Die dachten dat alles in Afrika goedkoop was 🫣quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:24 schreef Harper het volgende:
Jan en Sofie zijn aangekomen bij "de gorilla´s". Ik dacht dat dus ze naar het Mgahinga Gorilla National Park gingen. Maar de (luxe) lodge blijkt bij het een ander National Park te liggen. Waar je overigens ook heel goed gorilla´s kan spotten. Maar ik vraag me af of ze weten waar ze precies zijn.
En Jan schrok van de prijzen van de lodge. Ik heb even gekeken. Het is niet goedkoop, maar dat zijn zulke accommodaties nooit. Net zoiets als een etentje voor twee bij een sterrenrestaurant, wat bijna wekelijkse kost voor ze is. Ik dus snap het schrikken niet zo.
Ja dat denk ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die dachten dat alles in Afrika goedkoop was 🫣
Maar gelukkig de mening van jou wel, verheven boven een ander?quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:02 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Het lijkt met goed dat je enkel even moderators laat reageren. Het is een punt van orde namelijk. Jouw mening doet er even niet toe.
Geen idee waar ze terecht gekomen zijn. Foto van een bord met de president die al 40 jaar aan de macht is. En door wie bij de verkiezingen in januari meerdere doden zijn gevallen. Ze denken dat ze daar de hele wereld kunnen kopen voor een appel en een ei.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:26 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die dachten dat alles in Afrika goedkoop was 🫣
De jongste heeft ook zoveel knuffels, wat ik dus niet goed begrijp , een kind wat snel benauwd is, knuffels zijn dan niet het beste speelgoed,quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:18 schreef Earring het volgende:
DBM gaat toch naar de wedstrijd zondag.
Wie had dat gedacht?
En wat een onwijze hoeveelheid knuffels heeft flapperdeflap. En dan toch nog steeds bijkopen, dat snap ik niet
Misschien ga ik even kijken uit nieuwsgierigheid, nou ben ik niet een echte am volger maar goedquote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:05 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ze komt dit weekend naar het oosten. Ben benieuwd of het daadwerkelijk zo druk is in de boekhandel.
Die hebben zich ook totaal niet in het land verdiept volgens mijquote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:43 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Geen idee waar ze terecht gekomen zijn. Foto van een bord met de president die al 40 jaar aan de macht is. En door wie bij de verkiezingen in januari meerdere doden zijn gevallen. Ze denken dat ze daar de hele wereld kunnen kopen voor een appel en een ei.
Als je toch al zo lang ondernemer bent en nog steeds tot 0.00 werkt, gaat er iets heel erg mis. Dan heb je of te weinig uitbesteed of je deelt je tijd nogal bagger in.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:14 schreef SterreKaatje het volgende:
Inmiddels kunnen de stories van MCW ook wel samengevat worden per week.
-Maximaal decadent om dan vervolgens knetterhard te roepen dat ze ongefilterd op de bank liggen
-Elke week minstens 1x herhalen dat je tot minimaal 0.00 werkt 's avonds (kijk mij nou eens ondernemer zijn)
-En dan nog het eten....Waar Hello Fresh nog de volledige content aandacht kreeg tijdens de podcast zijn nu de maaltijden van factormeals ineens zaligmakend.
-Tim heeft inmiddels intrek genomen in de boerderie.....want ja de kinderen zijn hem 10 jaar geleden ook al een keer tegen gekomen.![]()
Mocht ik vroeger ook niet, alleen mijn knuffel geen andere knuffels. (Heb ik nog een trauma van natuurlijk 🤣)quote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:48 schreef Henrike het volgende:
[..]
De jongste heeft ook zoveel knuffels, wat ik dus niet goed begrijp , een kind wat snel benauwd is, knuffels zijn dan niet het beste speelgoed,
Wie weet kan je een klomp-sleutelhanger scorenquote:Op vrijdag 27 februari 2026 20:51 schreef Henrike het volgende:
[..]
Misschien ga ik even kijken uit nieuwsgierigheid, nou ben ik niet een echte am volger maar goed
Jaaaaa die wil ikquote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:30 schreef Earring het volgende:
[..]
Wie weet kan je een klomp-sleutelhanger scoren![]()
Maar dat is geen content natuurlijk! Laat naar bed, maximaal ondernemer, maximale nieuwe liefde als nooit tevoren, zelden slapen s nacht (terwijl dat medisch onmogelijk is) DAT is pas contentquote:Op vrijdag 27 februari 2026 21:31 schreef Loveischocolala het volgende:
Plus als je toch al zooooo slecht slaapt ga dan gewoon eerder na bed.. regelmaat en ritme zijn dan belangrijk.. ik ben ook hele slechte slaper maar ga echt niet zo laat op bed… plus kids zijn onwijs vroeg altijd wakker haha
Olivia's verjaardag en Mies dacht: "how can I make this about me?"quote:Op vrijdag 27 februari 2026 10:17 schreef Raradefayee het volgende:
Haha. Mcw dacht: laat ik de camera neerzetten, dan aan tafel een beetje melodramatisch gaan snikken, terwijl ik ondertussen mijn jongste kind demonstratief knuffel, want hé, ondanks dat ik het allemaal alleen moet doen ben ik wel een hele goede moeder.
Camera uit.
En door.
Hij was zich er heel bewust van dat ze huilde. Kan ze niet wat minder op die kinderen leunen? Ik vind het niet oké, Helemaal niet tijdens een kinderverjaardag. Dan verman je je maar even. Maar het was voor de camera, maximaal aandacht vragen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:13 schreef Hyacinth het volgende:
Haar jongste kind mag haar troosten. Ach, heeft de oudste even rust.
Die rode broek en witte trui vind ik dan weer niet zo charmant 🫣quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Nog wel even over de nieuwe kleren van Judith: Die spijkerbroek en die witte blouse staan haar echt heel erg leuk.
Terwijl de truien op Vinted gingen want dat was allemaal veel te warmquote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:36 schreef funkyfabulous het volgende:
Als het koud hebben een teken is dat je teveel doet dan doe ik constant teveel. En heb ik autisme.
Is dat echt een ding? Heb het noog nooit voorbij horen komen.
Ik ken het ook niet, net als autisme waarbij je alleen leuke dingen kunt doen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:36 schreef funkyfabulous het volgende:
Als het koud hebben een teken is dat je teveel doet dan doe ik constant teveel. En heb ik autisme.
Is dat echt een ding? Heb het noog nooit voorbij horen komen.
Of LC die aan en uit kan als je wat voor jezelf kan doen 🫣quote:Op vrijdag 27 februari 2026 22:39 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet, net als autisme waarbij je alleen leuke dingen kunt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |