abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220113523
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 08:47 schreef Steven184 het volgende:
Vader Kok zag ook TVM/Jumbo/Essent alle schaatsers kapotmaken en trok daar leering uit.

Het is het resultaat van jarenlange training, niet alleen met haar trainers van het gewest Friesland, maar ook met haar vader René, met wie Kok in haar tienerjaren eindeloos ging skeeleren. Fietsend achter zijn dochter bleef hij hameren op de juiste techniek, hij behoedde haar voor al te veel krachttraining, zag erop toe dat ze ook aan haar conditie bleef werken.
[..]
Daarna stonden de commerciële schaatsploegen voor Kok in de rij. Ze koos voor Reggeborgh omdat ze daar kon aansluiten bij de sprintploeg en omdat die ploeg haar verzekerde dat ze niet al te veel krachttraining hoefde te doen. Kok en haar vader waren bang dat ze daarmee haar lichaam kapot zou maken.

Femke heeft een verstandig vader. Reggeborgh lijkt me qua sfeer ook een stuk gezelliger dan Essent.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220114478
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:55 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Femke heeft een verstandig vader. Reggeborgh lijkt me qua sfeer ook een stuk gezelliger dan Essent.
Inderdaad. Van Velde komt wat dat betreft ook veel beter over.
pi_220114870
quote:
Vader Kok zag ook TVM/Jumbo/Essent alle schaatsers kapotmaken en trok daar leering uit.

Het is het resultaat van jarenlange training, niet alleen met haar trainers van het gewest Friesland, maar ook met haar vader René, met wie Kok in haar tienerjaren eindeloos ging skeeleren. Fietsend achter zijn dochter bleef hij hameren op de juiste techniek, hij behoedde haar voor al te veel krachttraining, zag erop toe dat ze ook aan haar conditie bleef werken.
[..]
Daarna stonden de commerciële schaatsploegen voor Kok in de rij. Ze koos voor Reggeborgh omdat ze daar kon aansluiten bij de sprintploeg en omdat die ploeg haar verzekerde dat ze niet al te veel krachttraining hoefde te doen. Kok en haar vader waren bang dat ze daarmee haar lichaam kapot zou maken.

Hopelijk heeft Lieke Klaver ook zo´n oplettende vader
pi_220115076
Als buitenstaander lijkt het me een heel leuke, gezellige ploeg inderdaad. Goede sfeer.
pi_220115357
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 09:54 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Aan begin van de uitzending stond er een boomer op de tribune te dansen. Denk dat @:Bomenverzameling hem bedoelt.
:Y
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220115850
quote:

[..]

Dezelfde reden dat Jorrit Bergsma op zijn 40-ste nog zo goed schaatst. Veel fietsen, weinig krachttraining.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 februari 2026 @ 20:35:57 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220119333
quote:

[..]

Je ziet ook dat Antwanet bij Reggeborgh veel beter rijdt dan in haar laatste jaren bij de ploeg Orie
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220119491
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Je ziet ook dat Antwanet bij Reggeborgh veel beter rijdt dan in haar laatste jaren bij de ploeg Orie
Alle flyers lijken stuk te gaan op teveel krachttraining. Leenstra, Conijn, Visser, Beune.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Redactie Frontpage / Sport maandag 16 februari 2026 @ 20:54:47 #84
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220119542
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:49 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Alle flyers lijken stuk te gaan op teveel krachttraining. Leenstra, Conijn, Visser, Beune.
Niet alleen flyers. Ik denk dat de methode Orie gewoon niet goed werkt of slechts beperkte tijd
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 17 februari 2026 @ 02:15:46 #85
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220120779
Femke Godin _O_

twitter
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')