🙈quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:48 schreef Snaky het volgende:
Bij de Ballerinafarm komt ook weer een kindje.
Gek dat niemand dat bijhoudquote:Op donderdag 26 februari 2026 07:15 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW heeft aan mensen verteld dat Timmie een goede invloed op haar heeft omdat hij geen alcohol drinkt en zij daardoor ook minder drinkt.
Diezelfde MCW was nog niet heel lang geleden blij dat ze hem aan het drinken had gekregen want anders had hun relatie niet kunnen werken.
Tip voor alle fluflu’s: schrijf je onzin op zodat je het later terug kunt lezen.
Ja! En ben ervan overtuigd dat er ook iets is gebeurd tussen broer/schoonzus en mw, had mw niet ook altijd 1 oppasdag op hun kindje? Waar ze dan over postte dat zie je ook nooit meer..quote:Op woensdag 25 februari 2026 23:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW
Ik vind het opvallend hoe weinig "papa en mama" nog in beeld zijn bij Mies. Voorheen was het op een draf ernaartoe als ze weg was geweest.
(Zul je zien dat ze daar morgen aan de thee zit. 😂😂😂)
Maar ze sport altijd 5x per week he, lekker met gewichten gooien.quote:Op donderdag 26 februari 2026 07:40 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft toch komend weekend haar wedstrijd,toch? Is ze deze week überhaupt al wezen sporten? Echt dedicated, die mijt..
Sofie is dan wel met vakantie maar haar kantoorwerk gaat door. Iedereen die ook maar iets van een kritische vraag stelt wordt geblokkeerd. Ben je op vakantie en ben je daar druk mee....Mens spoort niet.quote:Op donderdag 26 februari 2026 07:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
De nagelkerkjes moeten even reageren op de kritiek op de foto 🫣 Sofie heeft het er maar druk mee, op vakantie.
En ze plaatst een foto van hun hotelkamer, maar laat de parkeerplaats zien 😆
Vind ik ook. Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat en of ze eindelijk tot inzicht gekomen is dat haar gedrag echt niet normaal isquote:Op donderdag 26 februari 2026 07:55 schreef Raradefayee het volgende:
Ik moet zeggen dat het toch knap is dat debbie al twee maanden van insta af is.
Is het heel slecht als ik denk ‘handig als nieuwe uitmelk-content’quote:Op woensdag 25 februari 2026 22:48 schreef Snaky het volgende:
Bij de Ballerinafarm komt ook weer een kindje.
🤣quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat en of ze eindelijk tot inzicht gekomen is dat haar gedrag echt niet normaal is
Nee dat was toch fout gegaan? Te laat met inschrijven ofzoquote:Op donderdag 26 februari 2026 07:40 schreef opwegnaar het volgende:
DBM heeft toch komend weekend haar wedstrijd,toch? Is ze deze week überhaupt al wezen sporten? Echt dedicated, die mijt..
Gelukkig hebben ze ook nog trouwe fans zoals Helma en Sandraquote:Op donderdag 26 februari 2026 07:54 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Sofie is dan wel met vakantie maar haar kantoorwerk gaat door. Iedereen die ook maar iets van een kritische vraag stelt wordt geblokkeerd. Ben je op vakantie en ben je daar druk mee....Mens spoort niet.
Ja maar op reserve lijst en toen kreeg ze mail dat ze toch mee mocht doen en moest ze effing hard trainen... en rond lopen in haar wedstrijd pakje die effing duur was!! Wel 100 euro jonge! En het zit niet lekker!!quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:24 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee dat was toch fout gegaan? Te laat met inschrijven ofzo
Ik denk dat ze nu niks meer doet en totale rust heeft ingelast voor de wedstrijd, zodat ze daar kan presteren. De laatste keer dat ze ging, ging het niet en had ze pijn in haar rug (van het vele niet trainen). Als ze gaat, is het leuk voor haar, maar wederom een schok op al die spieren.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja maar op reserve lijst en toen kreeg ze mail dat ze toch mee mocht doen en moest ze effing hard trainen... en rond lopen in haar wedstrijd pakje die effing duur was!! Wel 100 euro jonge! En het zit niet lekker!!
Dus.. benieuwd of vriendinnie daarom ziek gehouden word (terwijl ze zwemt, logeert en dagelijks door de action moet voor cadeautjes voor haar effing goede rapport...) dat ze daarom niet naar de wedstrijd kan of slechte resultaten omdat ze met haar hoofd bij vriendinnie zat (of ze vergeet nu gewoon naar de wedstrijd te gaan natuurlijk... want autisme)
Ongetwijfeld. Zij zijn ook heel gelovig, ik dacht mormonen, dus het zal nog wel even doorgaan denk ik. Dit is nummer 9.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Is het heel slecht als ik denk ‘handig als nieuwe uitmelk-content’
Ja maar toen had ze ook geen riem enzo..quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:41 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nu niks meer doet en totale rust heeft ingelast voor de wedstrijd, zodat ze daar kan presteren. De laatste keer dat ze ging, ging het niet en had ze pijn in haar rug (van het vele niet trainen). Als ze gaat, is het leuk voor haar, maar wederom een schok op al die spieren.
Het is een bijzonder stel. Eerst draaide alles om 'de kindjes' waar een leger aan hulp bij werd ingezet. Jan is niet de slimste maar had wel passie voor zijn vak. De laatste jaren zijn ze echt helemaal los. Ze bedenken van alles om kinderloos samen op stap te kunnen. Ik heb ook niet de indruk dat ze veel echte vrienden hebben.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:33 schreef FluVo67 het volgende:
Sofie deelt ook nog even een sneer uit naar de toetsenbordhelden. Wat is het een vals mens. Het laten zien van de parkeerplaats ipv de hotelkamer: dan zal de kamer wel niet bij hun status passen en dan laat ze het niet zien. Dat is de levensopdracht van Sofie: iedereen laten zien hoe rijk ze zijn. En dan loopt je vent met een Boss tassie in Oeganda. Het is een sneu stel.
Wel heel veel lieve vrienden. Zouden ze in Oeganda ook al veel nieuwe lieve vrienden hebben gemaakt?quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:52 schreef Snaky het volgende:
[..]
Het is een bijzonder stel. Eerst draaide alles om 'de kindjes' waar een leger aan hulp bij werd ingezet. Jan is niet de slimste maar had wel passie voor zijn vak. De laatste jaren zijn ze echt helemaal los. Ze bedenken van alles om kinderloos samen op stap te kunnen. Ik heb ook niet de indruk dat ze veel echte vrienden hebben.
als ze zo doorgaan mogen ze blij zijn als ze zonder overvallen te worden naar huis komen. Dat gezwaai met dat geld en die fotos maken van mensen ongevraagd is daar echt geen goed idee.quote:Op donderdag 26 februari 2026 08:57 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Wel heel veel lieve vrienden. Zouden ze in Oeganda ook al veel nieuwe lieve vrienden hebben gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |