Jong geleerd...quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:13 schreef Hyacinth het volgende:
Haar jongste kind mag haar troosten. Ach, heeft de oudste even rust.
Morgen is ze 2 maanden offline, wanneer zou ze weer terugkomen denken jullie?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Of LC die aan en uit kan als je wat voor jezelf kan doen 🫣
Dan was ik heel autistische tijdens mijn zwangerschap.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:36 schreef funkyfabulous het volgende:
Als het koud hebben een teken is dat je teveel doet dan doe ik constant teveel. En heb ik autisme.
Is dat echt een ding? Heb het noog nooit voorbij horen komen.
Ik gok ergens eind Maart. Zou ze wel gewoon gespot zijn in Barneveld?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:51 schreef Nieve het volgende:
[..]
Morgen is ze 2 maanden offline, wanneer zou ze weer terugkomen denken jullie?
Ze moet natuurlijk op een gegeven moment wel weer haar Temu aankopen kunnen coveren.
Yup is zeker wel een ding. Ik heb het ook. Maar wel pas nadat ik te veel heb gedaan en stil ga zitten. Het is een heel ander soort kou dan gewoon koud hebben. Maar wel heel koud en gaat ook niet zomaar weg. Een signaal van het lichaamZ Kan het niet goed omschrijven ook. Snap je het nog? 🤣quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:36 schreef funkyfabulous het volgende:
Als het koud hebben een teken is dat je teveel doet dan doe ik constant teveel. En heb ik autisme.
Is dat echt een ding? Heb het noog nooit voorbij horen komen.
Als het in dezelfde plaats was dan ging ik even kijken denk ikquote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef Henrike het volgende:
Lees net in de plaatselijke krant dat AM een lezing komt geven, bijna bij mij in de achtertuin.
Zou er haast naartoe gaan uit nieuwsgierigheid.
Hoe achteloos ze dan ook naar beneden gaat, 1 hand filmend natuurlijk. Die gaat nog een keer lelijk op haar bakkes vallen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 05:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik krijg iedere keer helemaal de zenuwen van AM bij die richel op de vliering 🙈
Zal ze meteen de hele week aan hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nog wel even over de nieuwe kleren van Judith: Die spijkerbroek en die witte blouse staan haar echt heel erg leuk.
en dat ook nog met een grote lach op haar gezicht verkondigen, ik zou echt pissed of zijn als ik Dion was.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is blij dat ze niet de hele dag hoeft te klussen.
Ze zal wel moe zijn van al die uren en dagen dat ze afgelopen weken heeft geklust.
Volgens mij bedoeld ze dat sarcastisch, toch? Ze moet een hele dag klussen en haar 1-jarige heeft haar niet eerst laten uitslapen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is blij dat ze niet de hele dag hoeft te klussen.
Ze zal wel moe zijn van al die uren en dagen dat ze afgelopen weken heeft geklust.
Ik volg haar niet meer, steeds meer reclame ook.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 07:48 schreef Miepje77 het volgende:
Mevrouw Blomsteeltje wordt ook steeds irritanter zeg.
Ik denk dat ze echt niet gaat.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:17 schreef LeSage het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld ze dat sarcastisch, toch? Ze moet een hele dag klussen en haar 1-jarige heeft haar niet eerst laten uitslapen.
Dat viel mij ook al op! Alleen zullen we het nooit te weten komen wat er speelt.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:29 schreef Babbelaertje het volgende:
Pa walk reageert vol lof op de post van schoonzus over de woonunits..zie hem bij mw vrijwel nooit reageren.
Ik geloof niet dat daar onderling niks speelt..
Haha dit was ook mijn eerste reactie toen ik haar storie zag 😂quote:Op zaterdag 28 februari 2026 04:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith stelt zichzelf voor aan nieuwe volgers.
'Er is niet echt een rode draad, want ik deel wat me bezighoud'. Geld Judith, dat is je rode draad. 🙈
De zijn er kennelijk genoeg. Echt triest dat je je kinderen dit laat doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:33 schreef Shuri het volgende:
"L. en J. signeren nog wat kaarten voor de liefhebbers".
Serieus, welk volwassen mens wil zoiets nu hebben?
Maar ze zet haar kinderen niet in voor reclame 🤡 AM is alweer af voor vandaag.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 08:33 schreef Shuri het volgende:
"L. en J. signeren nog wat kaarten voor de liefhebbers".
Serieus, welk volwassen mens wil zoiets nu hebben?
Ik herken dit helemaal haha.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 23:24 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Yup is zeker wel een ding. Ik heb het ook. Maar wel pas nadat ik te veel heb gedaan en stil ga zitten. Het is een heel ander soort kou dan gewoon koud hebben. Maar wel heel koud en gaat ook niet zomaar weg. Een signaal van het lichaamZ Kan het niet goed omschrijven ook. Snap je het nog? 🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |