abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220200481
Dion ook op de achtergrond aan het koken..
5 hele dagen werken, koken en ook nog klussen.
Hij is flink in de maling genomen bij lang leve de liefde
pi_220200574
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:53 schreef Jippiejappie het volgende:
Dion ook op de achtergrond aan het koken..
5 hele dagen werken, koken en ook nog klussen.
Hij is flink in de maling genomen bij lang leve de liefde
Tja, ze was al in het huis geweest he? Dan lukt koken niet meer.
Ik leefde kort geleden ook zo, alleen ik was op dat moment heel erg ziek. Vreselijk was dat.
Maar Sanneke is naar eigen zeggen heel gezond. Ze loopt echt vast in deze situatie, ik hoop dat het haar aanzet tot hulp zoeken want dit soort situaties komen je hele leven terug en ze is nu ook verantwoordelijk voor het veilig opgroeien van haar kind.
pi_220200609
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ook. Net als het roepen van haar kind waarbij ze de 1e lettergreep van zijn naam 5 x langer maakt. Net alsof ze een hond roept.
Miiiiiiiiiijan
pi_220200630
quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:44 schreef potspots1234 het volgende:
Het sesamstraat kookboek staat alweer op Vinted hoor
Mijan eet natuurljk potjes dus geen kookboek nodig
pi_220200637
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:50 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Gezien zij haar prioriteiten zo goed op orde heeft. Verbaasd het me wel dat ze nog niet om een weggeefkast heeft gebedeld.

Werkelijk waar nog nooit iemand gekend die zo maar dan ook zo uitgekookt is.
Als zij een weggeefkast neer zet, is ze dadelijk zelf de beste klant, lekker gratis spullen 🫣
pi_220200645
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:25 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is snel klaar met klussen, je zou denken dat ze doorgaat tot Dion komt
Vraag me af wat ze precies gedaan heeft, hoe heeft ze Mijan naar haar moeder gebracht, hoe is ze naar haar nieuwe huis gegaan en hoe weer in de chalet?
pi_220200688
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 18:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als zij een weggeefkast neer zet, is ze dadelijk zelf de beste klant, lekker gratis spullen 🫣
Dit denk ik dus ook 🤣 dat ze in de buurt roept dat mensen het kastje kunnen aanvullen om minderbedeelden te helpen waar ze dan vooral zichzelf mee bedoeld
pi_220200698
Wat een rotzooi weer in de chalet.
pi_220200762
Als ik zie hoeveel spullen er nog in die kiet staan bij Dion en Sanneke dan denk ik meid ga toch eens opruimen en inpakken! Zij doet echt alsof ze totaal niks kan ondernemen als Mijan erbij is. Verreweg de meeste spullen heb je echt niet meer nodig als je over 2,5 week gaat verhuizen.

En dat gewonnen boek dat net is uitgepakt al op vinted zetten is ronduit schaamteloos. Madam wil er ook nog 15 euro voor! Hoe lang zal het duren voor de puzzel er ook op staat?
pi_220200763
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 18:14 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Miiiiiiiiiijan
Hahahaha, dat ja!
pi_220200791
Wat bedoelt AM met 'de was omdraaien'?
pi_220200812
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 18:45 schreef Miepje77 het volgende:
Ja, dat is een Hele Handeling die kennelijk een eigen benaming nodig had.
Hier thuis noemen we dat gewoon was in de droger stoppen.
Daarna gaat ze de Was Wegbrengen oftewel de was in de kast leggen😅
pi_220200814
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 18:45 schreef Miepje77 het volgende:
Uit de wasmachine, in de droger, maar het komt zo knullig over. Alsof de was uit de droger ook weer terug in de wasmachine gaat ;) Maar dat doet ze altijd op het moment dat er gekookt moet worden. Maarten maakt dan het eten af. Oftewel hij kookt.
pi_220200868
De Michelle die zegt geen make-up te gebruiken heeft in ieder geval de blush van de Kerstman gevonden dit keer.
pi_220200875
HVK ligt er ook lekker af zeg, die is echt al weken ziek. De hel lijkt me dat, met al die kinderen in een schimmelhuis alles op de kop de hele vakantie binnngezeten en ziek zijn
pi_220200882
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 18:56 schreef SterreKaatje het volgende:
De Michelle die zegt geen make-up te gebruiken heeft in ieder geval de blush van de Kerstman gevonden dit keer.
Ja de rest is soort van permanent (zelfbruiner, getatoeëerde wenkbrauwen, lash extensions) maar die blush moet ze er toch zelf op plamuren
pi_220200911
Ik snap echt de rondreis van de nagelkerken niet. 1,5 dag in Entebbe waar echt geen drol te doen is, nu een takke eind rijden naar Jinja en morgen weer de hele andere kant op naar de gorillas. Zóveel moois te zien daar, maar nu zitten ze alleen maar in de bus. En ze zijn naar een avondmarkt. Ik hoop maar dat ze een hele goede begeleider hebben, maar het is echt gevaarlijk om daar in het donker de straat op te gaan. Taxi moet tot binnen de poorten van de compound rijden normaal gezien
pi_220200943
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 18:50 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, dat is een Hele Handeling die kennelijk een eigen benaming nodig had.
Hier thuis noemen we dat gewoon was in de droger stoppen.
Daarna gaat ze de Was Wegbrengen oftewel de was in de kast leggen😅
Ik dacht omdraaien op het wasrek, maar zo omdraaien!
pi_220201123
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:41 schreef IlseMarije het volgende:
Laatst was er in het programma van oa Johan Derksen 🤢 een man en die zei dat als sommige mensen vroeger iets te kort zijn gekomen ze het nu proberen te krijgen via social media. Ik dacht aan DBM, Sanneke en Debbie.
Ik zet AM ook zeker in dat rijtje. Je ziet gewoon dat ze zichzelf wil bewijzen, gezien wil worden
pi_220201144
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 19:07 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik dacht omdraaien op het wasrek, maar zo omdraaien!
Ik dacht in het begin bij de was wegbrengen dat zij voor anderen waste.
Maar het is gewoon opruimen wat gewoon gelijk na het vouwen kan.
Maar dan moet ze zelf koken en dat wil ze niet
pi_220201214
De Nagelkerkjes zijn er om dieren te spotten, plantages te bezoeken en het land te leren kennen. Daarom zitten ze hele dagen in de auto en eten ze pizza. Ze hebben echt geen benul hoe gevaarlijk het daar is. De foto van die mannen op een brommer: gezichtsuitdrukking van die mannen zegt niet dat ze het waarderen op de foto gezet te worden. Het is een soort van aapjes kijken. Die twee zijn echt wereldvreemd.
pi_220201406
L met haar benen wagenwijd open op bed. Maar A heeft het te druk met filmen en direct te posten 😤
pi_220201508
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 19:27 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik dacht in het begin bij de was wegbrengen dat zij voor anderen waste.
Maar het is gewoon opruimen wat gewoon gelijk na het vouwen kan.
Maar dan moet ze zelf koken en dat wil ze niet
En dat weet Maarten heus wel, hij kent AM langer dan vandaag. Hij zal het wel best vinden?
pi_220201557
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 19:53 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
En dat weet Maarten heus wel, hij kent AM langer dan vandaag. Hij zal het wel best vinden?
Ja tuurlijk, hij zegt niet voor niets dat hij bij thuiskomst gelijk aan zijn tweede baan begint.
En alles staat al klaar hè 😂
pi_220201568
quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2026 15:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik ben zelf nog op zoek. Misschien kan AM ons tips geven.
Wij hebben een Bissell Crosswave. Gaat nu overigens weg vanwege de aanschaf van een robotstofzuiger maar wel heel veel plezier van gehad.
Zuigt en dweilt tegelijk met een roterende borstel. Je verbaast je hoe smerig het water is en hoe weinig water hij nodig heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')