Vooral als je daarna ook nog valtquote:Op zondag 15 februari 2026 17:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lullig als je alleen moet schaatsen zeg
"Ik had ooit de snelste tijd op de OS"quote:Op zondag 15 februari 2026 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, wel voorlopig de snelste tijd.
Of een trui die je wat open kan ritsen als je teveel gegeten hebtquote:Op zondag 15 februari 2026 17:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onzin. @:Strani zijn Instafeed staat ook bol van filmpjes waarop die een rits open doet en er voor betaald krijgt![]()
Al is dat dan wel de rits van een tent omdat die gesponsord wordt door Decathlon
Ja, dat maakt het er niet beter opquote:
De sponsor lapt niet voor niks.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:04 schreef Zorro het volgende:
Ja vallen of niet, dat pak moet wel open he
De afspraak met een spnsor maakt het dan juist treurig he. Het niveau in dit topic vind ik absoluut van zeer laag niveau. Maar dat met die rits lijkt mij vrij normaal om wat over te kunnen zeggen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of misschien afgesproken met de sponsor.
Al dat gegeil op o.a. een Beune, elk topic over kontjes en wat al niet meer als er dames in beeld zijn, maar als Jutta iets doet is het kansloos. Ja. Ja.
Samen met Hanninenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:05 schreef hhh38 het volgende:
Ioriatti was van de eeuwige strijd tegen de 35-seconden grens toch?
quote:She is in a relationship with fellow British-Dutch Olympic speed skater Cornelius Kersten; based in Heerenveen, the couple have a coffee brewing business which helps to fund their sporting lives.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |