Die reis wordt nog knap lastig voor haar.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:05 schreef poohenzo het volgende:
Ookal zegt AM dat ze zo ontzettend sportief bezig is …. Sorry in het filmpje dat ze plaatst zie ik het niet terug . Zo stijf en zo weinig coördinatie.
Begrijp me niet verkeerd , ik doe ook geen salto op de hoge balk maar ik doe ook niet net alsof ik enorm veel succes haal uit sport .
Die Afrikaanse keuken gaan ze niet proeven. Sofie heeft namelijk gevoelige darmpjes. Gaf aan daarom bang te zijn voor het eten daar. Met gevoelige darmpjes kun je wel liters drank slempen. Daar kunnen haar darmpjes prima tegen blijkbaar. Liegen kan ze als de beste.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat enorm sneu voor Madelief dat haar ouders niet meegaan kijken naar de middelbare school, wat moet dat meisje zich eenzaam voelen! Ze zal heus niet alleen gaan hoor maar zoiets wil je gewoon samen met je ouder(s) doen! Zij laten steeds vaker verstek gaan bij belangrijke mijlpalen net als verjaardagen.
Ondertussen zitten pa en ma maar weer aan de pizza 🙄 Wanneer zouden ze eens proeven van de Afrikaanse keuken? Zoveel lokale producten te koop, nieuwe dingen om uit te proberen.. Zonde hoor!
Sanneke heeft de prio’s gewoon niet op orde. Nu niet, maar in andere perioden ook niet.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:18 schreef papierentas het volgende:
[..]
Het zet ook geen zoden aan de dijk. Spullen uitzoeken en op Vinted zetten voor een paar rot euro. Het is vooral nog meer werk, dat moet je gewoon niet willen, alle extra heisa die erbij komt. Pak dozen in met spullen die mee moeten, doe dingen die je niet wil maar wel goed zijn in zakken voor de kringloop en gooi de rest weg. Zet het in je bakfiets en breng het meteen weg, Dan ben je het kwijt en is de berg die je ziet ook wat minder. Nu gaat alles eerst door haar handen, foto's maken, op vinted zetten, daar druk mee zijn qua reageren, inpakken, wegbrengen. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken in een periode die je duidelijk niet overziet en aan kan.
Dit is toch ook alleen maar een reis die Jan wilde maken? En natuurlijk moet ze dan wel mee, want Jan kan niet alleen slapen hè. Maar een mall bezoeken, en pizza eten, dat zijn echt de top 10 dingen van Oeganda.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:26 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Die Afrikaanse keuken gaan ze niet proeven. Sofie heeft namelijk gevoelige darmpjes. Gaf aan daarom bang te zijn voor het eten daar. Met gevoelige darmpjes kun je wel liters drank slempen. Daar kunnen haar darmpjes prima tegen blijkbaar. Liegen kan ze als de beste.
Nog afgezien vh feit dat ik me verbaas dat deze ouders niet gewoon zelf (een groot deel) betalen, Guusje heeft al best eea gedaan aan sponsor acties. Hoezo is dat geld nog niet bij elkaar? Ben wel benieuwd hoeveel ze nog moet.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:28 schreef FluVo67 het volgende:
En Sofie doet een oproep voor sponsorgeld voor de reis van Guusje. Er staat dat al het geld naar het project gaat. Dit is onjuist, er gaat ¤300 naar het goede doel. Rest is voor vliegtickets, organisatie etc. Weer een leugen van Sofie.
Helemaal met je eens!quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:41 schreef Zeeschelp het volgende:
De blije mama die het maar niet aan haar verstand gepeuterd krijgt dat je een strijd tegen pestende mensen NIET over de rug van je (gehandicapte) kind moet voeren. Ik vind de ‘na-aap’ filmpjes echt ronduit walgelijk - en dan druk ik me nog zacht uit - maar je kind is niet degene die de prijs zou moeten betalen voor het feit dat jij een statement maakt tegen pesters. Ik kan oprecht wel janken ervan, dit arme extreem kwetsbare prachtige kindje.
What else is new?quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM zet blokjes in de planner om de samenwerkingen die ze moet promoten. Zo ook om dat fitnessgedoe.
De sweater met logo/naam die klaar ligt moet natuurlijk in beeld. Er worden filmpjes van haar gemaakt en direct op haar insta geplaatst.
Zien jullie de vermelding #samenwerking /partnerschap ergens? Ik niet.
Nadat het in reacties is genoemd laat ze niet meer zien dat ze dagelijks drinkt. Haar huid en haar zien er heel slecht uit, waarschijnlijk agv overmatig drankgebruik. Het is ook bekend in hun oude woonplaats dat ze een drankprobleem heeft. En in de vlogs is ze regelmatig dronken als een tor.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:51 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik zie weleens een drankje bij Sofie. Maar op de foto’s vind ik hem meer een drank hoofd hebben dan haar. Waarom denken jullie dat zij ook veel drinkt?
Dat gebedel om geld is sowieso bijzonder gezien alle uitgaves 🤣
HAARELASTIEKJES???? Ik doe veel met Vinted (kopen en verkopen) maar dat koopt toch niemand...quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:11 schreef Jenn1806 het volgende:
Jemig die vinted van Sanneke is ook bizar, dingen staan er gewoon 3 of 4x op 😅 Haarelastiekjes voor een euro en dan nog verzendkosten.. Wie gaat dat kopen? Breng al die prullaria toch naar de kringloop of doneer het aan het goede doel! Sneu hoor dat ze dagelijks instort, haar belastbaarheid is gewoon nul en dat is dan het voorbeeld voor een kind.. Wordt echt de hoogste tijd dat ze eens hulp zoekt voor haar issues want dit is echt niet gezond sorry.
En dezelfde horloges.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Mijn pubers droegen ook een tijdje truien met capuchon. In mijn huis geen capuchon op je hoofd.
We wachten tot MCW het ook doet. Ze hebben immers ook al dezelfde sneakers.
Ik voorspelde het al 😂😂😂quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:02 schreef Loveischocolala het volgende:
En daar was oma walk al hahha
Toch geen mens hoop ik die de Nagelkerkjes geld gaat geven.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:28 schreef FluVo67 het volgende:
En Sofie doet een oproep voor sponsorgeld voor de reis van Guusje. Er staat dat al het geld naar het project gaat. Dit is onjuist, er gaat ¤300 naar het goede doel. Rest is voor vliegtickets, organisatie etc. Weer een leugen van Sofie.
Wat in het bedelverhaaltje staat is ook nog eens niet waar. Van de ¤1800 gaat niet alles naar het project. Hier wordt ook vliegtickets, verblijf etc van betaald. Er gaat ¤300 naar het goede doel. Misleiding dus. Maar Sofie neemt het met de waarheid niet zo nauw.quote:Op donderdag 26 februari 2026 23:50 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Toch geen mens hoop ik die de Nagelkerkjes geld gaat geven.
Kunnen ze prima zelf betalen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 06:19 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Wat in het bedelverhaaltje staat is ook nog eens niet waar. Van de ¤1800 gaat niet alles naar het project. Hier wordt ook vliegtickets, verblijf etc van betaald. Er gaat ¤300 naar het goede doel. Misleiding dus. Maar Sofie neemt het met de waarheid niet zo nauw.
Ja. Super snel, super handig met boodschappen en in de stad hoef ik geen rekening te houden met parkeerplaats/eenrichting/file etcquote:Op vrijdag 27 februari 2026 06:55 schreef AnnArt het volgende:
Fietst zo'n bakfiets nou zo lekker dat je er zelfs zonder kinderen op ronddietst? #vraagje
Ja, want er moet natuurlijk wel gefilmd worden in het donker, dus dan heb je 3 wielen nodig ipv 2.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 06:55 schreef AnnArt het volgende:
Fietst zo'n bakfiets nou zo lekker dat je er zelfs zonder kinderen op ronddietst? #vraagje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |