En wat voor een half-time show! Maga is eigenlijk gewoon 1 grote self-ownquote:Op maandag 9 februari 2026 10:12 schreef Vis1980 het volgende:
Die alternatieve half time show, alleen omdat ie niet 'Amerikaans genoeg' was. Laten zich wel kennen hoor, die conservatieven.
Komt te dicht bij voor de grote baas dus verbiedt hij gewoon om Trump een fascist te noemen.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:33 schreef ExTec het volgende:
Maar ik begrijp dat dit hier nogal gevoelig ligt? Zou nogal stupide zijn. Onze oosterburen zijn immers SME's.
[ afbeelding ]
Nee joh!.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Komt te dicht bij voor de grote baas dus verbiedt hij gewoon om Trump een fascist te noemen.
Wat allemaal niet wegneemt dat Trump gewoon een fascist IS.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
Nee joh!.
De BBC heeft namelijk geknipt in de speech van Trump op J6 wat vind je daarvan dan!.
dat is toch niet normaal? Iedereen die Trump een fascist vindt, vind het knippen in speeches normaal! HYPOCRIET!!!
en hier! kijk! na lang zoeken heb ik een clipje weten te vinden waaruit je van een hele moeilijke hoek ziet alsof het lijkt dat Renée Good de Ice agent vol aanrijdt!. Dus dan kunnen we alle andere duidelijke filmpjes verder negeren!
En Obama heeft een boek uitgebracht waar ie veel geld mee heeft verdiend!
Dus! ..
Heb ik jullie mooi tuk met jullie TDS.
Het verbaast me dat mensen zoiets nog durvenquote:Op maandag 9 februari 2026 13:29 schreef BBach het volgende:
Die superbowl act is wel goud moet ik zeggen. Een keurige fuck you naar MAGA.
Denk dat je mijn post niet hebt begrepen.quote:Op maandag 9 februari 2026 13:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat allemaal niet wegneemt dat Trump gewoon een fascist IS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet:quote:Op maandag 9 februari 2026 13:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
Nee joh!.
De BBC heeft namelijk geknipt in de speech van Trump op J6 wat vind je daarvan dan!.
dat is toch niet normaal? Iedereen die Trump een fascist vindt, vind het knippen in speeches normaal! HYPOCRIET!!!
en hier! kijk! na lang zoeken heb ik een clipje weten te vinden waaruit je van een hele moeilijke hoek ziet alsof het lijkt dat Renée Good de Ice agent vol aanrijdt!. Dus dan kunnen we alle andere duidelijke filmpjes verder negeren!
En Obama heeft een boek uitgebracht waar ie veel geld mee heeft verdiend!
Dus! ..
Heb ik jullie mooi tuk met jullie TDS.
quote:Ja maar Biden....!
En Bunny Barnes komt dan ook nog even de feestbunker inlopen om te vertellen dan men er allemaal vreselijk Woke is.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
Die hele cultuurstrijd van Bad Bunny vs Kid Rock doet mij denken aan Platoon.
Psychopaat Bunny (Maga) die in z'n uppie crappy countrymuziek zit te luisteren vs The Heads, een multicultureel gezelschap dat in een andere tent loopt te blowen, feesten en chillen en awesome muziek luistert.
Excuses voor dit uitstapje, maar dit schoot mij zo even te binnen.
Maar Kid Rock is juist MAGA en Bad Bunny juist anti-MAGA..quote:Op maandag 9 februari 2026 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
Die hele cultuurstrijd van Bad Bunny vs Kid Rock doet mij denken aan Platoon.
Psychopaat Bunny (Maga) die in z'n uppie crappy countrymuziek zit te luisteren vs The Heads, een multicultureel gezelschap dat in een andere tent loopt te blowen, feesten en chillen en awesome muziek luistert.
Excuses voor dit uitstapje, maar dit schoot mij zo even te binnen.
Zie nu dat de post verwarrend kan zijn.quote:Op maandag 9 februari 2026 14:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar Kid Rock is juist MAGA en Bad Bunny juist anti-MAGA..
Ah, okquote:Op maandag 9 februari 2026 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie nu dat de post verwarrend kan zijn.
Bunny is het psycho karakter in de film (stom toeval).
Maar ja, komt uit Puerto Rico hè.quote:
Wat is hier zo verkeerd aan??quote:Op maandag 9 februari 2026 07:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij betere schrijvers voor zijn liedjes
Ik geloof dat het satire is. Verdere teksten van hem/haar zijn zo overdreven, dat het haast niet anders kan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |