben.
Wat ontzettend verdrietig, en respect voor jou dat je op de verjaardag van jouw kind, je hem niet belast met jouw emoties die er natuurlijk wel zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het ziet er wel uit alsof iemand aan het filmen is.
Maar ik snap het melodrama ook niet. Ik heb soms ook wel zo'n moment met een verjaardag, omdat we onze ene zoon bijna zijn verloren en een andere zoon echt zijn verloren, maar dan niet tijdens de verjaardag. Die draait om het desbetreffende kind, niet om mijn emoties.
(Ik wil niet zeggen dat haar emotie omtrent de scheiding er niet mag zijn, want natuurlijk zijn die emoties er. Ik vind alleen wel een beetje dat er een tijd en een plek is voor die emoties)
Ik vind overigens de prinsessen op t feestje echt goedkoop verkleed 😅
Weet je, Dion gaat deze shit gewoon fixen.quote:
Tuurlijk zijn dit soort momenten soms ook confronterend. (Heftig trouwens, wat je meegemaakt hebt…)quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar ik snap het melodrama ook niet. Ik heb soms ook wel zo'n moment met een verjaardag, omdat we onze ene zoon bijna zijn verloren en een andere zoon echt zijn verloren, maar dan niet tijdens de verjaardag. Die draait om het desbetreffende kind, niet om mijn emoties.
(Ik wil niet zeggen dat haar emotie omtrent de scheiding er niet mag zijn, want natuurlijk zijn die emoties er. Ik vind alleen wel een beetje dat er een tijd en een plek is voor die emoties)
Wat heftig, wat jullie hebben meegemaakt💔quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Denk het helaas niet, dat ze gaat op een dag dat Dion vrij is is mij te toevallig.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:51 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien gaat ze toch een keer op de bakfiets.
Maar dit is hoe Sanneke is. Altijd, echt altijd van zich af kijken. Dat kan blijkbaar wel als je autisme hebt. Naar jezelf kijken? Onmogelijk, dat kan niet als je autisme hebt.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:11 schreef Jippiejappie het volgende:
Vind eerder dat Dion lekker een dagje mag shoppen en lunchen. Even me time voor hem. En Sanneke knallen in het huis.
Hoe belachelijk ze mensen maakten die volgens haar onvoorbereid naar een bezichtiging. Hoe onvoorbereid gaat zij uberhaupt alles aan in het leven, met name haar eigen verhuizing
Ik denk het ook niet hoor. Maar ik had gewoon zin om een keer positief te denken😉quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:18 schreef Nieve het volgende:
[..]
Denk het helaas niet, dat ze gaat op een dag dat Dion vrij is is mij te toevallig.
Ben bang dat hij zijn werkzaamheden moet onderbreken om haar rond te rijden omdat ze ook even iets leuks tussendoor wil.
Ik snap dan ook totaal niet waar mensen nog de empathie voor haar vandaan halen. Want bepaalde dingen zijn gewoon totaal niet te wijten aan haar autisme. Dit is haar karakter.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar dit is hoe Sanneke is. Altijd, echt altijd van zich af kijken. Dat kan blijkbaar wel als je autisme hebt. Naar jezelf kijken? Onmogelijk, dat kan niet als je autisme hebt.
En dan dat verhaal over pannetjes. Ik heb haar toch regelmatig als pannetje 5 gezien. Misschien moet ze even in de herhaling voor haar emotie regulatie.
Voor mensen met autisme kan zelfreflectie inderdaad een probleem zijn omdat het zelfreflecterend vermogen minder ontwikkeld kan zijn, ook heeft stress invloed op hun reflecterend vermogen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:21 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar dit is hoe Sanneke is. Altijd, echt altijd van zich af kijken. Dat kan blijkbaar wel als je autisme hebt. Naar jezelf kijken? Onmogelijk, dat kan niet als je autisme hebt.
En dan dat verhaal over pannetjes. Ik heb haar toch regelmatig als pannetje 5 gezien. Misschien moet ze even in de herhaling voor haar emotie regulatie.
Ik snap het ook niet. Ze is zó onaardig.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:23 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Ik snap dan ook totaal niet waar mensen nog de empathie voor haar vandaan halen. Want bepaalde dingen zijn gewoon totaal niet te wijten aan haar autisme. Dit is haar karakter.
Weet ik. Ik ben bekend met autisme. Maar wat hier al vaker is benoemd: zij misbruikt haar diagnose.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mensen met autisme kan zelfreflectie inderdaad een probleem zijn omdat het zelfreflecterend vermogen minder ontwikkeld kan zijn, ook heeft stress invloed op hun reflecterend vermogen.
Als het niet erger kan, krijg zij het toch weer voor elkaar. Appel valt niet ver van de boom dan..quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ze is zó onaardig.
Nu zit ze ergens te eten met haar kind en moeder en zegt ze doodleuk tegen haar kind dat papa hard aan het werk is mét opa en oma. Schaamteloos.
En haar moeder zegt nog even dat iemand het moet doen. Ik hoop eigenlijk dat dat een sneer naar Sanneke is maar dat verwacht ik niet.
Kan, maar ik denk niet dat anderen kunnen beoordelen wat onder haar diagnose valt en wat niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Weet ik. Ik ben bekend met autisme. Maar wat hier al vaker is benoemd: zij misbruikt haar diagnose.
Nou, zo kwam het bij mij wel overquote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ze is zó onaardig.
Nu zit ze ergens te eten met haar kind en moeder en zegt ze doodleuk tegen haar kind dat papa hard aan het werk is mét opa en oma. Schaamteloos.
En haar moeder zegt nog even dat iemand het moet doen. Ik hoop eigenlijk dat dat een sneer naar Sanneke is maar dat verwacht ik niet.
Voor de vele reacties onder het bericht over ' hoe geweldig ze het doet' en 'wat voor supermoeder ze is'.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:05 schreef Raradefayee het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn dit soort momenten soms ook confronterend. (Heftig trouwens, wat je meegemaakt hebt…)
Maar waarom deelt een mens dit? Als de emotie oorecht is, dan is dat toch iets voor jezelf. (En je vrienden/familie - maar niet voor nieuwsgierige bertha uit klazienaveen?)
Foto's zijn maar momentopname, en natuurlijk haalt Jacq de lachende foto's eruit om op Insta te plaatsenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:51 schreef lila01 het volgende:
Sjakie is nu trouwens best een beetje provocerend bezig met de foto' s van Koen en de opmerkingen erbij.
En nog even laten weten dat ze samen met Ollie een spelletje hebben gedaan.
Koen oogt wel heel happy, hij lacht weer, alsof er een last van hem is afgevallen.
Er moet wel een hoop zijn voorgevallen tussen die twee en MCW.
Eens. Neemt niet weg dat ik zie wat ik zie doordat zij het zelf laat zien. En ik zie een vrouw die niks wil waar ze geen zin in heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan, maar ik denk niet dat anderen kunnen beoordelen wat onder haar diagnose valt en wat niet.
Maar dat heeft niemand haar verteld hoe dat moet🤪.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat je dingen niet kunt overzien (om wat voor reden dan ook) dan snap ik dat.
Maar dan maak je het in duidelijk behapbare stukken:
Keuken: kastje A leegruimen. Kijken wat over datum is: weggooien. Kastje schoonmaken want het moet schoon opgeleverd worden aan de verhuurder. Spullen die nog gebruikt worden: weer inruimen.
Je hebt geen 3 maatbekers nodig, dus 2 in de vuilnisbak (en niet op Vinted)
Stop in een doos wat je de komende 2,5 week niet nodig hebt, schrijf op de doos welke ruimte het heen moet. Zet klaar om mee te nemen. ✅
Nieuwe huis: grote slaapkamer: de kozijnen bij het raam schuren met schuurpapier X. Afnemen met middel
Y. Klaar om te schilderen ✅
Etcetera.
Ook lekker om iets af te vinken wat je gedaan hebt: klaar!
Precies!!! Maak lijstjes, zet dingen op papier, maak een schema!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dat je dingen niet kunt overzien (om wat voor reden dan ook) dan snap ik dat.
Maar dan maak je het in duidelijk behapbare stukken:
Keuken: kastje A leegruimen. Kijken wat over datum is: weggooien. Kastje schoonmaken want het moet schoon opgeleverd worden aan de verhuurder. Spullen die nog gebruikt worden: weer inruimen.
Je hebt geen 3 maatbekers nodig, dus 2 in de vuilnisbak (en niet op Vinted)
Stop in een doos wat je de komende 2,5 week niet nodig hebt, schrijf op de doos welke ruimte het heen moet. Zet klaar om mee te nemen. ✅
Nieuwe huis: grote slaapkamer: de kozijnen bij het raam schuren met schuurpapier X. Afnemen met middel
Y. Klaar om te schilderen ✅
Etcetera.
Ook lekker om iets af te vinken wat je gedaan hebt: klaar!
En Dion komt ook niet tot dat idee? Die kent zijn verloofde toch al langer dan vandaag, en dat er (vrijwel) niks uit haar handen komt, zoals het nu gaat?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 12:46 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Maar dat heeft niemand haar verteld hoe dat moet🤪.
Ze is toch al een paar x eerder verhuisd en heeft daar toch ervaring mee opgedaan?
Haar moeder kent haar ook, die zou het ook kunnen zeggen. Haar schoonouders zullen haar vast minder goed kennen maar die zouden ook kunnen zeggen dat ze iets moet doen. Maar ze heeft een kleed, een lamp en twee glazen! Haar dag kan niet meer stuk. 🎉quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:07 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En Dion komt ook niet tot dat idee? Die kent zijn verloofde toch al langer dan vandaag, en dat er (vrijwel) niks uit haar handen komt, zoals het nu gaat?
Dat hij niet verwacht dat ze gaat helpen met laminaat leggen: dat snap ik.
Maar er zijn genoeg dingen die ze wel kan doen.
Mijn moeder zou niet eens met mij mee gaan lunchen. Die had mij het huis in geschopt.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haar moeder kent haar ook, die zou het ook kunnen zeggen. Haar schoonouders zullen haar vast minder goed kennen maar die zouden ook kunnen zeggen dat ze iets moet doen. Maar ze heeft een kleed, een lamp en twee glazen! Haar dag kan niet meer stuk. 🎉
Idd ga broodjes halen voor de harde werkers en eet gezamenlijk in je nieuwe huis. Dit vind ik echt asociaal.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 11:57 schreef Clavis het volgende:
Ik zou het toch bijzonder vinden als ik daar stond te klussen in het huis van mijn schoondochter en zij lekker zit te lunchen ergens.
Wat ontzettend verdrietig voor jullie 😭quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Enn Sanneke laat het maar wat graag gebeuren. Die wil nog het liefst zittend op de bank van de keet naar het huis verhuisd worden. Ze is heel vaak verhuisd voor haar diagnose. Hoe ze dat gedaan heeft is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:21 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Mijn moeder zou niet eens met mij mee gaan lunchen. Die had mij het huis in geschopt.
De mensen om haar heen die vinden haar gedrag blijkbaar helemaal oke en stimuleren het naar mijn inziens ook.
Dat zien we niet, en weten we niet. Misschien baalt hij ontzettend dat hij alles moet doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 13:23 schreef Lodelie het volgende:
Als dit is hoe Sanneke en Dion het regelen en verdelen, wie zijn wie dan om er iets van te vinden?
Hij vindt het kennelijk prima dat het zo gaat. Hij kent Sanneke en zij trekt het niet. Ik kan me best voorstellen dat het meer negatieve energie kost om haar te motiveren en instrueren dan om zelf aan de slag te gaan.
Ik vind er ook van alles van, maar ik heb geen relatie met haar en hoef geen verhuizing met haar te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |