abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220203735
MCW heeft aan mensen verteld dat Timmie een goede invloed op haar heeft omdat hij geen alcohol drinkt en zij daardoor ook minder drinkt.
Diezelfde MCW was nog niet heel lang geleden blij dat ze hem aan het drinken had gekregen want anders had hun relatie niet kunnen werken.

Tip voor alle fluflu’s: schrijf je onzin op zodat je het later terug kunt lezen.
pi_220203747
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 22:48 schreef Snaky het volgende:
Bij de Ballerinafarm komt ook weer een kindje.
🙈
pi_220203775
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 07:15 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW heeft aan mensen verteld dat Timmie een goede invloed op haar heeft omdat hij geen alcohol drinkt en zij daardoor ook minder drinkt.
Diezelfde MCW was nog niet heel lang geleden blij dat ze hem aan het drinken had gekregen want anders had hun relatie niet kunnen werken.

Tip voor alle fluflu’s: schrijf je onzin op zodat je het later terug kunt lezen.
Gek dat niemand dat bijhoud
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220203785
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 23:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Ik vind het opvallend hoe weinig "papa en mama" nog in beeld zijn bij Mies. Voorheen was het op een draf ernaartoe als ze weg was geweest.

(Zul je zien dat ze daar morgen aan de thee zit. 😂😂😂)
Ja! En ben ervan overtuigd dat er ook iets is gebeurd tussen broer/schoonzus en mw, had mw niet ook altijd 1 oppasdag op hun kindje? Waar ze dan over postte dat zie je ook nooit meer..
ook geen reacties of likes op de insta van schoonzus mbt het huis wat klaar is.
Op het oud&nieuw feest waren ze ook niet
pi_220203798
DBM heeft toch komend weekend haar wedstrijd,toch? Is ze deze week überhaupt al wezen sporten? Echt dedicated, die mijt..
pi_220203825
De nagelkerkjes moeten even reageren op de kritiek op de foto 🫣 Sofie heeft het er maar druk mee, op vakantie.
En ze plaatst een foto van hun hotelkamer, maar laat de parkeerplaats zien 😆
pi_220203835
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 07:40 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft toch komend weekend haar wedstrijd,toch? Is ze deze week überhaupt al wezen sporten? Echt dedicated, die mijt..
Maar ze sport altijd 5x per week he, lekker met gewichten gooien.
pi_220203837
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 07:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes moeten even reageren op de kritiek op de foto 🫣 Sofie heeft het er maar druk mee, op vakantie.
En ze plaatst een foto van hun hotelkamer, maar laat de parkeerplaats zien 😆
Sofie is dan wel met vakantie maar haar kantoorwerk gaat door. Iedereen die ook maar iets van een kritische vraag stelt wordt geblokkeerd. Ben je op vakantie en ben je daar druk mee....Mens spoort niet.
pi_220203839
Ik moet zeggen dat het toch knap is dat debbie al twee maanden van insta af is.
pi_220203863
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 07:55 schreef Raradefayee het volgende:
Ik moet zeggen dat het toch knap is dat debbie al twee maanden van insta af is.
Vind ik ook. Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat en of ze eindelijk tot inzicht gekomen is dat haar gedrag echt niet normaal is
pi_220203895
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 22:48 schreef Snaky het volgende:
Bij de Ballerinafarm komt ook weer een kindje.
Is het heel slecht als ik denk ‘handig als nieuwe uitmelk-content’
pi_220203902
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:03 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Vind ik ook. Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat en of ze eindelijk tot inzicht gekomen is dat haar gedrag echt niet normaal is
🤣
pi_220203913
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 07:40 schreef opwegnaar het volgende:
Nee dat was toch fout gegaan? Te laat met inschrijven ofzo
pi_220203922
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣
I know 🫣 maar ben wel echt benieuwd of ze hulp heeft gekregen. Zou ze nog gespot zijn?
pi_220203925
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 07:54 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Sofie is dan wel met vakantie maar haar kantoorwerk gaat door. Iedereen die ook maar iets van een kritische vraag stelt wordt geblokkeerd. Ben je op vakantie en ben je daar druk mee....Mens spoort niet.
Gelukkig hebben ze ook nog trouwe fans zoals Helma en Sandra
pi_220203942
Sofie deelt ook nog even een sneer uit naar de toetsenbordhelden. Wat is het een vals mens. Het laten zien van de parkeerplaats ipv de hotelkamer: dan zal de kamer wel niet bij hun status passen en dan laat ze het niet zien. Dat is de levensopdracht van Sofie: iedereen laten zien hoe rijk ze zijn. En dan loopt je vent met een Boss tassie in Oeganda. Het is een sneu stel.
pi_220203943
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:24 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee dat was toch fout gegaan? Te laat met inschrijven ofzo
Ja maar op reserve lijst en toen kreeg ze mail dat ze toch mee mocht doen en moest ze effing hard trainen... en rond lopen in haar wedstrijd pakje die effing duur was!! Wel 100 euro jonge! En het zit niet lekker!!

Dus.. benieuwd of vriendinnie daarom ziek gehouden word (terwijl ze zwemt, logeert en dagelijks door de action moet voor cadeautjes voor haar effing goede rapport...) dat ze daarom niet naar de wedstrijd kan of slechte resultaten omdat ze met haar hoofd bij vriendinnie zat (of ze vergeet nu gewoon naar de wedstrijd te gaan natuurlijk... want autisme)
pi_220203956
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja maar op reserve lijst en toen kreeg ze mail dat ze toch mee mocht doen en moest ze effing hard trainen... en rond lopen in haar wedstrijd pakje die effing duur was!! Wel 100 euro jonge! En het zit niet lekker!!

Dus.. benieuwd of vriendinnie daarom ziek gehouden word (terwijl ze zwemt, logeert en dagelijks door de action moet voor cadeautjes voor haar effing goede rapport...) dat ze daarom niet naar de wedstrijd kan of slechte resultaten omdat ze met haar hoofd bij vriendinnie zat (of ze vergeet nu gewoon naar de wedstrijd te gaan natuurlijk... want autisme)
Ik denk dat ze nu niks meer doet en totale rust heeft ingelast voor de wedstrijd, zodat ze daar kan presteren. De laatste keer dat ze ging, ging het niet en had ze pijn in haar rug (van het vele niet trainen). Als ze gaat, is het leuk voor haar, maar wederom een schok op al die spieren.
pi_220203981
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:16 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Is het heel slecht als ik denk ‘handig als nieuwe uitmelk-content’
Ongetwijfeld. Zij zijn ook heel gelovig, ik dacht mormonen, dus het zal nog wel even doorgaan denk ik. Dit is nummer 9.
pi_220203989
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:41 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik denk dat ze nu niks meer doet en totale rust heeft ingelast voor de wedstrijd, zodat ze daar kan presteren. De laatste keer dat ze ging, ging het niet en had ze pijn in haar rug (van het vele niet trainen). Als ze gaat, is het leuk voor haar, maar wederom een schok op al die spieren.
Ja maar toen had ze ook geen riem enzo..
pi_220203996
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:33 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie deelt ook nog even een sneer uit naar de toetsenbordhelden. Wat is het een vals mens. Het laten zien van de parkeerplaats ipv de hotelkamer: dan zal de kamer wel niet bij hun status passen en dan laat ze het niet zien. Dat is de levensopdracht van Sofie: iedereen laten zien hoe rijk ze zijn. En dan loopt je vent met een Boss tassie in Oeganda. Het is een sneu stel.
Het is een bijzonder stel. Eerst draaide alles om 'de kindjes' waar een leger aan hulp bij werd ingezet. Jan is niet de slimste maar had wel passie voor zijn vak. De laatste jaren zijn ze echt helemaal los. Ze bedenken van alles om kinderloos samen op stap te kunnen. Ik heb ook niet de indruk dat ze veel echte vrienden hebben.
pi_220204006
Ik vraag mij af in hoeverre een van Detweeling er last van heeft op school dat moeder haar op insta zet terwijl ze kaboutermutsen maakt met de naaiclub. Misschien valt het mee hoor, dat hoop ik dan maar voor het kind.
pi_220204015
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:52 schreef Snaky het volgende:

[..]
Het is een bijzonder stel. Eerst draaide alles om 'de kindjes' waar een leger aan hulp bij werd ingezet. Jan is niet de slimste maar had wel passie voor zijn vak. De laatste jaren zijn ze echt helemaal los. Ze bedenken van alles om kinderloos samen op stap te kunnen. Ik heb ook niet de indruk dat ze veel echte vrienden hebben.
Wel heel veel lieve vrienden. Zouden ze in Oeganda ook al veel nieuwe lieve vrienden hebben gemaakt?
pi_220204016
AM gooit er weer wat sneren uit waaruit blijkt dat haar motto dus niet van toepassing is in haar eigen leven. En het is weer HAAR!!! huis. Wat een verschrikkelijk naar individu is ze toch.
pi_220204063
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 08:57 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wel heel veel lieve vrienden. Zouden ze in Oeganda ook al veel nieuwe lieve vrienden hebben gemaakt?
als ze zo doorgaan mogen ze blij zijn als ze zonder overvallen te worden naar huis komen. Dat gezwaai met dat geld en die fotos maken van mensen ongevraagd is daar echt geen goed idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')