Ze zat er al lieten ze net zien dus je hebt het mis!quote:Op zondag 15 februari 2026 16:41 schreef Flecha het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Kok het niet gaat halen
Dit is de meest zekere gouden medaille die we ooit hebben gehad, voor mijn gevoel. Nog zekerder dan Harry op de wielerbaanquote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Remco het volgende:
Als Kok hem niet haalt zou ik echt echt balen.
Klopt, maar ik wordt al bang doordat ze in jouw godenteam zitquote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de meest zekere gouden medaille die we ooit hebben gehad, voor mijn gevoel. Nog zekerder dan Harry op de wielerbaan
Mits ze blijft staanquote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de meest zekere gouden medaille die we ooit hebben gehad, voor mijn gevoel. Nog zekerder dan Harry op de wielerbaan
Of Kramer op de 10 in Vancouver?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee in bosjes van zes of acht geloof ik.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat dit nou echt random, die loting? Kok als laatste..
Ook bij mij, de nummer 1 zelfs dus dan weet je het wel...quote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kok zit in mijn godenteam dus die gaat onderuit @:Zorro @:zorro28 @:gotenssj
Kramer in 2010 was ook wel 2x vrij zeker jaquote:
Deels op basis van groepen op basis van wereldbekerwedstrijden volgens mij.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat dit nou echt random, die loting? Kok als laatste..
Die staat ook in die van mij, maar de schaatsers hebben nog niet gefaald bij mij (ook Leerdam en Stolz stonden erin).quote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kok zit in mijn godenteam dus die gaat onderuit @:Zorro @:zorro28 @:gotenssj
Wat een verschikkelijk nummerquote:Op zondag 15 februari 2026 16:46 schreef Em31 het volgende:
Kan ook niet wachten om dat Milano nummer nooit meer te horen.
I wanna kots up in Milano/I wanna ketchup in Milano zijn ook geen goede teksten.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:46 schreef Em31 het volgende:
Kan ook niet wachten om dat Milano nummer nooit meer te horen.
Toen was ik op wintersport, ik weet het nog goed.quote:
Romme 5000 in '98.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het konijnenhok was leegquote:Op zondag 15 februari 2026 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen was ik op wintersport, ik weet het nog goed.
Die hoefde alleen maar te finishen!quote:
Sportief mis je de Russen toch wel op de korte afstanden deze OSquote:Op zondag 15 februari 2026 16:47 schreef AgnesGru het volgende:
Vorige Spelen:
Erin Jackson 37,04
Miho Takagi 37,12
Angelina Golikova 37,21
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er echt gezegd wordt?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
I wanna kots up in Milano/I wanna ketchup in Milano zijn ook geen goede teksten.
I wanna go shop in Milanoquote:Op zondag 15 februari 2026 16:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er echt gezegd wordt?![]()
Jutjequote:
Joeta.quote:
Ze zei zelf:quote:Op zondag 15 februari 2026 16:47 schreef golfer het volgende:
Hopen dat Kok de druk van favoriete aankan.
Dus die lijkt er vrij nuchter onder.quote:„De media maken het wel echt heel groot hier, hè? Ik bedoel: ik ben al drie keer wereldkampioen geworden, heb dat al drie keer gepresteerd. Dit is gewoon dezelfde wedstrijd, maar dan met een andere naam. En dat voelt toch een beetje dubbel”, vertelt Kok. „Alleen omdat het nu olympisch is, wordt het plots véél groter gemaakt.”
Congratsquote:Op zondag 15 februari 2026 16:49 schreef WAvanBuren het volgende:
15-02-2026 @ 16:48:31
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Winterspelen 2026 Milaan / [Schaatsen 500m vrouwen] 15 feb 17:00 #1"
Ja!
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die ligt nog even een Italiaanse vrijwilligster aan te duwen.
quote:
Kemkers praatte er voor het eerst over in een podcast laatst, maar op basis daarvan kun je geen fatsoenlijke uitzending maken, dan heb je Kramer zelf ook nodigquote:Op zondag 15 februari 2026 16:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nog steeds geen andere tijden sport, en die gaat er waarschijnlijk ook niet komen
Ik denk dat die facistische Trump-aanhanger al die verdwenen condooms aan het verkopen is.quote:
Hockeydames??quote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Boo gaat best aardigquote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef -XOR- het volgende:
Femke komt natuurlijk wel uit de stal van Kjeld, die is tot nog toe niet zo succesvol deze spelen.
Maar ja… opgesteld in ons godenteamquote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt omdat zijn kamer een vuilnisbjelt is genotquote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef -XOR- het volgende:
Femke komt natuurlijk wel uit de stal van Kjeld, die is tot nog toe niet zo succesvol deze spelen.
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef Strani het volgende:
Ik ben eigenlijk pas tevreden als de vriend van Femke (als ze die niet heeft, dan haar vader) Jake Paul tijdens de wedstrijd op de tribune neerhoekt.
Daarop heeft Kjeld zijn Midas-touch niet losgelaten voor zover we weten.quote:
Heeft hij iets lelijks gezegd over Femke?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef Strani het volgende:
Ik ben eigenlijk pas tevreden als de vriend van Femke (als ze die niet heeft, dan haar vader) Jake Paul tijdens de wedstrijd op de tribune neerhoekt.
DAT MOEST ER NOG BIJKOMENquote:Op zondag 15 februari 2026 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft hij iets lelijks gezegd over Femke?
Kan dat?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft hij iets lelijks gezegd over Femke?
Ja da's wel waar. Ik denk ook vooral dat Femke zich gewoon niet zo snel ergens druk om maakt.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:52 schreef H.Vviv het volgende:
[..]![]()
Ik vind het alleen maar mooi hoe groot de tegenpolen zijn, terwijl ze zelf goed met elkaar overweg kunnen.
Hier schrik ik van.quote:
Waar? Op dat ehh, Instagram heet dat?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:55 schreef AgnesGru het volgende:
Wisten jullie al dat Jutta 5 miljoen volgers heef?
Joeta komt van Utahquote:Op zondag 15 februari 2026 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
Zeggen ze in Friesland niet Famke? Hoezo wel Joeta maar geen Famke?
Even het pakje extra ver open, speciaal voor Nikequote:Op zondag 15 februari 2026 16:57 schreef Strani het volgende:
Ik geloof bij Jutta ook gewoon niks van haar emotie. Dat wil zeggen, ze zal zeker echte emoties hebben maar hoeveel daarvan oprecht is en hoeveel voor Instagram...
6.1 vanochtend zag ikquote:Op zondag 15 februari 2026 16:55 schreef AgnesGru het volgende:
Wisten jullie al dat Jutta 5 miljoen volgers heef?
Daar kun je beter op liggen dan op prikkeldraad ouwe reusquote:Op zondag 15 februari 2026 16:57 schreef Strani het volgende:
Ik geloof bij Jutta ook gewoon niks van haar emotie. Dat wil zeggen, ze zal zeker echte emoties hebben maar hoeveel daarvan oprecht is en hoeveel voor Instagram...
Wat een gezellig topic is dit weer. De tandjes zeg.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even het pakje extra ver open, speciaal voor Nike
Troep.
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er echt gezegd wordt?![]()
Oh ik dacht I want to catch up in Milano. Maar shoppen in de modestad is inderdaad wel logischer.quote:
10% erbij dan in een week.quote:
Jutta denk ik, die is in bloedvorm.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwacht wel zilver voor Jackson
Famke betekent meisje.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
Zeggen ze in Friesland niet Famke? Hoezo wel Joeta maar geen Famke?
Je bent gewoon jaloers!!11¡quote:Op zondag 15 februari 2026 16:57 schreef Strani het volgende:
Ik denk 'gewoon' Joeta.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwacht wel zilver voor Jackson
'Geshopt'quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
Tienduizenden euro's voor een tas. Tja.
En flomke?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Famke betekent meisje.
Famke en Femke zijn ook meisjesnamen
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar kun je beter op liggen dan op prikkeldraad ouwe reus
Flomke betekent vagina.quote:
Oh jaquote:
4 bakken ben Jerry bestellen godenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:00 schreef Ploplap het volgende:
EAT15 code voor 15 euro korting bij besteding van 20 euro bij Thuisbezorgd. Gratis eten boys!
Ik geloof niet dat je iemand gaat vinden die daar aan twijfeltquote:Op zondag 15 februari 2026 17:00 schreef Urquhart het volgende:
Volgens de NOS is die gouden plak al in kannen en kruiken.
Dat gaat dus mis.
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iemand al een gifje van die dansende man?
Maar moet je dat 200 keer per wedstrijd ventileren?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh jaMensen die dat zeggen snappen echt niet dat je gewoon issues ergens mee kunt hebben en dat dat niks te maken heeft met jaloers zijn.
Is in 2019 verkozen omdat er geen woord voor was ofzo.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:01 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor me en ik ben Fries
Fierljeppen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
En stokslobbrn? Geen idee hoe je dat in het Frysk schrijft.
Een kenner die aan het sparen is allenquote:Op zondag 15 februari 2026 16:59 schreef Em31 het volgende:
Hoe duur is die tas? Ik dacht de grotere variant 30.000 ofzo?
Nou ja, dat van die rits openen voor de sponsor is wel wat treurig.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een gezellig topic is dit weer. De tandjes zeg.
Greppeltje graven hihaho.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:01 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
En stokslobbrn? Geen idee hoe je dat in het Frysk schrijft.
Dit hoor je nou nooit als onze TP weer wordt afgemaakt.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar moet je dat 200 keer per wedstrijd ventileren?
Niks leuks meer aan hier.
Beetje gênant jaquote:Op zondag 15 februari 2026 17:02 schreef Benny het volgende:
Even live uitzenden hoe Jutta zich uitkleed natuurlijk
Of misschien afgesproken met de sponsor.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, dat van die rits openen voor de sponsor is wel wat treurig.
SEKSISMEquote:Op zondag 15 februari 2026 17:02 schreef Benny het volgende:
Even live uitzenden hoe Jutta zich uitkleed natuurlijk
Kop maaiveld.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een gezellig topic is dit weer. De tandjes zeg.
quote:Op zondag 15 februari 2026 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een kenner die aan het sparen is allen
Negeer het dan gewoon, net zo makkelijkquote:Op zondag 15 februari 2026 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar moet je dat 200 keer per wedstrijd ventileren?
Niks leuks meer aan hier.
Dat eerste hoeft ook niet natuurlijk.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of misschien afgesproken met de sponsor.
Al dat gegeil op o.a. een Beune, elk topic over kontjes en wat al niet meer als er dames in beeld zijn, maar als Jutta iets doet is het kansloos. Ja. Ja.
Onzin. @Strani zijn Instafeed staat ook bol van filmpjes waarop die een rits open doet en er voor betaald krijgtquote:
Vooral als je daarna ook nog valtquote:Op zondag 15 februari 2026 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lullig als je alleen moet schaatsen zeg
"Ik had ooit de snelste tijd op de OS"quote:Op zondag 15 februari 2026 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, wel voorlopig de snelste tijd.
Of een trui die je wat open kan ritsen als je teveel gegeten hebtquote:Op zondag 15 februari 2026 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onzin. @:Strani zijn Instafeed staat ook bol van filmpjes waarop die een rits open doet en er voor betaald krijgt![]()
Al is dat dan wel de rits van een tent omdat die gesponsord wordt door Decathlon
Ja, dat maakt het er niet beter opquote:
De sponsor lapt niet voor niks.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:04 schreef Zorro het volgende:
Ja vallen of niet, dat pak moet wel open he
De afspraak met een spnsor maakt het dan juist treurig he. Het niveau in dit topic vind ik absoluut van zeer laag niveau. Maar dat met die rits lijkt mij vrij normaal om wat over te kunnen zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al dat gegeil op o.a. een Beune, elk topic over kontjes en wat al niet meer als er dames in beeld zijn, maar als Jutta iets doet is het kansloos. Ja. Ja.
Samen met Hanninenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:05 schreef hhh38 het volgende:
Ioriatti was van de eeuwige strijd tegen de 35-seconden grens toch?
quote:She is in a relationship with fellow British-Dutch Olympic speed skater Cornelius Kersten; based in Heerenveen, the couple have a coffee brewing business which helps to fund their sporting lives.
Dit is niet erg inclusief gedacht poepiequote:Op zondag 15 februari 2026 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker meerijden voor plek 20. Meld je gewoon af en bespaar ons de tijd.
Samen een hele Nederlander?quote:
Laten we dat doen, dan heb je op elk onderdeel maar acht deelnemers. Nog meer tijd voor de analistenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker meerijden voor plek 20. Meld je gewoon af en bespaar ons de tijd.
Als ik goed heb opgelet tijdens de les breuken zou dat wel moeten kloppen ja.quote:
Waar is dat? Daar ga ik een bakkie halen als ik weer naar Liwwadde moet.quote:
Daarna muurvulling in het ijs stoppen lijkt mij nog minder helpen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo'n plamuurmes van de Gamma gaat echt niet helpen.
Olvarit Jakequote:Op zondag 15 februari 2026 17:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
De vriendin van Jake is er ook
De af en toe nogal seksueel getinte opmerkingen vind ik ook nogal belachelijk, ongeacht welke schaatster.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hebben we het nou over Jutta haar routine?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo'n plamuurmes van de Gamma gaat echt niet helpen.
Die heeft een strippenkaart gekocht?quote:
Ik ben alleen geïnteresseerd in winnaarsquote:Op zondag 15 februari 2026 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is niet erg inclusief gedacht poepie
Weg luchtcirculatie.quote:
Negative split?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
"Wat gebeurt er als je tegen de 60 km/u in een scheur komt"
Mannen vallen inderdaad nooit.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:07 schreef Ploplap het volgende:
Die vrouwen zouden gewoon een schaatsbewijs moeten verdienen voordat ze het ijs op mogen. Wat een ellende meteen.
Zal wel voordeliger zijnquote:Op zondag 15 februari 2026 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft een strippenkaart gekocht?
Snap niet dat hij niet voor al dat poeder gaatquote:Op zondag 15 februari 2026 17:07 schreef Pino112 het volgende:
Snoop DoggMet z'n geschifte beveiligers.
En even de deuren openzetten.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht kan het publiek allemaal dezelfde kant op blazen.
Ja maar dan moet je alleen Femke laten rijden.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben alleen geïnteresseerd in winnaars
Mijn moeder heeft Epke nog een keer gezien in de sauna.quote:
Die won voorafgaand niet eens alle World Cups (en was ook geen regerend WK afstanden). En de twee die hij won waren niet eens super ruim.quote:
Ander ijs.quote:
Rekstok?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft Epke nog een keer gezien in de sauna.
Jutta ook een winnaarquote:Op zondag 15 februari 2026 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je alleen Femke laten rijden.
Inge op de 50 vrij in 2000 dan? Mwah, zo overduidelijk was dat toch ook weer niet vooraf? Maar Kramer op de 5 in 2010 zeker ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die won voorafgaand niet eens alle World Cups (en was ook geen regerend WK afstanden). En de twee die hij won waren niet eens super ruim.
Ik denk eerder Inge de Bruijn, de teamsprint mannen in Tokyo of Kramer op de 5.
Einde tijdperk Franklopbonus?quote:
Zou ook wel lullig zijn als je er ook nog bij moet schieten ofzoquote:Op zondag 15 februari 2026 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lullig als je alleen moet schaatsen zeg
En waar was de eerste ontmoeting?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stephan van den Bergh 1984 was nog zekerder, ik zou dit niet jynxen.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voorkomen dat ICE toeslaat?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:09 schreef Strani het volgende:
Een Amerikaanse op het ijs dus beter blijft de ijsmeester even in de buurt.
Slim om in de Provence op te geven om bij het schaatsen te kunnen kijken.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:09 schreef Remco het volgende:
[..]
Mollema is er ook, naar het schijnt.
En sindsdien vindt zij jou een loserquote:Op zondag 15 februari 2026 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was er vanmorgen nogquote:
Sowquote:Op zondag 15 februari 2026 17:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En sindsdien vindt zij jou een loser
Hier sneeuwt het niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat mokertraag. En het sneeuwt hier.
BDO niveauquote:Op zondag 15 februari 2026 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had even gekeken waarom Sparta - NEC gestaakt was.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
IJskoud bad zeg.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En sindsdien vindt zij jou een loser
Reclame...quote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef Remco het volgende:
Is er überhaupt een reden om 2:30 tussen de ritten te doen?
Dat klinkt erg smerig.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef AgnesGru het volgende:
Heb nog worstenbrood chips liggen, maar geen idee of ik er zin in heb
Dat lijkt mij wel ja.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef Felagund het volgende:
Er zal toch wel een OR gereden worden?
Hier ook, blijft nog liggen ook.quote:
Waarschijnlijk wil NBC reclames tussendoorquote:Op zondag 15 februari 2026 17:12 schreef Remco het volgende:
Is er überhaupt een reden om 2:30 tussen de ritten te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |