Ik ben alleen geïnteresseerd in winnaarsquote:Op zondag 15 februari 2026 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is niet erg inclusief gedacht poepie
Weg luchtcirculatie.quote:
Negative split?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
"Wat gebeurt er als je tegen de 60 km/u in een scheur komt"
Mannen vallen inderdaad nooit.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:07 schreef Ploplap het volgende:
Die vrouwen zouden gewoon een schaatsbewijs moeten verdienen voordat ze het ijs op mogen. Wat een ellende meteen.
Zal wel voordeliger zijnquote:Op zondag 15 februari 2026 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft een strippenkaart gekocht?
Snap niet dat hij niet voor al dat poeder gaatquote:Op zondag 15 februari 2026 17:07 schreef Pino112 het volgende:
Snoop DoggMet z'n geschifte beveiligers.
En even de deuren openzetten.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Wellicht kan het publiek allemaal dezelfde kant op blazen.
Ja maar dan moet je alleen Femke laten rijden.quote:Op zondag 15 februari 2026 17:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben alleen geïnteresseerd in winnaars
Mijn moeder heeft Epke nog een keer gezien in de sauna.quote:
Die won voorafgaand niet eens alle World Cups (en was ook geen regerend WK afstanden). En de twee die hij won waren niet eens super ruim.quote:
Ander ijs.quote:
Rekstok?quote:Op zondag 15 februari 2026 17:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft Epke nog een keer gezien in de sauna.
Jutta ook een winnaarquote:Op zondag 15 februari 2026 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je alleen Femke laten rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |