Ik denk zoals vorige mensen direct verder. Ik zie als Sanneke filmt vanuit bed ook altijd 1 dekbed...quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:05 schreef Moppie1982 het volgende:
Wahahaha ik zie dit voor me! Wil ik weten hoe de rest van hun huis eruit ziet nee 😭😭😭
Ik ben zeker geen poets, maar met kinderen en 2 honden moet ik wel wekelijks dweilen (soms vaker) en wij lopen niet met schoenen binnen. Helaas vegen de honden hun poten niet altijd even goed 🙈.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:14 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik ben echt altijd aan de sop. Niet dweilen k las het en kreeg een wegtrekker. Hoe kan je dat nooit doen😅😱
Ik ook niet. En dan heb ik geen smetvrees.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik heb smetvrees en ocd, ik zou nooit bij hun eten 😭😅🤣
Nou dat krijg ik vanzelf hiervan. 😂quote:Op woensdag 25 februari 2026 00:03 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Ik ook niet. En dan heb ik geen smetvrees.
Ik eet ook zeker niet bij iedereen. Eet nooit bij een bepaald familielid. Zelfs niet met een familie-bbq. En dat is echt niet zonder reden.quote:Op woensdag 25 februari 2026 00:19 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Nou dat krijg ik vanzelf hiervan. 😂
Dit is ook gewoon trouwens een reden waarom je niet altijd overal moet eten.
Ze heeft ffing dislectie! Snap dat dan! 🤪quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:20 schreef Troelaatje13 het volgende:
Wie gaat DBM op Threads vertellen dat het “meeste” is en niet “meenste”? Ik zal wel een taalnazi zijn, maar ik kan mijn ogen wel uitsteken wanneer ik dat lees. 😵
Arme man. Fulltime werken, koken, boodschappen doen omdat het altijd waait en zijn verloofde niet alleen wil/kan en dan ook nog in zijn vrije tijd de hut schoonmaken, terwijl er op de bank gescrolld wordt en linkjes worden geplaatst?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:54 schreef Lodelie het volgende:
Ze zegt dat ZIJ niet dweilt, niet dat er helemaal niet gedweild wordt. Mijn man dweilt ook niet, maar toch wist onze vloer minstens 1x in de week gedweild 😜
En niks kopen via Vintedquote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Op woensdag 25 februari 2026 05:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik zit wat dat betreft in de ontkenning maar ik voel je. En ergens eten? Kan. Maar echt niet overal.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:51 schreef Moppie1982 het volgende:
Hier ook. Opruimen, schoonmaken. Ik kijk ook altijd met verbazing naar al het wasgoed bij de fluflu’s. En Judith bijv. met haar truien en dan maar 1x p/w wassen. Maar misschien ben ik juist wel raar.quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:14 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik ben echt altijd aan de sop. Niet dweilen k las het en kreeg een wegtrekker. Hoe kan je dat nooit doen😅😱
Zou ze dat er dan niet bij gezegd hebben?quote:Op dinsdag 24 februari 2026 23:47 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dion zou dan toch wel dweilen toch?? Hoop ik..
Snap dat dan, dat is haar werk!quote:Op woensdag 25 februari 2026 07:05 schreef Miepje77 het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 25 februari 2026 05:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Arme man. Fulltime werken, koken, boodschappen doen omdat het altijd waait en zijn verloofde niet alleen wil/kan en dan ook nog in zijn vrije tijd de hut schoonmaken, terwijl er op de bank gescrolld wordt en linkjes worden geplaatst?
Niemand heeft verteld dat ook mensen met een (fulltime) baan nog wel iets in/voor het huishouden moeten doen?quote:Op woensdag 25 februari 2026 07:47 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Snap dat dan, dat is haar werk!
Ik denk dat niemand haar heeft verteld dat iemand zonder baan best iets in huis mag doen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 07:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Niemand heeft verteld dat ook mensen met een (fulltime) baan nog wel iets in/voor het huishouden moeten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |