Ze zat er al lieten ze net zien dus je hebt het mis!quote:Op zondag 15 februari 2026 16:41 schreef Flecha het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Kok het niet gaat halen
Dit is de meest zekere gouden medaille die we ooit hebben gehad, voor mijn gevoel. Nog zekerder dan Harry op de wielerbaanquote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Remco het volgende:
Als Kok hem niet haalt zou ik echt echt balen.
Klopt, maar ik wordt al bang doordat ze in jouw godenteam zitquote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de meest zekere gouden medaille die we ooit hebben gehad, voor mijn gevoel. Nog zekerder dan Harry op de wielerbaan
Mits ze blijft staanquote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is de meest zekere gouden medaille die we ooit hebben gehad, voor mijn gevoel. Nog zekerder dan Harry op de wielerbaan
Of Kramer op de 10 in Vancouver?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee in bosjes van zes of acht geloof ik.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat dit nou echt random, die loting? Kok als laatste..
Ook bij mij, de nummer 1 zelfs dus dan weet je het wel...quote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kok zit in mijn godenteam dus die gaat onderuit @:Zorro @:zorro28 @:gotenssj
Kramer in 2010 was ook wel 2x vrij zeker jaquote:
Deels op basis van groepen op basis van wereldbekerwedstrijden volgens mij.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat dit nou echt random, die loting? Kok als laatste..
Die staat ook in die van mij, maar de schaatsers hebben nog niet gefaald bij mij (ook Leerdam en Stolz stonden erin).quote:Op zondag 15 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kok zit in mijn godenteam dus die gaat onderuit @:Zorro @:zorro28 @:gotenssj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |