Dit is niet erg inclusief gedacht poepiequote:Op zondag 15 februari 2026 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker meerijden voor plek 20. Meld je gewoon af en bespaar ons de tijd.
Samen een hele Nederlander?quote:
Laten we dat doen, dan heb je op elk onderdeel maar acht deelnemers. Nog meer tijd voor de analistenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:05 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker meerijden voor plek 20. Meld je gewoon af en bespaar ons de tijd.
Als ik goed heb opgelet tijdens de les breuken zou dat wel moeten kloppen ja.quote:
Waar is dat? Daar ga ik een bakkie halen als ik weer naar Liwwadde moet.quote:
Daarna muurvulling in het ijs stoppen lijkt mij nog minder helpen.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo'n plamuurmes van de Gamma gaat echt niet helpen.
Olvarit Jakequote:Op zondag 15 februari 2026 17:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
De vriendin van Jake is er ook
De af en toe nogal seksueel getinte opmerkingen vind ik ook nogal belachelijk, ongeacht welke schaatster.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of misschien afgesproken met de sponsor.
Al dat gegeil op o.a. een Beune, elk topic over kontjes en wat al niet meer als er dames in beeld zijn, maar als Jutta iets doet is het kansloos. Ja. Ja.
Hebben we het nou over Jutta haar routine?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo'n plamuurmes van de Gamma gaat echt niet helpen.
Die heeft een strippenkaart gekocht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |