abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220196883
Ik vind de jurk van AM hartstikke leuk!! Ik zou het wel eens willen zien met rode riem, tas en schoeisel. Lijkt me ook heel leuk.
pi_220196891
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 08:04 schreef MissBaksel het volgende:
Ik vind de jurk van AM hartstikke leuk!! Ik zou het wel eens willen zien met rode riem, tas en schoeisel. Lijkt me ook heel leuk.
Het is opzich wel een grappige look, en als AM zich er goed in voelt moet ze het vooral dragen.
Wat ik niet snap is dat AM zegt dat dit helemaal haar stijl en haar ding is, want daar heeft ze nog nooit ook maar iets van laten blijken.
pi_220196904
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 08:00 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik denk dat niemand haar heeft verteld dat iemand zonder baan best iets in huis mag doen.
Ik geloof er ook niks van dat ze deze dweil wel zou gebruiken. Net als de bakfiets en alle andere troep die ze in huis haalt, daarbij nog even lekker leuren om geld, snel kopen en hop de berging in.
[/quote]
Ik denk het ook niet. Het feit dat ze een video deurbel wil zegt genoeg. Die wil de bank niet af.
pi_220196956
Is dat plaatje wat Am laat zien van die jurk, nou een ai versie van haar zelf?
pi_220196969
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 08:08 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het is opzich wel een grappige look, en als AM zich er goed in voelt moet ze het vooral dragen.
Wat ik niet snap is dat AM zegt dat dit helemaal haar stijl en haar ding is, want daar heeft ze nog nooit ook maar iets van laten blijken.
Ze heeft/had rood-witte polkadot klompen. Dus dan is dat haar stijl. 😁
Benieuwd hoe de jurk bij haar staat.

Laviesanne deelde laatst pumps die je kon dragen bij zo’n knobbel aan je voet. Misschien is dat wat voor haar. Maar het zullen wel weer klompen worden of die vieze beige bergschoenen, want ook dat is haar stijl.
pi_220196973
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 22:22 schreef LeSage het volgende:

[..]

Ze wil geen tips, dus dan gratis voor jullie: ik kocht laatst een steelstofzuiger mét roterende dweil (totaal geinfluenced door Jolein Zhou, die hem zelf kocht) en nu kan ik nooit meer terug _O_
Dat ding lijkt me echt fantastisch. Was vlak daarvoor geinfluencend door de Rotterdamse poetsqueen met de Philips dweil (ook echt een heel fijn ding), dus voorlopig geen steelstofzuiger met dweil _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220196996
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 08:25 schreef Lodelie het volgende:
Dat dacht ik ook
pi_220197023
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 08:04 schreef MissBaksel het volgende:
ja ik vind het ook leuk, ik ben alleen bang dat zij er klompen onder gaat dragen. Echt zonde!
pi_220197024
quote:
Ja net als die in de tuinbroek.
pi_220197028
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 08:08 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik vind het prachtig, maar wat je zegt: totaal niet AM.

In een vintage-winkel, hahahahaha. Die winkel heet topvintage, maar verkoopt geen vintage-spullen (wel geinspireerd op). Maar AM koopt nooit meer iets zelf, dus ja, dat verschil is natuurlijk ook lastig te maken dan.
pi_220197033
quote:
Ja
pi_220197106
Sanneke hoopt denk ik dat ze een samenwerking voor die dweil kan schooien
pi_220197118
Mag ik zeggen dat het een beetje misplaatst vind dat AM steeds naar dat boekenbal gaat. Is dat nou tegenwoordig normaal, dat allerlei influencers die een ChatGPT opstel hebben geproduceerd daar voor worden uitgenodigd? Het zal ongetwijfeld via haar uitgeverij een uitnodiging zijn maar op deze manier zit die Schouwburg straks toch helemaal vol met dit soort types ipv echte schrijvers en dichters?
Denk niet dat AM nog heel veel "boeken" gaat maken want heb wel het idee dat het een beetje een aflopende zaak is qua literaire hoogstandjes van haar kant dus hoelang ze nog een uitgever heeft is de vraag. In dat opzicht snap ik wel dat ze iedere keer vooraan staat want machtig interessant natuurlijk allemaal.
  woensdag 25 februari 2026 @ 09:08:32 #39
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220197124
Am is blij dat iedereen weer opgehoepeld is en ze heeft Maarten de afgelopen dagen amper gezien. Wie was er dan mee naar Egmond aan Zee?
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220197312
DBM heeft ook weer wat gelezen.. Vanmorgen (of eigenlijk vannacht 🥴) zag ik een fluflu die precies beschreef wat de regels daar in huis waren, geen schermtijd ed. En tadaa DBM deelt ook een post met de regels thuis, hoe toevallig.
pi_220197392
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 09:08 schreef popje het volgende:
Am is blij dat iedereen weer opgehoepeld is en ze heeft Maarten de afgelopen dagen amper gezien. Wie was er dan mee naar Egmond aan Zee?
Alleen AM met Lot en Jet
pi_220197403
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 09:20 schreef IlseMarije het volgende:
DBM heeft ook weer wat gelezen.. Vanmorgen (of eigenlijk vannacht 🥴) zag ik een fluflu die precies beschreef wat de regels daar in huis waren, geen schermtijd ed. En tadaa DBM deelt ook een post met de regels thuis, hoe toevallig.
In ieder geval geen gejatte post over een stikkend kind, er zit vooruitgang in
pi_220197416
quote:
Alleen de 2 jongste kinderen.
Die AI foto die AM deelt, daar lijkt ze totaal niet op. Tijdens het showen door J heeft ze witte pumpjes met wreefbandje aan maar ik vermoed dat AM haar knobbelstampers daar niet in passen.
pi_220197423
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 07:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hier ook. Opruimen, schoonmaken. Ik kijk ook altijd met verbazing naar al het wasgoed bij de fluflu’s. En Judith bijv. met haar truien en dan maar 1x p/w wassen. Maar misschien ben ik juist wel raar.
Haha, ik dacht altijd dat ik een van de weinige ben die er ook zo tegen aan kijkt...
Volgens mijn vriendinnen ben ik met een poetsdoek in mijn mond geboren. Maar mijn moeder en oma zijn ook zo. Vroeger al helpen met soppen
pi_220197602
De Nagelkerkjes zijn onderweg naar een vanilleplantage. Daar heeft Jan vast nog wel tips voor hoe ze het beter kunnen aanpakken. Die vent denkt alles beter te weten, kraamt soms de grootst mogelijke onzin uit. Met Sofie krabbend en pulkend aan haar haar en gezicht naast hem die hem bewonderend aankijkt. Het is niet het meest snuggere stel.
pi_220197636
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 09:20 schreef IlseMarije het volgende:
Volgens mij probeert zij het nu over een andere boeg omdat ze altijd zo teleurgesteld is dat haar posts niet 'gezien' worden en ze te weinig hartjes krijgt.

Zie dat bij andere 'wannabe' fluflu's ook, een beetje ragebait achtige titel als: 'mijn kinderen mogen dit nooit eten', of 'dit zijn de absurde regels in ons huishouden', en daarna iets van grapje, hihi, of hele normale regels...

In ieder geval, alles weer voor de AANDACHT en LIKES
pi_220197660
quote:
Zullen ze niet gewoon AI om inspiratie voor een jurk gevraagd hebben en is deze afbeelding de uitkomst gebaseerd op haar dagelijkse style met tuinbroeken, klompen en truien en het layout van haar boeken. Juul heeft al eerder AI afbeeldingen gemaakt als reclame voor de kleiworkshop in Utrecht.
pi_220197666
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 09:41 schreef FluVo67 het volgende:
De Nagelkerkjes zijn onderweg naar een vanilleplantage. Daar heeft Jan vast nog wel tips voor hoe ze het beter kunnen aanpakken. Die vent denkt alles beter te weten, kraamt soms de grootst mogelijke onzin uit. Met Sofie krabbend en pulkend aan haar haar en gezicht naast hem die hem bewonderend aankijkt. Het is niet het meest snuggere stel.
Ik was een beetje verbaasd dat ze gisteren in een dierentuin waren. Je zou denken dat Oeganda dé plek is om dieren in het wild te zien.
pi_220197670
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 09:44 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Volgens mij probeert zij het nu over een andere boeg omdat ze altijd zo teleurgesteld is dat haar posts niet 'gezien' worden en ze te weinig hartjes krijgt.

Zie dat bij andere 'wannabe' fluflu's ook, een beetje ragebait achtige titel als: 'mijn kinderen mogen dit nooit eten', of 'dit zijn de absurde regels in ons huishouden', en daarna iets van grapje, hihi, of hele normale regels...

In ieder geval, alles weer voor de AANDACHT en LIKES
Die hang naar likes gaat zo ver dat ze een hartje plaatst onder haar post met haar 'fotografie'-account. Als ik iets vreemd vind is het dat wel.
pi_220197677
quote:
En komend weekend is ze ook weer de hort op.
Maar van dat uurtje knolhobbelen en bier drinken na afloop met de andere mensen van de groep moet ze quality time hebben met Maarten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')