Ik kan er ook niet bij dat er amper iets gebeurt. Geen troep weggooien, kastjes uitsoppen, verhuisdozen vullen...echt niets van dat alles.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:11 schreef Zeeschelp het volgende:
Nu weet ik dat ik een (op het ziekelijk irritante af) opgeruimd/poetserig persoon ben, maar ik krijg gewoon plaatsvervangende paniek als ik denk aan de gigantische zooi in de caravan die nog allemaal uitgezocht, opgeruimd en gepoetst moet terwijl Sanneke vrolijk uit lunchen en shoppen is.
MAAK. JE. NUTTIG
Nou! Van al die zooi zou ik (zonder autisme) in pannetje 5 komen!quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:11 schreef Zeeschelp het volgende:
Nu weet ik dat ik een (op het ziekelijk irritante af) opgeruimd/poetserig persoon ben, maar ik krijg gewoon plaatsvervangende paniek als ik denk aan de gigantische zooi in de caravan die nog allemaal uitgezocht, opgeruimd en gepoetst moet terwijl Sanneke vrolijk uit lunchen en shoppen is.
MAAK. JE. NUTTIG
Dat vind ik dus ook met die lollies aan kinderen langs de weg uitdelen 🫣quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:44 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
In een barretje......dat zegt genoeg. Ik kijk zelden bij de Nagelkerkjes maar de laatste tijd intrigeren ze me. (ook naar aanleiding van de berichten hier)
Ze vinden locals wel een stoer woord he?! Wij hebben gewoond en gewerkt in Kenia (vergelijkbaar met Oeganda) Ik vind al deze foto's en verslaglegging zo kwalijk.
Maar goed dat doen veel toeristen. Als een soort rijke westerling 'aapjes' kijken in onderontwikkeld land. En er dan een soort emotioneel over delen.|
Luister vriendin: Jij vertrekt over een week weer en zij leven verder in dit.
Vinted is leuk maar nu zonde van haar tijd, je moet het ook nog allemaal inpakken en wegbrengenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:14 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij dat er amper iets gebeurt. Geen troep weggooien, kastjes uitsoppen, verhuisdozen vullen...echt niets van dat alles.
Vinted is prioriteit -1 (zeker met die 1 euro items)
Ik kan er ook niet bij dat er amper iets gebeurt. Geen troep weggooien, kastjes uitsoppen, verhuisdozen vullen...echt niets van dat alles.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:11 schreef Zeeschelp het volgende:
MAAK. JE. NUTTIG
Vind ik ook zo getuigen van witte superioriteit. Echt walgelijk. Ze zien daar de plaatselijke bevolking ook haast als 'aapjes' kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook met die lollies aan kinderen langs de weg uitdelen 🫣
Eens maar die schooier snap ik dan weer wel en is in mijn ogen gewoon zo.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:56 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen week werden er users beschuldigd van pestgedrag vanwege een onschuldige poll maar wat ik vandaag weer lees: iemand lijkt op een drugsverslaafde, drankkop, schaamteloze schooier en wat al meer.
Ik vind dit wel een beetje dubbele moraal en het mag best wat minder.
Zeker als je over 2 weken wil verhuizen én de woning waar je gaat wonen nog helemaal niet af is.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:11 schreef Zeeschelp het volgende:
MAAK. JE. NUTTIG
Punt van orde. Moet een moderator niet neutraal zijn? Je noemt het een onschuldige poll…. Daaruit blijkt dat je partijdig bent. Toen zweeg je en handhaafde niet, nu doe je dat wel, maar met als argument dat dit vorige verwijt er was. Hoe betrouwbaar en neutraal is dit nog?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:56 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen week werden er users beschuldigd van pestgedrag vanwege een onschuldige poll maar wat ik vandaag weer lees: iemand lijkt op een drugsverslaafde, drankkop, schaamteloze schooier en wat al meer.
Ik vind dit wel een beetje dubbele moraal en het mag best wat minder.
Met het opzetten van de poll werd er niet gescholden en was het totaalquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:10 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Punt van orde. Moet een moderator niet neutraal zijn? Je noemt het een onschuldige poll…. Daaruit blijkt dat je partijdig bent. Toen zweeg je en handhaafde niet, nu doe je dat wel, maar met als argument dat dit vorige verwijt er was. Hoe betrouwbaar en neutraal is dit nog?
Kan dit in het feedback topic?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:10 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Punt van orde. Moet een moderator niet neutraal zijn? Je noemt het een onschuldige poll…. Daaruit blijkt dat je partijdig bent. Toen zweeg je en handhaafde niet, nu doe je dat wel, maar met als argument dat dit vorige verwijt er was. Hoe betrouwbaar en neutraal is dit nog?
Ok lees het net, is misschien idd een betere plekquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Kan dit in het feedback topic?
Jawel, ze gaat echt wel denk ik (tenzij er weer een kind doodziek is). Misschien kan ze het zien als nulpunt en hiervandaan het weer (langzaam) opbouwen en dan op een manier die vol te houden is, dus niet 5x per week. Ze wil echt wel, maar het lijkt ergens spaak te lopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:18 schreef Earring het volgende:
DBM gaat toch naar de wedstrijd zondag.
Wie had dat gedacht?
En wat een onwijze hoeveelheid knuffels heeft flapperdeflap. En dan toch nog steeds bijkopen, dat snap ik niet
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:44 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ok lees het net, is misschien idd een betere plek
Jij (fleurtje) vroeg eerst waar je dit kon meldenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:10 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Pampers moet haar gewoon niet meer betalen joh, wat een figuur dit. Puur commercieel en zakelijke beslissingen terwijl ‘t niet bij je normen en waarden past? M’n neus 😂quote:Op vrijdag 27 februari 2026 14:42 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:
Ooh de kaya dame is ook wel een pareltje. Veel afgeven op o.a. pampers en dan de Pomiks luiers promoten want die zijn wel eerlijk. Totdat er een samenwerking met pampers voorbij komt en nu dus een story dat de pampers samenwerking puur commercieel is en dat ze persoonlijk er heel anders over denkt. Hoe dan?
En de heupdrager, de beha’s, de kreukvrije korte broeken, elektrische tandenborstels (vast nog wel wat gemist). Lekker op vakantie. Zij zijn wandelende reclamezuilen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:38 schreef RadboudBos het volgende:
Die vakantie van J&v is misschien niet gesponsord, maar ze hebben wel allemaal zooi mee om te influencen. Vandeweek al iets wat toevallig pastte bij een verhaal over hun backpack, nu weer iets over een setje pleisters etc.
Dan ben je dus lekker aan het genieten van een mooi plekje waar je heen gaat en dan moet je op 1 of andere manier zo'n samenwerking in je verhaal fixen.. vreselijk zo'n leven🤮
Het lijkt met goed dat je enkel even moderators laat reageren. Het is een punt van orde namelijk. Jouw mening doet er even niet toe.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:42 schreef Henrike het volgende:
[..]
Met het opzetten van de poll werd er niet gescholden en was het totaal
Niet met de intentie om iemand te pesten.
De scheldwoorden en bijnamen die hier door sommigen worden gebruikt zijn bewust gekozen.
Vind ik iets heel anders.
De reden dat ik niet meer reageer de laatste dagen, het gaat me soms echt te ver .
Commentaar op influencers prima , maar waarom schelden.
Het zijn steeds dezelfden die lak hebben aan die regel.
Niet vergelijken met een poll opzetten wanneer iemand gaat verhuizen.
Ze komt dit weekend naar het oosten. Ben benieuwd of het daadwerkelijk zo druk is in de boekhandel.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef Henrike het volgende:
Lees net in de plaatselijke krant dat AM een lezing komt geven, bijna bij mij in de achtertuin.
Zou er haast naartoe gaan uit nieuwsgierigheid.
Doen 🫣quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef Henrike het volgende:
Lees net in de plaatselijke krant dat AM een lezing komt geven, bijna bij mij in de achtertuin.
Zou er haast naartoe gaan uit nieuwsgierigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |