Ik denk zoals vorige mensen direct verder. Ik zie als Sanneke filmt vanuit bed ook altijd 1 dekbed...quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:05 schreef Moppie1982 het volgende:
Wahahaha ik zie dit voor me! Wil ik weten hoe de rest van hun huis eruit ziet nee 😭😭😭
Ik ben zeker geen poets, maar met kinderen en 2 honden moet ik wel wekelijks dweilen (soms vaker) en wij lopen niet met schoenen binnen. Helaas vegen de honden hun poten niet altijd even goed 🙈.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:14 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik ben echt altijd aan de sop. Niet dweilen k las het en kreeg een wegtrekker. Hoe kan je dat nooit doen😅😱
Ik ook niet. En dan heb ik geen smetvrees.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik heb smetvrees en ocd, ik zou nooit bij hun eten 😭😅🤣
Nou dat krijg ik vanzelf hiervan. 😂quote:Op woensdag 25 februari 2026 00:03 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan heb ik geen smetvrees.
Ik eet ook zeker niet bij iedereen. Eet nooit bij een bepaald familielid. Zelfs niet met een familie-bbq. En dat is echt niet zonder reden.quote:Op woensdag 25 februari 2026 00:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nou dat krijg ik vanzelf hiervan. 😂
Dit is ook gewoon trouwens een reden waarom je niet altijd overal moet eten.
Ze heeft ffing dislectie! Snap dat dan! 🤪quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:20 schreef Troelaatje13 het volgende:
Wie gaat DBM op Threads vertellen dat het “meeste” is en niet “meenste”? Ik zal wel een taalnazi zijn, maar ik kan mijn ogen wel uitsteken wanneer ik dat lees. 😵
Arme man. Fulltime werken, koken, boodschappen doen omdat het altijd waait en zijn verloofde niet alleen wil/kan en dan ook nog in zijn vrije tijd de hut schoonmaken, terwijl er op de bank gescrolld wordt en linkjes worden geplaatst?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:54 schreef Lodelie het volgende:
Ze zegt dat ZIJ niet dweilt, niet dat er helemaal niet gedweild wordt. Mijn man dweilt ook niet, maar toch wist onze vloer minstens 1x in de week gedweild 😜
En niks kopen via Vintedquote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Op woensdag 25 februari 2026 05:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik zit wat dat betreft in de ontkenning maar ik voel je. En ergens eten? Kan. Maar echt niet overal.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Hier ook. Opruimen, schoonmaken. Ik kijk ook altijd met verbazing naar al het wasgoed bij de fluflu’s. En Judith bijv. met haar truien en dan maar 1x p/w wassen. Maar misschien ben ik juist wel raar.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:14 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik ben echt altijd aan de sop. Niet dweilen k las het en kreeg een wegtrekker. Hoe kan je dat nooit doen😅😱
Zou ze dat er dan niet bij gezegd hebben?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dion zou dan toch wel dweilen toch?? Hoop ik..
Snap dat dan, dat is haar werk!quote:Op woensdag 25 februari 2026 07:05 schreef Miepje77 het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 25 februari 2026 05:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Arme man. Fulltime werken, koken, boodschappen doen omdat het altijd waait en zijn verloofde niet alleen wil/kan en dan ook nog in zijn vrije tijd de hut schoonmaken, terwijl er op de bank gescrolld wordt en linkjes worden geplaatst?
Niemand heeft verteld dat ook mensen met een (fulltime) baan nog wel iets in/voor het huishouden moeten doen?quote:Op woensdag 25 februari 2026 07:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Snap dat dan, dat is haar werk!
Ik denk dat niemand haar heeft verteld dat iemand zonder baan best iets in huis mag doen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 07:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Niemand heeft verteld dat ook mensen met een (fulltime) baan nog wel iets in/voor het huishouden moeten doen?
Het is opzich wel een grappige look, en als AM zich er goed in voelt moet ze het vooral dragen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:04 schreef MissBaksel het volgende:
Ik vind de jurk van AM hartstikke leuk!! Ik zou het wel eens willen zien met rode riem, tas en schoeisel. Lijkt me ook heel leuk.
Ik geloof er ook niks van dat ze deze dweil wel zou gebruiken. Net als de bakfiets en alle andere troep die ze in huis haalt, daarbij nog even lekker leuren om geld, snel kopen en hop de berging in.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:00 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand haar heeft verteld dat iemand zonder baan best iets in huis mag doen.
Ze heeft/had rood-witte polkadot klompen. Dus dan is dat haar stijl. 😁quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het is opzich wel een grappige look, en als AM zich er goed in voelt moet ze het vooral dragen.
Wat ik niet snap is dat AM zegt dat dit helemaal haar stijl en haar ding is, want daar heeft ze nog nooit ook maar iets van laten blijken.
Dat ding lijkt me echt fantastisch. Was vlak daarvoor geinfluencend door de Rotterdamse poetsqueen met de Philips dweil (ook echt een heel fijn ding), dus voorlopig geen steelstofzuiger met dweilquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:22 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze wil geen tips, dus dan gratis voor jullie: ik kocht laatst een steelstofzuiger mét roterende dweil (totaal geinfluenced door Jolein Zhou, die hem zelf kocht) en nu kan ik nooit meer terug
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:25 schreef Lodelie het volgende:
Is dat plaatje wat Am laat zien van die jurk, nou een ai versie van haar zelf?
ja ik vind het ook leuk, ik ben alleen bang dat zij er klompen onder gaat dragen. Echt zonde!quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:04 schreef MissBaksel het volgende:
Ik vind de jurk van AM hartstikke leuk!! Ik zou het wel eens willen zien met rode riem, tas en schoeisel. Lijkt me ook heel leuk.
Ja net als die in de tuinbroek.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:25 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het prachtig, maar wat je zegt: totaal niet AM.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het is opzich wel een grappige look, en als AM zich er goed in voelt moet ze het vooral dragen.
Wat ik niet snap is dat AM zegt dat dit helemaal haar stijl en haar ding is, want daar heeft ze nog nooit ook maar iets van laten blijken.
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:25 schreef Lodelie het volgende:
Alleen AM met Lot en Jetquote:Op woensdag 25 februari 2026 09:08 schreef popje het volgende:
Am is blij dat iedereen weer opgehoepeld is en ze heeft Maarten de afgelopen dagen amper gezien. Wie was er dan mee naar Egmond aan Zee?
In ieder geval geen gejatte post over een stikkend kind, er zit vooruitgang inquote:Op woensdag 25 februari 2026 09:20 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft ook weer wat gelezen.. Vanmorgen (of eigenlijk vannacht 🥴) zag ik een fluflu die precies beschreef wat de regels daar in huis waren, geen schermtijd ed. En tadaa DBM deelt ook een post met de regels thuis, hoe toevallig.
Alleen de 2 jongste kinderen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:08 schreef popje het volgende:
Am is blij dat iedereen weer opgehoepeld is en ze heeft Maarten de afgelopen dagen amper gezien. Wie was er dan mee naar Egmond aan Zee?
Haha, ik dacht altijd dat ik een van de weinige ben die er ook zo tegen aan kijkt...quote:Op woensdag 25 februari 2026 07:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hier ook. Opruimen, schoonmaken. Ik kijk ook altijd met verbazing naar al het wasgoed bij de fluflu’s. En Judith bijv. met haar truien en dan maar 1x p/w wassen. Maar misschien ben ik juist wel raar.
Volgens mij probeert zij het nu over een andere boeg omdat ze altijd zo teleurgesteld is dat haar posts niet 'gezien' worden en ze te weinig hartjes krijgt.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:20 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft ook weer wat gelezen.. Vanmorgen (of eigenlijk vannacht 🥴) zag ik een fluflu die precies beschreef wat de regels daar in huis waren, geen schermtijd ed. En tadaa DBM deelt ook een post met de regels thuis, hoe toevallig.
Zullen ze niet gewoon AI om inspiratie voor een jurk gevraagd hebben en is deze afbeelding de uitkomst gebaseerd op haar dagelijkse style met tuinbroeken, klompen en truien en het layout van haar boeken. Juul heeft al eerder AI afbeeldingen gemaakt als reclame voor de kleiworkshop in Utrecht.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:25 schreef Lodelie het volgende:
Ik was een beetje verbaasd dat ze gisteren in een dierentuin waren. Je zou denken dat Oeganda dé plek is om dieren in het wild te zien.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:41 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes zijn onderweg naar een vanilleplantage. Daar heeft Jan vast nog wel tips voor hoe ze het beter kunnen aanpakken. Die vent denkt alles beter te weten, kraamt soms de grootst mogelijke onzin uit. Met Sofie krabbend en pulkend aan haar haar en gezicht naast hem die hem bewonderend aankijkt. Het is niet het meest snuggere stel.
Die hang naar likes gaat zo ver dat ze een hartje plaatst onder haar post met haar 'fotografie'-account. Als ik iets vreemd vind is het dat wel.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:44 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Volgens mij probeert zij het nu over een andere boeg omdat ze altijd zo teleurgesteld is dat haar posts niet 'gezien' worden en ze te weinig hartjes krijgt.
Zie dat bij andere 'wannabe' fluflu's ook, een beetje ragebait achtige titel als: 'mijn kinderen mogen dit nooit eten', of 'dit zijn de absurde regels in ons huishouden', en daarna iets van grapje, hihi, of hele normale regels...
In ieder geval, alles weer voor de AANDACHT en LIKES
En komend weekend is ze ook weer de hort op.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:08 schreef popje het volgende:
De uitgever krijgt een X aantal kaarten beschikbaar. Die kunnen ze weggeven aan hun (AI) schrijvers. Als er veel schrijvers zijn die dat jaar een (goed) verkopend boek bij hen hebben uitgebracht, krijgen ze een uitnodiging.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:07 schreef Weerikier het volgende:
Mag ik zeggen dat het een beetje misplaatst vind dat AM steeds naar dat boekenbal gaat. Is dat nou tegenwoordig normaal, dat allerlei influencers die een ChatGPT opstel hebben geproduceerd daar voor worden uitgenodigd? Het zal ongetwijfeld via haar uitgeverij een uitnodiging zijn maar op deze manier zit die Schouwburg straks toch helemaal vol met dit soort types ipv echte schrijvers en dichters?
Denk niet dat AM nog heel veel "boeken" gaat maken want heb wel het idee dat het een beetje een aflopende zaak is qua literaire hoogstandjes van haar kant dus hoelang ze nog een uitgever heeft is de vraag. In dat opzicht snap ik wel dat ze iedere keer vooraan staat want machtig interessant natuurlijk allemaal.
Foto's van olifanten en leeuwen die je hier in elke dierentuin ook kunt zien. Maar dat weten zij niet want daar komen zij niet.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:48 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik was een beetje verbaasd dat ze gisteren in een dierentuin waren. Je zou denken dat Oeganda dé plek is om dieren in het wild te zien.
Nou, dat was dus ook mijn gedachte! Die 2 zijn echt zo wereldvreemdquote:Op woensdag 25 februari 2026 09:48 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik was een beetje verbaasd dat ze gisteren in een dierentuin waren. Je zou denken dat Oeganda dé plek is om dieren in het wild te zien.
Ook DBM, het doodzieke kind is ook alweer beter zo te zien. Hoogste tijd om weer naar de stad te gaan. Het kan he, maar met elke scheet bij de huisarts zitten, dan gaat het vooral bij je zelf ergens goed mis.quote:Op woensdag 25 februari 2026 10:38 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm maakt weer een professionele "grapjes " reel... "bij ons is huis mag je niet" is huis? 🤔👌 en effing grappig natuurlijk
Sanneke nu ook, met een overdreven stem dat mensen vragen of ze geen andere prioriteiten heeft dan die dweilstofzuiger.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:08 schreef Hope88 het volgende:
Waarom moeten influ's mensen altijd zo te kakken zetten op hun stories als ze een vraag of tegengas krijgen? Vooral die lifebyrosie kan er wat van, wat is zij onaardig tegen haar volgers zeg!
Ik heb zo’n Phillips stofzuiger-dweil. Die kan ik niet aanraden. Dus mocht je in de toekomst toch op zoek gaan. Dan zou ik niet die doen 😬quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat ding lijkt me echt fantastisch. Was vlak daarvoor geinfluencend door de Rotterdamse poetsqueen met de Philips dweil (ook echt een heel fijn ding), dus voorlopig geen steelstofzuiger met dweil
Nou, dat vind ik ook hartstikke goed van Sanneke! En ik kon de zelfspot met dat veel op de bank zitten van haar ook wel waarderen. Mag ook gezegd worden.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:26 schreef Post-its het volgende:
Begrijp ik Sanneke nu goed dat ze alleen gaat klussen in het nieuwe huis? Dat had ik niet verwacht!
Fijn! Ik hoop dat meters kunnen maken, met schilderen of vloeren leggen ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:26 schreef Post-its het volgende:
Begrijp ik Sanneke nu goed dat ze alleen gaat klussen in het nieuwe huis? Dat had ik niet verwacht!
Ik vind haar over het algemeen uberhaupt niet vriendelijk overkomen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Sanneke nu ook, met een overdreven stem dat mensen vragen of ze geen andere prioriteiten heeft dan die dweilstofzuiger.
Welke is wel aan te raden en dan zonder stoom?quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:28 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb zo’n Phillips stofzuiger-dweil. Die kan ik niet aanraden. Dus mocht je in de toekomst toch op zoek gaan. Dan zou ik niet die doen 😬
Waarom niet ?quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:28 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb zo’n Phillips stofzuiger-dweil. Die kan ik niet aanraden. Dus mocht je in de toekomst toch op zoek gaan. Dan zou ik niet die doen 😬
Ik denk eerder dat het een reactie is op dat er hier gepraat werd of mw of jvp nog een baby zou willen. Beetje olie op het vuur gooien om aandacht te krijgenquote:Op woensdag 25 februari 2026 12:07 schreef Lovelii2026 het volgende:
Mies hint in de podcast over een zwangerschap en zegt dan nee laten we dat voorlopig maar niet doen . Kortom er gaat een liefdesbaby komen Mark my words
Kan me er oprecht niks bij voorstellen. Ze heeft al een stoet kinderen, en haar hele levensstijl zou dan weer op de schop moeten.quote:Op woensdag 25 februari 2026 12:07 schreef Lovelii2026 het volgende:
Mies hint in de podcast over een zwangerschap en zegt dan nee laten we dat voorlopig maar niet doen . Kortom er gaat een liefdesbaby komen Mark my words
Ja dat, de mensen moeten wel geprikkeld worden hequote:Op woensdag 25 februari 2026 12:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het een reactie is op dat er hier gepraat werd of mw of jvp nog een baby zou willen. Beetje olie op het vuur gooien om aandacht te krijgen
Ik vind dat persoonlijk geen zelfspot, maar zelfkennis.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:34 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik ook hartstikke goed van Sanneke! En ik kon de zelfspot met dat veel op de bank zitten van haar ook wel waarderen. Mag ook gezegd worden.
De zon schijnt vandaag dus dan kan ze wss gratis wassen op zonnestroom.quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft eindelijk de wintersportkleding in de was zitten 🫣 dit ligt daar dus al 10 dagen te meuren?
Ze lokt zulke berichten zelf uit. Schooien om geld want verhuizen en te weinig geld om het huis op te knappen en in te richten maar dan wel dingen delen als een video deurbel en een elektrische dweil.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Sanneke nu ook, met een overdreven stem dat mensen vragen of ze geen andere prioriteiten heeft dan die dweilstofzuiger.
Haha, die wintersport is al langer geleden.quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft eindelijk de wintersportkleding in de was zitten 🫣 dit ligt daar dus al 10 dagen te meuren?
Ik vind dat ook echt vies. Ik vind een kind douchen trouwens ook minder werk dan helemaal wassen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:14 schreef WildeTuinen het volgende:
Oooo die Judith...... Wat intens ranzig!
Op haar andere account zegt ze ook nog dat Bob "zeker niet" elke dag doucht.... Echt hoe dan? Hij sport heel veel en is de hele dag door actief!
Ik vind het echt ronduit smerig.
Mwah, ik vind dat Rosie in deze wel een punt heeft. Ze deelt die budget recepten en laat ook de bonnetjes zien en dan krijg je zo'n betweterige opmerking dat het volgens het Nibud niet kan en of ze wel genoeg groente/fruit eten.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:08 schreef Hope88 het volgende:
Waarom moeten influ's mensen altijd zo te kakken zetten op hun stories als ze een vraag of tegengas krijgen? Vooral die lifebyrosie kan er wat van, wat is zij onaardig tegen haar volgers zeg!
Weet ik, maar dit is toch gewoon goorquote:Op woensdag 25 februari 2026 13:08 schreef proud_mami het volgende:
[..]
De zon schijnt vandaag dus dan kan ze wss gratis wassen op zonnestroom.
En als hij dan wel eindelijk in bad mag, dan is het in Judiths tweedehands water 🤢quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:14 schreef WildeTuinen het volgende:
Oooo die Judith...... Wat intens ranzig!
Op haar andere account zegt ze ook nog dat Bob "zeker niet" elke dag doucht.... Echt hoe dan? Hij sport heel veel en is de hele dag door actief!
Ik vind het echt ronduit smerig.
Ubergöörquote:Op woensdag 25 februari 2026 14:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit is toch gewoon goor
Persoonlijk vind ik het gezonder dat een kind went aan geluiden. Je moet ook gewoon kunnen leven in je huis (radio, tv, stofzuigen, spelende broertjes/zusjes etc.) terwijl een kind slaapt. Om over geluiden van buiten nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:10 schreef Loveischocolala het volgende:
Video deurbel is met slapende kinderen toch ook gewoon handig dat je melding krijgt op telefoon ipv de bel gaat
Dat is niet voor het eerst dat ze dat doet. En dat geeft toch eigenlijk precies haar niveau aan: net een puber die vooral wil laten zien hoe interessant ze is, maar het is het altijd net niet. Kijk mij eens van het 'nieuwe geld' zijn, met lieve vrienden en date-nights, maar als ik commentaar krijg dat gil ik dat je rijp bent voor de GGZ. Echt een zakenvrouw ook met dat soort reacties...quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:10 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes reageren bij kritiek dat degene maar naar de GGZ moet gaan. Vind dat behoorlijk misselijke reactie. Als je van alles op internet deelt kun je kritiek verwachten. Ga daar net zo respectvol mee om als je zelf wil worden behandeld. En het riedeltje van positiviteit word je een mooier mens en geloofwaardiger slaat al helemaal nergens op. Dat ze zelf in vlogs en in hun verhaaltjes mensen te kakken zetten is wel geoorloofd.
Dat is best veel, wij wonen nog met 3 personen, we douchen elke dag en in de zomer 2x per dag, draaien de vaatwasser 5x per week en de wasmachine ook vrijwel dagelijks. We verbruiken 98m3 per jaar.quote:Op woensdag 25 februari 2026 13:15 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt vies. Ik vind een kind douchen trouwens ook minder werk dan helemaal wassen.
Dat Judith elke dag doucht geloof ik niet.
Ons waterverbruik met 2 personen was meer dan 200 m3.
Het is ook veel. Ben eens gaan tellen, 10 tot 14 x douchen p/w, vaatwasser dagelijks (soms 2x p/d), wasmachine >10 x p/w, afgelopen zomer de tuin aangelegd, tuin is ong. 1200 m2 en die moest heel veel gesproeid worden.quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:22 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat is best veel, wij wonen nog met 3 personen, we douchen elke dag en in de zomer 2x per dag, draaien de vaatwasser 5x per week en de wasmachine ook vrijwel dagelijks. We verbruiken 98m3 per jaar.
Ik vind het bij Judith met 63m3 per jaar dan best veel aangezien ze amper wast en doucht.
Ik vind haar er ook niet op lijken. Ook niet qua gezicht.quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Overigens ... Die AI-foto van Annemarie ... zoveel haar heeft ze toch niet?
Ja hoor dat kan best. Judith draait 1 was per week, das het verschil. Ze wisselt 1x per week van kleding dus kan ook best dan 🤪quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:29 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Je kan toch best 1x per week wassen? Mits je genoeg schone kleren hebt natuurlijk...
Wij wassen hier 1x per week (eigenlijk in t weekend) alles wat in de wasmanden zit. En dan de volgende week weer in t weekend alles.
Vijf a zes wassen in twee dagen met zn vieren
Ik snap ook werkelijk niet dat een tv programma zoiets verzint/uitzendt. Ook al is het SBS6.quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:50 schreef poohenzo het volgende:
Janneke Jelies zal ook wel druk moeten gaan swifferen (op FB) aangezien bijna iedereen vol ergernis reageert dat ze naar het stierenvechten zijn gaan kijken. Volledig terecht commentaar trouwens.
SBS wil graag spraakmakende TV. En de Jelies zijn niet zo snugger en werken gewillig mee. Omdat ook zij graag aandacht willen. En die krijgen ze zo natuurlijk wel. Eigenlijk is het misbruik maken van hun domheid en zou je kunnen afvragen of deze mensen tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:47 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik snap ook werkelijk niet dat een tv programma zoiets verzint/uitzendt. Ook al is het SBS6.
Ik ben zelf nog op zoek. Misschien kan AM ons tips geven.quote:Op woensdag 25 februari 2026 11:54 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Welke is wel aan te raden en dan zonder stoom?
Ik heb gekeken naar mijn (alleen) verbruik. Dat is 46m3 per jaar, en ik ben een ‘big spender’quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:22 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Dat is best veel, wij wonen nog met 3 personen, we douchen elke dag en in de zomer 2x per dag, draaien de vaatwasser 5x per week en de wasmachine ook vrijwel dagelijks. We verbruiken 98m3 per jaar.
Ik vind het bij Judith met 63m3 per jaar dan best veel aangezien ze amper wast en doucht.
Nope. En dan ook nog eens overgangshaar. Dat kan alleen in een knotantenne.quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Overigens ... Die AI-foto van Annemarie ... zoveel haar heeft ze toch niet?
Dat vraag ik me ook al heel lang af.. 🙄quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:27 schreef Nieve het volgende:
Waarom schreeuwt Sanneke eigenlijk altijd zo naar haar kind? Hij lijkt het nou niet bepaald leuk te vinden en die beer die in z'n gezicht wordt geduwd ook niet.
Ik ook. Net als het roepen van haar kind waarbij ze de 1e lettergreep van zijn naam 5 x langer maakt. Net alsof ze een hond roept.quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al heel lang af.. 🙄
Als ze had geklust, zou ze het wel laten zien denk. Eerder een sightseeing door de wijk gedaan. Ook goed voor haar, had dan Mijan mee genomenquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:25 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is snel klaar met klussen, je zou denken dat ze doorgaat tot Dion komt
Ik ben vooral benieuwd hoe de wanden in de woonkamer zijn geworden. Mochten die echt nog een 3e of 4e keer moeten dan hoop ik dat ze kleur voor de rest van het huis loslaat. De trap moet ook een kleur krijgen. Ik denk dat ze het verf- en schilderwerk vreselijk onderschat.quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:35 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Als ze had geklust, zou ze het wel laten zien denk. Eerder een sightseeing door de wijk gedaan. Ook goed voor haar, had dan Mijan mee genomen
Positief zijn over een persoon die negatief in het leven staat.quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:41 schreef Weerikier het volgende:
Nou heb ik echt geprobeerd positief te zijn over Sanneke. Maar ze is misschien max 2 uurtjes in het huis geweest want ze liep vanmiddag alweer buiten en een half uur geleden zat ze alweer uitgebreid met Mijan in de caravan een wazig filmpje met een Ernie knuffel op te nemen.
Die heeft echt geen fluit uitgevoerd hoor, voor zover Sanneke die iets productiefs doet.
Hij heeft z’n eerste winactie gewonnen hè? Dat moet gevierd worden! Hoe kan een kind, dat niet gebruikt wordt voor social media, een winactie winnen?quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:41 schreef Weerikier het volgende:
Nou heb ik echt geprobeerd positief te zijn over Sanneke. Maar ze is misschien max 2 uurtjes in het huis geweest want ze liep vanmiddag alweer buiten en een half uur geleden zat ze alweer uitgebreid met Mijan in de caravan een wazig filmpje met een Ernie knuffel op te nemen.
Die heeft echt geen fluit uitgevoerd hoor, voor zover Sanneke die iets productiefs doet.
Daar wilt ze niet over hebben. 😂quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe de wanden in de woonkamer zijn geworden. Mochten die echt nog een 3e of 4e keer moeten dan hoop ik dat ze kleur voor de rest van het huis loslaat. De trap moet ook een kleur krijgen. Ik denk dat ze het verf- en schilderwerk vreselijk onderschat.
Is ook zo. Jammer.quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:44 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Daar wilt ze niet over hebben. 😂
Het moederschap gaat haar niet heel natuurlijk af.quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:45 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik vind vooral dat Sanneke zo weinig interactie heeft met haar kind. Ze lijkt nooit echt de aandacht voor hem te hebben. Altijd meer over hem praten dan tegen hem lijkt het. Sneu voor dat lieve manneke.
- geen diagnoses aub -quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het moederschap gaat haar niet heel natuurlijk af.
Ik ken Sanneke niet anders.quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:50 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik ben natuurlijk geen professional, maar ik denk dat zij wel tekenen vertoont van post partum depressie.
Ik denk dat ze vooral een excuus zoeken om hun gekkigheid te verklaren. Ik weet niet wie het hier laatst schreef maar iemand die echt iets heeft doet juist z’n best om ‘normaal’ te doen en zal het zelden benoemen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:01 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik ben officieel moe van influencers die de hele tijd zeggen, me adhd brein, even adhd aanval..tis gewoon een hype aan het worden… tot je het echt hebt.. niet alles lijkt aan ADHD, gisteren die Esther Kraak ook al.. vraag me überhaupt af of ze een officiële diagnose hebben of het gewoon interessant klinkt
Ik heb letterlijk nog nooit gezegd: ‘hoi ik ben Linnen en ik heb ADHD’. Ik snap wel dat het fijn is om te begrijpen waar bepaald gedrag vandaan komt en waarom je soms anders denkt maar dat telkens benoemen richting anderen, nee.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral een excuus zoeken om hun gekkigheid te verklaren. Ik weet niet wie het hier laatst schreef maar iemand die echt iets heeft doet juist z’n best om ‘normaal’ te doen en zal het zelden benoemen.
Doen wij ook niet. Het is zoals het is en je zult gewoon mee moeten draaien in de maatschappij. Is echt niet altijd makkelijk, maar zeker niet onmogelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:19 schreef Linnen het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk nog nooit gezegd: ‘hoi ik ben Linnen en ik heb ADHD’. Ik snap wel dat het fijn is om te begrijpen waar bepaald gedrag vandaan komt en waarom je soms anders denkt maar dat telkens benoemen richting anderen, nee.
En ze wist niet dat die winactie bestond uit o.a. een 1000-stukjes puzzel en een boek in het Duits?quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hij heeft z’n eerste winactie gewonnen hè? Dat moet gevierd worden! Hoe kan een kind, dat niet gebruikt wordt voor social media, een winactie winnen?
Verder geeft ze heel veel weg hoor!quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:44 schreef potspots1234 het volgende:
Het sesamstraat kookboek staat alweer op Vinted hoor
Gezien zij haar prioriteiten zo goed op orde heeft. Verbaasd het me wel dat ze nog niet om een weggeefkast heeft gebedeld.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Verder geeft ze heel veel weg hoor!
Tja, ze was al in het huis geweest he? Dan lukt koken niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:53 schreef Jippiejappie het volgende:
Dion ook op de achtergrond aan het koken..
5 hele dagen werken, koken en ook nog klussen.
Hij is flink in de maling genomen bij lang leve de liefde
Miiiiiiiiiijanquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ook. Net als het roepen van haar kind waarbij ze de 1e lettergreep van zijn naam 5 x langer maakt. Net alsof ze een hond roept.
Mijan eet natuurljk potjes dus geen kookboek nodigquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:44 schreef potspots1234 het volgende:
Het sesamstraat kookboek staat alweer op Vinted hoor
Als zij een weggeefkast neer zet, is ze dadelijk zelf de beste klant, lekker gratis spullen 🫣quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:50 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Gezien zij haar prioriteiten zo goed op orde heeft. Verbaasd het me wel dat ze nog niet om een weggeefkast heeft gebedeld.
Werkelijk waar nog nooit iemand gekend die zo maar dan ook zo uitgekookt is.
Vraag me af wat ze precies gedaan heeft, hoe heeft ze Mijan naar haar moeder gebracht, hoe is ze naar haar nieuwe huis gegaan en hoe weer in de chalet?quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:25 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is snel klaar met klussen, je zou denken dat ze doorgaat tot Dion komt
Dit denk ik dus ook 🤣 dat ze in de buurt roept dat mensen het kastje kunnen aanvullen om minderbedeelden te helpen waar ze dan vooral zichzelf mee bedoeldquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Als zij een weggeefkast neer zet, is ze dadelijk zelf de beste klant, lekker gratis spullen 🫣
Ja, dat is een Hele Handeling die kennelijk een eigen benaming nodig had.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:45 schreef Miepje77 het volgende:
Wat bedoelt AM met 'de was omdraaien'?
Uit de wasmachine, in de droger, maar het komt zo knullig over. Alsof de was uit de droger ook weer terug in de wasmachine gaatquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:45 schreef Miepje77 het volgende:
Wat bedoelt AM met 'de was omdraaien'?
Ja de rest is soort van permanent (zelfbruiner, getatoeëerde wenkbrauwen, lash extensions) maar die blush moet ze er toch zelf op plamurenquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:56 schreef SterreKaatje het volgende:
De Michelle die zegt geen make-up te gebruiken heeft in ieder geval de blush van de Kerstman gevonden dit keer.
Ik dacht omdraaien op het wasrek, maar zo omdraaien!quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, dat is een Hele Handeling die kennelijk een eigen benaming nodig had.
Hier thuis noemen we dat gewoon was in de droger stoppen.
Daarna gaat ze de Was Wegbrengen oftewel de was in de kast leggen😅
Ik zet AM ook zeker in dat rijtje. Je ziet gewoon dat ze zichzelf wil bewijzen, gezien wil wordenquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:41 schreef IlseMarije het volgende:
Laatst was er in het programma van oa Johan Derksen 🤢 een man en die zei dat als sommige mensen vroeger iets te kort zijn gekomen ze het nu proberen te krijgen via social media. Ik dacht aan DBM, Sanneke en Debbie.
Ik dacht in het begin bij de was wegbrengen dat zij voor anderen waste.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:07 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik dacht omdraaien op het wasrek, maar zo omdraaien!
En dat weet Maarten heus wel, hij kent AM langer dan vandaag. Hij zal het wel best vinden?quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin bij de was wegbrengen dat zij voor anderen waste.
Maar het is gewoon opruimen wat gewoon gelijk na het vouwen kan.
Maar dan moet ze zelf koken en dat wil ze niet
Ja tuurlijk, hij zegt niet voor niets dat hij bij thuiskomst gelijk aan zijn tweede baan begint.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En dat weet Maarten heus wel, hij kent AM langer dan vandaag. Hij zal het wel best vinden?
Wij hebben een Bissell Crosswave. Gaat nu overigens weg vanwege de aanschaf van een robotstofzuiger maar wel heel veel plezier van gehad.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog op zoek. Misschien kan AM ons tips geven.
Hoe zou het heten als je de was buiten hangt. Is het dan ook de was omdraaien? Ik moet het dan wel eens opnemen wassen omdat er vogeltjes op gepoept hebben 🙈.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:50 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Uit de wasmachine, in de droger, maar het komt zo knullig over. Alsof de was uit de droger ook weer terug in de wasmachine gaatMaar dat doet ze altijd op het moment dat er gekookt moet worden. Maarten maakt dan het eten af. Oftewel hij kookt.
Geen idee maar dat doet AM volgens mij nooit (ik ook niet trouwens 😅)quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:01 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Hoe zou het heten als je de was buiten hangt. Is het dan ook de was omdraaien? Ik moet het dan wel eens opnemen wassen omdat er vogeltjes op gepoept hebben 🙈.
Verder dan de voorgesneden groenten op het aanrecht kwakken doet ze niet denk ik.
Ik kijk al een tijd niet meer bij haar. Maar ik geloof dat ze wel eens zei dat ze alles in de droger gooit. Ik heb ruimte zat om de was in de wind te laten drogen. Alleen handdoeken gaan altijd in de droger en de rest ook in de winter en als het regent.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:04 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Geen idee maar dat doet AM volgens mij nooit (ik ook niet trouwens 😅)
Ik ga er vanuit dat als de Appie voor dik 500 euro per week aan boodschappen levert, dat de groenten inderdaad al voorgesneden zijn. Hoewel ze af en toe tussen de middag een soeppakket heeft, en dan moet ze het nog wel allemaal zelf snijden. Levert content op: eerst alles uit het karton halen en op een leuke schaal leggen, alsof het je eigen recept isquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:01 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Hoe zou het heten als je de was buiten hangt. Is het dan ook de was omdraaien? Ik moet het dan wel eens opnemen wassen omdat er vogeltjes op gepoept hebben 🙈.
Verder dan de voorgesneden groenten op het aanrecht kwakken doet ze niet denk ik.
Zij kijkt echt door een roze bril naar haar kind.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:13 schreef Snaky het volgende:
Judith: er zijn weinig dingen die ik Bob moet leren. Het meeste doet hij uit zichzelf en meteen goed.
Als ik vlekken ergens in heb , dan wil ik dat graag direct wegwassen , ik laat dat er niet dagen inzittenquote:Op woensdag 25 februari 2026 14:29 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Je kan toch best 1x per week wassen? Mits je genoeg schone kleren hebt natuurlijk...
Wij wassen hier 1x per week (eigenlijk in t weekend) alles wat in de wasmanden zit. En dan de volgende week weer in t weekend alles.
Vijf a zes wassen in twee dagen met zn vieren
Na die foto zwaaiden ze vrolijk aldus Sofie. Het is een soort van aapjes kijken .Schandalig en totaal ongepast. Maar dat begrijpt Sofie niet.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:11 schreef Lynnyl het volgende:
Oei, die eerste foto van het dagverslag van de Nagelkerkjes. Mag hopen voor hen dat deze mannen ermee akkoord zijn dat ze zichzelf zo op het www terug kunnen vinden. Zo kijken ze in ieder geval niet.
Ik zag het bij de poetsqueen, ik dacht dat is handig , zij was er lovend over, maar je hebt twee verschillende sterktes, mischien heb jij de lichtste?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Wat erg ditquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:53 schreef Jippiejappie het volgende:
Dion ook op de achtergrond aan het koken..
5 hele dagen werken, koken en ook nog klussen.
Hij is flink in de maling genomen bij lang leve de liefde
Hij doet alles in 1 x goed!!!quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:13 schreef Snaky het volgende:
Judith: er zijn weinig dingen die ik Bob moet leren. Het meeste doet hij uit zichzelf en meteen goed.
Ik heb de wasmachine op zolder staan en heb geen zin om dat elke keer buiten te laten drogen en twee trappen af te lipen elke keer, ik hang het op zolder( wel bij een open raam 😁quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:06 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik kijk al een tijd niet meer bij haar. Maar ik geloof dat ze wel eens zei dat ze alles in de droger gooit. Ik heb ruimte zat om de was in de wind te laten drogen. Alleen handdoeken gaan altijd in de droger en de rest ook in de winter en als het regent.
Dat kan ik mij wel voorstellen. Mijn wasmachine staat in een aanbouw met deur naar de tuin. Ik struikel zo met de wasmand naar buitenquote:Op woensdag 25 februari 2026 20:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik heb de wasmachine op zolder staan en heb geen zin om dat elke keer buiten te laten drogen en twee trappen af te lipen elke keer, ik hang het op zolder( wel bij een open raam 😁
Was buiten hangen lukt denk ik niet met 7x3 wassen. Ik wil niet weten wat voor verbruik zij hebben.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:01 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Idem.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ik heb de wasmachine op zolder staan en heb geen zin om dat elke keer buiten te laten drogen en twee trappen af te lipen elke keer, ik hang het op zolder( wel bij een open raam 😁
Die 2 trappen loop je toch wel 😉. Alleen dus zonder wasmand. Voordeel als ik het buiten hang dat het verplicht dezelfde dag opgevouwen is. Op zolder hangt het nog weleens langer 😇.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
En dat haaaar. Niet om aan te zien die plak met mega extensions. Volgens mij ook weer gezicht wat bij laten spuiten. Alles maximaal.quote:Op woensdag 25 februari 2026 20:23 schreef lila01 het volgende:
Yo, Michelle is weer fink uitgeschoten met haar rouge/ blush.
Net een clowntje
En dan ook ‘ik doe deze week alsof ik niets zie’, schokkend.quote:Op donderdag 26 februari 2026 00:03 schreef Miste_28 het volgende:
Volgt iemand de vrouw van xander de buisonje? Ze zijn blijkbaar op skivakantie en dat zoontje heeft een kater en zit 1 story later aan een groot glas bier. Volgens mij is hij hooguit 15 of 16?
Ik doe ook wel eens of ik niets zie, of hoor , want anders kun je soms hele dagen overal om zeuren 😁quote:Op donderdag 26 februari 2026 04:58 schreef Parasolletje89 het volgende:
[..]
En dan ook ‘ik doe deze week alsof ik niets zie’, schokkend.
🙈quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:48 schreef Snaky het volgende:
Bij de Ballerinafarm komt ook weer een kindje.
Gek dat niemand dat bijhoudquote:Op donderdag 26 februari 2026 07:15 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW heeft aan mensen verteld dat Timmie een goede invloed op haar heeft omdat hij geen alcohol drinkt en zij daardoor ook minder drinkt.
Diezelfde MCW was nog niet heel lang geleden blij dat ze hem aan het drinken had gekregen want anders had hun relatie niet kunnen werken.
Tip voor alle fluflu’s: schrijf je onzin op zodat je het later terug kunt lezen.
Ja! En ben ervan overtuigd dat er ook iets is gebeurd tussen broer/schoonzus en mw, had mw niet ook altijd 1 oppasdag op hun kindje? Waar ze dan over postte dat zie je ook nooit meer..quote:Op woensdag 25 februari 2026 23:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW
Ik vind het opvallend hoe weinig "papa en mama" nog in beeld zijn bij Mies. Voorheen was het op een draf ernaartoe als ze weg was geweest.
(Zul je zien dat ze daar morgen aan de thee zit. 😂😂😂)
Maar ze sport altijd 5x per week he, lekker met gewichten gooien.quote:Op donderdag 26 februari 2026 07:40 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft toch komend weekend haar wedstrijd,toch? Is ze deze week überhaupt al wezen sporten? Echt dedicated, die mijt..
Sofie is dan wel met vakantie maar haar kantoorwerk gaat door. Iedereen die ook maar iets van een kritische vraag stelt wordt geblokkeerd. Ben je op vakantie en ben je daar druk mee....Mens spoort niet.quote:Op donderdag 26 februari 2026 07:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes moeten even reageren op de kritiek op de foto 🫣 Sofie heeft het er maar druk mee, op vakantie.
En ze plaatst een foto van hun hotelkamer, maar laat de parkeerplaats zien 😆
Vind ik ook. Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat en of ze eindelijk tot inzicht gekomen is dat haar gedrag echt niet normaal isquote:Op donderdag 26 februari 2026 07:55 schreef Raradefayee het volgende:
Ik moet zeggen dat het toch knap is dat debbie al twee maanden van insta af is.
Is het heel slecht als ik denk ‘handig als nieuwe uitmelk-content’quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:48 schreef Snaky het volgende:
Bij de Ballerinafarm komt ook weer een kindje.
🤣quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat en of ze eindelijk tot inzicht gekomen is dat haar gedrag echt niet normaal is
Nee dat was toch fout gegaan? Te laat met inschrijven ofzoquote:Op donderdag 26 februari 2026 07:40 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft toch komend weekend haar wedstrijd,toch? Is ze deze week überhaupt al wezen sporten? Echt dedicated, die mijt..
Gelukkig hebben ze ook nog trouwe fans zoals Helma en Sandraquote:Op donderdag 26 februari 2026 07:54 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Sofie is dan wel met vakantie maar haar kantoorwerk gaat door. Iedereen die ook maar iets van een kritische vraag stelt wordt geblokkeerd. Ben je op vakantie en ben je daar druk mee....Mens spoort niet.
Ja maar op reserve lijst en toen kreeg ze mail dat ze toch mee mocht doen en moest ze effing hard trainen... en rond lopen in haar wedstrijd pakje die effing duur was!! Wel 100 euro jonge! En het zit niet lekker!!quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee dat was toch fout gegaan? Te laat met inschrijven ofzo
Ik denk dat ze nu niks meer doet en totale rust heeft ingelast voor de wedstrijd, zodat ze daar kan presteren. De laatste keer dat ze ging, ging het niet en had ze pijn in haar rug (van het vele niet trainen). Als ze gaat, is het leuk voor haar, maar wederom een schok op al die spieren.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja maar op reserve lijst en toen kreeg ze mail dat ze toch mee mocht doen en moest ze effing hard trainen... en rond lopen in haar wedstrijd pakje die effing duur was!! Wel 100 euro jonge! En het zit niet lekker!!
Dus.. benieuwd of vriendinnie daarom ziek gehouden word (terwijl ze zwemt, logeert en dagelijks door de action moet voor cadeautjes voor haar effing goede rapport...) dat ze daarom niet naar de wedstrijd kan of slechte resultaten omdat ze met haar hoofd bij vriendinnie zat (of ze vergeet nu gewoon naar de wedstrijd te gaan natuurlijk... want autisme)
Ongetwijfeld. Zij zijn ook heel gelovig, ik dacht mormonen, dus het zal nog wel even doorgaan denk ik. Dit is nummer 9.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Is het heel slecht als ik denk ‘handig als nieuwe uitmelk-content’
Ja maar toen had ze ook geen riem enzo..quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:41 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu niks meer doet en totale rust heeft ingelast voor de wedstrijd, zodat ze daar kan presteren. De laatste keer dat ze ging, ging het niet en had ze pijn in haar rug (van het vele niet trainen). Als ze gaat, is het leuk voor haar, maar wederom een schok op al die spieren.
Het is een bijzonder stel. Eerst draaide alles om 'de kindjes' waar een leger aan hulp bij werd ingezet. Jan is niet de slimste maar had wel passie voor zijn vak. De laatste jaren zijn ze echt helemaal los. Ze bedenken van alles om kinderloos samen op stap te kunnen. Ik heb ook niet de indruk dat ze veel echte vrienden hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:33 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie deelt ook nog even een sneer uit naar de toetsenbordhelden. Wat is het een vals mens. Het laten zien van de parkeerplaats ipv de hotelkamer: dan zal de kamer wel niet bij hun status passen en dan laat ze het niet zien. Dat is de levensopdracht van Sofie: iedereen laten zien hoe rijk ze zijn. En dan loopt je vent met een Boss tassie in Oeganda. Het is een sneu stel.
Wel heel veel lieve vrienden. Zouden ze in Oeganda ook al veel nieuwe lieve vrienden hebben gemaakt?quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:52 schreef Snaky het volgende:
[..]
Het is een bijzonder stel. Eerst draaide alles om 'de kindjes' waar een leger aan hulp bij werd ingezet. Jan is niet de slimste maar had wel passie voor zijn vak. De laatste jaren zijn ze echt helemaal los. Ze bedenken van alles om kinderloos samen op stap te kunnen. Ik heb ook niet de indruk dat ze veel echte vrienden hebben.
als ze zo doorgaan mogen ze blij zijn als ze zonder overvallen te worden naar huis komen. Dat gezwaai met dat geld en die fotos maken van mensen ongevraagd is daar echt geen goed idee.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wel heel veel lieve vrienden. Zouden ze in Oeganda ook al veel nieuwe lieve vrienden hebben gemaakt?
Wat genant dat ze dat allemaal online over Jim gooit (uberhaupt eigenlijk dat hij niet thuis woont, maar eigenlijk wel). Als mijn moeder dat zou doen (en ik ben volwassen), zou ik haar dwingen om dat weg te halen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:09 schreef Lodelie het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik zie en lees bij Am.
Een plastic bak in de tuin waarin rondslingerende spullen van je volwassen zoon die niet thuis woont in worden gelegd en vervolgens worden zijn sleutels afgepakt om hem tot opruimen te dwingen?
Of het waar is of niet, die vrouw is echt gek.
En dan terwijl ze bij Lot in de klas staat te filmen posten dat ze vandaag moet afstoffen.
Sjongejonge, ga eens iets doen voor een ander zeg met al je tijd.
Nee hoor, ze kwam op de reservelijst en mocht daarna alsnog deelnemen!quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee dat was toch fout gegaan? Te laat met inschrijven ofzo
Maar wel verrast zijn als er straks een deel van de kinderen geen contact meer zou willen, omdat zij hun jeugd niet veilig hebben gevonden. (Is een aannam, er is nergens gezegd dat er kinderen zijn die dat gaan doen, ik zou er alleen niet van staan te kijken)quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:28 schreef popje het volgende:
[..]
Wat genant dat ze dat allemaal online over Jim gooit (uberhaupt eigenlijk dat hij niet thuis woont, maar eigenlijk wel). Als mijn moeder dat zou doen (en ik ben volwassen), zou ik haar dwingen om dat weg te halen.
Toch fijn dat ze dan goed voorbereid is 🫣quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:39 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ze kwam op de reservelijst en mocht daarna alsnog deelnemen!
Het is sowieso een belachelijke regel/oplossing.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar wel verrast zijn als er straks een deel van de kinderen geen contact meer zou willen, omdat zij hun jeugd niet veilig hebben gevonden. (Is een aannam, er is nergens gezegd dat er kinderen zijn die dat gaan doen, ik zou er alleen niet van staan te kijken)
En JvP had wel gereageerd op insta van Mies dr broer, zag ik.quote:Op donderdag 26 februari 2026 07:33 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Ja! En ben ervan overtuigd dat er ook iets is gebeurd tussen broer/schoonzus en mw, had mw niet ook altijd 1 oppasdag op hun kindje? Waar ze dan over postte dat zie je ook nooit meer..
ook geen reacties of likes op de insta van schoonzus mbt het huis wat klaar is.
Op het oud&nieuw feest waren ze ook niet
Die Marcel die ze hen daar begeleidt is een lieve volger. Hij zag in een vlog dat Jan graag op safari wilde en heeft toen aangeboden als ze naar Oeganda komen hij ze zal rondrijden. Dus ja ze hebben daar óók al een lieve vriend.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wel heel veel lieve vrienden. Zouden ze in Oeganda ook al veel nieuwe lieve vrienden hebben gemaakt?
Ze deelde van de week dat t kind een schone trui kreeg vanwege wat stift vlekken. Als ik iedere keer bij wat vieze kleding van het spelen ze schone kleding aan moet doen, hebben ze niet genoeg kleding in de kast.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Die was bij dbm 🥴😱 omdat ze achter liep omdat een kind ziek was... (wanneer is er geen kind ziek daar dan?)
Maar doet dochter de was dan? Enige wat ik kan bedenken is dat dochter haar taak niet kon doen en het daarom in de soep liep 🤷
Ze was toch alleen benauwd? Je zou bijna denken dat kind 12x haar bed onder gespuugd heeft om dit te verklaren
Ff heel kort door de bocht….quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:50 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Het is sowieso een belachelijke regel/oplossing.
Zeg gewoon "ruim je rotzooi op" en bij hem kan je er achter zeggen "voordat je weggaat".
Ze rent half hysterisch met dr telefoon achter hem aan, om te filmen dat hij wegrijdt en schreeuwt over straat om hem gedag te zeggen. Maar ze kan niet even zeggen dat hij zijn rommel moet opruimen voordat hij weggaat.
Idd behalve als we bv naar een afspraak of visite gaan... maar ik haal mijn kind dagelijks vies van school 👌 en zeg dagelijks "yo lekker gespeeld bro!" 🤣👍 maar ga hem echt niet direct omkleden en douchen... handen wassen is ruim voldoendequote:Op donderdag 26 februari 2026 10:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze deelde van de week dat t kind een schone trui kreeg vanwege wat stift vlekken. Als ik iedere keer bij wat vieze kleding van het spelen ze schone kleding aan moet doen, hebben ze niet genoeg kleding in de kast.
Dat gaat gewoon 's avonds de was in 🤷♀️
Ik denk dat ze zelf helemaal blokkeert zodra een van de kinderen symptomen vertoont van griep oid, ze is zo angstig dat ze ziek worden (in het ziekenhuis komen te liggen etc) dat alles in haar en in huis stagneert.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze deelde van de week dat t kind een schone trui kreeg vanwege wat stift vlekken. Als ik iedere keer bij wat vieze kleding van het spelen ze schone kleding aan moet doen, hebben ze niet genoeg kleding in de kast.
Dat gaat gewoon 's avonds de was in 🤷♀️
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. De band met de broers/zussen is te sterk, en als ze breken met de ouders mogen ze de anderen ook niet meer zien. Dat gebeurt ook bij opa en oma.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:07 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Mijn mening, het verbaasd mij niet als er straks een aantal kinderen geen contact meer willen. Als ze hun eigen geld verdienen en niet hun ouders meer nodig hebben voor financiële bijstand.
Ik denk dat ze helemaal bang is voor ziektekiemen en haar kinderen daardoor geen weerstand opbouwen.. weet nog afgelopen zomer dat ze continue met van die wegwerp washandjes achter die kinderen aan rende omdat ze zo vies waren van het spelen 🤦♂️ vond ik echt zo raar.. hier is het gewoon handen wassen voor het eten en na wc gebruik en zeker op vakantie voor je in je slaapzak kruip even douchen... na een dag speeltuin en zandbak zijn ze te goor om aan te pakken 🤣👌 maar ga echt niet de hele tijd lopen kind poetsenquote:Op donderdag 26 februari 2026 10:15 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf helemaal blokkeert zodra een van de kinderen symptomen vertoont van griep oid, ze is zo angstig dat ze ziek worden (in het ziekenhuis komen te liggen etc) dat alles in haar en in huis stagneert.
Zou haar ook wel gunnen dat ze daar mee aan de slag zou gaan. Niet met allerlei diagnoses, maar gewoon je angsten met iemand aan gaan pakken. Een leven vol angst is zo zonde.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:15 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf helemaal blokkeert zodra een van de kinderen symptomen vertoont van griep oid, ze is zo angstig dat ze ziek worden (in het ziekenhuis komen te liggen etc) dat alles in haar en in huis stagneert.
Dat zeg je goed, eigenlijk woont hij nog thuis.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:28 schreef popje het volgende:
[..]
Wat genant dat ze dat allemaal online over Jim gooit (uberhaupt eigenlijk dat hij niet thuis woont, maar eigenlijk wel). Als mijn moeder dat zou doen (en ik ben volwassen), zou ik haar dwingen om dat weg te halen.
Ik kijk dan altijd vanuit mezelf en toen mijn ouders nog leefde... ik ging wel iedere week een keer daar eten.. dus die snap ik maar niet iedere dag of 5x per week ofzo... volgens mij doet AM ook zijn was... 🤷 enige keer dat mijn moeder uit huis mijn was deed (lees ik de was in de machine van mijn moeder) was toen we verhuisde en de nieuwe wasmachine vertraging bleek te hebben maar we de oude achter hadden gelaten.quote:Op donderdag 26 februari 2026 11:11 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat zeg je goed, eigenlijk woont hij nog thuis.
Want hoezo moet verteld dat hij gaat eten met Sam en Esmee en dus niet komt eten?
En altijd al die zooi van hem op de tafel, waarom keur je dat goed?
Op naar de volgende sticker!quote:Op donderdag 26 februari 2026 11:47 schreef opwegnaar het volgende:
Nou, gelukkig geen CF bij vriendinnie (dbm op Threads)
Kan niet wachten op de samenwerking met AM die gaat dit net zo doen. Zeker met de motortrip in het vooruitzichtquote:Op donderdag 26 februari 2026 12:05 schreef Harper het volgende:
Wat voor contract heeft Junoordzij met Dilling? Een paar maanden elke dag minstens 10 stories over de ge-wel-dige wolletjes?
Ik vond haar een tijd terug wel ok maar ze is nu een wandelend reclameblok. Ik moet in mijn innercircle opletten dat te ventileren want ze is daar familie van 🤪quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:05 schreef Harper het volgende:
Wat voor contract heeft Junoordzij met Dilling? Een paar maanden elke dag minstens 10 stories over de ge-wel-dige wolletjes?![]()
Als ik werk spaar ik ook wel op, maar ik heb nog nooit gezegd dat ik achter loop met de was🙈quote:Op donderdag 26 februari 2026 11:02 schreef LeSage het volgende:
[..]
Zou haar ook wel gunnen dat ze daar mee aan de slag zou gaan. Niet met allerlei diagnoses, maar gewoon je angsten met iemand aan gaan pakken. Een leven vol angst is zo zonde.
Over die was zeg ik trouwens niets, ik ben ook een opspaarder (maar werk ook 3,5 dag buiten de deur en wacht dan soms op een vrije dag).
Gisteren filmde ze hoe ze hem aansprak en wees met haar knuist naar de tafel waar z'n zooi lag. Hij had er gewoon poep aan 🤣quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:11 schreef Harper het volgende:
Die bak van Jim. In de tuin nog wel!!
Echt hoor. Hij is oh zo welkom maar ondertussen niet echt.
Waarom kan ze hem niet gewoon vertellen zijn zooi mee te nemen, en niet elke dag de tafel vol te gooien met zijn motorspullen?
Nee dat is te lastig. Dan moet ze de confrontatie aan gaan.
Geef hem dan een plank in de schuur ofzo.
Die band had AM met haar broer volgens mij ook.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. De band met de broers/zussen is te sterk, en als ze breken met de ouders mogen ze de anderen ook niet meer zien. Dat gebeurt ook bij opa en oma.
AM zou naar mijn mening minder kunnen wassen als ze iig opspaart tot ze een volle machine heeft🙈quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Nog even over de was. Volgens mij zijn er grofweg twee strategieën: of je wast zeg aan de lopende band, "elke dag een wasje" zeg maar, of je wast alles op een vaste dag in de week.
Ik doe dat laatste, conform de "laundry day" aanpak van Dana K. White (aanrader trouwens)
Die andere methode werkt namelijk totaal niet voor mij.
Bij "noodgevallen" was je tussendoor dan wel overigens. Dat kan ook want er zit geen was in de wasmachine.
Dus je kan het wel "opsparen". Maar veel was blijft veel was natuurlijk.
Ik zie bvb AM de "elke dag wassen"-strategie hanteren.
Alleen Judith heeft een soort uitgeklede versie van de "laundry day": het is laundry day als de zon schijnt. Of zo.
Ik was als ik genoeg heb voor een trommel. Ons gezin doet zelf alles in de wasmand waar t hoort, donker/licht/wol. Als ik opspaar kan ik dat niet allemaal tegelijk ophangen om te drogen. Ik doe nl veel dingen niet in de droger. Mijn WM en droger kan ik programmeren zodat ik de was eruit kan halen als ik bv uit werk thuis kom.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:32 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Nog even over de was. Volgens mij zijn er grofweg twee strategieën: of je wast zeg aan de lopende band, "elke dag een wasje" zeg maar, of je wast alles op een vaste dag in de week.
Ik doe dat laatste, conform de "laundry day" aanpak van Dana K. White (aanrader trouwens)
Die andere methode werkt namelijk totaal niet voor mij.
Bij "noodgevallen" was je tussendoor dan wel overigens. Dat kan ook want er zit geen was in de wasmachine.
Dus je kan het wel "opsparen". Maar veel was blijft veel was natuurlijk.
Ik zie bvb AM de "elke dag wassen"-strategie hanteren.
Alleen Judith heeft een soort uitgeklede versie van de "laundry day": het is laundry day als de zon schijnt. Of zo.
Voor mij werkt dat niet want dan blijft het in de droger hangen of in de wasmachine etc. Ik denk dat jullie gewoon beter gedisciplineerd zijn. 😄quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:42 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik was als ik genoeg heb voor een trommel. Ons gezin doet zelf alles in de wasmand waar t hoort, donker/licht/wol. Als ik opspaar kan ik dat niet allemaal tegelijk ophangen om te drogen. Ik doe nl veel dingen niet in de droger. Mijn WM en droger kan ik programmeren zodat ik de was eruit kan halen als ik bv uit werk thuis kom.
Haha ja herkenbaarquote:Op donderdag 26 februari 2026 12:41 schreef Lostit het volgende:
Wij hebben berusting gevonden dat de was een cyclus is en dat was zich altijd ergens in die cyclus bevindt (dus ook de was die schoon in de kast ligt). En dat het dus ook niet erg is als ik twee weken geen was vouw omdat ik daar geen zin in heb. Dan leven we gewoon uit de wasmand 😂
Zij zet echt alles op vinted. Gaat nauwelijks wat de prullenbak in.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke is eindelijk weer wat aan het uitzoeken/opruimen. Gaat echt in een slakkengang volgens mij als je zo op de bank gaat zitten
… of wordt weggegeven.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:46 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Zij zet echt alles op vinted. Gaat nauwelijks wat de prullenbak in.
Die situaties komen niet terug als je alles vermijdt. Straks zit ze weer ‘veilig’ op haar bank als ze verhuisd is. Dan ziet ze geen enkele aanleiding meer om hulp te zoeken.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:08 schreef Nieve het volgende:
[..]
Tja, ze was al in het huis geweest he? Dan lukt koken niet meer.
Ik leefde kort geleden ook zo, alleen ik was op dat moment heel erg ziek. Vreselijk was dat.
Maar Sanneke is naar eigen zeggen heel gezond. Ze loopt echt vast in deze situatie, ik hoop dat het haar aanzet tot hulp zoeken want dit soort situaties komen je hele leven terug en ze is nu ook verantwoordelijk voor het veilig opgroeien van haar kind.
Milou wisselt sneller van wasstrategie dan AM de was omdraait 🙈quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Maar bvb Milou? Wat voor was strategie hanteert zij? (Ik probeer het on topic te houden)
Confrontaties aangaan is iets waar ze geen stempel van heeft,quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:12 schreef poohenzo het volgende:
zouden de fragmenten die AM maakt met oa de troep van Jim niet volledig in scene zijn gezet? Ik bedoel er is toch geen enkel volwassen mens dat zo met zijn spullen om gaat? En ouders die daar niet op ingrijpen? Als ik zo'n troep zou maken bij mijn ouders dan gooien ze gewoon alles weg (en terecht)
Hardop gelachen hierom 😂quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:15 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Milou wisselt sneller van wasstrategie dan AM de was omdraait 🙈
En de gore laarzen steevast op tafel zet.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Je kan wel merken dat het mooi weer is (geweest..). Iedereen loopt van binnen naar buiten met vieze schoenen’
Zegt de vrouw die, samen met haar man, gisteravond met de paardrijlaarzen aan door het huis naar de tuin liepen, zonder op zijn minst hun voeten te vegen 🙄
Ik heb daar sowieso nog nooit iemand zijn voeten zien vegen, van groot naar klein.
Maarja, de dweil moest weer gepromoot wordt. Natuurlijk.
Geen idee, maar ze heeft wel wasmanden waar ze regelmatig linkjes voor deelt 🫣quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Maar bvb Milou? Wat voor was strategie hanteert zij? (Ik probeer het on topic te houden)
Daar snap ik sowieso weinig van. Waarom niet achterom?quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Je kan wel merken dat het mooi weer is (geweest..). Iedereen loopt van binnen naar buiten met vieze schoenen’
Zegt de vrouw die, samen met haar man, gisteravond met de paardrijlaarzen aan door het huis naar de tuin liepen, zonder op zijn minst hun voeten te vegen 🙄
Omdat die ingang word geblokkeerd door de doos van Jim. Ofzo.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar snap ik sowieso weinig van. Waarom niet achterom?
Ze zoekt nu nog een samenwerking met een hovenier 🫣quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:13 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik vond haar een tijd terug wel ok maar ze is nu een wandelend reclameblok. Ik moet in mijn innercircle opletten dat te ventileren want ze is daar familie van 🤪
Ik zie het staan in maart, juni en september.quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik gebruik geen make up, maar ik kan me haast niet voorstellen dat de kwasten van de make up alleen schoonmaken in februari voldoende is?
Is voor mijn gevoel nog vrij weinig 😅quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:55 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Ik zie het staan in maart, juni en september.
Oh, ik word gewoon moe als ik dit zie. Wat een laag tempo… kastje voor kastje spulletjes uitpakken en uitzoeken.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke is eindelijk weer wat aan het uitzoeken/opruimen. Gaat echt in een slakkengang volgens mij als je zo op de bank gaat zitten
En bewaren, opzij leggen voor later nog een keer opruimen? Gooi het meteen in een verhuisdoos. Of een vuilniszak.quote:Op donderdag 26 februari 2026 14:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Oh, ik word gewoon moe als ik dit zie. Wat een laag tempo… kastje voor kastje spulletjes uitpakken en uitzoeken.
Milou heeft ooit eens gezegd dat ze 2 keer per week wast geloof ik.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:
🤣🤣🤣quote:Op donderdag 26 februari 2026 13:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat die ingang word geblokkeerd door de doos van Jim. Ofzo.
Die zijn dan wel weer heel fijnquote:Op donderdag 26 februari 2026 13:33 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze heeft wel wasmanden waar ze regelmatig linkjes voor deelt 🫣
Echt weinig vermogen om dingen lekker aan te pakken…quote:Op donderdag 26 februari 2026 14:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En bewaren, opzij leggen voor later nog een keer opruimen? Gooi het meteen in een verhuisdoos. Of een vuilniszak.
Zeker. Ze zei ooit dat ze elke dag 3 wassen doet. Waarom alle bedden tegelijk verschonen? Zelfs met gezin van 4 doe ik ze niet allemaal tegelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
AM zou naar mijn mening minder kunnen wassen als ze iig opspaart tot ze een volle machine heeft🙈
Haar Google is zeker ook kapot?quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:19 schreef Gooischevrouw het volgende:
Janneke is al weken niet op de gram te vinden, maar nu ze een keuken en een vloer zoekt, weet ze niet hoe snel ze een verhaal moet plaatsen dat het boven haar budget is. 🤔
Omdat dat zo in de planner staat! Duh.. 😁quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:43 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Zeker. Ze zei ooit dat ze elke dag 3 wassen doet. Waarom alle bedden tegelijk verschonen? Zelfs met gezin van 4 doe ik ze niet allemaal tegelijk.
Dat jochie kijkt er eigenlijk amper meer van opquote:Op donderdag 26 februari 2026 16:04 schreef Nieve het volgende:
Weer een nieuwe dag waarbij ik me de pleuris schrok van het geschreeuw van Sanneke.
Rijnekerrebels verschoont ook elke dag dr bed omdat een schoon bed zo lekker slaapt.quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:43 schreef Jees2008 het volgende:
[..]
Zeker. Ze zei ooit dat ze elke dag 3 wassen doet. Waarom alle bedden tegelijk verschonen? Zelfs met gezin van 4 doe ik ze niet allemaal tegelijk.
Nou echt he?! Ik vind het ook zo stom hoe ze altijd over de tweeling praat, dat is toch gewoon privé informatie die niemand wat aangaat. Maar ja, in dat huis niets privé..quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de S’en vertoont aanleg voor vrekkerigheid door al het geld op te potten en te sparen.
Waarom is dat nou weer ‘vrekkerigheid’? Zo negatief? Misschien wil ze tzt wel iets groters/groots kopen, of spaart ze voor haar rijbewijs ofzo. Láát haar, het is onderdeel van om leren te gaan met geld.
Hoe krijgt ze het uberhaupt verzonnen. En zelf moet ze alles 2e hands of gratis, anders is het te duur. Kinderen op afgetrapte schoenen, net zo lang door laten lopen tot het echt niet meer kan, op veel te kleine fietsen laten rijden, met de knieën in hun nek, naar het gratis huis in Frankrijk elke vakantie weer. En dan je kind een vrek noemen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:21 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Nou echt he?! Ik vind het ook zo stom hoe ze altijd over de tweeling praat, dat is toch gewoon privé informatie die niemand wat aangaat. Maar ja, in dat huis niets privé..
En dan mag een van de twee haar geld niet sparen en moet het uitgeven van AM "want dat is leuk". Ja, AM vindt dat misschien leuk dus iedereen in het gezin moet dat leuk vinden. Laat dat kind idd! En hoeveel spaargeld kan een kind van 12 hebben? Is toch leuk om een paar honderd euro te sparen en dan echt iets moois te kopen ervan.
Maar hey, komt vast weer helemaal goed hoor 🤮
'Mijn dochter gaat verstandig om met geld, ze spaart het en geeft het niet aan allemaal troep uit'quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de S’en vertoont aanleg voor vrekkerigheid door al het geld op te potten en te sparen.
Waarom is dat nou weer ‘vrekkerigheid’? Zo negatief? Misschien wil ze tzt wel iets groters/groots kopen, of spaart ze voor haar rijbewijs ofzo. Láát haar, het is onderdeel van om leren te gaan met geld.
Krijg met deze manier van praten bijna het gevoel of die hele familie op niveau van een 5 jarige functioneert... behalve als zoon met vader 16+ spelletjes speelt dan behoort hij op slag bij "de mannen "quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM noemt haar man haar 3e kind en haar moeder een meisje?
Beide meisjes waren verdrietig dat het logeren niet doorging.
Grenzen boeien haar niet. En hij krijgt genoeg geld om dit allemaal oke te vinden ofzo. Ik was meteen weer weggegaan, met mijn spullen, en voorlopig kon ze de rambam krijgen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:50 schreef Weerikier het volgende:
Had nog niet verder gekeken maar nu dan die story dat Jim aan komt. Meine gutte, tenenkrommend echt. Dan kom je als 25-jarige man aan bij je moeder, dan staat ze daar met telefoon camera vast gegroeid aan haar hand, dus ze kijkt je niet aan maar kijkt via dat schermpje en dan begint ze te blèren als een viswijf; "je moet je troep opruimen, je moet je troep opruimen!" En dan post ze dat voor iedereen die het maar wil zien op het internet.
Mijn zoons zijn zelfs nog geen 25-jarige mannen maar een stuk jonger maar die zouden mij nu al kielhalen als ik zoiets zou flikken.
Ik denk dat Google geblokkeerd is bij alle influencers 😉quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:46 schreef Kaatjepuk het volgende:
[..]
Haar Google is zeker ook kapot?
Denk wel meer. Die moeten toch ook bakken met geld verdienen om hun levensstijl de bekostigen, maar ja aan de andere kant ze krijgen alles gesponsord dus ze zijn aan allerdaagse spullen weinig geld kwijt (kleding, make-up, reisjes etc)quote:Op donderdag 26 februari 2026 15:48 schreef Harper het volgende:
Wat zou Elise Boers per maand aan huur betalen voor dat huis in Ibiza?
Toch minstens 5k per maand, al zal het ook best het dubbele kunnen zijn denk ik.
Ja maar ze komen ook uit een bemiddelde familie, zijn de kleindochters van remco campertquote:Op donderdag 26 februari 2026 17:13 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Ik denk dat Google geblokkeerd is bij alle influencers 😉
[..]
Denk wel meer. Die moeten toch ook bakken met geld verdienen om hun levensstijl de bekostigen, maar ja aan de andere kant ze krijgen alles gesponsord dus ze zijn aan allerdaagse spullen weinig geld kwijt (kleding, make-up, reisjes etc)
Ik weet niet of dat echt zo is. AM heeft toch ook geen contact meer met haar broer. Waarschijnlijk zal ze de jongste weg houden van de oudste als ze er voor zouden kiezen het contact te verbreken. Maar als alle kinderen het huis uit zouden zijn dan heeft moeders daar toch echt niets meer over te zeggen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. De band met de broers/zussen is te sterk, en als ze breken met de ouders mogen ze de anderen ook niet meer zien. Dat gebeurt ook bij opa en oma.
‘.. dus soms dwing ik (..) regelmatig om haar geld uit te geven. Zodat ze ervaart hoe leuk het is om je zuurverdiende (de tweeling krijgt geld om voor joker te staan door de Snuksreclame?) geld uit te geven’quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:36 schreef Miepje77 het volgende:
Een kind van 12 vrekkerig noemen. Kind weet toch helemaal nog niet waar ze haar geld aan wil uitgeven. Misschien wil ze het gewoon niet uitgeven. Ook prima toch.
Dat is pas over een jaar of 20. Wie weet wat er dan allemaal gebeurd is.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:29 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat echt zo is. AM heeft toch ook geen contact meer met haar broer. Waarschijnlijk zal ze de jongste weg houden van de oudste als ze er voor zouden kiezen het contact te verbreken. Maar als alle kinderen het huis uit zouden zijn dan heeft moeders daar toch echt niets meer over te zeggen.
Echt he, laat dat kind tochquote:Op donderdag 26 februari 2026 17:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘.. dus soms dwing ik (..) regelmatig om haar geld uit te geven. Zodat ze ervaart hoe leuk het is om je zuurverdiende (de tweeling krijgt geld om voor joker te staan door de Snuksreclame?) geld uit te geven’
Ongelofelijk, wat een heks.
Vreselijk ja dat gekloot voor een paar euroquote:Op donderdag 26 februari 2026 17:36 schreef Karenwalker het volgende:
Oh en over Sanneke... al die zooi op vinted.. voor 1 euro... ziet ze niet in dat dit geen zoden aan de dijk zet.
Maar zo kan ze lekker op de bank blijven.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:43 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vreselijk ja dat gekloot voor een paar euro
Niet te doen
Ik zat nog even na te denken en bedacht me dat ik inderdaad waarschijnlijk nog te laag zat.quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:13 schreef Gooischevrouw het volgende:
Denk wel meer. Die moeten toch ook bakken met geld verdienen om hun levensstijl de bekostigen, maar ja aan de andere kant ze krijgen alles gesponsord dus ze zijn aan allerdaagse spullen weinig geld kwijt (kleding, make-up, reisjes etc)
Het moet ook naar een post punt. Oh wacht… Dion. Die heeft toch nog niks te doen. Zou Sanneke geen vuilniszakken hebben?quote:Op donderdag 26 februari 2026 17:54 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Maar zo kan ze lekker op de bank blijven.
Niemand heeft haar verteld dat je troep in een vuilniszak kan doen denk ik.quote:Op donderdag 26 februari 2026 18:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het moet ook naar een post punt. Oh wacht… Dion. Die heeft toch nog niks te doen. Zou Sanneke geen vuilniszakken hebben?
Wat kijkt ie geïnteresseerd in die story 🤨quote:Op donderdag 26 februari 2026 07:15 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW heeft aan mensen verteld dat Timmie een goede invloed op haar heeft omdat hij geen alcohol drinkt en zij daardoor ook minder drinkt.
Diezelfde MCW was nog niet heel lang geleden blij dat ze hem aan het drinken had gekregen want anders had hun relatie niet kunnen werken.
Tip voor alle fluflu’s: schrijf je onzin op zodat je het later terug kunt lezen.
Volgens mij kijken alle pubers zo.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:17 schreef Cyan het volgende:
[..]
Wat kijkt ie geïnteresseerd in die story 🤨
Dan heb je echt teveel tijd. Hup Sanneke, in de benen. Vuilniszak pakken en de keet door. Op deze manier lukt de 14e niet.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:05 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Niemand heeft haar verteld dat je troep in een vuilniszak kan doen denk ik.
Er is wél iemand die haar verteld heeft dat een elastiekje prima voor 1 euro op vinted kan 🤓
Dan heb je echt tijd te veel hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:11 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Rijnekerrebels verschoont ook elke dag dr bed omdat een schoon bed zo lekker slaapt.
Nee zo lukt het zeker niet. Kom op, Sanne, alles wat je nu niet perse nodig hebt inpakken in dozen, opschrijven wat erin zit. Hup!quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dan heb je echt teveel tijd. Hup Sanneke, in de benen. Vuilniszak pakken en de keet door. Op deze manier lukt de 14e niet.
En ze heeft HELE levende kippen gezien. Ik wist niet dat er ook halve levende kippen waren. Junior heeft een fiets voor zijn verjaardag gekregen. Het ding is veel te groot voor hem. Maar ander moeten ze volgend jaar weer een fiets kopen want hij groeit snel. Madelief gaat vanavond kijken bij de middelbare school in Essen. Zonder haar ouders want die vinden hun vakantie belangrijker. Wat een vreselijk stel.quote:Op donderdag 26 februari 2026 19:32 schreef poohenzo het volgende:
De Nagelkerkjes moeten even benoemen dat er koeien langs de weg lopen in Oeganda en dat alles er goedkoop is . Zo dom kun je toch niet zijn om te snappen dat de locals inderdaad geen geld hebben voor cola bij een hotel . Ik erger me kapot .
AM vergeet even dat zij een vol gespekte bankrekening heeft maar dat de kans redelijk groot is dat dat bij haar kinderen in de toekomst anders is. Waarom moet ze dan leren dat je geld uit moet geven? En idd ze is 12. Laat haar met rust.quote:Op donderdag 26 februari 2026 16:21 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Nou echt he?! Ik vind het ook zo stom hoe ze altijd over de tweeling praat, dat is toch gewoon privé informatie die niemand wat aangaat. Maar ja, in dat huis niets privé..
En dan mag een van de twee haar geld niet sparen en moet het uitgeven van AM "want dat is leuk". Ja, AM vindt dat misschien leuk dus iedereen in het gezin moet dat leuk vinden. Laat dat kind idd! En hoeveel spaargeld kan een kind van 12 hebben? Is toch leuk om een paar honderd euro te sparen en dan echt iets moois te kopen ervan.
Maar hey, komt vast weer helemaal goed hoor 🤮
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |