Ze kwamen in mn overzichr voorbij in zo'n klein vierkantje in dat overzicht van insta. De foto in het vliegtuig, ik klikte het open omdat ik dacht dat het een drugsverslaafde dame was. Wat een ouwe drankkop zegquote:Op donderdag 26 februari 2026 22:00 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Nadat het in reacties is genoemd laat ze niet meer zien dat ze dagelijks drinkt. Haar huid en haar zien er heel slecht uit, waarschijnlijk agv overmatig drankgebruik. Het is ook bekend in hun oude woonplaats dat ze een drankprobleem heeft. En in de vlogs is ze regelmatig dronken als een tor.
Nee brr, ik wil ze verpakt kopen. Je weet nooit waar ze hebben gezetenquote:Op donderdag 26 februari 2026 23:12 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
HAARELASTIEKJES???? Ik doe veel met Vinted (kopen en verkopen) maar dat koopt toch niemand...
Ja of ze willen dat de kids er niet de dupe van worden #speculatiequote:Op vrijdag 27 februari 2026 06:45 schreef Nooomi het volgende:
Dochtertje van broer walk is toch op het kinderfeestje van ollie!! Dus zal vast nog wel koek en ei zijn.
Nou ja maar ook het hele iemand koopt een setje elastiekjes en dan moet je die inpakken, naar het pakketpunt, etc.... Wat een gedoe. Als je er dan zo doorheen zit en alle ballen hoog moet houden dan moet je dat soort dingen juist niet doen maar in 1x alles naar de kringloop brengen. Vind ik dan.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 08:53 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Nee brr, ik wil ze verpakt kopen. Je weet nooit waar ze hebben gezeten
De juiste mensen loopt ze af te kafferenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 08:39 schreef miep123456 het volgende:
Ik zie Sanneke echt wel haar best doen, had ze wellicht al beter vooruit kunnen denken en handelen, zeker. Ik denk niet dat te maken heeft met een vorm van onwil maar vanuit haar zijn en dat een Dion ook niet daar in mee heeft gedacht. De juiste mensen kunnen helpend zijn in dit proces, ik zie meer mensen die stuk lopen omdat ze niet de juiste mensen om hen heen hebben die met hun mee denken.
Vergeet niet dat Iris zelf wel een top ondernemer is. En dat zal ze misschien ook best zijn maar ze mag best eens stoppen met het benadrukken van haar geweldig zijn.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 08:59 schreef Iris2.0 het volgende:
Leuk dat Koen een vast stekje heeft. Het ziet er gemoedelijk uit bij die twee. Jammer dat ze'm als ondernemers zijn gepeerd. En daarmee dus geen ondernemers zijn, aldus Iris Z. Die altijd ontzettend laat doorschemeren wat ze van Koen en Sjaak vindt. Maarre ik mis Timmeboy wel op de party? Klopt dat? Of kijk ik niet goed? Of zijn er troubles in paradise? Je weet het nooit met onze wervelwind Michelle Walk
En dan als ze uitgekeken is, moet Dion zijn werkzaamheden weer staken om haar op te halen?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Dion is vandaag vrij dus die gaat knallen in het huis. Sanneke gaat naar de kwantum om naar decoratie te kijken.
Die zou je toch gewoon aan haar haren naar dat huis willen slepen om daar iets te doen? Ga desnoods de tuin opruimen als schilderen en verven niet lukt.
De hele tijd dat vermoeide kind misbruiken ook om in beeld te zetten. Ze is maar wat blij dat ze een kind heeft gekregen zodat ze 18 jaar beeldvulling heeft.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Dion is vandaag vrij dus die gaat knallen in het huis. Sanneke gaat naar de kwantum om naar decoratie te kijken.
Die zou je toch gewoon aan haar haren naar dat huis willen slepen om daar iets te doen? Ga desnoods de tuin opruimen als schilderen en verven niet lukt.
En waarom altijd zo schreeuwen op beeld 😵💫😵💫 Goeiemorgennnnn (volume 100) en dat “Miiiiiijann” 😵💫quote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:51 schreef JaNeeDan het volgende:
En echt, ik snap dat het veel kan zijn maar ze moet toch eens gaan leren dat de wereld niet om haar draait en dat je, autisme of niet, niet alleen maar leuke dingen kunt doen.
Ze lijkt echt alleen maar op te fleuren van winkels. Vandaag Kwantum, woensdag Ikea.
Jaquote:Op vrijdag 27 februari 2026 09:56 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
En dan als ze uitgekeken is, moet Dion zijn werkzaamheden weer staken om haar op te halen?
Maarten was er toch ook klaar mee dat AM zo vaak op pad was, lijkt me voor de relatie ook niet super.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:06 schreef popje het volgende:
AM gaat de planning met Maarten doornemen. Er staat op: Ot en Sien, tour en weekmenu. Dat lijkt me niet echt van belang dat Maarten daar ook iets van moet vinden, toch? Ze maakt zichzelf zoveel belangrijker dan ze is...
er zijn natuurlijk genoeg werkende moeders of vaders die voor hun werk en carrière daadwerkelijk veel op pad zijn. Verschil is alleen dat ze dan meestal een echte baan hebben en niet zitten te frotten met een camera de hele dag waarmee je het hele gezin op de zenuwen werkt. Ik zou het heel goed kunnen begrijpen als MG juist heel blij is als AM weer eens een weekend weg is. Eindelijk een beetje privacy.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:09 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Maarten was er toch ook klaar mee dat AM zo vaak op pad was, lijkt me voor de relatie ook niet super.
Verschrikkelijk dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:17 schreef Raradefayee het volgende:
Haha. Mcw dacht: laat ik de camera neerzetten, dan aan tafel een beetje melodramatisch gaan snikken, terwijl ik ondertussen mijn jongste kind demonstratief knuffel, want hé, ondanks dat ik het allemaal alleen moet doen ben ik wel een hele goede moeder.
Camera uit.
En door.
Raar, dan verkoop je ze toch sws niet. Totaal geen emotionele waarde voor haar dusquote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:03 schreef Latteanais het volgende:
Ben bang dat Sanneke die boeken en dvd's best duur op Vinted verkoopt omdat ze voor haar emotionele waarde vertegenwoordigen. Veel boeken en dvd's zijn nog van haar overleden vader en broer geweest.
Echt he, wat een treurig feestje eigenlijk. Arm kindquote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:17 schreef Raradefayee het volgende:
Haha. Mcw dacht: laat ik de camera neerzetten, dan aan tafel een beetje melodramatisch gaan snikken, terwijl ik ondertussen mijn jongste kind demonstratief knuffel, want hé, ondanks dat ik het allemaal alleen moet doen ben ik wel een hele goede moeder.
Camera uit.
En door.
Precies, die knakker is alleen zonder haar op de 2 dagen dat hij naar zijn werk scootert, verder zijn ze voortdurend in elkaars aura.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:14 schreef poohenzo het volgende:
[..]
er zijn natuurlijk genoeg werkende moeders of vaders die voor hun werk en carrière daadwerkelijk veel op pad zijn. Verschil is alleen dat ze dan meestal een echte baan hebben en niet zitten te frotten met een camera de hele dag waarmee je het hele gezin op de zenuwen werkt. Ik zou het heel goed kunnen begrijpen als MG juist heel blij is als AM weer eens een weekend weg is. Eindelijk een beetje privacy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |