abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220206193
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:13 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik vond haar een tijd terug wel ok maar ze is nu een wandelend reclameblok. Ik moet in mijn innercircle opletten dat te ventileren want ze is daar familie van 🤪
Ze zoekt nu nog een samenwerking met een hovenier 🫣
pi_220206204
Ik gebruik geen make up, maar ik kan me haast niet voorstellen dat de kwasten van de make up alleen schoonmaken in februari voldoende is?
pi_220206277
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 13:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik gebruik geen make up, maar ik kan me haast niet voorstellen dat de kwasten van de make up alleen schoonmaken in februari voldoende is?
Ik zie het staan in maart, juni en september.
pi_220206451
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 13:55 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Ik zie het staan in maart, juni en september.
Is voor mijn gevoel nog vrij weinig 😅
En ze deelde het net dat het bij februari hoorde.
pi_220206453
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Sanneke is eindelijk weer wat aan het uitzoeken/opruimen. Gaat echt in een slakkengang volgens mij als je zo op de bank gaat zitten
Oh, ik word gewoon moe als ik dit zie. Wat een laag tempo… kastje voor kastje spulletjes uitpakken en uitzoeken.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220206507
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 14:36 schreef LeSage het volgende:

[..]
Oh, ik word gewoon moe als ik dit zie. Wat een laag tempo… kastje voor kastje spulletjes uitpakken en uitzoeken.
En bewaren, opzij leggen voor later nog een keer opruimen? Gooi het meteen in een verhuisdoos. Of een vuilniszak.
pi_220206880
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:46 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Maar bvb Milou? Wat voor was strategie hanteert zij? (Ik probeer het on topic te houden :))
Milou heeft ooit eens gezegd dat ze 2 keer per week wast geloof ik.
pi_220206908
Janneke is al weken niet op de gram te vinden, maar nu ze een keuken en een vloer zoekt, weet ze niet hoe snel ze een verhaal moet plaatsen dat het boven haar budget is. 🤔
pi_220206989
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 13:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat die ingang word geblokkeerd door de doos van Jim. Ofzo.
🤣🤣🤣
pi_220207060
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 13:33 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Geen idee, maar ze heeft wel wasmanden waar ze regelmatig linkjes voor deelt 🫣
Die zijn dan wel weer heel fijn *) :')
#zelfgekocht
pi_220207071
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 14:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En bewaren, opzij leggen voor later nog een keer opruimen? Gooi het meteen in een verhuisdoos. Of een vuilniszak.
Echt weinig vermogen om dingen lekker aan te pakken…
pi_220207108
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:39 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
AM zou naar mijn mening minder kunnen wassen als ze iig opspaart tot ze een volle machine heeft🙈
Zeker. Ze zei ooit dat ze elke dag 3 wassen doet. Waarom alle bedden tegelijk verschonen? Zelfs met gezin van 4 doe ik ze niet allemaal tegelijk.
pi_220207118
AM heeft het boek (waar ze al weken in aan het lezen is) ‘bijna uit’
Ik noem dat ‘iets over de helft ‘ 😁
pi_220207120
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 15:19 schreef Gooischevrouw het volgende:
Janneke is al weken niet op de gram te vinden, maar nu ze een keuken en een vloer zoekt, weet ze niet hoe snel ze een verhaal moet plaatsen dat het boven haar budget is. 🤔
Haar Google is zeker ook kapot?
pi_220207122
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 15:43 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Zeker. Ze zei ooit dat ze elke dag 3 wassen doet. Waarom alle bedden tegelijk verschonen? Zelfs met gezin van 4 doe ik ze niet allemaal tegelijk.
Omdat dat zo in de planner staat! Duh.. 😁
pi_220207133
Wat zou Elise Boers per maand aan huur betalen voor dat huis in Ibiza?
Toch minstens 5k per maand, al zal het ook best het dubbele kunnen zijn denk ik.
pi_220207199
Weer een nieuwe dag waarbij ik me de pleuris schrok van het geschreeuw van Sanneke.
pi_220207208
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 16:04 schreef Nieve het volgende:
Weer een nieuwe dag waarbij ik me de pleuris schrok van het geschreeuw van Sanneke.
Dat jochie kijkt er eigenlijk amper meer van op
pi_220207219
Een van de S’en vertoont aanleg voor vrekkerigheid door al het geld op te potten en te sparen.

Waarom is dat nou weer ‘vrekkerigheid’? Zo negatief? Misschien wil ze tzt wel iets groters/groots kopen, of spaart ze voor haar rijbewijs ofzo. Láát haar, het is onderdeel van om leren te gaan met geld.
pi_220207220
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 15:43 schreef Jees2008 het volgende:

[..]
Rijnekerrebels verschoont ook elke dag dr bed omdat een schoon bed zo lekker slaapt.
pi_220207257
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 16:11 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de S’en vertoont aanleg voor vrekkerigheid door al het geld op te potten en te sparen.

Waarom is dat nou weer ‘vrekkerigheid’? Zo negatief? Misschien wil ze tzt wel iets groters/groots kopen, of spaart ze voor haar rijbewijs ofzo. Láát haar, het is onderdeel van om leren te gaan met geld.
Nou echt he?! Ik vind het ook zo stom hoe ze altijd over de tweeling praat, dat is toch gewoon privé informatie die niemand wat aangaat. Maar ja, in dat huis niets privé..
En dan mag een van de twee haar geld niet sparen en moet het uitgeven van AM "want dat is leuk". Ja, AM vindt dat misschien leuk dus iedereen in het gezin moet dat leuk vinden. Laat dat kind idd! En hoeveel spaargeld kan een kind van 12 hebben? Is toch leuk om een paar honderd euro te sparen en dan echt iets moois te kopen ervan.
Maar hey, komt vast weer helemaal goed hoor 🤮
pi_220207291
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 16:21 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Nou echt he?! Ik vind het ook zo stom hoe ze altijd over de tweeling praat, dat is toch gewoon privé informatie die niemand wat aangaat. Maar ja, in dat huis niets privé..
En dan mag een van de twee haar geld niet sparen en moet het uitgeven van AM "want dat is leuk". Ja, AM vindt dat misschien leuk dus iedereen in het gezin moet dat leuk vinden. Laat dat kind idd! En hoeveel spaargeld kan een kind van 12 hebben? Is toch leuk om een paar honderd euro te sparen en dan echt iets moois te kopen ervan.
Maar hey, komt vast weer helemaal goed hoor 🤮
Hoe krijgt ze het uberhaupt verzonnen. En zelf moet ze alles 2e hands of gratis, anders is het te duur. Kinderen op afgetrapte schoenen, net zo lang door laten lopen tot het echt niet meer kan, op veel te kleine fietsen laten rijden, met de knieën in hun nek, naar het gratis huis in Frankrijk elke vakantie weer. En dan je kind een vrek noemen.
pi_220207312
DBM noemt haar man haar 3e kind en haar moeder een meisje?
Beide meisjes waren verdrietig dat het logeren niet doorging.
pi_220207313
Een kind van 12 vrekkerig noemen. Kind weet toch helemaal nog niet waar ze haar geld aan wil uitgeven. Misschien wil ze het gewoon niet uitgeven. Ook prima toch.
pi_220207317
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 16:11 schreef Huisopdehoek het volgende:

'Mijn dochter gaat verstandig om met geld, ze spaart het en geeft het niet aan allemaal troep uit'

Wat overigens ook niet hoeft, want moeder harkt alles gratis binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')