Het is opzich wel een grappige look, en als AM zich er goed in voelt moet ze het vooral dragen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:04 schreef MissBaksel het volgende:
Ik vind de jurk van AM hartstikke leuk!! Ik zou het wel eens willen zien met rode riem, tas en schoeisel. Lijkt me ook heel leuk.
Ik geloof er ook niks van dat ze deze dweil wel zou gebruiken. Net als de bakfiets en alle andere troep die ze in huis haalt, daarbij nog even lekker leuren om geld, snel kopen en hop de berging in.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:00 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand haar heeft verteld dat iemand zonder baan best iets in huis mag doen.
Ze heeft/had rood-witte polkadot klompen. Dus dan is dat haar stijl. 😁quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het is opzich wel een grappige look, en als AM zich er goed in voelt moet ze het vooral dragen.
Wat ik niet snap is dat AM zegt dat dit helemaal haar stijl en haar ding is, want daar heeft ze nog nooit ook maar iets van laten blijken.
Dat ding lijkt me echt fantastisch. Was vlak daarvoor geinfluencend door de Rotterdamse poetsqueen met de Philips dweil (ook echt een heel fijn ding), dus voorlopig geen steelstofzuiger met dweilquote:Op dinsdag 24 februari 2026 22:22 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze wil geen tips, dus dan gratis voor jullie: ik kocht laatst een steelstofzuiger mét roterende dweil (totaal geinfluenced door Jolein Zhou, die hem zelf kocht) en nu kan ik nooit meer terug
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:25 schreef Lodelie het volgende:
Is dat plaatje wat Am laat zien van die jurk, nou een ai versie van haar zelf?
ja ik vind het ook leuk, ik ben alleen bang dat zij er klompen onder gaat dragen. Echt zonde!quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:04 schreef MissBaksel het volgende:
Ik vind de jurk van AM hartstikke leuk!! Ik zou het wel eens willen zien met rode riem, tas en schoeisel. Lijkt me ook heel leuk.
Ja net als die in de tuinbroek.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:25 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het prachtig, maar wat je zegt: totaal niet AM.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:08 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het is opzich wel een grappige look, en als AM zich er goed in voelt moet ze het vooral dragen.
Wat ik niet snap is dat AM zegt dat dit helemaal haar stijl en haar ding is, want daar heeft ze nog nooit ook maar iets van laten blijken.
Jaquote:Op woensdag 25 februari 2026 08:25 schreef Lodelie het volgende:
Alleen AM met Lot en Jetquote:Op woensdag 25 februari 2026 09:08 schreef popje het volgende:
Am is blij dat iedereen weer opgehoepeld is en ze heeft Maarten de afgelopen dagen amper gezien. Wie was er dan mee naar Egmond aan Zee?
In ieder geval geen gejatte post over een stikkend kind, er zit vooruitgang inquote:Op woensdag 25 februari 2026 09:20 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft ook weer wat gelezen.. Vanmorgen (of eigenlijk vannacht 🥴) zag ik een fluflu die precies beschreef wat de regels daar in huis waren, geen schermtijd ed. En tadaa DBM deelt ook een post met de regels thuis, hoe toevallig.
Alleen de 2 jongste kinderen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:08 schreef popje het volgende:
Am is blij dat iedereen weer opgehoepeld is en ze heeft Maarten de afgelopen dagen amper gezien. Wie was er dan mee naar Egmond aan Zee?
Haha, ik dacht altijd dat ik een van de weinige ben die er ook zo tegen aan kijkt...quote:Op woensdag 25 februari 2026 07:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hier ook. Opruimen, schoonmaken. Ik kijk ook altijd met verbazing naar al het wasgoed bij de fluflu’s. En Judith bijv. met haar truien en dan maar 1x p/w wassen. Maar misschien ben ik juist wel raar.
Volgens mij probeert zij het nu over een andere boeg omdat ze altijd zo teleurgesteld is dat haar posts niet 'gezien' worden en ze te weinig hartjes krijgt.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:20 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft ook weer wat gelezen.. Vanmorgen (of eigenlijk vannacht 🥴) zag ik een fluflu die precies beschreef wat de regels daar in huis waren, geen schermtijd ed. En tadaa DBM deelt ook een post met de regels thuis, hoe toevallig.
Zullen ze niet gewoon AI om inspiratie voor een jurk gevraagd hebben en is deze afbeelding de uitkomst gebaseerd op haar dagelijkse style met tuinbroeken, klompen en truien en het layout van haar boeken. Juul heeft al eerder AI afbeeldingen gemaakt als reclame voor de kleiworkshop in Utrecht.quote:Op woensdag 25 februari 2026 08:25 schreef Lodelie het volgende:
Ik was een beetje verbaasd dat ze gisteren in een dierentuin waren. Je zou denken dat Oeganda dé plek is om dieren in het wild te zien.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:41 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes zijn onderweg naar een vanilleplantage. Daar heeft Jan vast nog wel tips voor hoe ze het beter kunnen aanpakken. Die vent denkt alles beter te weten, kraamt soms de grootst mogelijke onzin uit. Met Sofie krabbend en pulkend aan haar haar en gezicht naast hem die hem bewonderend aankijkt. Het is niet het meest snuggere stel.
Die hang naar likes gaat zo ver dat ze een hartje plaatst onder haar post met haar 'fotografie'-account. Als ik iets vreemd vind is het dat wel.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:44 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Volgens mij probeert zij het nu over een andere boeg omdat ze altijd zo teleurgesteld is dat haar posts niet 'gezien' worden en ze te weinig hartjes krijgt.
Zie dat bij andere 'wannabe' fluflu's ook, een beetje ragebait achtige titel als: 'mijn kinderen mogen dit nooit eten', of 'dit zijn de absurde regels in ons huishouden', en daarna iets van grapje, hihi, of hele normale regels...
In ieder geval, alles weer voor de AANDACHT en LIKES
En komend weekend is ze ook weer de hort op.quote:Op woensdag 25 februari 2026 09:08 schreef popje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |