abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220208490
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220208531
AM en haar drukke mama’s reclame. We zien ‘toevallig’ de jongste meiden met de producten maar ze worden zeker niet ingezet voor reclame hoor. :+
pi_220208548
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 19:33 schreef Lodelie het volgende:
Ik zou het heel bizar, moeilijk en pijnlijk vinden om mijn ex en de vader van mn kinderen zo terug te zien op social media.

Dan ben je, net, uit elkaar en dan wordt je zo geconfronteerd met je ex. Met zoetsappige teksten en foto's en filmpjes.

Dat is het leven dat zulke dingen gebeuren, maar om het daadwerkelijk te zien en ook dat de hele wereld het kan zien, lijkt me extreem pijnlijk.
Als ex-partner zou ik denken: succes ermee. Als moeder zou ik wel even slikken voor mijn kinderen.
pi_220208707
MCW

Zal Timmie het nou werkelijk naar zijn zin hebben met zijn nieuwe levensvervulling als bonusvader en activiteitenbegeleider van de kinderen van Mies en als fluflu figurant? Ik betwijfel het.
pi_220208823
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Zal Timmie het nou werkelijk naar zijn zin hebben met zijn nieuwe levensvervulling als bonusvader en activiteitenbegeleider van de kinderen van Mies en als fluflu figurant? Ik betwijfel het.
Activiteitenbegeleider :') :')

Ik leer mijn (jonge) kinderen altijd dat een capuchon opdoen onbeleefd is. Ik vind het zo puberaal voor een man van 37.
pi_220208840
Hoe bedenk je het om zo'n plastic bak te vullen met spullen van je uitwonende zoon 🙄 Ze doet net alsof die bak al minstens 3 maanden daar staat terwijl ze elke dag filmt hoe ze aan komt fietsen en niemand ooit die bak heeft gezien. Ze houdt zelf al jarenlang in stand dat Jim zijn zooi daar dumpt.
pi_220208855
Zou Sanneke doorhebben dat een heleboel van de fantastische dingen die zij aanbiedt op Vinted er dubbel op staan? 😆
Niet dat ik me kan voorstellen dat ze al die meuk gaat verkopen.
pi_220208874
En Sofie doet een oproep voor sponsorgeld voor de reis van Guusje. Er staat dat al het geld naar het project gaat. Dit is onjuist, er gaat ¤300 naar het goede doel. Rest is voor vliegtickets, organisatie etc. Weer een leugen van Sofie.
pi_220208891
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:22 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Activiteitenbegeleider :') :')

Ik leer mijn (jonge) kinderen altijd dat een capuchon opdoen onbeleefd is. Ik vind het zo puberaal voor een man van 37.
Mijn pubers droegen ook een tijdje truien met capuchon. In mijn huis geen capuchon op je hoofd.
We wachten tot MCW het ook doet. Ze hebben immers ook al dezelfde sneakers.
pi_220208962
Sanneke zit er doorheen, wie betaalt even een tikkie om haar op te vrolijken? 😊
pi_220209010
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:40 schreef Jippiejappie het volgende:
Nog niet gekeken, maar waar zit ze doorheen? De bank wellicht? Pfoeh als je zo je hut leeg moet krijgen😮💨🥱
pi_220209017
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:40 schreef Jippiejappie het volgende:
Het valt ook niet mee om een laatje uit te zoeken.
En die ballen? Die kunnen niet lager dan bij Sanneke.
pi_220209093
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het valt ook niet mee om een laatje uit te zoeken.
En die ballen? Die kunnen niet lager dan bij Sanneke.

Welke ballen precies? Vinted, bedelen, linkjes en marktplaats?
pi_220209095
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 19:43 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
En ze heeft HELE levende kippen gezien. Ik wist niet dat er ook halve levende kippen waren. Junior heeft een fiets voor zijn verjaardag gekregen. Het ding is veel te groot voor hem. Maar ander moeten ze volgend jaar weer een fiets kopen want hij groeit snel. Madelief gaat vanavond kijken bij de middelbare school in Essen. Zonder haar ouders want die vinden hun vakantie belangrijker. Wat een vreselijk stel.
Het is wel al de 7de keer hoor, dat een kind naar een middelbare school gaat kijken. Totaal niet interessant meer.
De laatste keer dan weer wel, omdat het de laatste keer is.
Die mensen zijn zoooo dom.
pi_220209110
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:54 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Welke ballen precies? Vinted, bedelen, linkjes en marktplaats?
Ze zegt dat ze baalt dat ze de ballen niet hoog kan houden. Ik weet ook niet welke ze bedoelt.
pi_220209136
Wat enorm sneu voor Madelief dat haar ouders niet meegaan kijken naar de middelbare school, wat moet dat meisje zich eenzaam voelen! Ze zal heus niet alleen gaan hoor maar zoiets wil je gewoon samen met je ouder(s) doen! Zij laten steeds vaker verstek gaan bij belangrijke mijlpalen net als verjaardagen.

Ondertussen zitten pa en ma maar weer aan de pizza 🙄 Wanneer zouden ze eens proeven van de Afrikaanse keuken? Zoveel lokale producten te koop, nieuwe dingen om uit te proberen.. Zonde hoor!
pi_220209161
En daar was oma walk al hahha
pi_220209191
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:02 schreef Loveischocolala het volgende:
En nichtje 😉
pi_220209192
Ookal zegt AM dat ze zo ontzettend sportief bezig is …. Sorry in het filmpje dat ze plaatst zie ik het niet terug . Zo stijf en zo weinig coördinatie.

Begrijp me niet verkeerd , ik doe ook geen salto op de hoge balk maar ik doe ook niet net alsof ik enorm veel succes haal uit sport .
pi_220209253
Jemig die vinted van Sanneke is ook bizar, dingen staan er gewoon 3 of 4x op 😅 Haarelastiekjes voor een euro en dan nog verzendkosten.. Wie gaat dat kopen? Breng al die prullaria toch naar de kringloop of doneer het aan het goede doel! Sneu hoor dat ze dagelijks instort, haar belastbaarheid is gewoon nul en dat is dan het voorbeeld voor een kind.. Wordt echt de hoogste tijd dat ze eens hulp zoekt voor haar issues want dit is echt niet gezond sorry.
pi_220209294
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:05 schreef poohenzo het volgende:
Ookal zegt AM dat ze zo ontzettend sportief bezig is …. Sorry in het filmpje dat ze plaatst zie ik het niet terug . Zo stijf en zo weinig coördinatie.

Begrijp me niet verkeerd , ik doe ook geen salto op de hoge balk maar ik doe ook niet net alsof ik enorm veel succes haal uit sport .
Het ergste is nog dat ze denkt hiermee het motorcrossen in IJsland aan te kunnen. Dat gaat echt zwaar tegenvallen zonder conditie en zonder ontspannen op die motor zitten. Na dag 1 compleet verkrampt. De klok tikt ook rustig door en ze heeft nog geen meter gereden.
pi_220209303
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 20:28 schreef FluVo67 het volgende:
En Sofie doet een oproep voor sponsorgeld voor de reis van Guusje. Er staat dat al het geld naar het project gaat. Dit is onjuist, er gaat ¤300 naar het goede doel. Rest is voor vliegtickets, organisatie etc. Weer een leugen van Sofie.
Zelf overal heen gaan maar te skeer om de reis van je dochter te betalen
pi_220209313
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:02 schreef Loveischocolala het volgende:
Te voorspelbaar
pi_220209324
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat enorm sneu voor Madelief dat haar ouders niet meegaan kijken naar de middelbare school, wat moet dat meisje zich eenzaam voelen! Ze zal heus niet alleen gaan hoor maar zoiets wil je gewoon samen met je ouder(s) doen! Zij laten steeds vaker verstek gaan bij belangrijke mijlpalen net als verjaardagen.

Ondertussen zitten pa en ma maar weer aan de pizza 🙄 Wanneer zouden ze eens proeven van de Afrikaanse keuken? Zoveel lokale producten te koop, nieuwe dingen om uit te proberen.. Zonde hoor!
Weer pizza inderdaad, zo wereldvreemd die lui.
pi_220209326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 21:11 schreef Jenn1806 het volgende:
Jemig die vinted van Sanneke is ook bizar, dingen staan er gewoon 3 of 4x op 😅 Haarelastiekjes voor een euro en dan nog verzendkosten.. Wie gaat dat kopen? Breng al die prullaria toch naar de kringloop of doneer het aan het goede doel! Sneu hoor dat ze dagelijks instort, haar belastbaarheid is gewoon nul en dat is dan het voorbeeld voor een kind.. Wordt echt de hoogste tijd dat ze eens hulp zoekt voor haar issues want dit is echt niet gezond sorry.
Het zet ook geen zoden aan de dijk. Spullen uitzoeken en op Vinted zetten voor een paar rot euro. Het is vooral nog meer werk, dat moet je gewoon niet willen, alle extra heisa die erbij komt. Pak dozen in met spullen die mee moeten, doe dingen die je niet wil maar wel goed zijn in zakken voor de kringloop en gooi de rest weg. Zet het in je bakfiets en breng het meteen weg, Dan ben je het kwijt en is de berg die je ziet ook wat minder. Nu gaat alles eerst door haar handen, foto's maken, op vinted zetten, daar druk mee zijn qua reageren, inpakken, wegbrengen. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken in een periode die je duidelijk niet overziet en aan kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')