Extra aanwijzingen voor dit topic:quote:Het project, opgezet in 2022, heeft tot doel tienduizenden conservatieven te rekruteren om huidige federale ambtenaren te vervangen – die sommige Republikeinen karakteriseren als onderdeel van de 'deep state' – en om de doelstellingen van de volgende Republikeinse president te bevorderen. Het gaat uit van een vergaande interpretatie van de theorie van de unitaire uitvoerende macht, een omstreden interpretatie van artikel II van de grondwet van de Verenigde Staten die ervan uitgaat dat de president bij zijn inauguratie absolute zeggenschap over de uitvoerende macht verkrijgt.
Project 2025 beoogt diepgaande veranderingen binnen de overheid, met name het economisch en sociaal beleid en de rol van de federale overheid en haar agentschappen. In het plan wordt voorgesteld de financiering voor het ministerie van Justitie te verlagen, de FBI en het ministerie van Binnenlandse Veiligheid (DHS) te ontmantelen, de regelgeving op het gebied van milieu en klimaatverandering sterk te verminderen ten gunste van de winning van fossiele brandstoffen, het ministerie van Handel op te heffen en de onafhankelijkheid van federale agentschappen zoals de Federal Communications Commission (FCC) en de Federal Trade Commission (FTC) te beëindigen.
Ik wil weleens een opsomming van iedereen waar Epstein negatief over schreef als in 'een bedreiging voor een systeem' of 'een bedreiging voor (fascistische) plannen'. "Dirt on" Bill Clinton staat o.a. in dat rijtje, Ron Paul ook.quote:Op zondag 8 februari 2026 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
Trump die opeens positief is over Bill Clinton.
Is oranje wortelkop bang dat Clinton uit de school klapt tijdens een openbare Epstein hearing en wil nu een wit voetje halen?
Goh wat een verrassing!quote:Op zondag 8 februari 2026 21:57 schreef Sjemmert het volgende:
FBI concluded Jeffrey Epstein wasn’t running a sex trafficking ring for powerful men, files show
https://apnews.com/articl(...)a2c12c84ac506437e50b
$12T is ca ¤1000miljard euroquote:o.a. bron: fp
Citing Ukrainian intelligence, the war-torn nation’s President Volodymyr Zelenskyy claimed that Russia offered the United States a whopping $12 trillion economic cooperation package* amid talks of a peace deal.
Oei, de MAGA's die voor de verkiezingen eisten dat de onderste steen hierover boven zou komen zullen vast witheet zijn dat de swampers dit nu toch weer onder het tapijt proberen te schuiven. Krijgen we nu een nieuwe capitoolbestorming?quote:Op zondag 8 februari 2026 21:57 schreef Sjemmert het volgende:
FBI concluded Jeffrey Epstein wasn’t running a sex trafficking ring for powerful men, files show
Dat is wat o.a. Maurene Comey beweert.quote:
De helft van de documenten is nog steeds niet vrijgegeven.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is wat o.a. Maurene Comey beweert.
Maurene Comey die ontslagen is door Trump. Grappig dat er toen hier in AMV beweert werd dat Trump dat deed omdat hij wat te verbergen zou hebben. Terwijl in werkelijkheid dit dus haar conclusie was. Zo zie je maar weer dat BNW en AMV niet veel verschillen van elkaar. Zo is Project Veritas ook ineens een legitieme bron als deze Pam Bondi filmt die uitspraken doet over Epstein.
Waarom ben jij opeens 180 graden gedraaid?quote:Op zondag 8 februari 2026 23:14 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is wat o.a. Maurene Comey beweert.
Maurene Comey die ontslagen is door Trump. Grappig dat er toen hier in AMV beweert werd dat Trump dat deed omdat hij wat te verbergen zou hebben. Terwijl in werkelijkheid dit dus haar conclusie was. Zo zie je maar weer dat BNW en AMV niet veel verschillen van elkaar. Zo is Project Veritas ook ineens een legitieme bron als deze Pam Bondi filmt die uitspraken doet over Epstein.
Ai...zou me niks verbazen als Vance ze voor de race heeft gesproken...die ruïneert namelijk allesquote:Op zondag 8 februari 2026 23:36 schreef Perrin het volgende:
Nog wat meer oefenen in de sneeuw, mannen.
[ x ]
Comey was aanklager in de zaak tegen Epstein en Maxwell. Ik neem aan dat zij toegang had tot alle unredacted files ? En dit is was zij zegt.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De helft van de documenten is nog steeds niet vrijgegeven.
https://apnews.com/articl(...)a2c12c84ac506437e50bquote:No videos or photos showed Epstein victims being sexually abused, none showed any males with any of the nude females, and none contained evidence implicating anyone other than Epstein and Maxwell, then-Assistant U.S. Attorney Maurene Comey wrote in an email for FBI officials last year.
Had they existed, the government “would have pursued any leads they generated,” Comey wrote. “We did not, however, locate any such videos.
Investigators who scoured Epstein’s bank records found payments to more than 25 women who appeared to be models — but no evidence that he was engaged in prostituting women to other men, prosecutors wrote.
”
Ja? Dat er een sex traficking ring zou zijn geweest waarvan een aantal mannen makkelijk vervolgd hadden kunnen worden was ook een complottheorie van MAGA.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Comey was aanklager in de zaak tegen Epstein en Maxwell. Ik neem aan dat zij toegang had tot alle unredacted files ? En dit is was zij zegt.
[..]
quote:Trump's Department of Justice did it again.
An 86-page Department of Justice prosecution memo tied to the Jeffrey Epstein investigation disappeared from the Epstein Files library without any explanation.
The memo, titled "Investigation into Potential Co-Conspirators of Jeffrey Epstein," had been publicly accessible as part of the massive tranche of Epstein-related documents recently released. Then, after reporters from the Miami Herald, including the renowned Julie K. Brown, began asking the DOJ specific questions about it, the document was suddenly gone.
This is a formal prosecution document produced in December 2019 by federal prosecutors in the Southern District of New York and sent to then-U.S. Attorney Geoffrey Berman. It lays out, in granular detail, interviews conducted by federal and state investigators with victims, witnesses, and people associated with Epstein.
The memo includes statements from 24 women who say they were abused by Epstein as minors and 14 who say they were abused as adults, along with additional references to assistants and recruiters. In many cases, investigators confirmed key elements of the women's accounts independently. The document also summarizes allegations made against a number of powerful men, based on tips, interviews, and investigative leads compiled over years. Much of the document is redacted.
The memo shows what investigators knew, what they looked at, and what they ultimately chose not to pursue. It provides a rare window into an investigation that spanned nearly two decades and three presidential administrations. It also stands in sharp contrast to repeated public statements from senior law enforcement officials claiming there was no credible evidence to pursue anyone else.
Read the document. Judge it for yourself. And ask the questions the DOJ still hasn't answered.
Hopelijk heeft hij betere schrijvers voor zijn liedjesquote:
En wat voor een half-time show! Maga is eigenlijk gewoon 1 grote self-ownquote:Op maandag 9 februari 2026 10:12 schreef Vis1980 het volgende:
Die alternatieve half time show, alleen omdat ie niet 'Amerikaans genoeg' was. Laten zich wel kennen hoor, die conservatieven.
Komt te dicht bij voor de grote baas dus verbiedt hij gewoon om Trump een fascist te noemen.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:33 schreef ExTec het volgende:
Maar ik begrijp dat dit hier nogal gevoelig ligt? Zou nogal stupide zijn. Onze oosterburen zijn immers SME's.
[ afbeelding ]
Nee joh!.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Komt te dicht bij voor de grote baas dus verbiedt hij gewoon om Trump een fascist te noemen.
Wat allemaal niet wegneemt dat Trump gewoon een fascist IS.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
Nee joh!.
De BBC heeft namelijk geknipt in de speech van Trump op J6 wat vind je daarvan dan!.
dat is toch niet normaal? Iedereen die Trump een fascist vindt, vind het knippen in speeches normaal! HYPOCRIET!!!
en hier! kijk! na lang zoeken heb ik een clipje weten te vinden waaruit je van een hele moeilijke hoek ziet alsof het lijkt dat Renée Good de Ice agent vol aanrijdt!. Dus dan kunnen we alle andere duidelijke filmpjes verder negeren!
En Obama heeft een boek uitgebracht waar ie veel geld mee heeft verdiend!
Dus! ..
Heb ik jullie mooi tuk met jullie TDS.
Het verbaast me dat mensen zoiets nog durvenquote:Op maandag 9 februari 2026 13:29 schreef BBach het volgende:
Die superbowl act is wel goud moet ik zeggen. Een keurige fuck you naar MAGA.
Denk dat je mijn post niet hebt begrepen.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat allemaal niet wegneemt dat Trump gewoon een fascist IS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet:quote:Op maandag 9 februari 2026 13:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
Nee joh!.
De BBC heeft namelijk geknipt in de speech van Trump op J6 wat vind je daarvan dan!.
dat is toch niet normaal? Iedereen die Trump een fascist vindt, vind het knippen in speeches normaal! HYPOCRIET!!!
en hier! kijk! na lang zoeken heb ik een clipje weten te vinden waaruit je van een hele moeilijke hoek ziet alsof het lijkt dat Renée Good de Ice agent vol aanrijdt!. Dus dan kunnen we alle andere duidelijke filmpjes verder negeren!
En Obama heeft een boek uitgebracht waar ie veel geld mee heeft verdiend!
Dus! ..
Heb ik jullie mooi tuk met jullie TDS.
quote:Ja maar Biden....!
En Bunny Barnes komt dan ook nog even de feestbunker inlopen om te vertellen dan men er allemaal vreselijk Woke is.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
Die hele cultuurstrijd van Bad Bunny vs Kid Rock doet mij denken aan Platoon.
Psychopaat Bunny (Maga) die in z'n uppie crappy countrymuziek zit te luisteren vs The Heads, een multicultureel gezelschap dat in een andere tent loopt te blowen, feesten en chillen en awesome muziek luistert.
Excuses voor dit uitstapje, maar dit schoot mij zo even te binnen.
Maar Kid Rock is juist MAGA en Bad Bunny juist anti-MAGA..quote:Op maandag 9 februari 2026 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
Die hele cultuurstrijd van Bad Bunny vs Kid Rock doet mij denken aan Platoon.
Psychopaat Bunny (Maga) die in z'n uppie crappy countrymuziek zit te luisteren vs The Heads, een multicultureel gezelschap dat in een andere tent loopt te blowen, feesten en chillen en awesome muziek luistert.
Excuses voor dit uitstapje, maar dit schoot mij zo even te binnen.
Zie nu dat de post verwarrend kan zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar Kid Rock is juist MAGA en Bad Bunny juist anti-MAGA..
Ah, okquote:Op maandag 9 februari 2026 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie nu dat de post verwarrend kan zijn.
Bunny is het psycho karakter in de film (stom toeval).
Maar ja, komt uit Puerto Rico hè.quote:
Wat is hier zo verkeerd aan??quote:Op maandag 9 februari 2026 07:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij betere schrijvers voor zijn liedjes
Ik geloof dat het satire is. Verdere teksten van hem/haar zijn zo overdreven, dat het haast niet anders kan.quote:
quote:President Donald Trump has repeatedly maintained that he had no knowledge of Jeffrey Epstein’s sex crimes.
But in July 2006, just as Jeffrey Epstein’s criminal sex charge became public, Trump called then-Palm Beach police chief Michael Reiter to tell him that Epstein’s activities with teenaged girls were well known in both New York and Palm Beach.
“Thank goodness you’re stopping him, everyone has known he’s been doing this,” Trump told Reiter, according to a 2019 FBI interview with Reiter contained in the Justice Department’s Epstein case files.
The interview, conducted in October 2019 and not previously reported, has shed new light on Trump’s involvement in the early stages of the 2006 Jeffrey Epstein investigation in Palm Beach, Florida. It also raises questions about how much Trump knew about Epstein and Ghislaine Maxwell’s crimes.
Reiter told FBI agents that Trump revealed that Epstein’s associate, Maxwell, was Epstein’s “operative,” and that Trump said “she is evil and to focus on her,” according to the report. Trump told Reiter that “he was around Epstein once when teenagers were present and Trump ‘got the hell out of there,’” the report said.
Trump also told Reiter that he threw Epstein out of his Mar-a-Lago club.
That stands in sharp contrast to what Trump told reporters in July 2019 when he was asked if he had any knowledge that Epstein had molested girls.
“No, I had no idea. I had no idea,” Trump said at the time.
Reiter, who retired as chief in 2009, confirmed to the Miami Herald that he was interviewed by FBI agents in 2019. He said the conversation with Trump happened in July 2006.
Ik begin steeds meer te denken dat hij juist wat te doen heeft gehad in het overlijden van Epstein, die natuurlijk iets teveel van mensen wist.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 06:41 schreef Kijkertje het volgende:
Trump told Palm Beach police chief ‘everyone’ knew about Epstein, Maxwell was ‘evil’
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is zo’n moment dat ik best jaloers ben op de Amerikanen. Wij leven in Nederland/Europa nog steeds in de waanzin dat als we niet 200 miljard besteden aan deze waanzin ten koste van onze welvaart dat ons de hel en de verdoemenis wacht.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:53 schreef Basp1 het volgende:
Trump Allies Near ‘Total Victory’ in Wiping Out U.S. Climate Regulation
Een beetje als Jacobse en van Es.
Geen gezeik meer co2 in de lucht maakt me rijk.
Zelfs als je van mening bent dat klimaatverandering niet door de mens wordt veroorzaakt, dan lijkt het mij alsnog een goed streven om vervuiling op alle fronten zoveel mogelijk tegen te gaan. Want dit soort wetgeving gaat niet alleen om het mitigeren van klimaatverandering, maar ook om het vergroten van de leefbaarheid. Schonere lucht, schoner (drink)water, meer biodiversiteit, etc.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit is zo’n moment dat ik best jaloers ben op de Amerikanen. Wij leven in Nederland/Europa nog steeds in de waanzin dat als we niet 200 miljard besteden aan deze waanzin ten koste van onze welvaart dat ons de hel en de verdoemenis wacht.
De Amerikanen daarentegen zijn van dat geloof afgestapt en besparen zo miljarden die beter besteed kunnen worden.
Ik heb werkelijk waar geen idee hoever die plannen gaan, maar ik gok erop dat de EPA niet word ontmanteld.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfs als je van mening bent dat klimaatverandering niet door de mens wordt veroorzaakt, dan lijkt het mij alsnog een goed streven om vervuiling op alle fronten zoveel mogelijk tegen te gaan. Want dit soort wetgeving gaat niet alleen om het mitigeren van klimaatverandering, maar ook om het vergroten van de leefbaarheid. Schonere lucht, schoner (drink)water, meer biodiversiteit, etc.
Of ben je dat niet met mij eens?
Je bent naar eigen zeggen 'jaloers', maar hebt geen idee waar het over gaat? Oke, dat kan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee hoever die plannen gaan, maar ik gok erop dat de EPA niet word ontmanteld.
Het sponsoren van inefficiënte windmolens en zonnepanelen wat we dus in Nederland volop doen gaat weinig zoden aan de dijk zetten.
Hoe dol je misschien ook bent op olie en kool; ze zorgen wel voor vervuiling. Uitlaatgassen stoten fijnstof uit, en dat is niet bevorderlijk voor de gezondheid. Dat is niet 'woke' of 'links', maar simpelweg de realiteit.quote:That scientific conclusion, known as the endangerment finding, determined that carbon dioxide, methane and other greenhouse gases are supercharging storms, wildfires, drought, heat waves and sea level rise, and are therefore threatening public health and welfare. It required the federal government to regulate these gases, which result from the burning of oil, gas and coal.
Wij leerden op de lagere school over de smog in Londen. Terwijl wij in het beroepsonderwijs zaten lazen we af en toe dat de vogels in Mexico stad dood uit de lucht vielen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe dol je misschien ook bent op olie en kool; ze zorgen wel voor vervuiling. Uitlaatgassen stoten fijnstof uit, en dat is niet bevorderlijk voor de gezondheid. Dat is niet 'woke' of 'links', maar simpelweg de realiteit.
Je kunt prima van mening zijn dat bepaalde maatregelen iets te snel gaan, maar ik vind het wat vreemd om te juichen voor het compleet schrappen van beleid dat de leefbaarheid moet vergroten.
Omdat dit soort maatregelen de leefbaarheid aan de andere kant bedreigd. Wederom zal ik Nederland als voorbeeld nemen, onbetaalbare brandstof, ouderen die de verwarming niet meer aan durven te zetten, het waanzinnige plan om over te schakelen op elektrisch rijden terwijl de consument hier niet op zit te wachten en de infrastructuur er niet op berekend is.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent naar eigen zeggen 'jaloers', maar hebt geen idee waar het over gaat? Oke, dat kan.
Maar het gaat onder meer om dit:
[..]
Hoe dol je misschien ook bent op olie en kool; ze zorgen wel voor vervuiling. Uitlaatgassen stoten fijnstof uit, en dat is niet bevorderlijk voor de gezondheid. Dat is niet 'woke' of 'links', maar simpelweg de realiteit.
Je kunt prima van mening zijn dat bepaalde maatregelen iets te snel gaan, maar ik vind het wat vreemd om te juichen voor het compleet schrappen van beleid dat de leefbaarheid moet vergroten.
Dan ga jij toch lekker in het bos wonen met je soortgenoten……quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:47 schreef Basp1 het volgende:
Zouden onze maga adapten in hun jeugd soms iets teveel lood hebben gesnoven van de toen nog gelode benzine dat ze erg selectief en ook onlogisch in hun argumentatie zijn.
Health Impacts: Lead from vehicle emissions entered the air, soil, and water, leading to, among other issues, increased blood pressure, kidney damage, reduced IQ, and increased rates of ADHD, anxiety, and depression.
Daarom worden doelstellingen hier en daar ook bijgeschaafd. Maar het kind wordt niet met het badwater weggegooid: doelstellingen om te werken naar schonere lucht en minder uitstoot blijven gehandhaafd. Dat lijkt mij ook een goed streven, omdat we daar met z'n allen bij zijn gebaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat dit soort maatregelen de leefbaarheid aan de andere kant bedreigd. Wederom zal ik Nederland als voorbeeld nemen, onbetaalbare brandstof, ouderen die de verwarming niet meer aan durven te zetten, het waanzinnige plan om over te schakelen op elektrisch rijden terwijl de consument hier niet op zit te wachten en de infrastructuur er niet op berekend is.
Omdat Trump er voorstander van is, lekker makkelijk toch? :-)quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom worden doelstellingen hier en daar ook bijgeschaafd. Maar het kind wordt niet met het badwater weggegooid: doelstellingen om te werken naar schonere lucht en minder uitstoot blijven gehandhaafd. Dat lijkt mij ook een goed streven, omdat we daar met z'n allen bij zijn gebaat.
Jij juicht echter toe dat hier een dikke streep doorheen gaat: de regering geeft bedrijven weer volop de ruimte om te vervuilen.
Ik snap met de beste wil van de wereld niet hoe je daar voorstander van kunt zijn.
Uh, als het aan Trump ligt maakt asbest binnenkort ook een come-back in de US. Not kidding.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat veel van die maga adepten zo voor dingen zijn die slecht voor je zijn, zoals milieu vervuilende energie, tarieven die de prijzen omhoog laten schieten, vuurwapenbezit voor iedereen - dus ook triggerhappy halfies - onmenselijke behandeling van José de immigrant die gewoon een baan heeft en z'n kinderen, terwijl ze enorm lopen te klagen over zaken die goed voor ze zijn, zoals betaalbare gezondheidszorg, betaalbaar onderwijs, maatregelen voor een beter milieu, etc. Dat is allemaal socialisme/woke/communisme. Waarom is dat?
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:07 schreef Barbusse het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat veel van die maga adepten zo voor dingen zijn die slecht voor je zijn, zoals milieu vervuilende energie, tarieven die de prijzen omhoog laten schieten, vuurwapenbezit voor iedereen - dus ook triggerhappy halfies - onmenselijke behandeling van José de immigrant die gewoon een baan heeft en z'n kinderen, terwijl ze enorm lopen te klagen over zaken die goed voor ze zijn, zoals betaalbare gezondheidszorg, betaalbaar onderwijs, maatregelen voor een beter milieu, etc. Dat is allemaal socialisme/woke/communisme. Waarom is dat?
Ik bedoel maar. Hoe kùn je dit een goed idee vinden?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:23 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Uh, als het aan Trump ligt maakt asbest binnenkort ook een come-back in de US. Not kidding.
https://www.pbs.org/newsh(...)rewrite-asbestos-ban
Dit soort absurde ideeën kunnen alleen maar afkomstig zijn van mensen die snelle financiële winst belangrijker vinden dan jarenlang wetenschappelijk onderzoek over de gevolgen op de volksgezondheid van deze rotzooi. Gelukkig is het gevaar voorlopig afgewend, maar alleen al dat ze het proberen is eigenlijk onvoorstelbaar.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Hoe kùn je dit een goed idee vinden?
Ah een echte jij bak, is het weer eens te moeilijk dan om op de argumenten van lood vergiftiging in te gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker in het bos wonen met je soortgenoten……
Als ik zou kunnen kiezen tussen NU veel geld verdienen of de kans verkleinen dat mensen dood gaan aan kanker op de lange termijn, dan kies ik toch echt voor optie 2. Mja, zal wel teveel empathie hebbenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:42 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Dit soort absurde ideeën kunnen alleen maar afkomstig zijn van mensen die snelle financiële winst belangrijker vinden dan jarenlang wetenschappelijk onderzoek over de gevolgen op de volksgezondheid van deze rotzooi. Gelukkig is het gevaar voorlopig afgewend, maar alleen al dat ze het proberen is eigenlijk onvoorstelbaar.
Of kinderen…quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik zou kunnen kiezen tussen NU veel geld verdienen of de kans verkleinen dat mensen dood gaan aan kanker op de lange termijn, dan kies ik toch echt voor optie 2. Mja, zal wel teveel empathie hebben
Maga-argument: ik heb geen kinderen, so fuck 'm.quote:
De 19e eeuw stuurde een telegram, ze willen hun argument voor slavernij en kinderarbeid terug.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat dit soort maatregelen de leefbaarheid aan de andere kant bedreigd. Wederom zal ik Nederland als voorbeeld nemen, onbetaalbare brandstof, ouderen die de verwarming niet meer aan durven te zetten, het waanzinnige plan om over te schakelen op elektrisch rijden terwijl de consument hier niet op zit te wachten en de infrastructuur er niet op berekend is.
Societies, ruled by sociopaths.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maga-argument: ik heb geen kinderen, so fuck 'm.
Dit dus, er is echt geen reden om vervuiling juist toe te juichen. Met wat fantasie kan het zo zijn dat er mensen zijn die denken dat ze zelf meer geld hebben als er geen miljarden naar een betere luchtkwaliteit gaan. In de VS, vertaal je dat naar: Het Witte Huis gaat een NFL-stadion van goud maken voor de Super Bowl.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom worden doelstellingen hier en daar ook bijgeschaafd. Maar het kind wordt niet met het badwater weggegooid: doelstellingen om te werken naar schonere lucht en minder uitstoot blijven gehandhaafd. Dat lijkt mij ook een goed streven, omdat we daar met z'n allen bij zijn gebaat.
Jij juicht echter toe dat hier een dikke streep doorheen gaat: de regering geeft bedrijven weer volop de ruimte om te vervuilen.
Ik snap met de beste wil van de wereld niet hoe je daar voorstander van kunt zijn.
Of jij dood gaat als je een rood lucht negeert, dat is aan God. Educatie, zorg, wetenschap etc, is allemaal haram.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:07 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo is MAHA 'een andere kijk op gezondheid', waarbij decennia aan onderzoeken en wetenschap gewoon de prullenbak in wordt geflikkerd en er alleen gehandeld wordt op 'gevoel' en geldschieters. En dat dan toejuichen, MAGA is knettergek en graaft een graf voor iedereen, ook hunzelf.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:57 schreef viagraap het volgende:
Het is ook al decennia duidelijk dat investeren in een groene transitie miljarden aan schade zou schelen die de versnelde klimaatverandering met zich meebrengt. Nadruk op 'zou', we zijn waarschijnlijk al te laat. Een rechtvaardige afwikkeling van de gigantische kosten en ellende die de komende decennia gaat plaatsvinden kun je ook al op je buik schrijven, want MAGA en aanverwante domrechtse stromingen, die je hier niet mag noemen wat ze zijn, vinden nog altijd dat de grootste aanstichters niet genoeg geld verdienen met hun moorddadige winstmodel. De bunkers en superjachten liggen al klaar voor degenen die het meest schuldig zijn, opdat zij de storm uit kunnen zitten.
Echt zeer rebels, dwars, vrijheidslievend, blijk gevend van gezond verstand en realisme door Chivaz om dit te omarmen. Wat een vrijdenker. Een onafhankelijke geest die helemaal zelf de juiste conclusies trekt in een wereld van desinformatie. Desinformatie die bewezen verspreid werd en wordt door precies de bedrijven en mensen die al sinds de jaren '60 weten wat ze aanrichten. Chapeau, steek die maar in je zak, respect. Wees er trots op.
Omdat de economie goed moet presteren wil je nog enigszins wat welvaart creëren in het land. We kunnen wederom zien in bijvoorbeeld Nederland wat al deze maatregelen doen. Steeds meer bedrijven vertrekken naar het buitenland waar de regelgeving lang niet zo scherp is als hier met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als we te laat zijn wat zeuren we dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:57 schreef viagraap het volgende:
Het is ook al decennia duidelijk dat investeren in een groene transitie miljarden aan schade zou schelen die de versnelde klimaatverandering met zich meebrengt. Nadruk op 'zou', we zijn waarschijnlijk al te laat. Een rechtvaardige afwikkeling van de gigantische kosten en ellende die de komende decennia gaat plaatsvinden kun je ook al op je buik schrijven, want MAGA en aanverwante domrechtse stromingen, die je hier niet mag noemen wat ze zijn, vinden nog altijd dat de grootste aanstichters niet genoeg geld verdienen met hun moorddadige winstmodel. De bunkers en superjachten liggen al klaar voor degenen die het meest schuldig zijn, opdat zij de storm uit kunnen zitten.
Echt zeer rebels, dwars, vrijheidslievend, blijk gevend van gezond verstand en realisme door Chivaz om dit te omarmen. Wat een vrijdenker. Een onafhankelijke geest die helemaal zelf de juiste conclusies trekt in een wereld van desinformatie. Desinformatie die bewezen verspreid werd en wordt door precies de bedrijven en mensen die al sinds de jaren '60 weten wat ze aanrichten. Chapeau, steek die maar in je zak, respect. Wees er trots op.
Kun je weer eens niet lezen? Er staat vrij duidelijk dat we nu te zeuren hebben dat de ellende en kosten die het falen gaan opleveren, terecht zullen komen bij degenen die er het minst aan konden doen. Mensen zoals jij en ik, en in grotere mate de armste delen van de wereld. En dat zeker de VS nu juist op koers is om de aanstichters nóg meer geld te geven dan ze al verdiend hebben aan hun misdadige praktijken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als we te laat zijn wat zeuren we dan?
Bekijk deze YouTube-video
Jammer alleen dat de welvaart naar de 1% rijken gaat en 96% procent van de mensen merkt er niks van. Er zit nog 3% tussen, dat zijn de jaknikkers van het regime. Enige wat je dan nog hoeft te doen is de grote toename aan longziekten afschuiven op andere factoren, gebeurde immers met roken ook lange tijd. We weten inmiddels hoe de sloopkogel zwaaitquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat de economie goed moet presteren wil je nog enigszins wat welvaart creëren in het land. We kunnen wederom zien in bijvoorbeeld Nederland wat al deze maatregelen doen. Steeds meer bedrijven vertrekken naar het buitenland waar de regelgeving lang niet zo scherp is als hier met alle gevolgen van dien.
Je kan jezelf op de borst kloppen dat je iets geweldigs hebt gedaan voor de planeet maar uiteindelijk heb je er alleen maar voor gezorgd dat het niet in je achtertuin gebeurt maar elders met nog veel minder regels en oog voor het milieu.
En dat is ons gelukt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat de economie goed moet presteren wil je nog enigszins wat welvaart creëren in het land.
Klopt, hogere levenskwaliteit, schonere lucht, minder milieuvervuiling...quote:We kunnen wederom zien in bijvoorbeeld Nederland wat al deze maatregelen doen.
Ja, die landen hebben het tegenovergestelde van wat ik hierboven schreef.quote:Steeds meer bedrijven vertrekken naar het buitenland waar de regelgeving lang niet zo scherp is als hier met alle gevolgen van dien.
Een schone achtertuin is het begin van een schone planeet.quote:Je kan jezelf op de borst kloppen dat je iets geweldigs hebt gedaan voor de planeet maar uiteindelijk heb je er alleen maar voor gezorgd dat het niet in je achtertuin gebeurt maar elders met nog veel minder regels en oog voor het milieu.
Dus jij vind smog in je eigen tuin prima dan?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat de economie goed moet presteren wil je nog enigszins wat welvaart creëren in het land. We kunnen wederom zien in bijvoorbeeld Nederland wat al deze maatregelen doen. Steeds meer bedrijven vertrekken naar het buitenland waar de regelgeving lang niet zo scherp is als hier met alle gevolgen van dien.
Je kan jezelf op de borst kloppen dat je iets geweldigs hebt gedaan voor de planeet maar uiteindelijk heb je er alleen maar voor gezorgd dat het niet in je achtertuin gebeurt maar elders met nog veel minder regels en oog voor het milieu.
De smog (smoke fog) als in the great smog of Londen van 1952 waren mistbanken met o.a. zwavelzuur.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:23 schreef Elizium het volgende:
[..]
Dus jij vind smog in je eigen tuin prima dan?
Bergen fijnstof, lekker ook nog een kolencentrale in de buurt joh. Helemaal top voor je
Ja vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
De smog (smoke fog) als in the great smog of Londen van 1952 waren mistbanken met o.a. zwavelzuur.
[ afbeelding ]
Een aantal jaar geleden vond iedereen het prima, tot dat er een Zweeds meisje begon te huilen dat we allemaal dood zouden gaan als we niet heel snel het groene pad zouden kiezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:23 schreef Elizium het volgende:
[..]
Dus jij vind smog in je eigen tuin prima dan?
Bergen fijnstof, lekker ook nog een kolencentrale in de buurt joh. Helemaal top voor je
Er is niets in al die jaren met Trump dat ook maar een beetje hint op het gegeven dat hij blij is met welke werkelijke positieve ontwikkeling dan ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
All that winning...!
[ afbeelding ]
Dat is onzin, mensen zetten zich al heel lang in voor schoner milieuquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden vond iedereen het prima, tot dat er een Zweeds meisje begon te huilen dat we allemaal dood zouden gaan als we niet heel snel het groene pad zouden kiezen.
Koppelen van klimaat had ik het niet zozeer over in dit topic, meer het milieu waar je woont, schone lucht en nette omgeving en natuur. Wees echt blij dat de kolenmijnen hier dicht zijn, die zooi wil je echt niet in de lucht hier.quote:Dat bedrijven wegtrekken, brandstof onbetaalbaar is, ouderen in de kou moeten zitten, boeren hun land moeten verkopen etc etc etc zijn allen kleine offers die we moeten maken omdat jij en je kameraden geloven dat de hel en de verdoemenis ons wacht als we niet heel snel het roer omgooien.
Wie vooral het slachtoffer zijn zijn die mensen waar @:viagraap zich ongelofelijk druk om maakt maar goed die moeten niet zeuren immers, de modellen hebben immers voorspeld dat niets doen nog veel erger is.
Klimaatfantasten zoals Al Gore die een villa aan de kust bezit heeft er grof geld aan verdiend. Nu is het de beurt aan het grootkapitaal die met een “kleine” subsidie ons wel zullen redden van al die vreselijke rampen die ons te wachten staat.
Men kan daar nu unredacted files zien bij DOJ.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:24 schreef Szura het volgende:
Totale clown Howard Nutlick had nog veel langer contact met Epstein dan hij eerder zei:
https://edition.cnn.com/2(...)ffrey-epstein-island
Uiteraard blijft mede-pedofielenliefhebber Trump hem steunen
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden vond iedereen het prima, tot dat er een Zweeds meisje begon te huilen dat we allemaal dood zouden gaan als we niet heel snel het groene pad zouden kiezen.
Dat bedrijven wegtrekken, brandstof onbetaalbaar is, ouderen in de kou moeten zitten, boeren hun land moeten verkopen etc etc etc zijn allen kleine offers die we moeten maken omdat jij en je kameraden geloven dat de hel en de verdoemenis ons wacht als we niet heel snel het roer omgooien.
Wie vooral het slachtoffer zijn zijn die mensen waar @:viagraap zich ongelofelijk druk om maakt maar goed die moeten niet zeuren immers, de modellen hebben immers voorspeld dat niets doen nog veel erger is.
Klimaatfantasten zoals Al Gore die een villa aan de kust bezit heeft er grof geld aan verdiend. Nu is het de beurt aan het grootkapitaal die met een “kleine” subsidie ons wel zullen redden van al die vreselijke rampen die ons te wachten staat.
Die is echt compleet gestoord, met z'n 'vroeger was men blij met smog'.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:15 schreef viagraap het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor stromannenshowroom? Staat de chatbot van de trollfarm te strak afgesteld?
'I only am part of this because we all try to stay out of jail, not because I have any skill regarding this position'.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:42 schreef Kijkertje het volgende:
Echt om 'jaloers op te worden'!
Video
[ afbeelding ]
Belastinggeld naar rijkdom van de grote leider en zijn criminele matties én de terugkeer van ernstig vervuilde lucht + asbest....quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:56 schreef Kijkertje het volgende:
Maar goed Trump heeft belangrijker zaken aan zijn hoofd.
[ afbeelding ]
Video
[ afbeelding ]
https://www.theguardian.c(...)ein-files-unredactedquote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Men kan daar nu unredacted files zien bij DOJ.
Oh wacht nee haha want de FBI heeft een hoop al weggelakt en daarna gestuurd naar DOJ. Wat nu naar buiten komt zijn ze vergeten weg te lakken.
Open Guantanamo Bay maar weer en stuur al die pedo's daarheen
Salvatore Nuara,
Zurab Mikeladze,
Leonic Leonov,
Nicola Caputo,
Sultan Ahmed bin Sulayem, CEO of Dubai Ports World
Les Wexner
En bij CNN https://edition.cnn.com/2(...)n-files-doj-congressquote:“If we found six men that they were hiding in two hours, imagine how many men they are covering up for in those 3m files,” Khanna said during his floor speech.
quote:Monday marked the first day that lawmakers had the opportunity to view the unredacted files the DOJ had released so far. But Massie and Khanna said they found redacted documents even in this unredacted setting. Instead of blaming DOJ outright, the pair questioned whether the agency had received the files already redacted from the FBI or a grand jury and said they hoped the issue could be fixed.
In the viewing, members cannot bring their phones or staff. There are only four computers set up.
Democratic Rep. Jamie Raskin, who also went to view the unredacted files on Monday, predicted it would take lawmakers seven-and-a-half years to review all the documents if there are members at all four of the computers during every minute that DOJ is making them available.
Je weet wat een vals dilemma is?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
quote:Irish man detained for five months in ‘concentration camp’ by ICE
Seamus Culleton, who has been living in the US for almost 20 years and is married to a US citizen, said "I don't know how much more I can take", it's "torture".
An Irishman who has been detained by ICE for five months has described the facilities as "like a modern-day concentration camp".
Seamus Culleton said he would like Irish premier Micheal Martin to raise his case with US President Donald Trump during his meeting at the White House in March.
Mr Culleton, who is originally from Co Kilkenny, has been living in the US for nearly 20 years and is married to a US citizen.
He was detained by ICE (US Immigration and Customs Enforcement) agents in September 2025 while driving home after finishing work, describing how several cars appeared around him.
He was asked if he had a green card, and he said he did not, but said he was married to a US citizen, had a work permit and was due to receive his green card.
However, he was detained and initially put into a holding cell in Massachusetts, before being taken to New York, and then to the detention centre in El Paso in Texas.
Mr Culleton claims ICE agents tried to get him to sign deportation papers, which he refused to do.
He described the detention centre in El Paso as "horrible" and "filthy", with little sanitation, limited food and where it was "tough to stay positive".
He said he was in fear of his life from the security firm in charge, who he said were "capable of anything", and there was competition for food, and he had "definitely" lost weight.
The Irishman said there were 72 people in a tent the size of a 16ft by 35ft room with no ceiling, with two rows of bunk beds on either side and a long table down the middle.
Illnesses are rife among detainees, he said, with barely any outside time, fresh air or sunlight.
Mr Culleton added: "It's just torture. I don't know how much more I can take.
"I just want to get back to my wife. We're so desperate to start a family."
Mr Culleton said his mother is heartbroken about his situation, though he can talk with her most days.
His wife described the shock of his original detention and the "awful" experience of trying to maintain contact with him after his detainment.
She said she did not hear from him for almost a week after an initial phone call following his arrest and said she "did not know if he was deported" and "had no idea if he was safe".
She added it was "almost impossible" to set up a visit to see her husband.
She had booked flights from Massachusetts to Texas to attend one of Mr Culleton's court dates, but the hearing was moved on the day before her journey.
"He's a good man. I don't think anyone deserves this, but Seamus definitely doesn't deserve this," she said.
Earlier, Mr Culleton's sister, Caroline, said his family still does not know why he was detained.
She said he has lost an "awful lot of weight", has sores, infections and hair loss.
In a statement, the Department of Foreign Affairs and Trade said: "Minister McEntee is aware of this case and of the consular assistance being provided to the citizen involved, and his family, by our Consulate General in Austin, Texas, and our consular unit in Dublin.
"Our embassy in Washington DC is also engaging directly with the Department of Homeland Security at a senior level in relation to this case."
MAGA leest dit en het enige wat ze erop te zeggen hebben zal zijn: 'zie je wel ICE is niet racistisch!'.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:30 schreef Friggles het volgende:
Veel belangrijker wat er nu gebeurt in de VS.
https://news.sky.com/stor(...)camp-by-ice-13505571
[..]
Voor alle duidelijkheid: er is op dit moment nul bewijs dat Trump aan minderjarigen heeft gezeten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:11 schreef viagraap het volgende:
Ondertussen is de grote baas op de FP wanhopig aan het zoeken naar dingen die de Grote Oranje Leider vrij kunnen pleiten
quote:“I’ve known Jeff for 15 years. Terrific guy,” Trump told New York magazine in 2002. “He’s a lot of fun to be with. It is even said that he likes beautiful women as much as I do, and many of them are on the younger side.”
Hij zal vast een keer boos geweest op Epstein en toen de brief geschreven.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:46 schreef Montov het volgende:
Trump was vooral complimenten aan Epstein aan het geven over zijn handelen.
[..]
Fijn dat dáár geen bewijs voor is. Het is nou niet alsof de rest van de beschuldigingen meevallen. Het ging me nu vooral om de absurde mental gymnastics van ons aller Danny.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: er is op dit moment nul bewijs dat Trump aan minderjarigen heeft gezeten.
Maar dit bewijst natuurlijk niks. Trump is gehaaid genoeg om te proberen z'n eigen straatje schoon te vegen.
Het was pas indrukwekkend geweest als degene was die Epstein aangaf, in een vroeg stadium van hun vriendschap.
Danny grijpt elke strohalm aan om "positieve" dingen over Trump te posten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:57 schreef viagraap het volgende:
[..]
Fijn dat dáár geen bewijs voor is. Het is nou niet alsof de rest van de beschuldigingen meevallen. Het ging me nu vooral om de absurde mental gymnastics van ons aller Danny.
Clicks en reclame inkomsten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:57 schreef viagraap het volgende:
[..]
Fijn dat dáár geen bewijs voor is. Het is nou niet alsof de rest van de beschuldigingen meevallen. Het ging me nu vooral om de absurde mental gymnastics van ons aller Danny.
Jij bent nog steeds in de veronderstelling dat MAGA in '28 vanzelf weg gaat?quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Clicks en reclame inkomsten.
Belangrijker is dat in de VS de rechterlijke molen eens gaat draaien maar dat zal pas starten als Trump en zijn club gewieberd is.
Gaat nog wel een aantal jaar duren dus.
Als FOK toch aan het MAGA-infuus ligt mogen die abonnementen en advertenties er ook wel af. Dan hebben wij er tenminste ook nog iets aan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:07 schreef koemleit het volgende:
[..]
Danny grijpt elke strohalm aan om "positieve" dingen over Trump te posten.
Die man is het noorden wat dat betreft al een tijdje kwijt.
Was ik dat ooit?quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:47 schreef viagraap het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds in de veronderstelling dat MAGA in '28 vanzelf weg gaat?
Wat een ongelofelijke kleuter.quote:Op woensdag 11 februari 2026 04:38 schreef Kijkertje het volgende:
Ze deed lelijk tegen mij!![]()
Video
[ afbeelding ]
Dit dus. Het is allemaal mosterd na de maaltijd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: er is op dit moment nul bewijs dat Trump aan minderjarigen heeft gezeten.
Maar dit bewijst natuurlijk niks. Trump is gehaaid genoeg om te proberen z'n eigen straatje schoon te vegen.
Het was pas indrukwekkend geweest als degene was die Epstein aangaf, in een vroeg stadium van hun vriendschap.
Dat is wat mij betreft ook waar 't mank gaat.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit dus. Het is allemaal mosterd na de maaltijd.
Het is iig duidelijk dat hij dikke vriendjes was met Epstein, al die tijd geweten heeft van zijn seksueel misbruik van minderjarigen (wat hij later weer ontkende) en daar niets aan gedaan heeft. Dat alleen al is reden voor impeachment en afzetting.
Het gaat al veel eerder mank.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:50 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft ook waar 't mank gaat.
Alle namen die in de Epstein-files voorkomen zouden onderzocht moeten worden. Erin staan betekent niet dat je schuldig bent, erin staan betekent dat je een person of interest bent, iemand waar je meer naar wil kijken om te bepalen of dit een co-conspirator is, of iemand die er om een andere reden in staat. In het geval van een co-conspirator hoort daar gewoon een vervolging uit voort te komen.
Hoe hard de FBI en het Witte Huis momenteel aan 't proberen zijn te traineren is geen goede look voor Trump en zijn functionarissen. In het verleden zou dat alleen al voldoende zijn geweest voor impeachment, maar tegenwoordig is 't gewoon woensdag.
Vandaag satire, morgen realiteit.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dit is satire... kan in het "cartoons" topic
En ook Bondi: 'The most transparant president im the nation's history!'quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
DOW is at 50k en S&P is at 7000
Please stop talking about Epstein. What the fuck. Hoe krijg je het uit je mond?
ICE kantoren op vele locaties naast o.a. scholen, kerken en andere publieke plaatsen is als de dag van morgen realiteit in de VS.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vandaag satire, morgen realiteit.
Veel dichter bij Sméagol kan een mens niet komen nee. Kruiperig, eerloos, totaal verblind door macht.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:51 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch echt de allerslapste zak die ooit ergens een politieke functie heeft bekleed. Een heel bang schooljongetje dat de toorn van bully Trump vreest.
Zouden zulke ja-knikkers als hij en Graham nou meer bang zijn voor gezichtsverlies of worden ze achter de schermen bedreigd qua familie e.d.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:51 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch echt de allerslapste zak die ooit ergens een politieke functie heeft bekleed. Een heel bang schooljongetje dat de toorn van bully Trump vreest.
Het zijn volgens mij mensen die álles doen om politiek relevant te zijn en te blijven.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zouden zulke ja-knikkers als hij en Graham nou meer bang zijn voor gezichtsverlies of worden ze achter de schermen bedreigd qua familie e.d.
Een complottenYoutuber aan het roer zetten bij de FBI en DOJ, hier zouden dat dan Lange Frans en wijlen Robert Jensen zijn geweest. Die dansleraar op zorg.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:30 schreef Kijkertje het volgende:
Bondi neemt niet eens de moeite om zich om te draaien en ze aan te kijken![]()
Video
[ afbeelding ]
Man man man wat een walgelijk mens die Bondi![]()
Video
[ afbeelding ]
Compleet gestoord.quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:04 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3mem53tt5hs23
Oh my...Karen, Troll of beiden? Deze is sowieso hevig ongeschikt voor eigenlijk alles, laat staan Top AG
quote:A Department of Health and Human Services spokesperson told ABC News the cuts will impact public health funding in California, Colorado, Illinois and Minnesota and that the grants are being terminated "because they do not reflect agency priorities."
The grants affected include those issued to state and local health departments, hospitals, universities and non-governmental organizations.
Het Congress kan haar toch impeachen ? Maar dat willen die Trumplikkers niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 09:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Compleet gestoord.
In een normale democratie met een functionerend parlementair stelsel zou Bondi allang weg zijn gestuurd. Bananenrepubliek.
Daarom schrijf ik ook: 'met een functionerend parlementair stelsel'.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het Congress kan haar toch impeachen ? Maar dat willen die Trumplikkers niet.
Volgens Massie.quote:This is definitely bigger than Watergate
Wat een complete idioterie!quote:Op donderdag 12 februari 2026 08:04 schreef GarlandBriggs het volgende:
https://bsky.app/profile/meidastouch.com/post/3mem53tt5hs23
Oh my...Karen, Troll of beiden? Deze is sowieso hevig ongeschikt voor eigenlijk alles, laat staan Top AG
De geschiedenis gaat niet barmhartig zijn voor de leden van dit grotesk incompetent kabinet...sterker nog..ik zie nog wel wat entourage tzt in de knast verdwijnenquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens Massie.
Je vraagt je af wie het regime probeert te beschermen en waarom.
Als ze slechts incompetent geweest waren, dan was het vele malen beter omdat er dan gewone of enorme fouten worden gemaakt die je kunt herstellen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:09 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
De geschiedenis gaat niet barmhartig zijn voor de leden van dit grotesk incompetent kabinet...sterker nog..ik zie nog wel wat entourage tzt in de knast verdwijnen
Dat gaat ook meteen het startschot van het einde van de VS zijn. Ik denk niet dat Trump dit durftquote:Op donderdag 12 februari 2026 17:31 schreef Barbusse het volgende:
Dit scenario klinkt helaas niet eens zo onmogelijk...
[ link | afbeelding ]
Hij (of iig Bannon en Miller en co) zijn al lang voorbereidingen aan het treffen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat gaat ook meteen het startschot van het einde van de VS zijn. Ik denk niet dat Trump dit durft
Alleen sex binnen het huwelijk is toegestaan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
So much winning! Vooral voor de bevolking.
[ afbeelding ]
https://abcnews.com/Healt(...)9689268&id=130060405
Niet heel waarschijnlijk, als de uitslag niet bepaald kan worden komt er een nieuwe verkiezing, net zolang tot er iemand daadwerkelijk gekozen wordt. Een aanwijzing van een representative door de House of Representatives zelf zou dan tijdelijk zijn, maar in die chaos is er natuurlijk nooit genoeg tijd om wetgeving er doorheen te krijgen die niet meteen weer ongedaan gemaakt kan worden (en dan laat ik de Senaat nog even buiten beschouwing).quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[ link | afbeelding ]
Niet het einde van de federatie.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat gaat ook meteen het startschot van het einde van de VS zijn. Ik denk niet dat Trump dit durft
quote:Trump Decries a ‘Nation of Renters’ but His New Policy Promotes One
President Trump’s recently announced executive order that would bar big investors from acquiring single-family homes includes an exemption that allows them to build homes for rent.
https://www.nytimes.com/2026/02/11/business/built-to-rent-investors-trump.html?unlocked_article_code=1.LVA.GZyc.yvhv2hV6npbI&smid=url-share
Als Trump het maar helemaal geweldig vindt idd. Daar gaat het om.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:47 schreef Ericr het volgende:
Die Bondi filmpjes zijn meme waardig, bijna allemaal. Dat het een stel halve gare jaknikkers zijn wisten we al maar Bondi spant toch wel de kroon. Whataboutism in een hearing en de nodige meineed. USA is voorbij het stadium van bananenrepubliek. Evil has a name.
Ik vind het serieus bewonderingswaardig dat je blijft geloven dat de Trump administratie alles volgens de regels zal blijven doen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet heel waarschijnlijk, als de uitslag niet bepaald kan worden komt er een nieuwe verkiezing, net zolang tot er iemand daadwerkelijk gekozen wordt. Een aanwijzing van een representative door de House of Representatives zelf zou dan tijdelijk zijn, maar in die chaos is er natuurlijk nooit genoeg tijd om wetgeving er doorheen te krijgen die niet meteen weer ongedaan gemaakt kan worden (en dan laat ik de Senaat nog even buiten beschouwing).
Het is natuurlijk sowieso zeer implausibel dat het leger zomaar op die korte termijn en op zo'n schaal ingezet kan worden, en het zou ook een illegale order zijn. Het leger mag niet ingezet worden op Amerikaanse grond behalve bij extreme omstandigheden zoals een burgeroorlog of terrorisme waar hier natuurlijk geen sprake van is. Ook Trump's gelieg over fraude is niet zo'n omstandigheid. Hij kan natuurlijk de Insurrection Act toepassen, maar ook dat zal niet zomaar geaccepteerd worden door het leger zelf en dat heeft Trump nu al zo vaak gedreigd dat het niet heel serieus te nemen is.
Trump en Maga hebben weinig meer te verliezen. Die draaien aan iedere mogelijke knop en fakkelen zo nodig alles tot aan de grond toe af.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De rechter (een Bushbenoeming) wast Hegseth even de oren:quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
https://abcnews.com/Polit(...)o/story?id=130109157
En hop naar de volgende...quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:27 schreef Kijkertje het volgende:
Homan kondigt eindelijk volledige terugtrekking aan uit Minnesota:
Video
[ afbeelding ]
Tim Walz is voorzichtig optimistisch maar wijst op de enorme schade die nu is aangericht in Minnesota.
Video
[ afbeelding ]
Weenie. Denk niet dat de races close gaan worden. Eerder landslides voor de Dems.quote:Op donderdag 12 februari 2026 17:31 schreef Barbusse het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat is niet wat ik geloof en ook niet wat ik zeg. Integendeel zelfs. Trump en de zijnen overtreden de wet constant en worden ook zeer regelmatig weer teruggefloten. Wanneer dat niet gebeurt is dat vrijwel altijd de schuld van Congress, maar ook daar begint nu eindelijk een beetje rommel te ontstaan onder het totale gebrek aan leiderschap van Johnson.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het serieus bewonderingswaardig dat je blijft geloven dat de Trump administratie alles volgens de regels zal blijven doen.
Zag ik daar onze Willyquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:54 schreef Ericr het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/1GmFZd2wc2/
Maar vooral dit soort krapuul steunen. Onwaardig aan haar ambt en niet minder onwaardig als mens.
Geen idee waar je dat vandaan haalt. Ik heb haar vnl als held zien noemen door MAGA-aanhangers/ rechts georienteerden hier op FOK!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
Er zou wat mij betreft meer aandacht moeten zijn voor wat Gabbard allemaal aan het doen is. Zo'n complete idioot zou bij iedere regering allang er uit geschopt zijn, maar Trump gebruikt haar als persoonlijk schoothondje en ze laat het gewoon toe. De DNI is een ontzettend machtige positie maar Trump gebruikt haar alleen voor zinloze opdrachtjes binnen de VS om zijn obsessie met zogenaamde fraude te voeden. Ieder zelfrespecterend mens had allang gezegd zich daar niet te voor laten lenen maar Gabbard laat het niet alleen gebeuren, ze doet er nog een schepje bovenop. Walgelijk persoon, misschien nog wel gevaarlijker dan RFK, die andere zogenaamde overloper van de Democraten.
Het enige positieve is dat ik zoals wel vaker gelijk heb gekregen, ik heb haar altijd al een complete idioot genoemd terwijl nog niet zo heel lang geleden ze een held was aan de extremistische kant van de Democratische partij.
geloof je het zelf, waarom hebben ze dan ooit de florida uitspraak gehad van SCOTUS en geen nieuwe verkiezingen daar uitgeschreven?quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet heel waarschijnlijk, als de uitslag niet bepaald kan worden komt er een nieuwe verkiezing, net zolang tot er iemand daadwerkelijk gekozen wordt.
Trump kennende geeft hij Bevel om ze in alle uithoeken van het land weer binnen te laten op een lijn van San Diego tot South Padre Island en ze zonder geld naar huis te laten lopenquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:38 schreef Kijkertje het volgende:
Kan bij de lange lijst van Trump's onwettige acties die allemaal via de rechter teruggedraaid worden.
[ afbeelding ]
Met dank aan Trump's Supreme Court die hem immuniteit verleende. Wat niet wegneemt dat zijn medeplichtigen/ jaknikkers wel vervolgbaar zijn maar ja die kan hij dan weer een pardon verlenen![]()
Bananenrepubliek!
Je hebt geen gelijk, maar bent vooral (weer eens) zeer slecht geinformeerd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
Er zou wat mij betreft meer aandacht moeten zijn voor wat Gabbard allemaal aan het doen is. Zo'n complete idioot zou bij iedere regering allang er uit geschopt zijn, maar Trump gebruikt haar als persoonlijk schoothondje en ze laat het gewoon toe. De DNI is een ontzettend machtige positie maar Trump gebruikt haar alleen voor zinloze opdrachtjes binnen de VS om zijn obsessie met zogenaamde fraude te voeden. Ieder zelfrespecterend mens had allang gezegd zich daar niet te voor laten lenen maar Gabbard laat het niet alleen gebeuren, ze doet er nog een schepje bovenop. Walgelijk persoon, misschien nog wel gevaarlijker dan RFK, die andere zogenaamde overloper van de Democraten.
Het enige positieve is dat ik zoals wel vaker gelijk heb gekregen, ik heb haar altijd al een complete idioot genoemd terwijl nog niet zo heel lang geleden ze een held was aan de extremistische kant van de Democratische partij.
Principeloos, schaamteloos, eerloos. Alles voor macht en geld. Moraal is maar een handicap.quote:
Zogenaamde?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
Walgelijk persoon, misschien nog wel gevaarlijker dan RFK, die andere zogenaamde overloper van de Democraten.
Ze werd geadoreerd door alle Bernie bros omdat ze tegen de DNC inging. Dat weet je zelf ook wel natuurlijk. Ik zeg in mijn post ook letterlijk 'de extremistische vleugel van de partij', maar dat heb je niet gelezen schijnbaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt geen gelijk, maar bent vooral (weer eens) zeer slecht geinformeerd.
Gabbard is niet voor niets uit de Democratische Partij gestapt. Ironisch genoeg werd ze juist op het schild gehesen door de MAGA's. Vraag bijvoorbeeld voor de grap eens aan Chivaz wat hij van Gabbard vindt. Die zag haar destijds als de hoop voor de Dems, terwijl wij hier allemaal onze wenkbrauwen optrokken bij deze rare dame.
quote:Sen. Bernie Sanders (I-Vt.) on Tuesday dismissed his previous praise for Director of National Intelligence Tulsi Gabbard, saying that was "way back when."
CNN's Kaitlan Collins spoke with Sanders and mentioned that the senator once called Gabbard, a former Democratic House representative from Hawaii, "a courageous leader, a great friend."
"That was way back when, that was a few years ago," Sanders replied.
"So you wouldn't describe her that way today?" Collins asked, with Sanders shaking his head.
Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
geloof je het zelf, waarom hebben ze dan ooit de florida uitspraak gehad van SCOTUS en geen nieuwe verkiezingen daar uitgeschreven?
Bush vs gore
Omdat je suggereert dat in zo'n situatie er herhaaldelijk gestemd zou moeten worden, totdat er een uitslag uit komt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 01:35 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wat heeft dat er in vredesnaam mee te maken?
Dat is dan ook zo. De uitspraak hier was dat er al een uitslag was.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 01:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Omdat je suggereert dat in zo'n situatie er herhaaldelijk gestemd zou moeten worden, totdat er een uitslag uit komt.
Ik volg je niet meer.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 01:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo. De uitspraak hier was dat er al een uitslag was.
Bij een gunstige gop telling kan SCOTUS dan de verkiezingen geldig verklaren en bij schreeuwende magacisten over niet bewezen stemfraude wanneer er een meerderheid voor democraten gekozen had kan dezelfde SCOTUS de uitspraak doen dat er opnieuw een stemronde gehouden moet worden?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 01:41 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo. De uitspraak hier was dat er al een uitslag was.
quote:Dubai CEO Resigns After Released Email Showed Epstein Thanking Him For ‘Torture Video’
Sultan Ahmed bin Sulayem, the CEO of the mega trade and logistics company DP World, has resigned from his position after he was named in documents of Jeffrey Epstein, who referred to the Dubai businessman as a “close personal friend.”
…
Quebec’s pension fund, La Caisse, said earlier in the week it had paused its partnership with DP World, urging the company to “shed full light on the situation and take the necessary actions,” according to the Montreal Gazette. British International Investments, which CNBC reported invests alongside DP World in four African ports, also paused its partnership, saying in a statement it was “shocked by the allegations emerging in the Epstein files regarding Sultan Ahmed bin Sulayem.”
…
The UAE tycoon has longstanding business ties to President Donald Trump through Dubai’s state-owned real estate developer Nakheel, which he chaired and which signed a licensing agreement in 2008 to build Trump-branded properties in the emirate. Companies linked to bin Sulayem have intersected with Trump’s private business interests, including DP World’s sponsorship of the DP World Tour, which has hosted tournaments at Trump’s golf courses in Scotland. He has also commented on Trump’s trade policies, reflecting his proximity to global business networks connected to Trump’s administration and private enterprises. Epstein and bin Sulayem referenced Trump in emails, including in 2017 when bin Sulayem asked Epstein if he should accept an invitation to Trump’s inauguration. They also wrote about Steve Bannon, a former aide of Trump’s, with Epstein writing, “We have become friends you will like him.”
Bij goldman sachs is een dame opgestapt die hem ome jeffery noemde.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:58 schreef beefkeek het volgende:
Ook al is ‘t maar voor de show, het is in elk geval iets. Misschien kan de VS er zijn voorbeeld aan nemen.
[..]
Geen idee wat je met dit gewauwel allemaal wil bereiken. Probeer een punt te maken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij een gunstige gop telling kan SCOTUS dan de verkiezingen geldig verklaren en bij schreeuwende magacisten over niet bewezen stemfraude wanneer er een meerderheid voor democraten gekozen had kan dezelfde SCOTUS de uitspraak doen dat er opnieuw een stemronde gehouden moet worden?
De SCOTUS die toen binnen een paar dagen over zoiets belangrijks kon beslissen, en nu al een jaar erover doet om een uitspraak te doen over de legitimiteit van trump zijn geliefde tarieven.
Jij bent de verkiezingen in 2000 blijkbaar vergeten, waar scotus wel even bepaalde dat bush het ging worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Geen idee wat je met dit gewauwel allemaal wil bereiken. Probeer een punt te maken.
Half Fok dat hier reageert vindt dat ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
“And to hell with the First Amendment!”
[ afbeelding ]
Ik sloeg dan vooral aan op deze opmerking:quote:Op zaterdag 14 februari 2026 01:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ze werd geadoreerd door alle Bernie bros omdat ze tegen de DNC inging. Dat weet je zelf ook wel natuurlijk. Ik zeg in mijn post ook letterlijk 'de extremistische vleugel van de partij', maar dat heb je niet gelezen schijnbaar.
[..]
Waarmee je de suggestie wekt dat je met jouw afwijzing van Gabbard een of ander tegendraads standpunt innam, dat in deze reeks de uitzondering vormde. Dat terwijl de enige user die fan was/is van Gabbard onze huis-Trumpist @Chivaz is.quote:Het enige positieve is dat ik zoals wel vaker gelijk heb gekregen
Fan is een groot woord, van alle mensen toen op dat podium toen was zij de meest geschikte.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik sloeg dan vooral aan op deze opmerking:
[..]
Waarmee je de suggestie wekt dat je met jouw afwijzing van Gabbard een of ander tegendraads standpunt innam, dat in deze reeks de uitzondering vormde. Dat terwijl de enige user die fan was/is van Gabbard onze huis-Trumpist @:Chivaz is.
Mwoah, je was behoorlijk idolaat van Gabbard.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Fan is een groot woord, van alle mensen toen op dat podium toen was zij de meest geschikte.
Ik vond haar destijds op het podium veruit de beste kandidaat. Maar om nu te zeggen dat als ik een keuze had dat ik op haar zou stemmen is wat anders natuurlijk. Ik prefereer toch het sprookje van de republikeinen qua kleine overheid meer macht naar de Staten etc etc.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, je was behoorlijk idolaat van Gabbard.
Is dat trouwens nog steeds het geval?
Dat was mij vraag niet - maar wellicht stelde ik hem verkeerd. Gabbard bekleedt een sleutelpositie binnen de huidige regering. Wat vind je van haar functioneren? Ben je nog steeds vol lof over haar?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vond haar destijds op het podium veruit de beste kandidaat. Maar om nu te zeggen dat als ik een keuze had dat ik op haar zou stemmen is wat anders natuurlijk. Ik prefereer toch het sprookje van de republikeinen qua kleine overheid meer macht naar de Staten etc etc.
Ik vind haar vooral onzichtbaar, haar rol in dat kabinet is verwaarloosbaar heb ik het idee.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat was mij vraag niet - maar wellicht stelde ik hem verkeerd. Gabbard bekleedt een sleutelpositie binnen de huidige regering. Wat vind je van haar functioneren? Ben je nog steeds vol lof over haar?
Nee man, ik was hier helemaal niet in die tijdquote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik sloeg dan vooral aan op deze opmerking:
[..]
Waarmee je de suggestie wekt dat je met jouw afwijzing van Gabbard een of ander tegendraads standpunt innam, dat in deze reeks de uitzondering vormde.
Wel even opletten hé. Toen waren er wel verkiezingen gehouden, de SC oordeelde slechts over de uitslag van die verkiezingen op basis van problemen met de stembiljetten en het tellen daarvan. De verkiezingen zelf verliepen zonder problemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij bent de verkiezingen in 2000 blijkbaar vergeten, waar scotus wel even bepaalde dat bush het ging worden.
Met je "ja maar dan komen er herverkiezingen!"
Dus genereer maar "problemen", al dan niet realistische, en volia, de magistratuur wordt ineens de kingmaker.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:41 schreef MoreDakka het volgende:
Toen waren er wel verkiezingen gehouden, de SC oordeelde slechts over de uitslag van die verkiezingen op basis van problemen met de stembiljetten en het tellen daarvan.
Waar heb je het nou toch weer over?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus genereer maar "problemen", al dan niet realistische, en volia, de magistratuur wordt ineens de kingmaker.
Hierover:quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waar heb je het nou toch weer over?
quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het serieus bewonderingswaardig dat je blijft geloven dat de Trump administratie alles volgens de regels zal blijven doen.
Waarom dat triomfantelijk verkondigen dat jij 'weer eens gelijk had'? Want de afkeer van Gabbard was en is hier wijdverspreid.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:40 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee man, ik was hier helemaal niet in die tijd
Al je vragen kunnen worden beantwoord door gewoon mijn post te lezen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom dat triomfantelijk verkondigen dat jij 'weer eens gelijk had'? Want de afkeer van Gabbard was en is hier wijdverspreid.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
terwijl nog niet zo heel lang geleden ze een held was aan de extremistische kant van de Democratische partij.
Maak het jezelf toch niet zo moeilijk kerel.quote:
Maar tegelijkertijd wel met vergezichten komen a'la: MAAR DAN KOMEN ER HERVERKIEZINGEN.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:14 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maak het jezelf toch niet zo moeilijk kerel.
MoreDakka in POL / [AMV] VS #1289 Olympik Vancetaztik
Heb je nou het idee dat de GOP daar nog in gelooft?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vond haar destijds op het podium veruit de beste kandidaat. Maar om nu te zeggen dat als ik een keuze had dat ik op haar zou stemmen is wat anders natuurlijk. Ik prefereer toch het sprookje van de republikeinen qua kleine overheid meer macht naar de Staten etc etc.
Ja, er is niks mis met mijn ogen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:13 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Al je vragen kunnen worden beantwoord door gewoon mijn post te lezen.
[..]
Ik weet. Droevig genoeg.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Half Fok dat hier reageert vindt dat ook.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ondertussen bepaalt Trump alles.. 'kleine overheid'quote:
Er zijn lieden die daar nog in geloven, het is helaas een steeds kleiner wordende groep.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:57 schreef viagraap het volgende:
[..]
Heb je nou het idee dat de GOP daar nog in gelooft?
Graag meer van deze uitspraken posten, dan weten we zeker dat niemand je meer serieus neemt, voor zover iemand dat al deed.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn lieden die daar nog in geloven, het is helaas een steeds kleiner wordende groep.
Dat is het jammere aan Donald Trump hij is behoorlijk rechts op immigratie maar daar blijft het dan ook bij. Uiteindelijk is hij een zeer gematigde republikein of een wat rechtsere democraat.
Slechte trolpoging, zelfs voor jouw doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er zijn lieden die daar nog in geloven, het is helaas een steeds kleiner wordende groep.
Dat is het jammere aan Donald Trump hij is behoorlijk rechts op immigratie maar daar blijft het dan ook bij. Uiteindelijk is hij een zeer gematigde republikein of een wat rechtsere democraat.
Nou vertel buiten immigratie, in welk opzicht voert Trump hard rechts beleid. Ik wacht het rustig af.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Graag meer van deze uitspraken posten, dan weten we zeker dat niemand je meer serieus neemt, voor zover iemand dat al deed.
Moeten we dit je nu echt uit gaan leggen? Hou toch op met trollen man, klein kindquote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nou vertel buiten immigratie, in welk opzicht voert Trump hard rechts beleid. Ik wacht het rustig af.
Trump voert überhaupt geen beleid. Hij doet hooguit aan groteske zelfverrijking en het herrouteren van publieke gelden om zijn persoonlijke belangen te dienen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nou vertel buiten immigratie, in welk opzicht voert Trump hard rechts beleid. Ik wacht het rustig af.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:56 schreef viagraap het volgende:
[..]
Moeten we dit je nu echt uit gaan leggen? Hou toch op met trollen man, klein kind
Tot zover de voorbeelden, dat is nu het probleem als je in een fuik zit. Er worden labels gebruikt die totaal niet passen bij het gevoerde beleid.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:34 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Trump voert überhaupt geen beleid. Hij doet hooguit aan groteske zelfverrijking en het herrouteren van publieke gelden om zijn persoonlijke belangen te dienen.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Tot zover de voorbeelden, dat is nu het probleem als je in een fuik zit. Er worden labels gebruikt die totaal niet passen bij het gevoerde beleid.
Voor zover je van beleid (als in: een organisatie dienend/regulerend) kunt spreken, hier zijn de uitgangspunten te vinden. Alles knetterrechts, etnocentrisch en autoritair.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Tot zover de voorbeelden, dat is nu het probleem als je in een fuik zit. Er worden labels gebruikt die totaal niet passen bij het gevoerde beleid.
En nog steeds doen mensen net alsof ze niet zien wat er gaande is.quote:
Tja. Ik weet nu niet of "meer macht aan de staten" wel werkelijk het oorspronkelijke plan was. Want als je de federale overheid in de badkuip zou verdrinken (volgens mij een quote van Gingrich) zonder autocratie, dan zou je eigenlijk de VS afschaffen en losse landen creeeren. Prima plan in deze tijd trouwens, maar dat terzijde. Het idee van gewenste instabiliteit zullen types als Newt Gingrich in elk geval al wel voor ogen hebben gehad.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:46 schreef viagraap het volgende:
[..]tuurlijk kerel, blijf vooral jezelf voor de gek houden. Wanneer was jij voor het laatst te betrappen op een coherent idee over wat dan ook? Iedere keer als je gevraagd wordt nader uit te leggen wat je nou weer bedoeld val je genadeloos door de mand. Word je daar zelf niet moe van?
Het blijft lastig hè om met voorbeelden te komen, is niet zo gek ook want van hard rechts beleid is er nauwelijks sprake.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:49 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Voor zover je van beleid (als in: een organisatie dienend/regulerend) kunt spreken, hier zijn de uitgangspunten te vinden. Alles knetterrechts, etnocentrisch en autoritair.
Gezien jouw stelling is het waarschijnlijk gepaster als jij met een paar voorbeelden van uitgesproken links beleid op de proppen komt.
Alligator Alcatraz en de paramilitaire transformatie van ICE zie jij ook wel zitten in Nederland als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Het blijft lastig hè om met voorbeelden te komen, is niet zo gek ook want van hard rechts beleid is er nauwelijks sprake.
Ik denk dat dat te links beleid is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Alligator Alcatraz en de paramilitaire transformatie van ICE zie jij ook wel zitten in Nederland als ik het zo hoor.
Bondi als vurig fascistische acrobaat is blijkbaar nodig omdat Trump zelf low energy is en direct de broek volblaft als hij ook maar een beetje over z'n toeren gaat.quote:
Er is sprake van willekeur en opportunisme en een persoonlijkheidscultus. Waarom zou je het dan nog over de ideologische grondslag of politieke oriëntatie van verondersteld 'beleid' willen hebben? Je blijft kennelijk graag babbelen over de kozijnkleur van een huis dat al half afgebrand is, maar wat moeten forumbezoekers zónder dubbele agenda daar mee? Graag drie redenen (en voorbeelden daarvan).quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Het blijft lastig hè om met voorbeelden te komen, is niet zo gek ook want van hard rechts beleid is er nauwelijks sprake.
Grappig een topic verder heeft men het over hoe vies vals de BBC wel niet was door te suggereren dat Trump de menigte aanzette voor de aanval. Trump zelf gaat lekker door met alles aan elkaar liegen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 21:15 schreef Wantie het volgende:
[ x ]
Het Witte Huis komt trots net een reclamespot dat start stop in auto's vanaf nu verleden tijd is.
En dan laten ze een Prius zien, die geen start stop schijnt te hebben en suggereert de video dat de start stop de airco uitzet, wat niet het geval is.
Dat mag hier helaas niet benoemd worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:07 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat dan 'nog harder rechts beleid' is.
Voor Bannon is het belangrijk dat de moderne politiek er zo uitziet met Maga als winnaar.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:04 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Grappig een topic verder heeft men het over hoe vies vals de BBC wel niet was door te suggereren dat Trump de menigte aanzette voor de aanval. Trump zelf gaat lekker door met alles aan elkaar liegen.
I see what you did there...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag hier helaas niet benoemd worden.
https://www.ringsidenews.(...)eap-noise-clickbait/quote:Op zaterdag 14 februari 2026 23:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Voor Bannon is het belangrijk dat de moderne politiek er zo uitziet met Maga als winnaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Application: Wrestlers, or sometimes referees/commentators, place these capsules in their mouths to bite down on, causing the red liquid to flow and simulate a bloody mouth.
Concealment: Capsules are generally not carried to the ring to avoid bursting prematurely; they are often passed secretly to the wrestler during the match.
Usage Context: While "blading" (cutting oneself with a razor) is used for head wounds, capsules are preferred for mouth-related blood effects.
Appearance: They are designed to look like realistic injuries and are commonly used to add drama to a match.
Krijgen die ook allemaal een compensatie?quote:
Dat vroeg ik me dus ook af ...quote:Op zondag 15 februari 2026 01:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Krijgen die ook allemaal een compensatie?
oke een poging bij deze 6 knetter rechtse beleids punten:quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
[..]
Het is ook allemaal zo intens ranzig:quote:Op zaterdag 14 februari 2026 22:14 schreef AnneX het volgende:
Zo af en toe even turven:
Fall out: https://reportersonline.n(...)dat-de-juiste-leide/
Djeesus. Dit is slechts ÉÉN dag. ÉÉN dag !
Nee hoor, dat verzin je gewoon zelf. Voor de derde keer (wel even de leesbril opzetten hé), Gabbard was een held bij de extremistische linkse vleugel van de Democraten.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, er is niks mis met mijn ogen.
Maar waarom dan triomfantelijk je 'gelijk' claimen? Werd hier betwist dat Gabbard een idioot was? Was jij een roepende in de woestijn?
Want die indruk wek je.
Trump probeert een autoritair rechts beleid te voeren, maar faalt op vrijwel elk terrein. DOGE was een lachwekkend slechte poging om de overheid te verkleinen. Een nobel streven, maar zo slecht uitgevoerd dat het averechts werkt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom toch zo opzichtig liegen op de zondagochtend? Ik snap het niet hoorquote:
quote:Sen. Bernie Sanders (I-Vt.) on Tuesday dismissed his previous praise for Director of National Intelligence Tulsi Gabbard, saying that was "way back when."
CNN's Kaitlan Collins spoke with Sanders and mentioned that the senator once called Gabbard, a former Democratic House representative from Hawaii, "a courageous leader, a great friend."
"That was way back when, that was a few years ago," Sanders replied.
"So you wouldn't describe her that way today?" Collins asked, with Sanders shaking his head.
In principe wel, maar kan enorm variëren en per staat/federaal. Vorig jaar nog een Amerikaanse compensatie van 100M+ (voor 600 man, wel een case uit 2017):quote:Op zondag 15 februari 2026 01:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Krijgen die ook allemaal een compensatie?
quote:Op zondag 15 februari 2026 08:46 schreef OMG het volgende:
Oh ja, Bernie is / was de extremistische linkse vleugel.
Er is geen extremistische vleugel in het kader van de Democraten. Wellicht kun je onbekende partijleden extremistisch noemen, maar daar hoor je geen of nauwelijks georganiseerde activeiten van.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:30 schreef MoreDakka het volgende:
Gabbard was een held bij de extremistische linkse vleugel van de Democraten.
Ja, maf hequote:
quote:Op zondag 15 februari 2026 10:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er is geen extremistische vleugel in het kader van de Democraten.
Haha ga toch weg man, ze sprak ook constant bij zijn ralliesquote:Op zondag 15 februari 2026 10:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat Bernie haar ooit een compliment heeft gegeven zegt natuurlijk helemaal niks.
mogen ? Is dat verboden door de wet ? Niet overdrijven.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, maf heHebben we een keer iemand die zelf zegt socialist te zijn, mogen we dat weer geen extremisme noemen.
Nee, dat mag je geen extremisme noemen, dan ben je echt ver van het padje af.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, maf heHebben we een keer iemand die zelf zegt socialist te zijn, mogen we dat weer geen extremisme noemen.
Nee, maar wel alles links van de PVV, inclusief de VVD.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee, dat mag je geen extremisme noemen, dan ben je echt ver van het padje af.
Ik ben ook een socialist, maar hoe kom je er bij dat dat extreem is? Ik keek altijd naar Koot en Bie en heb zelfs wel eens SP gestemd en ik ben dik bevriend met mensen die actief zijn voor die partij. Ook daar toch weinig extreems gezien. Noem jij echt alles een beetje links van het midden "extreem"?
Foute inschatting van Bernie. Meer dan dat zegt het echt niet. Het woordje "constant" hoort hier trouwens ook niet thuis. Het was zeer weinig en kort.quote:Op zondag 15 februari 2026 10:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Haha ga toch weg man, ze sprak ook constant bij zijn rallies
Oja, je komt met een claim en gaat vervolgens niet in op de inhoud. Wat is er zo extremistisch aan Bernie? Waar heeft hij precies geweld gebruikt?quote:
Nee, wat een rare vraag.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:58 schreef Rnie het volgende:
Als ik het hoofd van JD Vance photoshop op een ijsbeer, heb ik mij dan per definitie schuldig gemaakt aan racisme?
Wacht even, socialisme staat gelijk aan extremisme tegenwoordig?quote:Op zondag 15 februari 2026 10:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Vanuit het zichtveld van iemand die extreemrechts is, is alles in het midden en links daarvan al gauw extreem links.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:22 schreef Weird- het volgende:
[..]
Wacht even, socialisme staat gelijk aan extremisme tegenwoordig?
Nee, aan dierenmishandeling en smaad tegenover ijsberen.quote:Op zondag 15 februari 2026 11:58 schreef Rnie het volgende:
Als ik het hoofd van JD Vance photoshop op een ijsbeer, heb ik mij dan per definitie schuldig gemaakt aan racisme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |