Krijg met deze manier van praten bijna het gevoel of die hele familie op niveau van een 5 jarige functioneert... behalve als zoon met vader 16+ spelletjes speelt dan behoort hij op slag bij "de mannen "quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM noemt haar man haar 3e kind en haar moeder een meisje?
Beide meisjes waren verdrietig dat het logeren niet doorging.
Grenzen boeien haar niet. En hij krijgt genoeg geld om dit allemaal oke te vinden ofzo. Ik was meteen weer weggegaan, met mijn spullen, en voorlopig kon ze de rambam krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:50 schreef Weerikier het volgende:
Had nog niet verder gekeken maar nu dan die story dat Jim aan komt. Meine gutte, tenenkrommend echt. Dan kom je als 25-jarige man aan bij je moeder, dan staat ze daar met telefoon camera vast gegroeid aan haar hand, dus ze kijkt je niet aan maar kijkt via dat schermpje en dan begint ze te blèren als een viswijf; "je moet je troep opruimen, je moet je troep opruimen!" En dan post ze dat voor iedereen die het maar wil zien op het internet.
Mijn zoons zijn zelfs nog geen 25-jarige mannen maar een stuk jonger maar die zouden mij nu al kielhalen als ik zoiets zou flikken.
Ik denk dat Google geblokkeerd is bij alle influencers 😉quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:46 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Haar Google is zeker ook kapot?
Denk wel meer. Die moeten toch ook bakken met geld verdienen om hun levensstijl de bekostigen, maar ja aan de andere kant ze krijgen alles gesponsord dus ze zijn aan allerdaagse spullen weinig geld kwijt (kleding, make-up, reisjes etc)quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:48 schreef Harper het volgende:
Wat zou Elise Boers per maand aan huur betalen voor dat huis in Ibiza?
Toch minstens 5k per maand, al zal het ook best het dubbele kunnen zijn denk ik.
Ja maar ze komen ook uit een bemiddelde familie, zijn de kleindochters van remco campertquote:Op donderdag 26 februari 2026 17:13 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik denk dat Google geblokkeerd is bij alle influencers 😉
[..]
Denk wel meer. Die moeten toch ook bakken met geld verdienen om hun levensstijl de bekostigen, maar ja aan de andere kant ze krijgen alles gesponsord dus ze zijn aan allerdaagse spullen weinig geld kwijt (kleding, make-up, reisjes etc)
Ik weet niet of dat echt zo is. AM heeft toch ook geen contact meer met haar broer. Waarschijnlijk zal ze de jongste weg houden van de oudste als ze er voor zouden kiezen het contact te verbreken. Maar als alle kinderen het huis uit zouden zijn dan heeft moeders daar toch echt niets meer over te zeggen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. De band met de broers/zussen is te sterk, en als ze breken met de ouders mogen ze de anderen ook niet meer zien. Dat gebeurt ook bij opa en oma.
‘.. dus soms dwing ik (..) regelmatig om haar geld uit te geven. Zodat ze ervaart hoe leuk het is om je zuurverdiende (de tweeling krijgt geld om voor joker te staan door de Snuksreclame?) geld uit te geven’quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:36 schreef Miepje77 het volgende:
Een kind van 12 vrekkerig noemen. Kind weet toch helemaal nog niet waar ze haar geld aan wil uitgeven. Misschien wil ze het gewoon niet uitgeven. Ook prima toch.
Dat is pas over een jaar of 20. Wie weet wat er dan allemaal gebeurd is.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:29 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt zo is. AM heeft toch ook geen contact meer met haar broer. Waarschijnlijk zal ze de jongste weg houden van de oudste als ze er voor zouden kiezen het contact te verbreken. Maar als alle kinderen het huis uit zouden zijn dan heeft moeders daar toch echt niets meer over te zeggen.
Echt he, laat dat kind tochquote:Op donderdag 26 februari 2026 17:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘.. dus soms dwing ik (..) regelmatig om haar geld uit te geven. Zodat ze ervaart hoe leuk het is om je zuurverdiende (de tweeling krijgt geld om voor joker te staan door de Snuksreclame?) geld uit te geven’
Ongelofelijk, wat een heks.
Vreselijk ja dat gekloot voor een paar euroquote:Op donderdag 26 februari 2026 17:36 schreef Karenwalker het volgende:
Oh en over Sanneke... al die zooi op vinted.. voor 1 euro... ziet ze niet in dat dit geen zoden aan de dijk zet.
Maar zo kan ze lekker op de bank blijven.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vreselijk ja dat gekloot voor een paar euro
Niet te doen
Ik zat nog even na te denken en bedacht me dat ik inderdaad waarschijnlijk nog te laag zat.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:13 schreef Gooischevrouw het volgende:
Denk wel meer. Die moeten toch ook bakken met geld verdienen om hun levensstijl de bekostigen, maar ja aan de andere kant ze krijgen alles gesponsord dus ze zijn aan allerdaagse spullen weinig geld kwijt (kleding, make-up, reisjes etc)
Het moet ook naar een post punt. Oh wacht… Dion. Die heeft toch nog niks te doen. Zou Sanneke geen vuilniszakken hebben?quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:54 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Maar zo kan ze lekker op de bank blijven.
Niemand heeft haar verteld dat je troep in een vuilniszak kan doen denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het moet ook naar een post punt. Oh wacht… Dion. Die heeft toch nog niks te doen. Zou Sanneke geen vuilniszakken hebben?
Wat kijkt ie geïnteresseerd in die story 🤨quote:Op donderdag 26 februari 2026 07:15 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW heeft aan mensen verteld dat Timmie een goede invloed op haar heeft omdat hij geen alcohol drinkt en zij daardoor ook minder drinkt.
Diezelfde MCW was nog niet heel lang geleden blij dat ze hem aan het drinken had gekregen want anders had hun relatie niet kunnen werken.
Tip voor alle fluflu’s: schrijf je onzin op zodat je het later terug kunt lezen.
Volgens mij kijken alle pubers zo.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat kijkt ie geïnteresseerd in die story 🤨
Dan heb je echt teveel tijd. Hup Sanneke, in de benen. Vuilniszak pakken en de keet door. Op deze manier lukt de 14e niet.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:05 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Niemand heeft haar verteld dat je troep in een vuilniszak kan doen denk ik.
Er is wél iemand die haar verteld heeft dat een elastiekje prima voor 1 euro op vinted kan 🤓
Dan heb je echt tijd te veel hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Rijnekerrebels verschoont ook elke dag dr bed omdat een schoon bed zo lekker slaapt.
Nee zo lukt het zeker niet. Kom op, Sanne, alles wat je nu niet perse nodig hebt inpakken in dozen, opschrijven wat erin zit. Hup!quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan heb je echt teveel tijd. Hup Sanneke, in de benen. Vuilniszak pakken en de keet door. Op deze manier lukt de 14e niet.
En ze heeft HELE levende kippen gezien. Ik wist niet dat er ook halve levende kippen waren. Junior heeft een fiets voor zijn verjaardag gekregen. Het ding is veel te groot voor hem. Maar ander moeten ze volgend jaar weer een fiets kopen want hij groeit snel. Madelief gaat vanavond kijken bij de middelbare school in Essen. Zonder haar ouders want die vinden hun vakantie belangrijker. Wat een vreselijk stel.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:32 schreef poohenzo het volgende:
De Nagelkerkjes moeten even benoemen dat er koeien langs de weg lopen in Oeganda en dat alles er goedkoop is . Zo dom kun je toch niet zijn om te snappen dat de locals inderdaad geen geld hebben voor cola bij een hotel . Ik erger me kapot .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |