abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220199052
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 13:14 schreef WildeTuinen het volgende:
Oooo die Judith...... Wat intens ranzig!
Op haar andere account zegt ze ook nog dat Bob "zeker niet" elke dag doucht.... Echt hoe dan? Hij sport heel veel en is de hele dag door actief!
Ik vind het echt ronduit smerig.
Ik vind dat ook echt vies. Ik vind een kind douchen trouwens ook minder werk dan helemaal wassen.
Dat Judith elke dag doucht geloof ik niet.

Ons waterverbruik met 2 personen was meer dan 200 m3.
pi_220199153
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 11:08 schreef Hope88 het volgende:
Waarom moeten influ's mensen altijd zo te kakken zetten op hun stories als ze een vraag of tegengas krijgen? Vooral die lifebyrosie kan er wat van, wat is zij onaardig tegen haar volgers zeg!
Mwah, ik vind dat Rosie in deze wel een punt heeft. Ze deelt die budget recepten en laat ook de bonnetjes zien en dan krijg je zo'n betweterige opmerking dat het volgens het Nibud niet kan en of ze wel genoeg groente/fruit eten.
Maakt daarna ook een aantal stories vanuit haar werk/hulpverleners oogpunt dat dit soort opmerkingen best pijnlijk kunnen zijn voor mensen met een klein budget die blij zijn met dit soort recepten etc.

Vind het anders dan influencers die mensen te kakken zetten omdat ze bijv gewezen worden op leugens, overdrijven of kopieer gedrag.
pi_220199278
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 13:08 schreef proud_mami het volgende:

[..]
De zon schijnt vandaag dus dan kan ze wss gratis wassen op zonnestroom.
Weet ik, maar dit is toch gewoon goor
pi_220199283
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 13:14 schreef WildeTuinen het volgende:
Oooo die Judith...... Wat intens ranzig!
Op haar andere account zegt ze ook nog dat Bob "zeker niet" elke dag doucht.... Echt hoe dan? Hij sport heel veel en is de hele dag door actief!
Ik vind het echt ronduit smerig.
En als hij dan wel eindelijk in bad mag, dan is het in Judiths tweedehands water 🤢
pi_220199308
Video deurbel is met slapende kinderen toch ook gewoon handig dat je melding krijgt op telefoon ipv de bel gaat
pi_220199310
De Nagelkerkjes reageren bij kritiek dat degene maar naar de GGZ moet gaan. Vind dat behoorlijk misselijke reactie. Als je van alles op internet deelt kun je kritiek verwachten. Ga daar net zo respectvol mee om als je zelf wil worden behandeld. En het riedeltje van positiviteit word je een mooier mens en geloofwaardiger slaat al helemaal nergens op. Dat ze zelf in vlogs en in hun verhaaltjes mensen te kakken zetten is wel geoorloofd.
pi_220199332
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 14:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Weet ik, maar dit is toch gewoon goor
Ubergöör
pi_220199341
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 14:10 schreef Loveischocolala het volgende:
Video deurbel is met slapende kinderen toch ook gewoon handig dat je melding krijgt op telefoon ipv de bel gaat
Persoonlijk vind ik het gezonder dat een kind went aan geluiden. Je moet ook gewoon kunnen leven in je huis (radio, tv, stofzuigen, spelende broertjes/zusjes etc.) terwijl een kind slaapt. Om over geluiden van buiten nog maar te zwijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 25-02-2026 16:34:50 ]
pi_220199344
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 14:10 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes reageren bij kritiek dat degene maar naar de GGZ moet gaan. Vind dat behoorlijk misselijke reactie. Als je van alles op internet deelt kun je kritiek verwachten. Ga daar net zo respectvol mee om als je zelf wil worden behandeld. En het riedeltje van positiviteit word je een mooier mens en geloofwaardiger slaat al helemaal nergens op. Dat ze zelf in vlogs en in hun verhaaltjes mensen te kakken zetten is wel geoorloofd.
Dat is niet voor het eerst dat ze dat doet. En dat geeft toch eigenlijk precies haar niveau aan: net een puber die vooral wil laten zien hoe interessant ze is, maar het is het altijd net niet. Kijk mij eens van het 'nieuwe geld' zijn, met lieve vrienden en date-nights, maar als ik commentaar krijg dat gil ik dat je rijp bent voor de GGZ. Echt een zakenvrouw ook met dat soort reacties...
pi_220199349
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 13:15 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vind dat ook echt vies. Ik vind een kind douchen trouwens ook minder werk dan helemaal wassen.
Dat Judith elke dag doucht geloof ik niet.

Ons waterverbruik met 2 personen was meer dan 200 m3.
Dat is best veel, wij wonen nog met 3 personen, we douchen elke dag en in de zomer 2x per dag, draaien de vaatwasser 5x per week en de wasmachine ook vrijwel dagelijks. We verbruiken 98m3 per jaar.
Ik vind het bij Judith met 63m3 per jaar dan best veel aangezien ze amper wast en doucht.
pi_220199375
Je kan toch best 1x per week wassen? Mits je genoeg schone kleren hebt natuurlijk...
Wij wassen hier 1x per week (eigenlijk in t weekend) alles wat in de wasmanden zit. En dan de volgende week weer in t weekend alles.
Vijf a zes wassen in twee dagen met zn vieren
pi_220199377
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 14:22 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dat is best veel, wij wonen nog met 3 personen, we douchen elke dag en in de zomer 2x per dag, draaien de vaatwasser 5x per week en de wasmachine ook vrijwel dagelijks. We verbruiken 98m3 per jaar.
Ik vind het bij Judith met 63m3 per jaar dan best veel aangezien ze amper wast en doucht.
Het is ook veel. Ben eens gaan tellen, 10 tot 14 x douchen p/w, vaatwasser dagelijks (soms 2x p/d), wasmachine >10 x p/w, afgelopen zomer de tuin aangelegd, tuin is ong. 1200 m2 en die moest heel veel gesproeid worden.
Dus ik dacht: even vergelijken met ons vorige huis, bleek echt heel weinig verschil te maken, ong. 30 m3. Dus de tuin scheelt wel iets maar niet schokkend.
pi_220199448
Overigens ... Die AI-foto van Annemarie ... zoveel haar heeft ze toch niet?
pi_220199450
Janneke Jelies zal ook wel druk moeten gaan swifferen (op FB) aangezien bijna iedereen vol ergernis reageert dat ze naar het stierenvechten zijn gaan kijken. Volledig terecht commentaar trouwens.
pi_220199464
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 14:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik vind haar er ook niet op lijken. Ook niet qua gezicht.
pi_220199503
Als je ziet hoe weinig Judith wast en doucht, dan wil je toch geen kleding van haar vinted kopen 🤢
pi_220199517
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 14:29 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Je kan toch best 1x per week wassen? Mits je genoeg schone kleren hebt natuurlijk...
Wij wassen hier 1x per week (eigenlijk in t weekend) alles wat in de wasmanden zit. En dan de volgende week weer in t weekend alles.
Vijf a zes wassen in twee dagen met zn vieren
Ja hoor dat kan best. Judith draait 1 was per week, das het verschil. Ze wisselt 1x per week van kleding dus kan ook best dan 🤪

[ Bericht 4% gewijzigd door Rimboequeen op 25-02-2026 15:20:10 ]
pi_220199742
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 14:50 schreef poohenzo het volgende:
Janneke Jelies zal ook wel druk moeten gaan swifferen (op FB) aangezien bijna iedereen vol ergernis reageert dat ze naar het stierenvechten zijn gaan kijken. Volledig terecht commentaar trouwens.
Ik snap ook werkelijk niet dat een tv programma zoiets verzint/uitzendt. Ook al is het SBS6.
pi_220199789
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 11:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Waarom niet ?
Hij zuigt echt heel slecht.
pi_220199790
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 15:47 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik snap ook werkelijk niet dat een tv programma zoiets verzint/uitzendt. Ook al is het SBS6.
SBS wil graag spraakmakende TV. En de Jelies zijn niet zo snugger en werken gewillig mee. Omdat ook zij graag aandacht willen. En die krijgen ze zo natuurlijk wel. Eigenlijk is het misbruik maken van hun domheid en zou je kunnen afvragen of deze mensen tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.
pi_220199793
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 11:54 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Welke is wel aan te raden en dan zonder stoom?
Ik ben zelf nog op zoek. Misschien kan AM ons tips geven.
pi_220199862
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 14:22 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik heb gekeken naar mijn (alleen) verbruik. Dat is 46m3 per jaar, en ik ben een ‘big spender’
Ik douche elke dag, in de zomer geregeld 2x per dag. Mijn vaatwasser draait 3-4x per week. En mijn wasmachine draait vaak. Ik was kleine wasjes omdat ik door mijn autisme het anders al heel snel niet meer overzie, en elke week mijn beddengoed.
Was mijn auto soms thuis, en in de afgelopen zomer ook mijn tuin behoorlijk gesproeid ivm nieuwe aanleg.

Dus dan vind ik het verbruik van Judith inderdaad vrij veel, voor een budget leven.
pi_220199876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 14:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Nope. En dan ook nog eens overgangshaar. Dat kan alleen in een knotantenne.
pi_220199895
Ik dweil gewoon lekker met de platte dweil van Vileda! Top ding

Bah wat smerig dat die was er zo lang ligt, flu’s zijn niet allemaal de schoonste mensen hè, en het ergste is ze laten het nog zien ook
pi_220199932
Sanneke is snel klaar met klussen, je zou denken dat ze doorgaat tot Dion komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')