abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220199942
Waarom schreeuwt Sanneke eigenlijk altijd zo naar haar kind? Hij lijkt het nou niet bepaald leuk te vinden en die beer die in z'n gezicht wordt geduwd ook niet.
pi_220199968
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:27 schreef Nieve het volgende:
Waarom schreeuwt Sanneke eigenlijk altijd zo naar haar kind? Hij lijkt het nou niet bepaald leuk te vinden en die beer die in z'n gezicht wordt geduwd ook niet.
Dat vraag ik me ook al heel lang af.. 🙄
En dan ook nog zo pal bij zijn oor.
pi_220199979
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat vraag ik me ook al heel lang af.. 🙄
Ik ook. Net als het roepen van haar kind waarbij ze de 1e lettergreep van zijn naam 5 x langer maakt. Net alsof ze een hond roept.
pi_220199992
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:25 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke is snel klaar met klussen, je zou denken dat ze doorgaat tot Dion komt
Als ze had geklust, zou ze het wel laten zien denk. Eerder een sightseeing door de wijk gedaan. Ook goed voor haar, had dan Mijan mee genomen
pi_220200005
Judith maakt onderscheid tussen urgente en niet urgente was. Nou maak ik dat onderscheid niet maar een was met skikleding zou bij mij sowieso urgent zijn. Er is in gesport, het is nat geweest.
pi_220200030
Nou heb ik echt geprobeerd positief te zijn over Sanneke. Maar ze is misschien max 2 uurtjes in het huis geweest want ze liep vanmiddag alweer buiten en een half uur geleden zat ze alweer uitgebreid met Mijan in de caravan een wazig filmpje met een Ernie knuffel op te nemen.
Die heeft echt geen fluit uitgevoerd hoor, voor zover Sanneke die iets productiefs doet.
pi_220200035
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:35 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Als ze had geklust, zou ze het wel laten zien denk. Eerder een sightseeing door de wijk gedaan. Ook goed voor haar, had dan Mijan mee genomen
Ik ben vooral benieuwd hoe de wanden in de woonkamer zijn geworden. Mochten die echt nog een 3e of 4e keer moeten dan hoop ik dat ze kleur voor de rest van het huis loslaat. De trap moet ook een kleur krijgen. Ik denk dat ze het verf- en schilderwerk vreselijk onderschat.
pi_220200044
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:41 schreef Weerikier het volgende:
Nou heb ik echt geprobeerd positief te zijn over Sanneke. Maar ze is misschien max 2 uurtjes in het huis geweest want ze liep vanmiddag alweer buiten en een half uur geleden zat ze alweer uitgebreid met Mijan in de caravan een wazig filmpje met een Ernie knuffel op te nemen.
Die heeft echt geen fluit uitgevoerd hoor, voor zover Sanneke die iets productiefs doet.
Positief zijn over een persoon die negatief in het leven staat.
Kost heeeeeeel veel moeite
pi_220200046
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:41 schreef Weerikier het volgende:
Hij heeft z’n eerste winactie gewonnen hè? Dat moet gevierd worden! Hoe kan een kind, dat niet gebruikt wordt voor social media, een winactie winnen?
pi_220200048
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe de wanden in de woonkamer zijn geworden. Mochten die echt nog een 3e of 4e keer moeten dan hoop ik dat ze kleur voor de rest van het huis loslaat. De trap moet ook een kleur krijgen. Ik denk dat ze het verf- en schilderwerk vreselijk onderschat.
Daar wilt ze niet over hebben. 😂
pi_220200052
Ik vind vooral dat Sanneke zo weinig interactie heeft met haar kind. Ze lijkt nooit echt de aandacht voor hem te hebben. Altijd meer over hem praten dan tegen hem lijkt het. Sneu voor dat lieve manneke.
pi_220200054
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:44 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Daar wilt ze niet over hebben. 😂
Is ook zo. Jammer.
pi_220200059
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:45 schreef Emma123454321 het volgende:
Ik vind vooral dat Sanneke zo weinig interactie heeft met haar kind. Ze lijkt nooit echt de aandacht voor hem te hebben. Altijd meer over hem praten dan tegen hem lijkt het. Sneu voor dat lieve manneke.
Het moederschap gaat haar niet heel natuurlijk af.
pi_220200088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het moederschap gaat haar niet heel natuurlijk af.
- geen diagnoses aub -

[ Bericht 11% gewijzigd door Deisyy op 25-02-2026 18:39:40 ]
pi_220200158
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:50 schreef Jippiejappie het volgende:

[..]
Om eerlijk te zijn, ik ben natuurlijk geen professional, maar ik denk dat zij wel tekenen vertoont van post partum depressie.
Ik ken Sanneke niet anders.
pi_220200163
Ik ben officieel moe van influencers die de hele tijd zeggen, me adhd brein, even adhd aanval..tis gewoon een hype aan het worden… tot je het echt hebt.. niet alles lijkt aan ADHD, gisteren die Esther Kraak ook al.. vraag me überhaupt af of ze een officiële diagnose hebben of het gewoon interessant klinkt
pi_220200204
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:01 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik ben officieel moe van influencers die de hele tijd zeggen, me adhd brein, even adhd aanval..tis gewoon een hype aan het worden… tot je het echt hebt.. niet alles lijkt aan ADHD, gisteren die Esther Kraak ook al.. vraag me überhaupt af of ze een officiële diagnose hebben of het gewoon interessant klinkt
Ik denk dat ze vooral een excuus zoeken om hun gekkigheid te verklaren. Ik weet niet wie het hier laatst schreef maar iemand die echt iets heeft doet juist z’n best om ‘normaal’ te doen en zal het zelden benoemen.
pi_220200233
Bij MCW wordt een kinderfeestje gevierd maar de nieuwe drop moet nog even genoemd worden. J&V zijn op vakantie met een backpack vol samenwerkingen.

Wat ben ik blij met mijn leven. Feest is feest. Vrij is vrij.
pi_220200264
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze vooral een excuus zoeken om hun gekkigheid te verklaren. Ik weet niet wie het hier laatst schreef maar iemand die echt iets heeft doet juist z’n best om ‘normaal’ te doen en zal het zelden benoemen.
Ik heb letterlijk nog nooit gezegd: ‘hoi ik ben Linnen en ik heb ADHD’. Ik snap wel dat het fijn is om te begrijpen waar bepaald gedrag vandaan komt en waarom je soms anders denkt maar dat telkens benoemen richting anderen, nee.
pi_220200303
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:19 schreef Linnen het volgende:

[..]
Ik heb letterlijk nog nooit gezegd: ‘hoi ik ben Linnen en ik heb ADHD’. Ik snap wel dat het fijn is om te begrijpen waar bepaald gedrag vandaan komt en waarom je soms anders denkt maar dat telkens benoemen richting anderen, nee.
Doen wij ook niet. Het is zoals het is en je zult gewoon mee moeten draaien in de maatschappij. Is echt niet altijd makkelijk, maar zeker niet onmogelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 25-02-2026 17:47:24 ]
pi_220200344
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 16:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij heeft z’n eerste winactie gewonnen hè? Dat moet gevierd worden! Hoe kan een kind, dat niet gebruikt wordt voor social media, een winactie winnen?
En ze wist niet dat die winactie bestond uit o.a. een 1000-stukjes puzzel en een boek in het Duits?
Meedoen om de heb.
pi_220200371
Laatst was er in het programma van oa Johan Derksen 🤢 een man en die zei dat als sommige mensen vroeger iets te kort zijn gekomen ze het nu proberen te krijgen via social media. Ik dacht aan DBM, Sanneke en Debbie.
pi_220200406
Het sesamstraat kookboek staat alweer op Vinted hoor
pi_220200426
quote:
17s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:44 schreef potspots1234 het volgende:
Het sesamstraat kookboek staat alweer op Vinted hoor
Verder geeft ze heel veel weg hoor!
pi_220200455
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 17:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Verder geeft ze heel veel weg hoor!
Gezien zij haar prioriteiten zo goed op orde heeft. Verbaasd het me wel dat ze nog niet om een weggeefkast heeft gebedeld.

Werkelijk waar nog nooit iemand gekend die zo maar dan ook zo uitgekookt is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')