Als ex-partner zou ik denken: succes ermee. Als moeder zou ik wel even slikken voor mijn kinderen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:33 schreef Lodelie het volgende:
Ik zou het heel bizar, moeilijk en pijnlijk vinden om mijn ex en de vader van mn kinderen zo terug te zien op social media.
Dan ben je, net, uit elkaar en dan wordt je zo geconfronteerd met je ex. Met zoetsappige teksten en foto's en filmpjes.
Dat is het leven dat zulke dingen gebeuren, maar om het daadwerkelijk te zien en ook dat de hele wereld het kan zien, lijkt me extreem pijnlijk.
Activiteitenbegeleiderquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW
Zal Timmie het nou werkelijk naar zijn zin hebben met zijn nieuwe levensvervulling als bonusvader en activiteitenbegeleider van de kinderen van Mies en als fluflu figurant? Ik betwijfel het.
Mijn pubers droegen ook een tijdje truien met capuchon. In mijn huis geen capuchon op je hoofd.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:22 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Activiteitenbegeleider![]()
![]()
Ik leer mijn (jonge) kinderen altijd dat een capuchon opdoen onbeleefd is. Ik vind het zo puberaal voor een man van 37.
Nog niet gekeken, maar waar zit ze doorheen? De bank wellicht? Pfoeh als je zo je hut leeg moet krijgen😮💨🥱quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:40 schreef Jippiejappie het volgende:
Sanneke zit er doorheen, wie betaalt even een tikkie om haar op te vrolijken? 😊
Het valt ook niet mee om een laatje uit te zoeken.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:40 schreef Jippiejappie het volgende:
Sanneke zit er doorheen, wie betaalt even een tikkie om haar op te vrolijken? 😊
Welke ballen precies? Vinted, bedelen, linkjes en marktplaats?quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om een laatje uit te zoeken.
En die ballen? Die kunnen niet lager dan bij Sanneke.
Het is wel al de 7de keer hoor, dat een kind naar een middelbare school gaat kijken. Totaal niet interessant meer.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:43 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
En ze heeft HELE levende kippen gezien. Ik wist niet dat er ook halve levende kippen waren. Junior heeft een fiets voor zijn verjaardag gekregen. Het ding is veel te groot voor hem. Maar ander moeten ze volgend jaar weer een fiets kopen want hij groeit snel. Madelief gaat vanavond kijken bij de middelbare school in Essen. Zonder haar ouders want die vinden hun vakantie belangrijker. Wat een vreselijk stel.
Ze zegt dat ze baalt dat ze de ballen niet hoog kan houden. Ik weet ook niet welke ze bedoelt.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:54 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Welke ballen precies? Vinted, bedelen, linkjes en marktplaats?
En nichtje 😉quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:02 schreef Loveischocolala het volgende:
En daar was oma walk al hahha
Het ergste is nog dat ze denkt hiermee het motorcrossen in IJsland aan te kunnen. Dat gaat echt zwaar tegenvallen zonder conditie en zonder ontspannen op die motor zitten. Na dag 1 compleet verkrampt. De klok tikt ook rustig door en ze heeft nog geen meter gereden.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:05 schreef poohenzo het volgende:
Ookal zegt AM dat ze zo ontzettend sportief bezig is …. Sorry in het filmpje dat ze plaatst zie ik het niet terug . Zo stijf en zo weinig coördinatie.
Begrijp me niet verkeerd , ik doe ook geen salto op de hoge balk maar ik doe ook niet net alsof ik enorm veel succes haal uit sport .
Zelf overal heen gaan maar te skeer om de reis van je dochter te betalenquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:28 schreef FluVo67 het volgende:
En Sofie doet een oproep voor sponsorgeld voor de reis van Guusje. Er staat dat al het geld naar het project gaat. Dit is onjuist, er gaat ¤300 naar het goede doel. Rest is voor vliegtickets, organisatie etc. Weer een leugen van Sofie.
Te voorspelbaarquote:Op donderdag 26 februari 2026 21:02 schreef Loveischocolala het volgende:
En daar was oma walk al hahha
Weer pizza inderdaad, zo wereldvreemd die lui.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Wat enorm sneu voor Madelief dat haar ouders niet meegaan kijken naar de middelbare school, wat moet dat meisje zich eenzaam voelen! Ze zal heus niet alleen gaan hoor maar zoiets wil je gewoon samen met je ouder(s) doen! Zij laten steeds vaker verstek gaan bij belangrijke mijlpalen net als verjaardagen.
Ondertussen zitten pa en ma maar weer aan de pizza 🙄 Wanneer zouden ze eens proeven van de Afrikaanse keuken? Zoveel lokale producten te koop, nieuwe dingen om uit te proberen.. Zonde hoor!
Het zet ook geen zoden aan de dijk. Spullen uitzoeken en op Vinted zetten voor een paar rot euro. Het is vooral nog meer werk, dat moet je gewoon niet willen, alle extra heisa die erbij komt. Pak dozen in met spullen die mee moeten, doe dingen die je niet wil maar wel goed zijn in zakken voor de kringloop en gooi de rest weg. Zet het in je bakfiets en breng het meteen weg, Dan ben je het kwijt en is de berg die je ziet ook wat minder. Nu gaat alles eerst door haar handen, foto's maken, op vinted zetten, daar druk mee zijn qua reageren, inpakken, wegbrengen. Hoe moeilijk wil je het jezelf maken in een periode die je duidelijk niet overziet en aan kan.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:11 schreef Jenn1806 het volgende:
Jemig die vinted van Sanneke is ook bizar, dingen staan er gewoon 3 of 4x op 😅 Haarelastiekjes voor een euro en dan nog verzendkosten.. Wie gaat dat kopen? Breng al die prullaria toch naar de kringloop of doneer het aan het goede doel! Sneu hoor dat ze dagelijks instort, haar belastbaarheid is gewoon nul en dat is dan het voorbeeld voor een kind.. Wordt echt de hoogste tijd dat ze eens hulp zoekt voor haar issues want dit is echt niet gezond sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |