Wat genant dat ze dat allemaal online over Jim gooit (uberhaupt eigenlijk dat hij niet thuis woont, maar eigenlijk wel). Als mijn moeder dat zou doen (en ik ben volwassen), zou ik haar dwingen om dat weg te halen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:09 schreef Lodelie het volgende:
Ik weet gewoon niet wat ik zie en lees bij Am.
Een plastic bak in de tuin waarin rondslingerende spullen van je volwassen zoon die niet thuis woont in worden gelegd en vervolgens worden zijn sleutels afgepakt om hem tot opruimen te dwingen?
Of het waar is of niet, die vrouw is echt gek.
En dan terwijl ze bij Lot in de klas staat te filmen posten dat ze vandaag moet afstoffen.
Sjongejonge, ga eens iets doen voor een ander zeg met al je tijd.
Nee hoor, ze kwam op de reservelijst en mocht daarna alsnog deelnemen!quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee dat was toch fout gegaan? Te laat met inschrijven ofzo
Maar wel verrast zijn als er straks een deel van de kinderen geen contact meer zou willen, omdat zij hun jeugd niet veilig hebben gevonden. (Is een aannam, er is nergens gezegd dat er kinderen zijn die dat gaan doen, ik zou er alleen niet van staan te kijken)quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:28 schreef popje het volgende:
[..]
Wat genant dat ze dat allemaal online over Jim gooit (uberhaupt eigenlijk dat hij niet thuis woont, maar eigenlijk wel). Als mijn moeder dat zou doen (en ik ben volwassen), zou ik haar dwingen om dat weg te halen.
Toch fijn dat ze dan goed voorbereid is 🫣quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:39 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ze kwam op de reservelijst en mocht daarna alsnog deelnemen!
Het is sowieso een belachelijke regel/oplossing.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar wel verrast zijn als er straks een deel van de kinderen geen contact meer zou willen, omdat zij hun jeugd niet veilig hebben gevonden. (Is een aannam, er is nergens gezegd dat er kinderen zijn die dat gaan doen, ik zou er alleen niet van staan te kijken)
En JvP had wel gereageerd op insta van Mies dr broer, zag ik.quote:Op donderdag 26 februari 2026 07:33 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Ja! En ben ervan overtuigd dat er ook iets is gebeurd tussen broer/schoonzus en mw, had mw niet ook altijd 1 oppasdag op hun kindje? Waar ze dan over postte dat zie je ook nooit meer..
ook geen reacties of likes op de insta van schoonzus mbt het huis wat klaar is.
Op het oud&nieuw feest waren ze ook niet
Die Marcel die ze hen daar begeleidt is een lieve volger. Hij zag in een vlog dat Jan graag op safari wilde en heeft toen aangeboden als ze naar Oeganda komen hij ze zal rondrijden. Dus ja ze hebben daar óók al een lieve vriend.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wel heel veel lieve vrienden. Zouden ze in Oeganda ook al veel nieuwe lieve vrienden hebben gemaakt?
Ze deelde van de week dat t kind een schone trui kreeg vanwege wat stift vlekken. Als ik iedere keer bij wat vieze kleding van het spelen ze schone kleding aan moet doen, hebben ze niet genoeg kleding in de kast.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Die was bij dbm 🥴😱 omdat ze achter liep omdat een kind ziek was... (wanneer is er geen kind ziek daar dan?)
Maar doet dochter de was dan? Enige wat ik kan bedenken is dat dochter haar taak niet kon doen en het daarom in de soep liep 🤷
Ze was toch alleen benauwd? Je zou bijna denken dat kind 12x haar bed onder gespuugd heeft om dit te verklaren
Ff heel kort door de bocht….quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:50 schreef Lodelie het volgende:
[..]
Het is sowieso een belachelijke regel/oplossing.
Zeg gewoon "ruim je rotzooi op" en bij hem kan je er achter zeggen "voordat je weggaat".
Ze rent half hysterisch met dr telefoon achter hem aan, om te filmen dat hij wegrijdt en schreeuwt over straat om hem gedag te zeggen. Maar ze kan niet even zeggen dat hij zijn rommel moet opruimen voordat hij weggaat.
Idd behalve als we bv naar een afspraak of visite gaan... maar ik haal mijn kind dagelijks vies van school 👌 en zeg dagelijks "yo lekker gespeeld bro!" 🤣👍 maar ga hem echt niet direct omkleden en douchen... handen wassen is ruim voldoendequote:Op donderdag 26 februari 2026 10:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze deelde van de week dat t kind een schone trui kreeg vanwege wat stift vlekken. Als ik iedere keer bij wat vieze kleding van het spelen ze schone kleding aan moet doen, hebben ze niet genoeg kleding in de kast.
Dat gaat gewoon 's avonds de was in 🤷♀️
Ik denk dat ze zelf helemaal blokkeert zodra een van de kinderen symptomen vertoont van griep oid, ze is zo angstig dat ze ziek worden (in het ziekenhuis komen te liggen etc) dat alles in haar en in huis stagneert.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze deelde van de week dat t kind een schone trui kreeg vanwege wat stift vlekken. Als ik iedere keer bij wat vieze kleding van het spelen ze schone kleding aan moet doen, hebben ze niet genoeg kleding in de kast.
Dat gaat gewoon 's avonds de was in 🤷♀️
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. De band met de broers/zussen is te sterk, en als ze breken met de ouders mogen ze de anderen ook niet meer zien. Dat gebeurt ook bij opa en oma.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:07 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Mijn mening, het verbaasd mij niet als er straks een aantal kinderen geen contact meer willen. Als ze hun eigen geld verdienen en niet hun ouders meer nodig hebben voor financiële bijstand.
Ik denk dat ze helemaal bang is voor ziektekiemen en haar kinderen daardoor geen weerstand opbouwen.. weet nog afgelopen zomer dat ze continue met van die wegwerp washandjes achter die kinderen aan rende omdat ze zo vies waren van het spelen 🤦♂️ vond ik echt zo raar.. hier is het gewoon handen wassen voor het eten en na wc gebruik en zeker op vakantie voor je in je slaapzak kruip even douchen... na een dag speeltuin en zandbak zijn ze te goor om aan te pakken 🤣👌 maar ga echt niet de hele tijd lopen kind poetsenquote:Op donderdag 26 februari 2026 10:15 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf helemaal blokkeert zodra een van de kinderen symptomen vertoont van griep oid, ze is zo angstig dat ze ziek worden (in het ziekenhuis komen te liggen etc) dat alles in haar en in huis stagneert.
Zou haar ook wel gunnen dat ze daar mee aan de slag zou gaan. Niet met allerlei diagnoses, maar gewoon je angsten met iemand aan gaan pakken. Een leven vol angst is zo zonde.quote:Op donderdag 26 februari 2026 10:15 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf helemaal blokkeert zodra een van de kinderen symptomen vertoont van griep oid, ze is zo angstig dat ze ziek worden (in het ziekenhuis komen te liggen etc) dat alles in haar en in huis stagneert.
Dat zeg je goed, eigenlijk woont hij nog thuis.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:28 schreef popje het volgende:
[..]
Wat genant dat ze dat allemaal online over Jim gooit (uberhaupt eigenlijk dat hij niet thuis woont, maar eigenlijk wel). Als mijn moeder dat zou doen (en ik ben volwassen), zou ik haar dwingen om dat weg te halen.
Ik kijk dan altijd vanuit mezelf en toen mijn ouders nog leefde... ik ging wel iedere week een keer daar eten.. dus die snap ik maar niet iedere dag of 5x per week ofzo... volgens mij doet AM ook zijn was... 🤷 enige keer dat mijn moeder uit huis mijn was deed (lees ik de was in de machine van mijn moeder) was toen we verhuisde en de nieuwe wasmachine vertraging bleek te hebben maar we de oude achter hadden gelaten.quote:Op donderdag 26 februari 2026 11:11 schreef Earring het volgende:
[..]
Dat zeg je goed, eigenlijk woont hij nog thuis.
Want hoezo moet verteld dat hij gaat eten met Sam en Esmee en dus niet komt eten?
En altijd al die zooi van hem op de tafel, waarom keur je dat goed?
Op naar de volgende sticker!quote:Op donderdag 26 februari 2026 11:47 schreef opwegnaar het volgende:
Nou, gelukkig geen CF bij vriendinnie (dbm op Threads)
Kan niet wachten op de samenwerking met AM die gaat dit net zo doen. Zeker met de motortrip in het vooruitzichtquote:Op donderdag 26 februari 2026 12:05 schreef Harper het volgende:
Wat voor contract heeft Junoordzij met Dilling? Een paar maanden elke dag minstens 10 stories over de ge-wel-dige wolletjes?
Ik vond haar een tijd terug wel ok maar ze is nu een wandelend reclameblok. Ik moet in mijn innercircle opletten dat te ventileren want ze is daar familie van 🤪quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:05 schreef Harper het volgende:
Wat voor contract heeft Junoordzij met Dilling? Een paar maanden elke dag minstens 10 stories over de ge-wel-dige wolletjes?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |