abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220217419
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 08:29 schreef Babbelaertje het volgende:
Pa walk reageert vol lof op de post van schoonzus over de woonunits..zie hem bij mw vrijwel nooit reageren.
Ik geloof niet dat daar onderling niks speelt..
Tuurlijk speelt daar wat.. Ik schat in dat pa oprecht teleurgesteld is in Michelle en zijn handen eraf heeft getrokken. Zo'n man is het schat ik in, en kan hem ook niet eens ongelijk geven
pi_220217457
Ik vind het fijn dat debbie offline is. Goed voor haar en ook goed voor hier ^O^
pi_220217493
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja iedere keer als ze tegen de lamp loopt... dit is wel de langste periode! Gelukkig is Roy nu vaker online... als we hem moeten geloven is ze vooral kaarsen aan het maken
Ja, dit! Ik ben heel benieuwd naar haar comeback, en met welk verhaal ze nu weer gaat komen
pi_220217543
Wat is het allemaal inefficiënt bij Sanneke. Om kwart over 5 al wakker, maar dan om 10 uur nog samen boodschappen doen om nutteloze gratis producten te hamsteren. Waarom doet zij die boodschappen niet doordeweeks alvast met de bakfiets?! Dion had het vandaag ook alleen kunnen doen zodat Sanneke vast in het huis kan "knallen".
pi_220217555
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:57 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat wordt natuurlijk ook flink uitgebuit, ik denk dat die apen niet meer van mensen opkijken.
Als ik zie hoe gelaten de apen het allemaal ondergaan heb ik het idee dat het nog weinig met "echt in het wild" levende apen te maken heeft. Eerder een groep apen in een misschien wel afgezet gebied ter vermaak van de toeristen. Maar geloof niet dat dat iets is wat de Nagelkerkjes kunnen bedenken. Die vinden zichzelf heel speciaal
en avontuurlijk dat ze deze reis maken. Wel constant begeleid door iemand maar het is voor hen heel wat.
pi_220217660
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:11 schreef Nieve het volgende:
Wat is het allemaal inefficiënt bij Sanneke. Om kwart over 5 al wakker, maar dan om 10 uur nog samen boodschappen doen om nutteloze gratis producten te hamsteren. Waarom doet zij die boodschappen niet doordeweeks alvast met de bakfiets?! Dion had het vandaag ook alleen kunnen doen zodat Sanneke vast in het huis kan "knallen".
En mopperen dat de gratis producten niet bij elkaar liggen, sommige al waren opgehaald door degene van wie ze ze had gekregen en dat dat extra veel tijd kostte.
pi_220217677
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:58 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dat bekruipt me soms ook, dat ze opgenomen is oid
Dit denk ik al vanaf haar bericht
Hopenlijk gaat het goed en blijft ze offline
pi_220217693
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:26 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En mopperen dat de gratis producten niet bij elkaar liggen, sommige al waren opgehaald door degene van wie ze ze had gekregen en dat dat extra veel tijd kostte.
Ze snapt niet dat AH het niet bij elkaar zet op een speciale plek. Dus dat het gewoon in schap staat om mensen juist een volgend keer te laten weten waar het staat, want het blijft een promotiedingetje, dat komt niet in haar op.
pi_220217733
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:32 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze snapt niet dat AH het niet bij elkaar zet op een speciale plek. Dus dat het gewoon in schap staat om mensen juist een volgend keer te laten weten waar het staat, want het blijft een promotiedingetje, dat komt niet in haar op.
En misschien zien ze ook op die manier iets wat ze normaal niet kochten, maar waarvan ze denken ‘oh, leuk/lekker/makkelijk’
pi_220217818
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:26 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik vraag me af: wordt ze express in de maling genomen door mensen met de kraskaarten die al opgehaald zijn of per ongeluk, weet niet hoe het werkt met die kaarten?
Ja ik denk dan meid kom op, knallen in het huis, als het meezit kan je misschien nog een beetje je verjaardag vieren op zondag.. ze krijgen wel hulp dacht ik morgen.
pi_220217850
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:11 schreef Nieve het volgende:
Nee ze kan niks alleen. Dion moet mee, haar moeder moet mee. Misschien verandert haar situatie als ze in een levendige buurt woont.
pi_220218127
DBM in dr stories op IG (over dr wedstrijd): het wordt nu wel echt, en ook wel spannend!

Op Threads vraagt iemand aan DBM: vind je het spannend? Haar antwoord: nee, niet echt...

💀🙄🤥
pi_220218227
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 09:08 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Trainen? Heb ik iets gemist?
Ze heeft de afgelopen weken niet getraind, dus denk ik daarom vocht afgevallen
pi_220218273
Als je dan "moet" kiezen wie er in het huis gaat knallen (want kind en dan kun je niks) en dan kiezen ze voor Sanneke met een of andere vreemde van insta🤦‍♀️ Ik snap dat Dion tijd wil met Mijan maar kom op zeg hij ziet hem wel gewoon dagelijks. Dat Sanneke wat in het huis gaat doen is natuurlijk positief maar ik denk dat, gezien het werk wat nog gedaan moet worden, je dan beter kunt kiezen voor de handigste van de twee. Sanneke kan zich al maanden kunnen richten op opruimen, uitzoeken, inpakken maar nee. Ach ze is wel van de bank af!! Nu maar hopen dat ze niet weer met haar luie krent op de stoel gaat zitten want "kapot" na 12 minuten.
pi_220218612
Am blijft te lang bij de ene signeersessie, vervolgens parkeert ze te ver weg. En dat gebeurd iedere keer opnieuw. En dan op je sloffen zijn en "geen tijd hebben" om ze te wisselen.

Heel onprofessioneel en asociaal vind ik dat. Kan best een keer gebeuren, maar het gebeurd haar altijd en maar blijven filmen terwijl ze achter Julia aanhobbelt.

Al zou ze het willen, deze vrouw kan niet eens een normale baan aan.
pi_220218656
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:57 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Nee ze kan niks alleen. Dion moet mee, haar moeder moet mee. Misschien verandert haar situatie als ze in een levendige buurt woont.
Dit hoop ik oprecht voor haar
pi_220218660
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:16 schreef opwegnaar het volgende:
DBM in dr stories op IG (over dr wedstrijd): het wordt nu wel echt, en ook wel spannend!

Op Threads vraagt iemand aan DBM: vind je het spannend? Haar antwoord: nee, niet echt...

💀🙄🤥
😂😂😂
pi_220218670
Gelukkig voor Sofie hebben ze in Oeganda ook cappuccino. Helaas niet met Dior logo.
pi_220218678
Wat ik hierboven lees dat Dion tijd met Mijan wil, dat snap ik best. Maar waar is de prioriteit om te verhuizen. De hele week zou hij dit weekend de vloer gaan leggen, wat denk ik nagenoeg niet mogelijk is met de weinige uren die in het huis gestoken worden. Hij ziet zijn kind dagelijks, oké misschien niet lang omdat hij vroeg in bed ligt, maar ziet je wel.

Prioriteiten stellen en eerst zorgen dat je even een paar weken doorbijt zodat je over kan, dubbele kosten daarmee zo laag mogelijk houdt. Dan kan je daarna elk weekend volledig aan je kind spenderen. Ze doen alsof ze al maanden in een verbouwing zitten en geen tijd voor het kind hebben en deze dus verwaarloosd wordt ofzo.

En dan nu met wildvreemden die je via insta kent gaan klussen? Onbegrijpelijk. Ik hoop dat ze zoals gepland 14 maart over kunnen, ik gun het ze echt hoor. Ik heb er alleen een heel hard hoofd in.
pi_220218689
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:12 schreef Lodelie het volgende:
Am blijft te lang bij de ene signeersessie, vervolgens parkeert ze te ver weg. En dat gebeurd iedere keer opnieuw. En dan op je sloffen zijn en "geen tijd hebben" om ze te wisselen.

Heel onprofessioneel en asociaal vind ik dat. Kan best een keer gebeuren, maar het gebeurd haar altijd en maar blijven filmen terwijl ze achter Julia aanhobbelt.

Die garage waar ze staan en de boekwinkel dat is nog geen 5 minuten lopen.
pi_220218696
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:12 schreef Lodelie het volgende:

Als Julia rijdt kan ze toch andere schoenen aandoen??
Een agenda/planner hebben en verkopen. Iedereen dicteren “plannen kun je leren”, en zelf niet kunnen plannen, en nergens op tijd zijn of te weinig tijd inplannen. Als je een enkele keer de agenda bekijkt staan er naast de samenwerkingen alleen maar dingen in die niets met werk te maken hebben. Toppertje!
pi_220218717
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 12:30 schreef Jenn1806 het volgende:
Als je dan "moet" kiezen wie er in het huis gaat knallen (want kind en dan kun je niks) en dan kiezen ze voor Sanneke met een of andere vreemde van insta🤦‍♀️ Ik snap dat Dion tijd wil met Mijan maar kom op zeg hij ziet hem wel gewoon dagelijks. Dat Sanneke wat in het huis gaat doen is natuurlijk positief maar ik denk dat, gezien het werk wat nog gedaan moet worden, je dan beter kunt kiezen voor de handigste van de twee. Sanneke kan zich al maanden kunnen richten op opruimen, uitzoeken, inpakken maar nee. Ach ze is wel van de bank af!! Nu maar hopen dat ze niet weer met haar luie krent op de stoel gaat zitten want "kapot" na 12 minuten.
Misschien is het Dion zijn manier om aan Sanneke te laten zien wat hij allemaal wel niet doet in het nieuwe huis. Ik vind wel goed van hem dat hij zo een vrije dag “eist”. Het lijkt er niet op alsof het Sanneke haar idee was. Ze heeft er namelijk echt geen zin in. Het lijkt er ook niet op alsof ze haar best gaat doen.
pi_220218763
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:02 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Tuurlijk speelt daar wat.. Ik schat in dat pa oprecht teleurgesteld is in Michelle en zijn handen eraf heeft getrokken. Zo'n man is het schat ik in, en kan hem ook niet eens ongelijk geven
Het is natuurlijk ook een mooi huis geworden waar broer en schoonzus zelf veel aan hebben gedaan. Daar mag je als (schoon)vader ook gewoon trots op zijn. En dus de flessen wijn in de kast leggen, en helpen met andere klussen. Maar wat hij van zijn dochter vindt, en of hij teleurgesteld is, dat zullen ze niet uitspreken. Maar ik zou het me zeker voor kunnen stellen.
pi_220218786
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 11:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja iedere keer als ze tegen de lamp loopt... dit is wel de langste periode! Gelukkig is Roy nu vaker online... als we hem moeten geloven is ze vooral kaarsen aan het maken
Roy als in Debbie via Roy z'n account
pi_220218995
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 13:35 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook een mooi huis geworden waar broer en schoonzus zelf veel aan hebben gedaan. Daar mag je als (schoon)vader ook gewoon trots op zijn. En dus de flessen wijn in de kast leggen, en helpen met andere klussen. Maar wat hij van zijn dochter vindt, en of hij teleurgesteld is, dat zullen ze niet uitspreken. Maar ik zou het me zeker voor kunnen stellen.
Vgm heeft de beste man gewoon sinds kort pas insta als ik z’n account bekijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')