Sportief mis je de Russen toch wel op de korte afstanden deze OSquote:Op zondag 15 februari 2026 16:47 schreef AgnesGru het volgende:
Vorige Spelen:
Erin Jackson 37,04
Miho Takagi 37,12
Angelina Golikova 37,21
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er echt gezegd wordt?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
I wanna kots up in Milano/I wanna ketchup in Milano zijn ook geen goede teksten.
I wanna go shop in Milanoquote:Op zondag 15 februari 2026 16:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er echt gezegd wordt?![]()
Jutjequote:
Joeta.quote:
Ze zei zelf:quote:Op zondag 15 februari 2026 16:47 schreef golfer het volgende:
Hopen dat Kok de druk van favoriete aankan.
Dus die lijkt er vrij nuchter onder.quote:„De media maken het wel echt heel groot hier, hè? Ik bedoel: ik ben al drie keer wereldkampioen geworden, heb dat al drie keer gepresteerd. Dit is gewoon dezelfde wedstrijd, maar dan met een andere naam. En dat voelt toch een beetje dubbel”, vertelt Kok. „Alleen omdat het nu olympisch is, wordt het plots véél groter gemaakt.”
Congratsquote:Op zondag 15 februari 2026 16:49 schreef WAvanBuren het volgende:
15-02-2026 @ 16:48:31
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Winterspelen 2026 Milaan / [Schaatsen 500m vrouwen] 15 feb 17:00 #1"
Ja!
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:48 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die ligt nog even een Italiaanse vrijwilligster aan te duwen.
quote:
Kemkers praatte er voor het eerst over in een podcast laatst, maar op basis daarvan kun je geen fatsoenlijke uitzending maken, dan heb je Kramer zelf ook nodigquote:Op zondag 15 februari 2026 16:49 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nog steeds geen andere tijden sport, en die gaat er waarschijnlijk ook niet komen
Ik denk dat die facistische Trump-aanhanger al die verdwenen condooms aan het verkopen is.quote:
Hockeydames??quote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de meest zekere gouden medaille die we ooit hebben gehad, voor mijn gevoel. Nog zekerder dan Harry op de wielerbaan
De Boo gaat best aardigquote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef -XOR- het volgende:
Femke komt natuurlijk wel uit de stal van Kjeld, die is tot nog toe niet zo succesvol deze spelen.
Maar ja… opgesteld in ons godenteamquote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de meest zekere gouden medaille die we ooit hebben gehad, voor mijn gevoel. Nog zekerder dan Harry op de wielerbaan
Komt omdat zijn kamer een vuilnisbjelt is genotquote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef -XOR- het volgende:
Femke komt natuurlijk wel uit de stal van Kjeld, die is tot nog toe niet zo succesvol deze spelen.
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef Strani het volgende:
Ik ben eigenlijk pas tevreden als de vriend van Femke (als ze die niet heeft, dan haar vader) Jake Paul tijdens de wedstrijd op de tribune neerhoekt.
Daarop heeft Kjeld zijn Midas-touch niet losgelaten voor zover we weten.quote:
Heeft hij iets lelijks gezegd over Femke?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef Strani het volgende:
Ik ben eigenlijk pas tevreden als de vriend van Femke (als ze die niet heeft, dan haar vader) Jake Paul tijdens de wedstrijd op de tribune neerhoekt.
DAT MOEST ER NOG BIJKOMENquote:Op zondag 15 februari 2026 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft hij iets lelijks gezegd over Femke?
Kan dat?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft hij iets lelijks gezegd over Femke?
Ja da's wel waar. Ik denk ook vooral dat Femke zich gewoon niet zo snel ergens druk om maakt.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:52 schreef H.Vviv het volgende:
[..]![]()
Ik vind het alleen maar mooi hoe groot de tegenpolen zijn, terwijl ze zelf goed met elkaar overweg kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |