Tja, ze was al in het huis geweest he? Dan lukt koken niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:53 schreef Jippiejappie het volgende:
Dion ook op de achtergrond aan het koken..
5 hele dagen werken, koken en ook nog klussen.
Hij is flink in de maling genomen bij lang leve de liefde
Miiiiiiiiiijanquote:Op woensdag 25 februari 2026 16:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ook. Net als het roepen van haar kind waarbij ze de 1e lettergreep van zijn naam 5 x langer maakt. Net alsof ze een hond roept.
Mijan eet natuurljk potjes dus geen kookboek nodigquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:44 schreef potspots1234 het volgende:
Het sesamstraat kookboek staat alweer op Vinted hoor
Als zij een weggeefkast neer zet, is ze dadelijk zelf de beste klant, lekker gratis spullen 🫣quote:Op woensdag 25 februari 2026 17:50 schreef Jippiejappie het volgende:
[..]
Gezien zij haar prioriteiten zo goed op orde heeft. Verbaasd het me wel dat ze nog niet om een weggeefkast heeft gebedeld.
Werkelijk waar nog nooit iemand gekend die zo maar dan ook zo uitgekookt is.
Vraag me af wat ze precies gedaan heeft, hoe heeft ze Mijan naar haar moeder gebracht, hoe is ze naar haar nieuwe huis gegaan en hoe weer in de chalet?quote:Op woensdag 25 februari 2026 16:25 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is snel klaar met klussen, je zou denken dat ze doorgaat tot Dion komt
Dit denk ik dus ook 🤣 dat ze in de buurt roept dat mensen het kastje kunnen aanvullen om minderbedeelden te helpen waar ze dan vooral zichzelf mee bedoeldquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Als zij een weggeefkast neer zet, is ze dadelijk zelf de beste klant, lekker gratis spullen 🫣
Ja, dat is een Hele Handeling die kennelijk een eigen benaming nodig had.quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:45 schreef Miepje77 het volgende:
Wat bedoelt AM met 'de was omdraaien'?
Uit de wasmachine, in de droger, maar het komt zo knullig over. Alsof de was uit de droger ook weer terug in de wasmachine gaatquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:45 schreef Miepje77 het volgende:
Wat bedoelt AM met 'de was omdraaien'?
Ja de rest is soort van permanent (zelfbruiner, getatoeëerde wenkbrauwen, lash extensions) maar die blush moet ze er toch zelf op plamurenquote:Op woensdag 25 februari 2026 18:56 schreef SterreKaatje het volgende:
De Michelle die zegt geen make-up te gebruiken heeft in ieder geval de blush van de Kerstman gevonden dit keer.
Ik dacht omdraaien op het wasrek, maar zo omdraaien!quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:50 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, dat is een Hele Handeling die kennelijk een eigen benaming nodig had.
Hier thuis noemen we dat gewoon was in de droger stoppen.
Daarna gaat ze de Was Wegbrengen oftewel de was in de kast leggen😅
Ik zet AM ook zeker in dat rijtje. Je ziet gewoon dat ze zichzelf wil bewijzen, gezien wil wordenquote:Op woensdag 25 februari 2026 17:41 schreef IlseMarije het volgende:
Laatst was er in het programma van oa Johan Derksen 🤢 een man en die zei dat als sommige mensen vroeger iets te kort zijn gekomen ze het nu proberen te krijgen via social media. Ik dacht aan DBM, Sanneke en Debbie.
Ik dacht in het begin bij de was wegbrengen dat zij voor anderen waste.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:07 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Ik dacht omdraaien op het wasrek, maar zo omdraaien!
En dat weet Maarten heus wel, hij kent AM langer dan vandaag. Hij zal het wel best vinden?quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:27 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin bij de was wegbrengen dat zij voor anderen waste.
Maar het is gewoon opruimen wat gewoon gelijk na het vouwen kan.
Maar dan moet ze zelf koken en dat wil ze niet
Ja tuurlijk, hij zegt niet voor niets dat hij bij thuiskomst gelijk aan zijn tweede baan begint.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En dat weet Maarten heus wel, hij kent AM langer dan vandaag. Hij zal het wel best vinden?
Wij hebben een Bissell Crosswave. Gaat nu overigens weg vanwege de aanschaf van een robotstofzuiger maar wel heel veel plezier van gehad.quote:Op woensdag 25 februari 2026 15:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog op zoek. Misschien kan AM ons tips geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |