Ik denk dat die facistische Trump-aanhanger al die verdwenen condooms aan het verkopen is.quote:
Hockeydames??quote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de meest zekere gouden medaille die we ooit hebben gehad, voor mijn gevoel. Nog zekerder dan Harry op de wielerbaan
De Boo gaat best aardigquote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef -XOR- het volgende:
Femke komt natuurlijk wel uit de stal van Kjeld, die is tot nog toe niet zo succesvol deze spelen.
Maar ja… opgesteld in ons godenteamquote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de meest zekere gouden medaille die we ooit hebben gehad, voor mijn gevoel. Nog zekerder dan Harry op de wielerbaan
Komt omdat zijn kamer een vuilnisbjelt is genotquote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef -XOR- het volgende:
Femke komt natuurlijk wel uit de stal van Kjeld, die is tot nog toe niet zo succesvol deze spelen.
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef Strani het volgende:
Ik ben eigenlijk pas tevreden als de vriend van Femke (als ze die niet heeft, dan haar vader) Jake Paul tijdens de wedstrijd op de tribune neerhoekt.
Daarop heeft Kjeld zijn Midas-touch niet losgelaten voor zover we weten.quote:
Heeft hij iets lelijks gezegd over Femke?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef Strani het volgende:
Ik ben eigenlijk pas tevreden als de vriend van Femke (als ze die niet heeft, dan haar vader) Jake Paul tijdens de wedstrijd op de tribune neerhoekt.
DAT MOEST ER NOG BIJKOMENquote:Op zondag 15 februari 2026 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft hij iets lelijks gezegd over Femke?
Kan dat?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft hij iets lelijks gezegd over Femke?
Ja da's wel waar. Ik denk ook vooral dat Femke zich gewoon niet zo snel ergens druk om maakt.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:52 schreef H.Vviv het volgende:
[..]![]()
Ik vind het alleen maar mooi hoe groot de tegenpolen zijn, terwijl ze zelf goed met elkaar overweg kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |