Ik denk dat die facistische Trump-aanhanger al die verdwenen condooms aan het verkopen is.quote:
Hockeydames??quote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de meest zekere gouden medaille die we ooit hebben gehad, voor mijn gevoel. Nog zekerder dan Harry op de wielerbaan
De Boo gaat best aardigquote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef -XOR- het volgende:
Femke komt natuurlijk wel uit de stal van Kjeld, die is tot nog toe niet zo succesvol deze spelen.
Maar ja… opgesteld in ons godenteamquote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de meest zekere gouden medaille die we ooit hebben gehad, voor mijn gevoel. Nog zekerder dan Harry op de wielerbaan
Komt omdat zijn kamer een vuilnisbjelt is genotquote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef -XOR- het volgende:
Femke komt natuurlijk wel uit de stal van Kjeld, die is tot nog toe niet zo succesvol deze spelen.
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef Strani het volgende:
Ik ben eigenlijk pas tevreden als de vriend van Femke (als ze die niet heeft, dan haar vader) Jake Paul tijdens de wedstrijd op de tribune neerhoekt.
Daarop heeft Kjeld zijn Midas-touch niet losgelaten voor zover we weten.quote:
Heeft hij iets lelijks gezegd over Femke?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:51 schreef Strani het volgende:
Ik ben eigenlijk pas tevreden als de vriend van Femke (als ze die niet heeft, dan haar vader) Jake Paul tijdens de wedstrijd op de tribune neerhoekt.
DAT MOEST ER NOG BIJKOMENquote:Op zondag 15 februari 2026 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft hij iets lelijks gezegd over Femke?
Kan dat?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft hij iets lelijks gezegd over Femke?
Ja da's wel waar. Ik denk ook vooral dat Femke zich gewoon niet zo snel ergens druk om maakt.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:52 schreef H.Vviv het volgende:
[..]![]()
Ik vind het alleen maar mooi hoe groot de tegenpolen zijn, terwijl ze zelf goed met elkaar overweg kunnen.
Hier schrik ik van.quote:
Waar? Op dat ehh, Instagram heet dat?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:55 schreef AgnesGru het volgende:
Wisten jullie al dat Jutta 5 miljoen volgers heef?
Joeta komt van Utahquote:Op zondag 15 februari 2026 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
Zeggen ze in Friesland niet Famke? Hoezo wel Joeta maar geen Famke?
Even het pakje extra ver open, speciaal voor Nikequote:Op zondag 15 februari 2026 16:57 schreef Strani het volgende:
Ik geloof bij Jutta ook gewoon niks van haar emotie. Dat wil zeggen, ze zal zeker echte emoties hebben maar hoeveel daarvan oprecht is en hoeveel voor Instagram...
6.1 vanochtend zag ikquote:Op zondag 15 februari 2026 16:55 schreef AgnesGru het volgende:
Wisten jullie al dat Jutta 5 miljoen volgers heef?
Daar kun je beter op liggen dan op prikkeldraad ouwe reusquote:Op zondag 15 februari 2026 16:57 schreef Strani het volgende:
Ik geloof bij Jutta ook gewoon niks van haar emotie. Dat wil zeggen, ze zal zeker echte emoties hebben maar hoeveel daarvan oprecht is en hoeveel voor Instagram...
Wat een gezellig topic is dit weer. De tandjes zeg.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Even het pakje extra ver open, speciaal voor Nike
Troep.
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat er echt gezegd wordt?![]()
Oh ik dacht I want to catch up in Milano. Maar shoppen in de modestad is inderdaad wel logischer.quote:
10% erbij dan in een week.quote:
Jutta denk ik, die is in bloedvorm.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwacht wel zilver voor Jackson
Famke betekent meisje.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
Zeggen ze in Friesland niet Famke? Hoezo wel Joeta maar geen Famke?
Je bent gewoon jaloers!!11”quote:Op zondag 15 februari 2026 16:57 schreef Strani het volgende:
Ik denk 'gewoon' Joeta.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwacht wel zilver voor Jackson
'Geshopt'quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
Tienduizenden euro's voor een tas. Tja.
En flomke?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Famke betekent meisje.
Famke en Femke zijn ook meisjesnamen
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daar kun je beter op liggen dan op prikkeldraad ouwe reus
| Forum Opties | |
|---|---|