abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220212179
Die reacties van de moeder van Sanneke
"En papa maar hard werken. En opa en oma"
En dan de moeder van Sanneke "Ja iemand moet het doen"
Die lijkt er ook goed klaar mee dat er vanuit Sanneke zelf weinig tot niks gebeurd
pi_220212195
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 06:45 schreef Nooomi het volgende:
Dochtertje van broer walk is toch op het kinderfeestje van ollie!! Dus zal vast nog wel koek en ei zijn.
Ik denk dat het niet zoveel over de relatie zegt dat ze daar is. Net als dat ma Walk er is. Dit is iets dan om de kinderen draait en dat gaat dan voorop, of ze het als ouders nou met elkaar eens zijn of niet. De meisjes zijn vriendinnetjes en nichtjes, daar gaat het om. En sowieso denk ik dat hun band goed genoeg is om altijd nog contact te houden, je blijft toch familie. Alleen ff minder of zelfs zo min mogelijk, maar denk dat dat wel weer beter wordt met de tijd…
pi_220212203
Toch zou ik Sanneke er ook niet bij willen hebben met klussen, loopt alleen maar in de weg en te mopperen. Zonder haar gaat het dan sneller en scheelt een hoop gemopper en energie. Maar neemt niet weg dat ze idd gewoon eens moet gaan opruimen en inpakken ipv verplaatsen en op vinted zetten. Ben sowieso meer van het weggeven/weggooien/ naar de kringloop brengen. Mn zoontje is te groot voor de kinderwagen en kan prima in de buggy, dus hup wagen in de achterbak en naar de kringloop ermee. Scheelt me weer een hoop ruimte (ondanks dat we ruim genoeg wonen😬) En verkopen kost me te veel moeite hahaha
pi_220212209
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 10:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Het ziet er wel uit alsof iemand aan het filmen is.
Maar ik snap het melodrama ook niet. Ik heb soms ook wel zo'n moment met een verjaardag, omdat we onze ene zoon bijna zijn verloren en een andere zoon echt zijn verloren, maar dan niet tijdens de verjaardag. Die draait om het desbetreffende kind, niet om mijn emoties.

(Ik wil niet zeggen dat haar emotie omtrent de scheiding er niet mag zijn, want natuurlijk zijn die emoties er. Ik vind alleen wel een beetje dat er een tijd en een plek is voor die emoties)

Ik vind overigens de prinsessen op t feestje echt goedkoop verkleed 😅
🫂❤😘
pi_220212259
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 11:44 schreef opwegnaar het volgende:
Ik ben echt benieuwd of DBM morgen naar dr wedstijd gaat of toch om een of andere reden dr kuttel intrekt...
100% dat ze niet gaat! Geen dag wezen trainen deze week, dan sta je echt voor l*l tijdens zo’n wedstrijd lijkt me! Ook al ‘ga je voor jezelf’, 1/2 weken niet trainen voor een wedstrijd is echt niet oké 😐 Leuk ook voor die trainer 🫣
pi_220212284
Die vieze handen van B bij het taart bakken... :r
pi_220212332
Ik loop een beetje achter want zit even in een compleet andere tijdzone (ja AM, er zijn ook mensen met een echte baan die echt weg moeten)

Maar ik vroeg me dus al een hele tijd af wat dat werk waar AM voor boven moet zitten dan precies in hield.. maar dat is dus haar planner vullen, weekmenu maken en de bereikcijfers bekijken. Jeetje ze zal wel moe zijn na zo’n dag.

Van de week toen ze ging sporten hoorde je haar nog net een sneer geven aan Maarten die blijkbaar aan het klagen was dat hij alleen maar werkte en zij niet
pi_220212337
Ohh werken is ook je foto’s uitzoeken.
pi_220212353
Ooh de kaya dame is ook wel een pareltje. Veel afgeven op o.a. pampers en dan de Pomiks luiers promoten want die zijn wel eerlijk. Totdat er een samenwerking met pampers voorbij komt en nu dus een story dat de pampers samenwerking puur commercieel is en dat ze persoonlijk er heel anders over denkt. Hoe dan?
pi_220212402
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 14:02 schreef Kaascroissantje het volgende:
Die reacties van de moeder van Sanneke
"En papa maar hard werken. En opa en oma"
En dan de moeder van Sanneke "Ja iemand moet het doen"
Die lijkt er ook goed klaar mee dat er vanuit Sanneke zelf weinig tot niks gebeurd
Of ze vindt het, net als Sanneke, heel normaal dat een ander het doet. Ik hoop dat het een sneer was maar ik denk het eerlijk gezegd niet.
pi_220212427
Heb echt last van plaatsvervangend schaamte dat sanneke met haar moeder gaat lunchen terwijl Dion met familie bezig is in hun huis.
Zou Dion dat ook prima vinden vraag ik me af? Mijn partner zou het echt niet leuk vinden als familie van hem komt helpen en ik niks uitvoer en ook nog lekker ga lunchen.
Ik denk echt dat ze gewoon een heel egoïstisch persoon is, en dat heeft echt niks te maken met haar autisme.
Dit is trouwens ook weer echt een dikke middelvinger naar de mensen die hebben gedoneerde via haar tikkie.
pi_220212464
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 14:58 schreef Heldercitroen het volgende:
Heb echt last van plaatsvervangend schaamte dat sanneke met haar moeder gaat lunchen terwijl Dion met familie bezig is in hun huis.
Zou Dion dat ook prima vinden vraag ik me af? Mijn partner zou het echt niet leuk vinden als familie van hem komt helpen en ik niks uitvoer en ook nog lekker ga lunchen.
Ik denk echt dat ze gewoon een heel egoïstisch persoon is, en dat heeft echt niks te maken met haar autisme.
Dit is trouwens ook weer echt een dikke middelvinger naar de mensen die hebben gedoneerde via haar tikkie.
Maar even los van mensen die gedoneerd hebben, ik vind persoonlijk een bakfiets wel een luxeproduct, zeker voor een gezin die geen cent te makken hebben en daarnaast ook om boodschappen vragen.
Eigenlijk zowel Sanneke als Dion schaamteloos, het oke vinden dat de moeder van je kind dit doet.
pi_220212577
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 14:18 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
100% dat ze niet gaat! Geen dag wezen trainen deze week, dan sta je echt voor l*l tijdens zo’n wedstrijd lijkt me! Ook al ‘ga je voor jezelf’, 1/2 weken niet trainen voor een wedstrijd is echt niet oké 😐 Leuk ook voor die trainer 🫣
Ze staat ingeschreven voor zondagochtend.
En prima dat je in de 1 a 1,5 week voor een wedstrijd minder zwaar traint, maar zij is nu al weken niet geweest. De laatste keer dat ze ging had ze meteen rugpijn. Dat is niet van het vele trainen in haar geval.
pi_220212602
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 15:30 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ze staat ingeschreven voor zondagochtend.
En prima dat je in de 1 a 1,5 week voor een wedstrijd minder zwaar traint, maar zij is nu al weken niet geweest. De laatste keer dat ze ging had ze meteen rugpijn. Dat is niet van het vele trainen in haar geval.
Maar haar (onder) broek zat ook niet goed hè..
pi_220212617
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 15:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar haar (onder) broek zat ook niet goed hè..
Ja dat pak is leuk geprobeerd, maar als je niet snapt hoe je het moet dragen, dan gaat het tegen je werken.
pi_220212627
Ik denk dat Sanneke gewoon echt niet weet waar ze moet beginnen, dat ze niet het cognitieve vermogen heeft om een planning te maken/aan te houden.

Ik zou bij 1 kast beginnen, weggooien wat weg kan, eventueel verkopen wat nog te verkopen is. Schoonmaken en door naar de volgende.
Bedenken; we wonen nog een x aantal weken hier, wat hebben we echt nodig? Etc.
Maar ik denk dat Sanneke dat overzicht niet heeft en iemand nodig heeft die haar daar bij ondersteund of dat van haar overneemt. Zodat zij alleen maar het lijstje hoeft aan te houden.
pi_220212713
Nou mensen, Sanneke denkt erover om zichzelf de elektrische dweil cadeau te doen🎉
Twee dagen terug riep ze nog dat ze dat ding echt niet zou kopen maar ze heeft nog een cadeaubon en nu hoeft ze maar 45 euro bij te betalen.
Dat ze die bon ook zou kunnen besteden aan iets wat ze écht nodig heeft kan ze blijkbaar ook al niet bedenken.

Laatst zocht ze ook al tips voor een goede robot stofzuiger.

Voor iedereen die gehoor heeft gegeven aan haar gebedel: hopelijk gunnen jullie jezelf ook elektrische dweilen, lunches buiten de deur, gekleurde verf etc.
pi_220212752
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Cattolica op 27-02-2026 18:01:00 ]
pi_220212763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 16:12 schreef Cattolica het volgende:
Ik denk blijven zeggen dat Sanneke hulp nodig heeft, is een belediging voor de mensen die haar al eens, op wat voor manier dan ook, hebben geholpen. Haar vriend en zijn vader proberen haar bij te brengen, hoe ze een muur moet schilderen, ze jankt op Instagram, zet deze mannen voor schut en klaagt over mansplaining. Vandaag even de schoonouders belachelijk maken, want die zijn hard aan het werk, in óók haar huis, terwijl zij en haar moeder ergens gaan lunchen en shoppen. Niemand vertelt Sanneke wat dan ook, of legt haar iets uit, want anders gaat ze uit haar plaat op "autisme pannetje vijf". Het is een schaamteloze schooier en iedereen blijft haar kont kussen; onbegrijpelijk maar waar.
Spijker op z’n kop. Ze heeft al hulp gehad en daar heeft ze allemaal niks aan gehad.
Kan wel, wil niet. In die hoek zit Sanneke. Niets anders dan dat.
pi_220212783
Ik vind dat Sanneke het slachtoffer speelt, bedelt om geld maar ondertussen koopt ze veel onzin, dat geld kan je stoppen in noodzakelijke dingen en de rest komt later een kleed voor de kinderkamer is niet zo noodzakelijk lijkt mij, hulp en advies wilt ze niet alleen als ze het vraagt maar een geldbedrag zal ze niet weigeren,
Ipv met haar moeder te lunchen, kan je trouwens als moeder ook bedenken laat je die kleine jongen daar en ga je helpen, al ga je de keukenkastjes uitsoppen etc en alvast wat servies erin doen.. nee lunchen en naar de kwantum dat maakt haar blij, ik zou echt zeggen bekijk het lekker
pi_220212792
*

[ Bericht 50% gewijzigd door Cattolica op 27-02-2026 18:01:31 ]
pi_220212815
De Nagelkerkjes hebben in een barretje mooie gesprekken gehad met locals, zouden dat nu ook lieve vrienden zijn?
pi_220212861
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 14:35 schreef Karenwalker het volgende:
Ohh werken is ook je foto’s uitzoeken.
En boodschappen in je online mand gooien ook! #zwaarleven
M heeft 1 dag werk ingeleverd voor deze onzin, zou hij zich nou nooit eens belazerd voelen?
pi_220212871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 16:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
De Nagelkerkjes hebben in een barretje mooie gesprekken gehad met locals, zouden dat nu ook lieve vrienden zijn?
In een barretje......dat zegt genoeg. Ik kijk zelden bij de Nagelkerkjes maar de laatste tijd intrigeren ze me. (ook naar aanleiding van de berichten hier)

Ze vinden locals wel een stoer woord he?! Wij hebben gewoond en gewerkt in Kenia (vergelijkbaar met Oeganda) Ik vind al deze foto's en verslaglegging zo kwalijk.
Maar goed dat doen veel toeristen. Als een soort rijke westerling 'aapjes' kijken in onderontwikkeld land. En er dan een soort emotioneel over delen.|

Luister vriendin: Jij vertrekt over een week weer en zij leven verder in dit.

[ Bericht 0% gewijzigd door SterreKaatje op 27-02-2026 17:13:11 ]
pi_220212883
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 16:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
- ook doorgestreept gaan we geen diagnoses geven -

[ Bericht 6% gewijzigd door Deisyy op 27-02-2026 16:56:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')