En broer en schoonzus!quote:Op donderdag 26 februari 2026 23:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik voorspelde het al 😂😂😂
Nu pa nog.
Zeker weten. Anders gooit ze geld weg. En.met dat geld legt ze toch bij aan het huishoudgeld.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:12 schreef Clavis het volgende:
Wat vraagt Sanneke ook hoge prijzen voor sommige boeken/dvd’s. Zou ze nu al deze zooi weer mee gaan verhuizen?
Ja zij wilt voor alles geld. Zij heeft echt nooit de intentie iets te willen doen voor een ander of iets weg te geven wat ze zelf wel beweerd. Want anders zou je al die prularia niet verkopen, maar wel doneren of echt weggeven.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:12 schreef Clavis het volgende:
Wat vraagt Sanneke ook hoge prijzen voor sommige boeken/dvd’s. Zou ze nu al deze zooi weer mee gaan verhuizen?
En voor de reisgenoten daardoor helaas ook. Geen reclame voor de organisatie trouwens.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:25 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Die reis wordt nog knap lastig voor haar.
Ze heeft een bakfiets met 2 wielen toch?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, want er moet natuurlijk wel gefilmd worden in het donker, dus dan heb je 3 wielen nodig ipv 2.
Klopt, ik snap alleen nog steeds niet waarom ze niet op een gewone fiets gaat, maar misschien heeft ze die gewoon nietquote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:43 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een bakfiets met 2 wielen toch?
Ze denkt dat ze het leven zelf in de hand heeft, helaas is dat niet zo. Ze is veel weg, veel zonder Maarten en dat begrijp ik echt niet.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:39 schreef Snaky het volgende:
Am vindt het verdrietig dat Lot 20 jaar minder lang een moeder heeft dan Jim.
Ik moet dan toch aan haar moeder denken.
Vanuit hun badkamer thuis met toilet op de achtergrond. Daar gooit ze na afloop van het filmpje haar gouden schaaltjes in leeg denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:42 schreef Snaky het volgende:
Sofie is wel weer een topinfluencer hoor met haar filmpje vanuit Oeganda waar ze reclame maakt voor gezonde snacks. Met haar warme bad.
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat die mensen gewoon niet met graag op haar socials verschijnen. Zeker nu Mies met regelmaat de juicekanalen haalt.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 06:45 schreef Nooomi het volgende:
Dochtertje van broer walk is toch op het kinderfeestje van ollie!! Dus zal vast nog wel koek en ei zijn.
Je hebt een pbquote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:49 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Vanuit hun badkamer thuis met toilet op de achtergrond. Daar gooit ze na afloop van het filmpje haar gouden schaaltjes in leeg denk ik.
Supergaaf hotel: en dan een foto van Jan’s achterkant 🫣quote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:42 schreef Snaky het volgende:
Sofie is wel weer een topinfluencer hoor met haar filmpje vanuit Oeganda waar ze reclame maakt voor gezonde snacks. Met haar warme bad.
🫣😂 dit doe ik dus ookquote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:47 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind het positief dat Sanneke wat (extra) geld probeert te genereren door dingen te verkopen, of het iig te proberen. Ze had er alleen wel eerder mee kunnen beginnen dan had ze er voor het huis nog daadwerkelijk wat aan gehad.
En ik verkoop op vinted ook wel veel voor 1 a 2 euro. Als ik alles bij elkaar op tel kom ik dan toch op een lekker bedrag.
En Girl math; alles wat ik weer koop uit mijn vinted portemonnee is 'gratis', want het heeft nooit op mijn rekening gestaan, dus mijn kinderen hebben veel gratis kleren 😂
Het vorige hotel was niet de luxe die bij hun standaard hoort. Daarom toen alleen een foto van de parkeerplaats van het hotel.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 08:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Supergaaf hotel: en dan een foto van Jan’s achterkant 🫣
Ja daar verdien je dus geen klap aan op Vinted.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:12 schreef Clavis het volgende:
Zeker! Ik doe alles op mijn bakfiets (heb ook niet echt een normale fiets..)quote:Op vrijdag 27 februari 2026 06:55 schreef AnnArt het volgende:
Fietst zo'n bakfiets nou zo lekker dat je er zelfs zonder kinderen op ronddietst? #vraagje
En aan de achterkant zit toch een wiel? 😊quote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:43 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een bakfiets met 2 wielen toch?
Er staat er vast een in de overvolle schuur. Maar ze is motorisch niet sterk (haar woorden) en dan ben je best wel instabiel als je dan ook nog moet filmen en om je heen moet kijken om te filmen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 07:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Klopt, ik snap alleen nog steeds niet waarom ze niet op een gewone fiets gaat, maar misschien heeft ze die gewoon niet
Januari en februari had Vinted geen verzendkosten op boeken. Ik heb echt onwijs veel verkocht daardoor. Maar Sanneke vraagt er veel te veel voorquote:Op vrijdag 27 februari 2026 08:17 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ja daar verdien je dus geen klap aan op Vinted.
Of verkoopt het wel want dan wil ik haar geheim weten....
Ze heeft een bakfiets met twee wielen, een voor en een achterquote:Op vrijdag 27 februari 2026 08:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En aan de achterkant zit toch een wiel? 😊
Ja en die moeder dan ook nog erg verontwaardigd. Mijn moederhart breekt; waarom zet je je kind zo online. Het feit dat moeder ook nog met het vingertje wijst is bizar... Ga je kind beschermen johquote:Op donderdag 26 februari 2026 21:41 schreef Zeeschelp het volgende:
De blije mama die het maar niet aan haar verstand gepeuterd krijgt dat je een strijd tegen pestende mensen NIET over de rug van je (gehandicapte) kind moet voeren. Ik vind de ‘na-aap’ filmpjes echt ronduit walgelijk - en dan druk ik me nog zacht uit - maar je kind is niet degene die de prijs zou moeten betalen voor het feit dat jij een statement maakt tegen pesters. Ik kan oprecht wel janken ervan, dit arme extreem kwetsbare prachtige kindje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |